Bleghquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef borisz het volgende:
Over vijf weken wordt er van boven ingegrepen en mogen KvdB weer.
racist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie was die witte flikker dat Dibi zat aftezeiken?
Je ma.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heet Frits Huffnagel..Niet zo lelijk doen over Fritsquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Inderdaad, zeg het hem!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij heet Frits Huffnagel..Niet zo lelijk doen over Frits
Misschien wil Mildred wel iets doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Iedere Marokkaan in Nederland speelt intussen wel in een film en/of docu, ik wil ook een keer zoiets over mij, alsof dat niet rauw kan zijn.
Maar die zendt alleen de criminele dingen uit en niet dat ik ga rappen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wil Mildred wel iets doen.
Woensdag was dit ook al niet belangrijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ingeborg had er woensdag al willen zitten...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ingeborg had er woensdag al willen zitten...
Wat heeft ze daadwerkelijk nieuw toe te voegen aan de discussie?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]triest om zo nadruk om aandacht te vragen
Ze is wel eens in Griekenland geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat heeft ze daadwerkelijk nieuw toe te voegen aan de discussie?
Haar eiland en haar Griekenland.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is wel eens in Griekenland geweest.
Volgens mij is iemand die zelfmoord heeft gepleegd geen aansteller. Iemand die continu om aandacht vraagt door te zeggen dat hij het gaat doen wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Wel goed dat ze even duidelijk maakt dat het gewoon een aansteller was.
Ja Barbie zonder make-up ziet er niet uit. Dacht ik al wel....quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is wel eens in Griekenland geweest.
Ze calculeren alvast in dat ze bij de andere onderwerpen nog wat zeggen gaatquote:
Ze zouden respect moeten hebben voor de Duitschers, de motor van Europaquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
wat een haat tegen de duitsers weer, altijd die kutgrieken.
zonder duitsland had griekenland in heel wat ergere problemen gezeten..quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zouden respect moeten hebben voor de Duitschers, de motor van Europa
We zijn zelf Duitsers van ontkende bloeden..... "Ben ik van Duitschen bloed....."quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zouden respect moeten hebben voor de Duitschers, de motor van Europa
Friet, maar een kniesoor die erop let. We zijn het beiden eens dat een snackbar geen gaarkeuken is hoop ik.... Vind het zelfs best wel beledigend en racistisch.quote:
restecp, woon ik ook nuquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
amsterdam west, je weet zelluf, gangstah 4 life.
Al die Mocro's spelen zichzelf...als ze dat al niet kunnen. Vraag mij om aan me lul te krabben in een film en ik speel de sterren van de hemel...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
13 hoor. En dat was zijn eerste rol, hij speelt wel goed.
Onze kroonprins is ook een halve Duitser, we zijn slechts een provincie van Duitslandquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
We zijn zelf Duitsers van ontkende bloeden..... "Ben ik van Duitschen bloed....."
Gerda?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Die van Sesamstraat is die met die lange zwarte haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |