Tsja, afgezien van wat zangeressen komt onze smaak niet echt overeenquote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Die staan op Lowlands he? Ken ze niet maar als jij ze zo goed vind ga ik toch twijfelen of dat nodig is.
edit: en dan toch even luisteren hewie heeft nou weer bedacht dat dit moet doorbreken in plaats van tig wél goede bands...
Alabama Shakesquote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef cafca het volgende:
Ja, al krijg ik wel de indruk dat hij goed naar Fleet Foxes en Mumford &Sons enzo geluisterd heeft. Op zich niks mis mee, verder.
Verder nog weinig nieuwe platen geluisterd ditjaar. Wat heb ik gemist?
Live is het wel echt geniaal, 2x zo hard, snel en psychedelisch als op de redelijk tamme plaat.quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Die staan op Lowlands he? Ken ze niet maar als jij ze zo goed vind ga ik toch twijfelen of dat nodig is.
edit: en dan toch even luisteren hewie heeft nou weer bedacht dat dit moet doorbreken in plaats van tig wél goede bands...
Daarom post ik die link lieve schat, ik hoor het op de 3voor12 websitequote:Op zondag 22 april 2012 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe weet je dat nou weer? Je was er niet eens naar toe
Ik luister nu pas, maar het is inderdaad fijn zegquote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Het debuutalbum van Jack White is echt fan-tas-tischEcht, even goed als zijn beste White Stripes werk. Zowel heerlijke harde gitaarriffs als mooie nummers waar hij los gaat op de piano. Topper.
Lower Dens vond ik echt geen ruk aan. Die dromerige sloomheid is niet mijn ding blijkbaarquote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef Z het volgende:
De EP van Daniel Rossen is mooi inderdaad. Verder kijk ik uit naar de nieuwe van Lower Dens.
over iemand gesproken waarbij alles hetzelfde klinkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik luister nu pas, maar het is inderdaad fijn zeg
hmm ik weet niet, ik vind het wel enigszins nieuwer klinken. Maar het is gewoon een hele karakteristieke soundquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
over iemand gesproken waarbij alles hetzelfde klinkt.Als je die liedjes in een playlist tussen White Stripes liedjes zou zetten, zou ik niet weten welke de nieuwe zijn. Sowieso zou ik dan niet kunnen raden welk nummer van welk album is. Het is allemaal best lekker, maar het lijkt allemaal zo op elkaar.
Dat is het zeker. Je herkent het wel altijd meteen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm ik weet niet, ik vind het wel enigszins nieuwer klinken. Maar het is gewoon een hele karakteristieke sound
Hail Bop en Default.quote:Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Django Django is trouwens ook geniaal.
quote:Joining Jools on show is Detroit's own contemporary bluesman Jack White, who returns to the studio having been before as one half of White Stripes and a member of both The Raconteurs and The Dead Weather. He performs tracks from his solo debut Blunderbuss.
Norah Jones returns to the show to play selections from her new Danger Mouse produced album Little Broken Hearts.
From Athens GA, come hotly tipped four-piece Alabama Shakes with a firin' blend of hard rock, blues and soul; this is their UK TV debut.
Celebrating 50 years as a legendary Irish folk force, The Chieftains perform tracks from their Voice Of Ages album, joined by both Secret Sisters and Carolina Chocolate Drops, and the Drops also play one of their own tunes.
Canadian artist and musician Grimes makes her UK television debut with songs from her acclaimed Visions album.
Ik kijk Jools altijd - dwz als er wat interessants bij zit - op vrijdag, dan laten ze meer songs van dezelfde artiesten zien. Dinsdag is eigenlijk maar een samenvattingquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef Norrage het volgende:
Even voor de mensen die geen tvp in het Jools topic hebben: straks bij jools op BBC (23.00):
Ja daar kwam ik gister ook weer achterquote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kijk Jools altijd - dwz als er wat interessants bij zit - op vrijdag, dan laten ze meer songs van dezelfde artiesten zien. Dinsdag is eigenlijk maar een samenvatting
Funeral Suits kende ik nog niet, het klinkt wel lekker! Zo meteen maar eens wat van downloaden dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Hamsik het volgende:
Funeral Suits - All those friendly people vind ik op dit moment echt helemaal geweldig.
Net als We where promised jetpacks - It's thunder, it's lightening
<3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |