succes!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef Marrije het volgende:
Prima, ik lig klaar in mn hesje. Waarschijnlijk 15.30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja vanmorgen en hij/zij was zo lekker druk en alles was goed. Dus ik vind gewoon dat er niks aan de hand mag zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww skoap dat zal schrikken zijn geweest ja. Jij had toch onlangs een mooie echo gehad? Probeer je daar aan vast te houden
. waarschijnlijk stelt het niks voor.
Tot op heden zelf gelukkig ook nog niet gehsd maar zou denk ik ook wel van de kaart zijn.
Echt balen dat je al die tijdnuchter moet blijven Marije..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:23 schreef Skoap het volgende:
Foto van de 12 weken echoSkoapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(met dat bloed zal het inderdaad wel loslopen, en houdt het aan dan bel je gewoon de vk)
En dan na 2 meter lopen zo'n koude klets in je onderbroekquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat dat betreft vond ik die inwendige echo's makkelijker, niks geen koude zooi op je buik en gewoon weer kleren aan en gaan
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef Marrije het volgende:
2 uur van tevoren helemaal niks, tot 6 uur van tevoren geen eten meer en tussen 2 en 6 uur van tevoren 1 kop thee per 2 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je nu snel aan de beurt bent.
A grand adventure has begun.
ik kan wel weer terug in de opquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef Troel het volgende:
En van je hela hola houd er de moed maar in
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Marrije het volgende:
Met een beetje mazzel kan ik topchef en gtst nog zien
Och... wij zitten hier anders wel op een geboorte te wachten hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef Enfermera het volgende:
mja, ze kunnen jou moeilijk op tafel gooien als er iemand dood ligt te bloeden
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Och... wij zitten hier anders wel op een geboorte te wachten hoor
daar heb ik er al wat van achter de rug, dus nee dank je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]Zal ik wat horrorverhalen vertellen dan over geboorten die niet goed gingen e.d.?
sowieso, stom gepreek terwijl ik zelf nota bene al aangeef dat...nah laat maarquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Sorbootje het volgende:
Gek genoeg lijkt dit me niet het aangewezen topic.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
sowieso, stom gepreek terwijl ik zelf nota bene al aangeef dat...nah laat maar
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef Sorbootje het volgende:
Volgens mij bedoelt ze 't niet rot.
En jij bent gewoon heul erg aan je kindje toe
Ehm, nee, natuurlijk bedoelde ik het niet rot? Lijkt me duidelijk toch met die smilies erbij...? Ik zeg er toch juist bij dat het ook vervelend is voor Marrije....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]let go Marrije... mensen die het niet willen snappen!
Er wordt hier wel om minder geklaagddus spui het maar lekker vrouw, het is geheel begrijpelijk!!
Ik vond jouw 'grapje' op mijn opmerkingn anders ook enigzins bagetalliserend en niet zo heel aardig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Gevalletje 'grappig' op een totaal verkeerd moment als iemand, hoogzwanger en al meer dan 24 uur zonder eten en wachten er al aardig doorheen zit....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voel me niet echt meer welkom hier in dit topic moet ik zeggen.
jij kan gewoon beter een blog of een dagboek nemen.En bij mij kan je maar beter niet van het goede in/van mij uit gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel wat Emf nu beschrijft een paar dagen geleden ook had ..
Het zijn maar woordjes, het is maar internet. Maar toch weten sommige mensen me wel te raken met hun afzeikgedrag.
Ik snap ook wel dat het niet altijd lief en leed is .. dat zwanger zijn ook weleens ronduit kut kan zijn.
Maar ik ga nog altijd uit van het goede van een mens, en dat de opmerkingen meestal niet bedoeld zijn om kwaad bloed te zetten.
Al zijn er sommige mensen die er een sport van maken om mensen af te zeiken.
Ik 'gebruik' dit forum om ervaringen uit te wisselen .. om om raad te vragen (wat ik ook heel vaak gekregen heb, waarvoor dank!).. en ja, soms ook om mijn verhaal gewoon kwijt te kunnen. Ik hoop dat ik dat plezier blijf vinden hier.
Je kan het beter zien dat ik zeg wat sommige denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb serieus het idee dat jij hier nog plezier aan beleeft ook, om mensen zo continu af te katten.
Ik snap jou niet. Je komt je alleen in dit topic melden als je iemand af wil zeiken. Kan je dat misschien ergens anders gaan doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef moussy het volgende:
[..]
jij kan gewoon beter een blog of een dagboek nemen.En bij mij kan je maar beter niet van het goede in/van mij uit gaan.
alsnog mag je spuien maar houd rekening met het gevoel van andere mensen, dat heet respect;)quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef moussy het volgende:
[..]
jij kan gewoon beter een blog of een dagboek nemen.En bij mij kan je maar beter niet van het goede in/van mij uit gaan.
Ik wil ook best iedere dag komen melden als ik ga poepen, er is nml weinig anders wat ik er nog uit pers.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. Je komt je alleen in dit topic melden als je iemand af wil zeiken. Kan je dat misschien ergens anders gaan doen?
Je kan ook gewoon niks melden als je niks te melden hebt. Of doe het iig op een wat vriendelijkere manier.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wil ook best iedere dag komen melden als ik ga poepen, er is nml weinig anders wat ik er nog uit pers.
Iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar hoe weet jij dan zo zeker wat andere mensen van mij denken Moussy? Wordt je dat bevestigd in een PM ofzo?
Ik geloof daar niet in .. als mensen ergens last van hebben zijn ze vaak zelf prima in staat om daar wat van te zeggen. Daar hebben ze jou niet voor nodig.
ik zeg nergens dat ik dat doe, ik zeg dat je het zo zou kúnnen zien, maar jouw feestjequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar hoe weet jij dan zo zeker wat andere mensen van mij denken Moussy? Wordt je dat bevestigd in een PM ofzo?
Ik geloof daar niet in .. als mensen ergens last van hebben zijn ze vaak zelf prima in staat om daar wat van te zeggen. Daar hebben ze jou niet voor nodig.
Ik vond de opmerking van Enfermera anders ook weinig respectloosquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Loodje het volgende:
[..]
alsnog mag je spuien maar houd rekening met het gevoel van andere mensen, dat heet respect;)
Wow Marrije, de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar vanavond is het dan toch zover:) alvast heel veel sterkte!! Ik zou alleen geen topchef ofzo kijken:)
Ik bedoel het dus in het algemeen:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van Enfermera anders ook weinig respectloos
Niet te geloven eigenlijk dat je met een inleiding sneller 'klaar' bent dan met een geplande keizersnede... Lijkt me enorm frustrerendquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje Marrije toch, je krijgt het aardig voor je kiezen zo... Sterkte dame, dit is hoe je het ook wend of keert gewoon kut...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Dames, dit is even niet de tijd voor dit soort discussies. Laten we eerst Marrije erdoorheen slepen. Dan mogen jullie elkaar morgen de hersens weer inslaan...
Wie zegt dat jij haar wegjaagt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Gerberaatje het volgende:
Echt jongens wat een kattengejank zeg!mijn hemel, ik steek Marrije een hart onder de riem door te zeggen dat ze het los moet laten.... dat als mensen het niet willen snappen....
Aangezien er bij het GRAPPIGE stukje van Enfermera echt OVERDUIDELIJK (not dus) smilies stonden die aantoonden dat het een grapje was...
En daarmee jaag ik haar wegMisschien kan ze zelf wat empathische zelfreflectie pakken en zeggen: goh, nou misschien heb ik inderdaad een grapje gemaakt wat niet zo op zijn plek was.. naar iemand toe die op dit moment niet zo goed kan relativeren?
Zitten we hier met allemaal zwangere tienermoeders ofzo? Ik begin het me af te vragen!
ze zegt zelf dat ze weggaat...quote:
*Reserve F5-toets klaarlegtquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Asyniur het volgende:
Opa (die het de vorige keer ook goed had) zegt dat de baby op Paasmaandag komt. Dus dan weten jullie dat alvast
En jij denkt dat een hoogzwangere, die al dagen naar de kz aan het toeleven is, hier al een paar keer aangeeft dat ze snapt dat er spoedjes zijn en niet wil klagen maar toch wel even in de put zit nu, dat eruit kan lezen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar aan de hele toon van Enf valt wat mij betreft af te lezen dat ze het niet kwaad bedoelt. Misschien wat misplaatst, a la .. Maar ze komt er zelf ook op terug omdat ze begrijpt dat dat in dit geval misschie nniet gepast is.
Moussy gaat gewoon stug door ..
Ja!! En dan moeten jullie niet allemaal massaal op de woonboulevard zitten hè zodat er niemand is om te F5-en...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Keshet het volgende:
Asy, ik doe dan gewoon alvast even eenvoor paasmaandag.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja!! En dan moeten jullie niet allemaal massaal op de woonboulevard zitten hè zodat er niemand is om te F5-en...
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja!! En dan moeten jullie niet allemaal massaal op de woonboulevard zitten hè zodat er niemand is om te F5-en...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik had jouw reactie ook gezien hoor, maar kon hem zo gauw niet meer terug vinden
Goed zo!quote:
Ik wilde naar de Campina Boerderijdagen maar 't wordt pokkeweer. Prima dag om te bevallen dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik had er wel mijn ticker instaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef Vicky het volgende:
weet je wat ik mis in de OP??
al die gezellige banners...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Sorbootje het volgende:
Had ik vorige week volgens Isabeau nog een konijntje in mijn buik, een paarse... Vandaag heb ik een baby in mijn billen. Verklaart wel het formaat van een en ander.
jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Skoapgelukkig!
Gaan we snel ff lunchen?op dinsdag en woensdag ben ik kindloos (buitenbuiks dan
)
hahahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Sorbootje het volgende:
Had ik vorige week volgens Isabeau nog een konijntje in mijn buik, een paarse... Vandaag heb ik een baby in mijn billen. Verklaart wel het formaat van een en ander.
ik heb zo met je te doen!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Marrije het volgende:
Het tijdstip niet noemen helpt dus ook niet. Ra ra ra.... Ja, er is een spoedje tussen gekomen. Nu heb ik volgens mij nog 1 kans voor vandaag
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Marrije het volgende:
Het tijdstip niet noemen helpt dus ook niet. Ra ra ra.... Ja, er is een spoedje tussen gekomen. Nu heb ik volgens mij nog 1 kans voor vandaag
Wat k*t zeg! Hoe kut het ook is voor de spoedjes zelf, voor jou is het zo frustrerendquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Marrije het volgende:
even bellen naar het RdGGquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef Loodje het volgende:
Petitie houden voor Marrije, dat zij vandaag nog aan de beurt is in de ok om haar wondertje in haar armen te krijgen voor vanavond 23.59uur!!
volgens mij maar 2quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:29 schreef Loodje het volgende:
Hebben ze niet meer ok's jeetje hahah ik word er zelf ook kribbig van, vind het zo erg voor je Marrije!
Ik moet zeggen, hij is mijn halfbroertje, heb zelf ook een kleurtje maar ik moest er ook wel om lachen:Pquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Loodje ik moest wel even stiekem lachen om jouw kinderlogica
heeft geennut.... de EHBO zit in een ander gebouw...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Loodje het volgende:
Wie kan de ehbo in delft dichtgooien? De ok moet vrijblijven voor Marrije!
Laten we hopen dat Marrije geen spoedje wordt maar idd dat zit er nu wel zo aan te komen:(quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vraag me wel af of je onderhand zelf niet zo slap bent dat je spontaan zelf een spoedje wordt. Een zwangere vrouw zo lang zonder eten vind ik echt heel sneu.
Maar als daar een spoedje bij zit, dan wordt de ok toch echt wel vrijgehouden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
heeft geennut.... de EHBO zit in een ander gebouw...
Delft heeft 1 zh met 2 gebouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Loodje het volgende:
Damn, ik kan merken dat ik uit de grote steden kom hahahah Daar heb je verschillende ziekenhuizen die allemaal seh hebben en ok's lol
je hebt het B gebouw daar zit de oa de EHBO en 2/3 ok's.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Loodje het volgende:
[..]
Maar als daar een spoedje bij zit, dan wordt de ok toch echt wel vrijgehouden?
Sorry voor al mijn losse reacties
heb ik aangegeven, dat ik vanzelf ook een spoedje wordtquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vraag me wel af of je onderhand zelf niet zo slap bent dat je spontaan zelf een spoedje wordt. Een zwangere vrouw zo lang zonder eten vind ik echt heel sneu.
wow zeg, 2quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Marrije het volgende:
Ik ben geen delftse trouwens, vicky. Een groningse
![]()
Ja mn man is bij me![]()
En eerlijk is eerlijk, ik mocht 2 x een dextro energy![]()
Ik kijk alvast maar even op thuisbezorgen.nl
ahquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef covie het volgende:
aaah de opmerking van enfermera, grappig of niet, is sowieso misplaatst. En om je nou niet welkom te voelen hier omdat daar mensen over vallen gaat me ook wat ver.
Het viel me ook al op dat moussy hier idd te vinden is om een beetje rotopmerkingen te maken. In elk geval vind ik mijn mening niet terug in haar woorden.
En marije verdorie zeg... Gewoon kut dat het zo gaat hoop zo dat je vandaag je kleine nog in je armen mag houden!
ik krijg wel vocht via een infuus, maar kheb zo'n trek in vast voedselquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb je niet het gevoel dat je van je gaatje gaat dan?
Ik vind dat niet zo gekquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik krijg wel vocht via een infuus, maar kheb zo'n trek in vast voedsel
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo gekJe bent er bijna
Zie je de hoofden van verpleegsters nog niet als kippenboutjes![]()
![]()
*like*quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo gekJe bent er bijna
Zie je de hoofden van verpleegsters nog niet als kippenboutjes![]()
![]()
Leuk he zwanger zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
*like*
Ik ben ook echt zwanger, de augurken staan naast me, mijn tetten doen zeer(vooral nadat nummer 1 ze gebruikte om nog hoger te klimmen), en ik ben misselijk!
Maar oh wat vind ik het leuk!
Als het helemaal misgaat dan moet er beademingsbuis ingebracht worden, dat is gevaarlijk als de maag vol eten zit. Als het eten dan omhoog komt en het wordt door de beademingsbuis de longen ingeduwd kun je stikken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar de KS geberut toch niet onder volledige narcose of wel?
Ik heb altijd begrepen dat als je niet nuchter bent voor een volledige narcose, dat je dan heel veel last van de narcose kan hebben.
Maar als je alleen een ruggenprik krijgt .. wat zijn dan eigenlijk de bezwaren om niet nuchter te zijn?
Maar hoe doen ze dat dan bij de spoedjes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het helemaal misgaat dan moet er beademingsbuis ingebracht worden, dat is gevaarlijk als de maag vol eten zit. Als het eten dan omhoog komt en het wordt door de beademingsbuis de longen ingeduwd kun je stikken.
Ofzoiets.
Klinkt heel gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het helemaal misgaat dan moet er beademingsbuis ingebracht worden, dat is gevaarlijk als de maag vol eten zit. Als het eten dan omhoog komt en het wordt door de beademingsbuis de longen ingeduwd kun je stikken.
Ofzoiets.
Maag leegpompen??? Geen idee lijkt me wel logisch, of het risico nemenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Fieder het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat dan bij de spoedjes?
Volgens mij is het dan kiezen tussen twee kwaden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Fieder het volgende:
[..]
Dan lopen ze dus risico dat het mis gaat, maar ja op zo'n moment moet je keuzes maken en kan je niet wachten tot de maag leeg is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Fieder het volgende:
[..]
de planning is nog niet geupdate, dus ik heb geen idee hoe mijn kans isquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef Loodje het volgende:
Hoe langer Marrije stil is hoe beter.....?
Dat moet ik zelf ook nog ondervinden maar tot nu toe heb ik heel veel vrouwen gezien die geen trek hadden of alles eruit gooiden, dus ik denk niet dat je daar zo bang voor hoef te zijn:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay
Maar moet je dan ook met een natuurlijke bevalling nuchter zijn?
Want daar hoor je ook weleens dat de placenta niet los komt (volgens mij was dat laatst nog met Kuuks) en dat je dan onder volledige narcose gaat.
Want dan kan ik me daar ook vast op voor gaan bereiden![]()
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik een regelrechte feeks word als ik echt honger heb.
Dus vind het onvoorstelbaar knap van Marije dat ze het nog zo lang vol houdt.
En ja, ze is idd wat stil. Maar dat kan ook komen omdat ze haar krachten wil sparen.
Of zou het dan toch gaan gebeuren?
uhh nee....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay
Maar moet je dan ook met een natuurlijke bevalling nuchter zijn?
Want daar hoor je ook weleens dat de placenta niet los komt (volgens mij was dat laatst nog met Kuuks) en dat je dan onder volledige narcose gaat.
Want dan kan ik me daar ook vast op voor gaan bereiden![]()
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik een regelrechte feeks word als ik echt honger heb.
Dus vind het onvoorstelbaar knap van Marije dat ze het nog zo lang vol houdt.
En ja, ze is idd wat stil. Maar dat kan ook komen omdat ze haar krachten wil sparen.
Of zou het dan toch gaan gebeuren?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
de planning is nog niet geupdate, dus ik heb geen idee hoe mijn kans is
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Poezebeest het volgende: Ik had precies hetzelfde gevoel als Keshet, heb ook een spoed ks gehad en zou me bijna schuldig gaan voelen tov al die wachtende zwangeren. Realiseerde me gelijk dat die van mij 's nachts 's avonds laat gebeurde, is beter voor mijn schuldgevoel
![]()
Ik hoop iig dat je snel aan de beurt bent
ja kap eens zeg.. ik ben aan de lijn...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef Sorbootje het volgende:
Gokje: patatje oorlog, spareribs, pizza, shoarma, roti, döner, chinees, thais en een frikandel speciaal
Ik niet en ik krijg trek!! Eens kijken of vent nog wat popcorn heeft gehaald voor deze F5 avond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja kap eens zeg.. ik ben aan de lijn...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou iets doen wat zó vreselijk meurt op de OK!!
ik ook, heb er ook alles weer uitgepoept tijdens het persenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef moussy het volgende:
Ik heb bij alle 3 mijn kinderen gewoon gegeten, staand, hapjes tussen de weeën door, kan bestik leef nog
chili con carne, shoarma met een hele flinke klodder knoflooksaus...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zou iets doen wat zó vreselijk meurt op de OK!!
Laat het iets met maiskorrels geweest zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ook, heb er ook alles weer uitgepoept tijdens het persen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef Sorbootje het volgende:
Gokje: patatje oorlog, spareribs, pizza, shoarma, roti, döner, chinees, thais en een frikandel speciaal
nope, ziekenhuisboterhammen.... niet veel soeps maar het was wat he. Beter dan niets zoals Marrije nu.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laat het iets met maiskorrels geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |