quote:
TS droomt over het uitvoeren van een brute verkrachting waarbij er verdacht veel aandacht wordt gegeven aan een man genaamd Kees.quote:
Is het de moeite waard om te lezen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef DeX090 het volgende:
Ik heb het gelezen en "what the fuck?" is eigenlijk alles wat overblijft in mijn gedachten. Dus TS, what the fuck?
Nu ben ik ervan overtuigd dat het het lezen waard is.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja en die dildo met 3 keer de omvang van een 1,5 liter colafles
Mwa beetje afgeraffeld op het laatstquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ben ik ervan overtuigd dat het het lezen waard is.
Als je een beetje ziek in je hoofd bent, of een nogal verknipte seksuele fantasie hebt, dan zeker. Anders...mwah.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te lezen?
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja en die dildo met 3 keer de omvang van een 1,5 liter colafles
Maar ze was toch vastgebonden?quote:Kees ging bij haar hoofd zitten en gebood haar hem te rukken
Ja inderdaad, had eigenlijk nog wel wat langer gemogen, maar best een vermakelijk verhaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mwa beetje afgeraffeld op het laatst
Heeft veel vrije tijdquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja inderdaad, had eigenlijk nog wel wat langer gemogen, maar best een vermakelijk verhaal.
Je bent wel uitdagend bezig gezien mijn laatste zin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |