SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 06-04-2012 18:54:58 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
's-Hertogenbosch #273: waar de vorige TT onwaar bleek te zijn.
Sowieso niet! Maak je niet druk, probeer een fijne avond te hebben, ongeacht wat er wel of niet gebeurt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
's-Hertogenbosch #273: waar de vorige TT onwaar bleek te zijn.
Nee joh, die tijd met haar heb ik al gehad hoorquote:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet! Maak je niet druk, probeer een fijne avond te hebben, ongeacht wat er wel of niet gebeurt.
Dat gaat lukken, en van mij hoeft er niet iets te gebeurenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet! Maak je niet druk, probeer een fijne avond te hebben, ongeacht wat er wel of niet gebeurt.
Oh oke nicequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee joh, die tijd met haar heb ik al gehad hoor
Ik ben nooit meer zenuwachtigquote:
Veel plezier en komt goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga sterven op die kutfiets, fijne avond allemaal en bdh succes![]()
Fijne avond!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga sterven op die kutfiets, fijne avond allemaal en bdh succes![]()
Ben er al de hele tijd.quote:
Nogmaal hoi danquote:
Nogmaals hoi.quote:
Denk gewoon chillen.quote:
Nice. Misschien kom ik nog langs om getroost te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zeg ik tegen haar dat ik even naar de wc ga, ga ik naar jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef DeJori het volgende:
BDH, succes met je date. Je weet me te vinden als het kut gaat.
Dat zou echt een heldenactie zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg ik tegen haar dat ik even naar de wc ga, ga ik naar jou
7 bier en 20 minuten later kom ik terugquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zou echt een heldenactie zijnEn dan echt 20 minuten later pas terugkomen.
Ik zie haar binnen nu en 15 minuten.quote:
Ben je mobiel nu?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie haar binnen nu en 15 minuten.
Ja. Sta op station Rosmalenquote:
Wat een feest is het daar toch altijdquote:
Nounouquote:
Je kunt het jongenquote:
Ik kan zoveelquote:
Daarom snap ik ook niet dat je zo zenuwachtig bent!quote:
Ik was niet zenuwachtigquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat je zo zenuwachtig bent!
Nu wel wakker worden hequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd over 7 uur alweer werken
wat een kanker baan heb ik tog
Gewoon 3 van de 10 in de roosquote:
quote:
Nog iets bijzonders gedaan gisteren? En ga je nog iets leuks doen vandaag/morgen/overmorgen?quote:
Nah, gister was er een afscheidsfeestje op mijn werk van één van mijn beste maatjesquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders gedaan gisteren? En ga je nog iets leuks doen vandaag/morgen/overmorgen?
Oh da's wel lulligquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, gister was er een afscheidsfeestje op mijn werk van één van mijn beste maatjesEn savonds was ik zo gaar dat ik vroeg sliep. De rest van het weekend wil ik rustig aan doen, heb zin om te suffen en moet nog aan mijn theorie voor auto beginnen en mijn cv updaten en online plempen. Saai hé
Jij wildere plannen op de agenda staan?
Nee, moet nog planning maken met mijn rijschool maar wilde wel vast beginnen. En suffen is zeker lekker, vooral omdat het door de week zo drrruk isquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh da's wel lulligIk was ook redelijk vroeg thuis hoor, half 1 ofzo. En keer rustig aan doen is ook geen probleem, da's juist lekkah
Ben je ook al begonnen met praktijk? Theorie is dan een stuk hendiger!!
Ik ga straks naar de stad met een maat van me, en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen. Gister ben ik met S wat wezen drinken en dat was gezellig! Heb haar niet gekust ofzo maar dat komt wss nog welquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, moet nog planning maken met mijn rijschool maar wilde wel vast beginnen. En suffen is zeker lekker, vooral omdat het door de week zo drrruk is![]()
Maar had jij nou nog plannen? Hoe staat het met s? Ik loop een beetje achter nl xDD
Gvd spannend gvd! Ik duim voor je, dudequote:Op zaterdag 7 april 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de stad met een maat van me, en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen. Gister ben ik met S wat wezen drinken en dat was gezellig! Heb haar niet gekust ofzo maar dat komt wss nog wel
Nou, zo spannend is het niet hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd spannend gvd! Ik duim voor je, dude
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, fijne paasdagen alvast mensen van het goede leven
Wij gaan even familieweekendje doen in Luxemburg, of all places.
Have fun, en tot ooit
Ik blijf het woord date raar vinden xDquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:18 schreef Muisraket het volgende:
En handje, jij baas met je date en het schieten.
Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, fijne paasdagen alvast mensen van het goede leven
Wij gaan even familieweekendje doen in Luxemburg, of all places.
Have fun, en tot ooit
'Wat drinken' dan, wat jij wil.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik blijf het woord date raar vinden xD
We noemen het zelf ook date hoor. Maar dat is zo raar xDquote:
Puppy love.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We noemen het zelf ook date hoor. Maar dat is zo raar xD
Puppy love, wtf?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Puppy love.
En wat is daar raar aan dan?Zegt alleen dat jullie elkaar overwegen en gewoon af en toe gezellig en niet volledig platonisch elkaar ontmoeten.
Prille liefde bij redelijk jongen mensen vind ik puppy love, hoewel het dat strikt gezien niet is, daarvoor zijn jullie te oud en te volwassen qua denkwijze enz. Dingen gaan altijd anders dan je gepland had.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Puppy love, wtf?![]()
En het is raar omdat ik niet per se iemand wil en dit had ik zo ook niet verwacht toen ik haar leerde kennenEn ik val niet op meisjes met een slechte smaak
en nee, niet happen
Hai.quote:
Hallo BJ, hoe staat het leven?quote:
Ja wel goed, bij u, DJ?quote:
Mooi. Goed. Ik moet straks gaan werken en ik heb geen zinquote:
Blame your parents.quote:
Maar niemand gebruikt zijn achternaam als voorletter. BJ dus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:09 schreef Muisraket het volgende:
In Nederland is het niet zo erg, alleen in Engelssprekende landen. En daarnaast is het BJB met mijn achternaam erbij, dus ja.
Die tweede naam wordt ook alleen maar gebruikt bij officiële dingen hoor, hebben mijn ouders puur gedaan omdat we anders twee keer B. *achternaam* (broertje en ik) zouden hebben en dat is enorm onhandig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar niemand gebruikt zijn achternaam als voorletter. BJ dus.
What the...?! Hoezo dat? xDquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef DeJori het volgende:
Even tussendoor: Wij waren gisteren bij eivissa, en we waren de enigen op het barpersoneel na. Letterlijk.
Er was gewoon niemand. We zijn op een gegeven moment even naar de carrousel gelopen, maar daar zat iemand aan de bar en was een groepje gekke dansjes aan het doen op slechte muziek, dus toen zijn we maar weer naar boven gegaan.quote:
Ja dat snap ik, maar je hebt geen idee waarom er niemand was? En lol @ dat laatste.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er was gewoon niemand. We zijn op een gegeven moment even naar de carrousel gelopen, maar daar zat iemand aan de bar en was een groepje gekke dansjes aan het doen op slechte muziek, dus toen zijn we maar weer naar boven gegaan.
Was tevens de eerste keer dat ik in een club kon zeggen: "Doe nog maar een rondje.", zonder uit te leggen wat we wilden hebben.
Ik weet het ook niet. Ik vroeg op een gegeven moment aan de barvrouw of ze iedereen hadden weggestuurd, en zij reageerde door te zeggen: "Ik vond ze niet aardig." Maar wat de echte reden was? Geen idee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je hebt geen idee waarom er niemand was? En lol @ dat laatste.
Ik heb meer het idee dat het komt omdat heel veel mensen een weekendje weg zijn met pasen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh tof johGaan jullie binnenkort weer afspreken? En nice van het schieten
DJ, dat het zo rustig was viel mij ook op. Gisteren nog paar cafe's geweest en was allemaal erg rustig. Paar man binnen. Behalve bij de Cosmopoliet daar was het druk. Misschien die rust omdat het donderdagavond juist "overal" superdruk was. Al lijkt me dat ook stug.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto je hebt hoge verwachtingen.
Zou kunnen inderdaad. Ach een lege tent is weer wat anders.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat het komt omdat heel veel mensen een weekendje weg zijn met pasen.
Dat komt omdat hij zelf zo'n player is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto je hebt hoge verwachtingen.
Nietus, maar ik dacht dat BDH het anders aanpakte dan TFM en dat het sneller ging?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zelf zo'n player is.
Ja echt hèquote:
Hopelijk volgende keer beter jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja echt hèOver een maandje ga ik toevallig weer met iemand anders dus misschien dat ik dan meer geluk heb
Zometeen naar de stad en daarna langs de familie alvast voor pasen. En jij?quote:
Gamenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zometeen naar de stad en daarna langs de familie alvast voor pasen. En jij?
Het proberen waard.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
Ja ik denk echt dat ik 3 dagen helemaal niks ga doenAl zal dat niet lukken, maar proberen kan altijd!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het proberen waard.Ik heb om een uur afgesproken, denk dat ik dat niet haal.
Duh!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja echt hèOver een maandje ga ik toevallig weer met iemand anders dus misschien dat ik dan meer geluk heb
Romantisch dit!quote:
Tamashii's plotselinge komst ook.quote:
'plotselinge'quote:
Ik zit op m'n werk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
New Girl bitch, en niet zeiken. Als je 10 eps gezien hebt en het nog niks vind doe ik 1 ding voor. 1 ding.
Ik vier vanavond, en ik waardeer het, zal ik vanavond plaatsen artikelen in de kwestie, want ik ben dronken? kusquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Je fête ce soir, et je l'apprécie, je vais poster des articles dans le sujet ce soir, car je suis complètement ivre? baiser
Dat kon ik er al uit begrijpen jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga vanavond feesten, en ik ga ervan genieten, zal ik een post posten in het topic als ik vanavond helemaal ladderzat ben? kus
Ja dat zegt Google translate.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zal ik vanavond plaatsen artikelen in de kwestie
The fuq moet dat betekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
HAVE FUNNNNNNNNNNNNquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
IK GA NU,
WENS ME SUCCES WANT IK BEN MORGEN VERROTTTT
kusjes
Morgen is hij in de hmhquote:
Twijfel nog tussen thuis blijven of stad. En jij?quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef DeJori het volgende:
Vanavond in ieder geval niet stappen. Morgen weer werken, en maandag vrij. Stappen dus maar naar zondag verplaatst.
Is er wel iets te doen op Paas-zondagavond?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef DeJori het volgende:
Vanavond in ieder geval niet stappen. Morgen weer werken, en maandag vrij. Stappen dus maar naar zondag verplaatst.
Het feest is toch gewoon waar DJ is?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is er wel iets te doen op Paas-zondagavond?
Good point!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het feest is toch gewoon waar DJ is?
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:35 schreef DeJori het volgende:
Gisteren maakten wij ook gewoon een knallend feest in een lege club.
Ik ben benieuwd hoe ik het vanavond uit ga houden. Ik krijg altijd de kriebels van zaterdagavond thuis
Morgen werken en vooraf lunchen bij mijn ouders, geen zin om brak te zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
En waarom ga je dan niet? Je moeheid kan je dan maandag bijslapen enzo
Mijn lam-modus verzamelt al enige tijd genoeg kracht om twee flats verderop te lopen en ik zit nog steeds thuisquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Morgen werken en vooraf lunchen bij mijn ouders, geen zin om brak te zijnIk zou er echter niets op tegen hebben om even een biertje te drinken bij de terminus. Iemand zin?
Ga je naar shifto?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn lam-modus verzamelt al enige tijd genoeg kracht om twee flats verderop te lopen en ik zit nog steeds thuis
Oke begrijpelijk dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Morgen werken en vooraf lunchen bij mijn ouders, geen zin om brak te zijnIk zou er echter niets op tegen hebben om even een biertje te drinken bij de terminus. Iemand zin?
That's not even worth the moeite!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke begrijpelijk dan.
Dan zou ik maar een uurtje kunnen ofzo.
Veel moeite is het niet maar een uur is zo voorbij.quote:
Zo burgelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef DeJori het volgende:
Ik ga denk ik mooi mijn boek lezen straks
De verse bieb-stapel lonkt hier ook, glad I'm not the only onequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef DeJori het volgende:
Ik ga denk ik mooi mijn boek lezen straks
Is het iets?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef DeJori het volgende:
Ben bezig met dat boek van Bram Moszkowicz
Puppy love is juist meer dat er 2 jonge hondjes zijn die kei lief zijn. S. en ik zijn zeker geen puppy'squote:Op zaterdag 7 april 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Prille liefde bij redelijk jongen mensen vind ik puppy love, hoewel het dat strikt gezien niet is, daarvoor zijn jullie te oud en te volwassen qua denkwijze enz. Dingen gaan altijd anders dan je gepland had.
Ik hou gewoon niet van dit gedoequote:Even happen: normaal is het boehoe niemand vindt mij leuk ik ben forever alone en nu vindt een leuk meisje jou waarschijnlijk leuk en is het óók niet goed!
Dan was het bij de Jheronimus (of hoe je het ook schrijft) drukkerquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef DeJori het volgende:
Even tussendoor: Wij waren gisteren bij eivissa, en we waren de enigen op het barpersoneel na. Letterlijk.
Ja, natuurlijk ga ik nog met haar afspreken. We gaan binnenkort nog een keer stappen met z'n allen en dan ga ik schandalig dronken wordenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh tof johGaan jullie binnenkort weer afspreken? En nice van het schieten
Om Hitler te quoten: 'NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN!!'quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:14 schreef shifto het volgende:
En is BDH er blijven slapen!?![]()
(Geen zin om terug te lezen
)
Ik heb geen haast, weet niet wat ik wil en insert hier nog meer smoesjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Nietus, maar ik dacht dat BDH het anders aanpakte dan TFM en dat het sneller ging?
Ik las die reactie van mr, wilde 'plotselinge' ook aanhalen, zag ik dat jij dat had gedaan. GMTAquote:
Elk topic is een bdh-topic, biatchquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef MohMi het volgende:
Dit wordt een BDH topic xDDD
Toch maar naar twee flats verderop, eens zien hoe ver we komen met slechte rosé.
Dank uquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elk topic is een bdh-topic, biatch![]()
En veel plezier bij je grote vriend
Ja, chillen en film/series kijken. Was daar echt aan toequote:
Ik heb laatst het boek gelezen dat Ingrid Betancourt heeft geschreven; echt absoluut een aanrader! Uber spannend gewoon, zeker als iedere keer even doordringt dat het echt is gebeurd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef DeJori het volgende:
Ben bezig met dat boek van Bram Moszkowicz
Lekker is dat hé, thuis chillenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, chillen en film/series kijken. Was daar echt aan toe
Ja, ik ga de laatste tijd alleen maar uit als ik mee gevraagd wordquote:
Ja, dat weet ik dus, vandaar dat ik dat zo zeiquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:43 schreef Muisraket het volgende:
Even snel: wow bdhtopic! Puppy love is de Engelse vertaling van kalverliefde, handje.
En dat wil ik ook niet doen, maar ik wil dan niet bobben en gewoon door kunnen drinken, aangezien ik dan wel meer durf. Ik heb, DJ kan het bevestigen, redelijk rare grenzen qua alcohol. Ik ben snel aangeschoten, maar dan duurt het ook LANG voordat ik dronken benquote:[ afbeelding ]
Een beetje drinken, oké. Maar zwaar dronken worden tijdens het uitgaan met S. moet je ECHT niet doen. Dan gaat het 100% de fout in, ook als ze bij awkwardness naar iemand anders toe kan, dat is echt vragen om problemen alsjeblieft doe dat niet!
Had al een vermoeden, maar toch. Ik zeg ook niet dat je per se 100% nuchter moet blijven, maar zwaar dronken moet je écht écht écht niet doen. Ik ben bang dat je haar anders afschrikt en dat zou enorm zonde zijn, aangezien het best lijkt te klikken tussen jullie!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus, vandaar dat ik dat zo zeiZo rol ik.
[..]
En dat wil ik ook niet doen, maar ik wil dan niet bobben en gewoon door kunnen drinken, aangezien ik dan wel meer durf. Ik heb, DJ kan het bevestigen, redelijk rare grenzen qua alcohol. Ik ben snel aangeschoten, maar dan duurt het ook LANG voordat ik dronken ben
Als ik zwaar dronken wil zijn moet ik óf vanaf 3 uur 's middags aan het bier zitten óf vanalles door elkaar heen drinken. En dat gaat 'm beiden niet worden. En ik moet maar zien of het klikt hequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had al een vermoeden, maar toch. Ik zeg ook niet dat je per se 100% nuchter moet blijven, maar zwaar dronken moet je écht écht écht niet doen. Ik ben bang dat je haar anders afschrikt en dat zou enorm zonde zijn, aangezien het best lijkt te klikken tussen jullie!
Dat wás ook een goed teken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik zwaar dronken wil zijn moet ik óf vanaf 3 uur 's middags aan het bier zitten óf vanalles door elkaar heen drinken. En dat gaat 'm beiden niet worden. En ik moet maar zien of het klikt heop de <3 manier dan
. Dat meisje met wie ik naar Rotterdam ga vond het iig wel een goed teken dat ze 3 kwartier wachtte voor mij
Een klein beetje gaat het ook niet worden ben ik bangquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wás ook een goed teken.En goed zo dat dat beide niet gaat gebeuren.
Maar ook voor de rest, een klein beetje voor de zenuwen, maar voor de rest.. nouja je moet het zelf weten natuurlijk maar...anyway. En tot nu toe gaat het goed, dus is er in ieder geval een vriendschapsklik en of de liefdesklik er is merk je vanzelf.
Lijkt me niet dat ze zich half klem gaat zuipen om een date, zoals ik al zei, dat is vragen om problemen. En @ dat laatste: GODVERDOMME JIJ BENT IRRITANT! AARGGGH!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een klein beetje gaat het ook niet worden ben ik bangMaar zij kan er zelf ook wat van, dat scheelt dan. Zou wel makkelijk zijn als ze met een ander aan zou pappen, want dan had ik zekerheid xD
Het is dan geen date, er zijn dan stuk meer mensen (vrouwenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze zich half klem gaat zuipen om een date, zoals ik al zei, dat is vragen om problemen. En @ dat laatste: GODVERDOMME JIJ BENT IRRITANT! AARGGGH!Ik ben weg hier!
Op dat taalgebruik ja.quote:
Jaja...quote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Op dat taalgebruik ja.Mocht je iets anders bedoelen: nee joh!
quote:
Ik ruil S. zo in hoor!quote:
Dat is een slechte aanname. Ze kan net zo goed met een ander aanpappen om jou jaloers te maken en op zijn vrouws te zeggen "ik wil meer aandacht". Ik weet niet hoe ze dat relativeren maarja, womenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een klein beetje gaat het ook niet worden ben ik bangMaar zij kan er zelf ook wat van, dat scheelt dan. Zou wel makkelijk zijn als ze met een ander aan zou pappen, want dan had ik zekerheid xD
Ik ben die spelletjes meer dan zat dus dat zou ook een goede reden zijnquote:Op zondag 8 april 2012 00:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is een slechte aanname. Ze kan net zo goed met een ander aanpappen om jou jaloers te maken en op zijn vrouws te zeggen "ik wil meer aandacht". Ik weet niet hoe ze dat relativeren maarja, women
We moeten gewoon homo wordenquote:Op zondag 8 april 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben die spelletjes meer dan zat dus dat zou ook een goede reden zijn
Dan heb je nog steeds problemen als spelletjes spelen en zo hoor.quote:
Als dat een keus was dan hadden DJ en ik allang dezelfde ring omquote:
Niet, mannen zijn open, eerlijk en direct naar elkaarquote:Op zondag 8 april 2012 01:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds problemen als spelletjes spelen en zo hoor.
Nee, behalve als je awesome zijn en highfiven spelletjes spelen noemtquote:Op zondag 8 april 2012 01:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds problemen als spelletjes spelen en zo hoor.
We schelden elkaar altijd uit, maken elkaar belachelijk en zeggen dat we elkaar haten. Maar als diegene dan weg is dan zeg je tegen anderen: 'wat een toffe gast is het ook he, ik vind hem echt een topvent!'quote:Op zondag 8 april 2012 01:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet, mannen zijn open, eerlijk en direct naar elkaar
De homo's die ik ken hebben ook zat drama hoor!quote:Op zondag 8 april 2012 01:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet, mannen zijn open, eerlijk en direct naar elkaar
Denken dat homo's en lesbiënnes niet aan drama doen en niet vreemdgaan.quote:Op zondag 8 april 2012 01:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, behalve als je awesome zijn en highfiven spelletjes spelen noemt
quote:Op zondag 8 april 2012 01:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We schelden elkaar altijd uit, maken elkaar belachelijk en zeggen dat we elkaar haten. Maar als diegene dan weg is dan zeg je tegen anderen: 'wat een toffe gast is het ook he, ik vind hem echt een topvent!'
Dat zijn geen homo's, dat zijn wijven in een mannen lichaamquote:Op zondag 8 april 2012 01:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De homo's die ik ken hebben ook zat drama hoor!
Er zit meestal een vrouwtje bij, wat in het geval bdh/dj/shifto niet is omdat wij gewoon ubermannelijk zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 01:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De homo's die ik ken hebben ook zat drama hoor!
Jawel hoor. Ik maak overduidelijk een grapje want homo's en lesbo's zijn wat dat betreft ook triest.quote:Op zondag 8 april 2012 01:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat homo's en lesbiënnes niet aan drama doen en niet vreemdgaan.
Viel echt wel mee.quote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn geen homo's, dat zijn wijven in een mannen lichaam
Ik weet niet waar ik meer om moet lachen, het woord 'vrouwtje' of die laatste stelling.quote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zit meestal een vrouwtje bij, wat in het geval bdh/dj/shifto niet is omdat wij gewoon ubermannelijk zijn.
Onze driehoeksverhouding zou een AAA-rating krijgen, van 3 alpha mannetjesquote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zit meestal een vrouwtje bij, wat in het geval bdh/dj/shifto niet is omdat wij gewoon ubermannelijk zijn.
IK HAAT JE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 april 2012 01:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IK HAAT JE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
En gewoon steen, papier, schaar om te beslissen wie in het midden mag!quote:Op zondag 8 april 2012 01:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Onze driehoeksverhouding zou een AAA-rating krijgen, van 3 alpha mannetjes
Lach me nou maar niet uit, anders hou ik je nooit meer op de hoogte!quote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet waar ik meer om moet lachen, het woord 'vrouwtje' of die laatste stelling.
De dagen dat ik in het midden mag zijn de beste dagen van de weekquote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En gewoon steen, papier, schaar om te beslissen wie in het midden mag!
Welke film is dat?quote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef Muisraket het volgende:
LOL. En btw handje in die film die ik zat te kijken zit een vrouw die op jouw moeder lijkt in een heel gaar paars pak te dansen. Ik weet zeker dat ik de volgende keer dat ik jouw moeder zie daaraan moet denken.
Ik hoor R. wel uit.quote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lach me nou maar niet uit, anders hou ik je nooit meer op de hoogte!
Dafuq xDquote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef Muisraket het volgende:
LOL. En btw handje in die film die ik zat te kijken zit een vrouw die op jouw moeder lijkt in een heel gaar paars pak te dansen. Ik weet zeker dat ik de volgende keer dat ik jouw moeder zie daaraan moet denken.
Niet voor degene die naar jouw kont/rug moet kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
De dagen dat ik in het midden mag zijn de beste dagen van de week
Dan vertellen S. en ik niks meer tegen R.quote:
Jawel want ik lijk nog het meest op een meisje met mijn gebrek aan haargroeiquote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet voor degene die naar jouw kont/rug moet kijken
En je moobs natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel want ik lijk nog het meest op een meisje met mijn gebrek aan haargroei![]()
Dat klopt. Ik ben een echte gorilla/beer/Ron Jeremyquote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel want ik lijk nog het meest op een meisje met mijn gebrek aan haargroei![]()
Ooit een stukje van gezien. Doe mij maar een andere film jaquote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef Muisraket het volgende:
Film = Billy Elliot. In het begin lijkt het enorm cliché en het moet even op gang komen, maar echt, sommige momenten...Wel echt een dramafilm, dus ik weet niet of het iets voor jullie is.
Dat hoop ik toch niet voor je, want ik ken maar weinig vrouwen die geil worden van dieren of van Ron Jeremy.quote:Op zondag 8 april 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben een echte gorilla/beer/Ron Jeremy
U jelly?quote:
En that why we love youquote:Op zondag 8 april 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben een echte gorilla/beer/Ron Jeremy
Heb je dat stukje over die Kerstviering nog gezien? OMG ik moest zo hard lachen om die setting en die hoedjes.quote:Op zondag 8 april 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit een stukje van gezien. Doe mij maar een andere film jaAl hou ik wel van drama's (alle wat ze niet kunnen labelen is een drama tegenwoordig
)
Eigenlijk wel.quote:
En daarom ben ik nog vrijgezelquote:Op zondag 8 april 2012 01:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor je, want ik ken maar weinig vrouwen die geil worden van dieren of van Ron Jeremy.
Dankjequote:
Misschien niet je ding omdat het een jankfilm is, maar na het cliché-aandoenende begin wordt het echt veel beter door de kleine dingetjes en de rauwheid.quote:Op zondag 8 april 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit een stukje van gezien. Doe mij maar een andere film jaAl hou ik wel van drama's (alle wat ze niet kunnen labelen is een drama tegenwoordig
)
Neeeee bedankt.quote:
Gast, jij lijkt niet op een gorilla, niet op een beer en niet op Ron Jeremy.quote:Op zondag 8 april 2012 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En daarom ben ik nog vrijgezel_!
[..]
Dankje
Nopequote:Op zondag 8 april 2012 01:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je dat stukje over die Kerstviering nog gezien? OMG ik moest zo hard lachen om die setting en die hoedjes.
quote:
Doe mij maar Million Dollar Baby of Gran Torino of The Wrestler. Dat zijn ook hele toffe films.quote:Op zondag 8 april 2012 01:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien niet je ding omdat het een jankfilm is, maar na het cliché-aandoenende begin wordt het echt veel beter door de kleine dingetjes en de rauwheid.
Met shirt aan niet neequote:Op zondag 8 april 2012 01:11 schreef Muisraket het volgende:
Gast, jij lijkt niet op een gorilla, niet op een beer en niet op Ron Jeremy.
Jij bent ook gewoon jellyquote:Op zondag 8 april 2012 01:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]shifto heeft grotere tetten dan de meeste meisjes dus snap wel dat ze jaloers is
Als ik gaysex had ga ik niet zeggen 'doesn't matter'quote:
Nee want je hebt kleinere dan S.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik gaysex had ga ik niet zeggen 'doesn't matter'
Inderdaad. Haters gonna wank.quote:
Nee maar ik denk dat ze niet in mijn handen gaan passenquote:
Die laatste zegt me niets, MDB is te lang geleden voor mijquote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe mij maar Million Dollar Baby of Gran Torino of The Wrestler. Dat zijn ook hele toffe films.
Zonder shit waarschijnlijk ook niet, al was het alleen maar door je hoofd.quote:
That's why god gave us two hands BDH, two magnificent hands.quote:Op zondag 8 april 2012 01:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze niet in mijn handen gaan passen
Het feit dat de hoofdpersoon aan ballet doet maakt niet uit. Ik heb namelijk ook niks met worstelen en boksen, maar toch zijn die films hartstikke goed. De setting is wel belangrijk maar het verhaal er om heen is veel belangrijker. En ik kan wel tegen emotionele jankfilms, maar die hebben niet mijn voorkeur.quote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die laatste zegt me niets, MDB is te lang geleden voor mij, maar Gran Torino was inderdaad erg vet ja.
Maar hoewel dat ook over emoties gaat, is dat wat...afstandelijker en mannelijker zou ik bijna zeggen. Billy Elliot is echt een hele emotionele jankfilm, dus ik kan het me voorstellen dat dat al veel mannen afschrikt, naast het feit dat de mannelijke hoofdpersoon aan ballet doet.
Shit?quote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zonder shit waarschijnlijk ook niet, al was het alleen maar door je hoofd.
Zonder shitquote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zonder shit waarschijnlijk ook niet, al was het alleen maar door je hoofd.
Dan kan ik er net eentje pakkenquote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef shifto het volgende:
[..]
That's why god gave us two hands BDH, two magnificent hands.
Er lezen vrouwen mee, wij vervolgen ons gesprek over de groot geborstigden een andere keer broederquote:
Nou, ik vind het helemaal niet mooiquote:Op zondag 8 april 2012 01:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Er lezen vrouwen mee, wij vervolgen ons gesprek over de groot geborstigden een andere keer broeder
Ik zei ook niet dat je er niet tegen zou kunnen, maar ik kan me voorstellen dat het niet je voorkeur heeft inderdaad. En ik vind het verhaal ook belangrijker, maar aangezien het een wat 'vrouwelijker' onderwerp is kan ik me voorstellen dat *sommige* mannen (dus niet specifiek gericht op jou) het daardoor al minder vinden.quote:Op zondag 8 april 2012 01:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het feit dat de hoofdpersoon aan ballet doet maakt niet uit. Ik heb namelijk ook niks met worstelen en boksen, maar toch zijn die films hartstikke goed. De setting is wel belangrijk maar het verhaal er om heen is veel belangrijker. En ik kan wel tegen emotionele jankfilms, maar die hebben niet mijn voorkeur.
Shirt.quote:
Ach, je bent een man, dus je kunt je toch maar op één ding tegelijk concentreren, dus dat zou niet uit moeten maken.quote:
Borsten bewijzen juist dat mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren.quote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, je bent een man, dus je kunt je toch maar op één ding tegelijk concentreren, dus dat zou niet uit moeten maken.
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Borsten bewijzen juist dat mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren.
Ach, ieder z'n smaak. Ken zat goede filmsquote:Op zondag 8 april 2012 01:18 schreef Muisraket het volgende:
Ik zei ook niet dat je er niet tegen zou kunnen, maar ik kan me voorstellen dat het niet je voorkeur heeft inderdaad. En ik vind het verhaal ook belangrijker, maar aangezien het een wat 'vrouwelijker' onderwerp is kan ik me voorstellen dat *sommige* mannen (dus niet specifiek gericht op jou) het daardoor al minder vinden.
En vrouwen kunnen twee dingen tegelijk doen maar die doen ze dan half.quote:
Echt niet altijd waar! Toen ik nog geen elektrische tandenborstel had kon ik best goed tegelijkertijd mijn haar borstelen en mijn tanden poetsen!quote:Op zondag 8 april 2012 01:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En vrouwen kunnen twee dingen tegelijk doen maar die doen ze dan half.
Ik kan ook wel zulke dingen. Volgens mij kan iedereen dat welquote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt niet altijd waar! Toen ik nog geen elektrische tandenborstel had kon ik best goed tegelijkertijd mijn haar borstelen en mijn tanden poetsen!
Dat was nog best even oefenen met mijn haarlengte hoor, vergis je niet!quote:Op zondag 8 april 2012 01:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zulke dingen. Volgens mij kan iedereen dat wel
Maar jij hebt dan ook mooi lang haarquote:Op zondag 8 april 2012 01:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was nog best even oefenen met mijn haarlengte hoor, vergis je niet!
Lang wel ja, maar mooi... Het is vooral heel erg gespleten maar ik heb kappersangst.quote:Op zondag 8 april 2012 01:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook mooi lang haar
Kappers zijn altijd kutquote:Op zondag 8 april 2012 01:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lang wel ja, maar mooi... Het is vooral heel erg gespleten maar ik heb kappersangst.Anyway, wat kan jij dan, qua twee dingen tegelijk doen? Behalve je op 2 borsten concentreren?
True dat. Behalve die van DJ blijkbaar. En dat laatste is idd echt hendig sjiek.quote:Op zondag 8 april 2012 01:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kappers zijn altijd kutIk kan bijvoorbeeld een serie kijken en fokken
Ik moet sowieso een nieuwe kapper zoeken. Die slet aan huis ben ik beuquote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True dat. Behalve die van DJ blijkbaar. En dat laatste is idd echt hendig sjiek.
Slet nog wel, dat lijkt me wel een beetje overdreven tenzij je echt Ron Jeremy bent. En dat laatste.quote:Op zondag 8 april 2012 01:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een nieuwe kapper zoeken. Die slet aan huis ben ik beuIk kan trouwens ook doen alsof ik naar S. luister en stiekem aan Scrubs denken
Nou ik vond haar gewoon verschrikkelijk. Totaal niet iemand waarmee ik kan praten en die me negeert als m'n zusje iets zegt (dan stopt ze ook even met knippenquote:Op zondag 8 april 2012 01:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Slet nog wel, dat lijkt me wel een beetje overdreven tenzij je echt Ron Jeremy bent. En dat laatste.Wel ernstig hoor.
Stom dat ze dan stopt met knippen. Ik en mijn kapster zijn ook geen goede maatjes, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben al lang blij dat ik nu gewoon mag staan als mijn nogal lange kapster mijn haar knipt i.p.v. dat ik op een hoge kinderstoel (!) moet gaan zitten.quote:Op zondag 8 april 2012 01:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik vond haar gewoon verschrikkelijk. Totaal niet iemand waarmee ik kan praten en die me negeert als m'n zusje iets zegt (dan stopt ze ook even met knippen_!).
En dat laatste is niet waar hoor, we hadden leuk gepraat.
O mijn god dat is wel heel ernstigquote:Op zondag 8 april 2012 01:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stom dat ze dan stopt met knippen. Ik en mijn kapster zijn ook geen goede maatjes, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben al lang blij dat ik nu gewoon mag staan als mijn nogal lange kapster mijn haar knipt i.p.v. dat ik op een hoge kinderstoel (!) moet gaan zitten.
En al die oude Rosmalense vrouwtjes met grijze permanentjes en korte, pittige kapsels zagen dat natuurlijk dus die gingen meteen over mijn haar roddelen.quote:
Ik schaam me alleen voor het feit dat ik haar een enorm lullig smsje had gestuurd omdat ik dacht dat ze me afwimpeldequote:Op zondag 8 april 2012 01:37 schreef Muisraket het volgende:
En gelukkig maar dat het een grap was, want anders zou je jezelf moeten schamen.
Nee die gingen over je awesomeness roddelenquote:Op zondag 8 april 2012 01:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En al die oude Rosmalense vrouwtjes met grijze permanentjes en korte, pittige kapsels zagen dat natuurlijk dus die gingen meteen over mijn haar roddelen.
Dat heeft ze je al vergeven toch? Dus maak je niet druk.quote:Op zondag 8 april 2012 01:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schaam me alleen voor het feit dat ik haar een enorm lullig smsje had gestuurd omdat ik dacht dat ze me afwimpelde
Ik hoorde ze lang haar in het algemeen afzeiken, dus nee.quote:Op zondag 8 april 2012 01:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee die gingen over je awesomeness roddelen
natuurlijk heeft ze me dat vergeven. We hebben er nog om kunnen lachen johquote:Op zondag 8 april 2012 01:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heeft ze je al vergeven toch? Dus maak je niet druk.
En wanneer waren die fossielen dan aan het roddelen eigenlijk?quote:Op zondag 8 april 2012 01:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoorde ze lang haar in het algemeen afzeiken, dus nee.
Aww! Alweer een goed teken!quote:Op zondag 8 april 2012 01:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
natuurlijk heeft ze me dat vergeven. We hebben er nog om kunnen lachen joh
[..]
En wanneer waren die fossielen dan aan het roddelen eigenlijk?
Nou, zoveel zegt dat niet hoorquote:
En schijt aan. Lang haar is mooi.quote:En een paar jaar geleden denk ik.
Eén goed teken niet. Veel dingen bij elkaar wel.quote:Op zondag 8 april 2012 01:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, zoveel zegt dat niet hoor
[..]
En schijt aan. Lang haar is mooi.
Ik weet het allemaal niet meer, Pientjequote:Op zondag 8 april 2012 01:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén goed teken niet. Veel dingen bij elkaar wel.
Hoeft ook niet, merk je vanzelf. En nu eerst maar eens een nachtje slapen misschien? Ik ga iig zo pitten. Trusten.quote:Op zondag 8 april 2012 01:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer, Pientje
Slaap er al zat nachtjes over, ik lig er niet eens wakker vanquote:Op zondag 8 april 2012 01:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, merk je vanzelf. En nu eerst maar eens een nachtje slapen misschien? Ik ga iig zo pitten. Trusten.
quote:Op zondag 8 april 2012 04:47 schreef BarrieButsers het volgende:
GoedenachtIk ga zo paasbrunchen bij de mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 8 april 2012 09:54 schreef DeJori het volgende:
BDH: Niet van grote tieten houden
Goedemorgen, zalig pasen.BDH, negeer die onwetende, ik ken in mijn omgeving genoeg mannen die het er over eens zijn dat *iets* kleinere borsten vaak veel mooier zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en vrolijk Pasen iedereen! Weet nu eindelijk waarom iedereen maandag vrij is, dacht serieus dat het gisteren al Pasen was._!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
QFTquote:Op zondag 8 april 2012 11:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Tieten moeten bij het figuur passen. Als je dik bent zien kleine tieten er niet uit, net als andersom.
Zo mss toch nog even naar paaspop, onderbuurman kwam aanlopen met artiesten bandjesquote:Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaan jullie nog speciale dingen doen voor pasen?
Dan doorbreek je je voornemenquote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo mss toch nog even naar paaspop, onderbuurman kwam aanlopen met artiesten bandjes
Niks aan te doen hequote:
Juistquote:Op zondag 8 april 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
BDH, negeer die onwetende, ik ken in mijn omgeving genoeg mannen die het er over eens zijn dat *iets* kleinere borsten vaak veel mooier zijn.
quote:Oh en vrolijk Pasen iedereen! Weet nu eindelijk waarom iedereen maandag vrij is, dacht serieus dat het gisteren al Pasen was._!
Ja, dat is ook zo. Dat is zelfs het meest belangrijke vind ikquote:Op zondag 8 april 2012 11:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Tieten moeten bij het figuur passen. Als je dik bent zien kleine tieten er niet uit, net als andersom.
Chillaxen.quote:Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaan jullie nog speciale dingen doen voor pasen?
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Ik heb zulks nooit beweerd.quote:
Maar je had meteen een antwoord in gedachten. Waarom is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |