SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 06-04-2012 18:54:58 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
's-Hertogenbosch #273: waar de vorige TT onwaar bleek te zijn.
Sowieso niet! Maak je niet druk, probeer een fijne avond te hebben, ongeacht wat er wel of niet gebeurt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
's-Hertogenbosch #273: waar de vorige TT onwaar bleek te zijn.
Nee joh, die tijd met haar heb ik al gehad hoorquote:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet! Maak je niet druk, probeer een fijne avond te hebben, ongeacht wat er wel of niet gebeurt.
Dat gaat lukken, en van mij hoeft er niet iets te gebeurenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet! Maak je niet druk, probeer een fijne avond te hebben, ongeacht wat er wel of niet gebeurt.
Oh oke nicequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee joh, die tijd met haar heb ik al gehad hoor
Ik ben nooit meer zenuwachtigquote:
Veel plezier en komt goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga sterven op die kutfiets, fijne avond allemaal en bdh succes![]()
Fijne avond!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga sterven op die kutfiets, fijne avond allemaal en bdh succes![]()
Ben er al de hele tijd.quote:
Nogmaal hoi danquote:
Nogmaals hoi.quote:
Denk gewoon chillen.quote:
Nice. Misschien kom ik nog langs om getroost te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zeg ik tegen haar dat ik even naar de wc ga, ga ik naar jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef DeJori het volgende:
BDH, succes met je date. Je weet me te vinden als het kut gaat.
Dat zou echt een heldenactie zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg ik tegen haar dat ik even naar de wc ga, ga ik naar jou
7 bier en 20 minuten later kom ik terugquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zou echt een heldenactie zijnEn dan echt 20 minuten later pas terugkomen.
Ik zie haar binnen nu en 15 minuten.quote:
Ben je mobiel nu?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie haar binnen nu en 15 minuten.
Ja. Sta op station Rosmalenquote:
Wat een feest is het daar toch altijdquote:
Nounouquote:
Je kunt het jongenquote:
Ik kan zoveelquote:
Daarom snap ik ook niet dat je zo zenuwachtig bent!quote:
Ik was niet zenuwachtigquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat je zo zenuwachtig bent!
Nu wel wakker worden hequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd over 7 uur alweer werken
wat een kanker baan heb ik tog
Gewoon 3 van de 10 in de roosquote:
quote:
Nog iets bijzonders gedaan gisteren? En ga je nog iets leuks doen vandaag/morgen/overmorgen?quote:
Nah, gister was er een afscheidsfeestje op mijn werk van één van mijn beste maatjesquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders gedaan gisteren? En ga je nog iets leuks doen vandaag/morgen/overmorgen?
Oh da's wel lulligquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, gister was er een afscheidsfeestje op mijn werk van één van mijn beste maatjesEn savonds was ik zo gaar dat ik vroeg sliep. De rest van het weekend wil ik rustig aan doen, heb zin om te suffen en moet nog aan mijn theorie voor auto beginnen en mijn cv updaten en online plempen. Saai hé
Jij wildere plannen op de agenda staan?
Nee, moet nog planning maken met mijn rijschool maar wilde wel vast beginnen. En suffen is zeker lekker, vooral omdat het door de week zo drrruk isquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh da's wel lulligIk was ook redelijk vroeg thuis hoor, half 1 ofzo. En keer rustig aan doen is ook geen probleem, da's juist lekkah
Ben je ook al begonnen met praktijk? Theorie is dan een stuk hendiger!!
Ik ga straks naar de stad met een maat van me, en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen. Gister ben ik met S wat wezen drinken en dat was gezellig! Heb haar niet gekust ofzo maar dat komt wss nog welquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, moet nog planning maken met mijn rijschool maar wilde wel vast beginnen. En suffen is zeker lekker, vooral omdat het door de week zo drrruk is![]()
Maar had jij nou nog plannen? Hoe staat het met s? Ik loop een beetje achter nl xDD
Gvd spannend gvd! Ik duim voor je, dudequote:Op zaterdag 7 april 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de stad met een maat van me, en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen. Gister ben ik met S wat wezen drinken en dat was gezellig! Heb haar niet gekust ofzo maar dat komt wss nog wel
Nou, zo spannend is het niet hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd spannend gvd! Ik duim voor je, dude
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, fijne paasdagen alvast mensen van het goede leven
Wij gaan even familieweekendje doen in Luxemburg, of all places.
Have fun, en tot ooit
Ik blijf het woord date raar vinden xDquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:18 schreef Muisraket het volgende:
En handje, jij baas met je date en het schieten.
Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, fijne paasdagen alvast mensen van het goede leven
Wij gaan even familieweekendje doen in Luxemburg, of all places.
Have fun, en tot ooit
'Wat drinken' dan, wat jij wil.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik blijf het woord date raar vinden xD
We noemen het zelf ook date hoor. Maar dat is zo raar xDquote:
Puppy love.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We noemen het zelf ook date hoor. Maar dat is zo raar xD
Puppy love, wtf?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Puppy love.
En wat is daar raar aan dan?Zegt alleen dat jullie elkaar overwegen en gewoon af en toe gezellig en niet volledig platonisch elkaar ontmoeten.
Prille liefde bij redelijk jongen mensen vind ik puppy love, hoewel het dat strikt gezien niet is, daarvoor zijn jullie te oud en te volwassen qua denkwijze enz. Dingen gaan altijd anders dan je gepland had.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Puppy love, wtf?![]()
En het is raar omdat ik niet per se iemand wil en dit had ik zo ook niet verwacht toen ik haar leerde kennenEn ik val niet op meisjes met een slechte smaak
en nee, niet happen
Hai.quote:
Hallo BJ, hoe staat het leven?quote:
Ja wel goed, bij u, DJ?quote:
Mooi. Goed. Ik moet straks gaan werken en ik heb geen zinquote:
Blame your parents.quote:
Maar niemand gebruikt zijn achternaam als voorletter. BJ dus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:09 schreef Muisraket het volgende:
In Nederland is het niet zo erg, alleen in Engelssprekende landen. En daarnaast is het BJB met mijn achternaam erbij, dus ja.
Die tweede naam wordt ook alleen maar gebruikt bij officiële dingen hoor, hebben mijn ouders puur gedaan omdat we anders twee keer B. *achternaam* (broertje en ik) zouden hebben en dat is enorm onhandig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar niemand gebruikt zijn achternaam als voorletter. BJ dus.
What the...?! Hoezo dat? xDquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef DeJori het volgende:
Even tussendoor: Wij waren gisteren bij eivissa, en we waren de enigen op het barpersoneel na. Letterlijk.
Er was gewoon niemand. We zijn op een gegeven moment even naar de carrousel gelopen, maar daar zat iemand aan de bar en was een groepje gekke dansjes aan het doen op slechte muziek, dus toen zijn we maar weer naar boven gegaan.quote:
Ja dat snap ik, maar je hebt geen idee waarom er niemand was? En lol @ dat laatste.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er was gewoon niemand. We zijn op een gegeven moment even naar de carrousel gelopen, maar daar zat iemand aan de bar en was een groepje gekke dansjes aan het doen op slechte muziek, dus toen zijn we maar weer naar boven gegaan.
Was tevens de eerste keer dat ik in een club kon zeggen: "Doe nog maar een rondje.", zonder uit te leggen wat we wilden hebben.
Ik weet het ook niet. Ik vroeg op een gegeven moment aan de barvrouw of ze iedereen hadden weggestuurd, en zij reageerde door te zeggen: "Ik vond ze niet aardig." Maar wat de echte reden was? Geen idee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je hebt geen idee waarom er niemand was? En lol @ dat laatste.
Ik heb meer het idee dat het komt omdat heel veel mensen een weekendje weg zijn met pasen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh tof johGaan jullie binnenkort weer afspreken? En nice van het schieten
DJ, dat het zo rustig was viel mij ook op. Gisteren nog paar cafe's geweest en was allemaal erg rustig. Paar man binnen. Behalve bij de Cosmopoliet daar was het druk. Misschien die rust omdat het donderdagavond juist "overal" superdruk was. Al lijkt me dat ook stug.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto je hebt hoge verwachtingen.
Zou kunnen inderdaad. Ach een lege tent is weer wat anders.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat het komt omdat heel veel mensen een weekendje weg zijn met pasen.
Dat komt omdat hij zelf zo'n player is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto je hebt hoge verwachtingen.
Nietus, maar ik dacht dat BDH het anders aanpakte dan TFM en dat het sneller ging?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zelf zo'n player is.
Ja echt hèquote:
Hopelijk volgende keer beter jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja echt hèOver een maandje ga ik toevallig weer met iemand anders dus misschien dat ik dan meer geluk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |