Je hebt de onderstaande albums als jouw top 10 naar OOR verstuurd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:
Perfect voor dit topic natuurlijk:
De beste Indie-song allertijden:
http://www.paulsdevelopmentservices.nl/oor/
Kan je ook nog zelf dingen toevoegen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:
Perfect voor dit topic natuurlijk:
De beste Indie-song allertijden:
http://www.paulsdevelopmentservices.nl/oor/
Mjah hij zit er een beetje tussenin he. Hij mengt heel veel genres door elkaar heen. En Techno/minimal zou ik het niet echt noemen. Het is elektronisch met een beetje folk. Het lijkt nog het meest op (elektronische) radiohead. Wat rock/pop zo in elektronisch experimentele en ambiente muziek ingemixed. Wel een typisch indie(pendent) sfeer uitstralend....quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:03 schreef N.i.c.k het volgende:
Vraagje. Waarom eigent de indie-scene zich Nicolas Jaar zo toe? Het verschilt toch weinig van gewone techno/minimal?
Beach House live...ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Het lijkt me eerlijk gezegd niet heel boeiendquote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Faerie het volgende:
Via 8tracks.com is ook geweldige indie muziek te ontdekken. Ik heb door die site een aantal heerlijke nummers ontdekt!
26.05 naar Beach House @ Paradiso, can't wait!
paar jaar terug op lowlands vond ik dat toen een van de beste optredens dat jaar. Al gebeurd er niet veel op het podium.quote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beach House live...ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Het lijkt me eerlijk gezegd niet heel boeiend
Als Beach House nu al uitverkocht zou zijn, zou ik heel positief verrast zijn over Nederland.quote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef Faerie het volgende:
Net even gekeken op ticketmaster; het is inderdaad nog niet uitverkocht.
typisch White-geluid, gelukkig ja. Lekkere plaat tot nu toe, zou zomaar es de beste tot nu toe kunnen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Het debuutalbum van Jack White is echt fan-tas-tischEcht, even goed als zijn beste White Stripes werk. Zowel heerlijke harde gitaarriffs als mooie nummers waar hij los gaat op de piano. Topper.
Echt te bizar voor woorden he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit die Coachella optredens een beetje te checken op youtube, wat vetecht zoveel fijne artiesten
Dooddoener!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar ook wel behoorlijke tegenvallers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |