quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
ik heb niet eens een smaak. Ik luister elk genre, als ik het maar goed vind.
Ben zelf een groot fan van obscure Indiebandjes maar ik luister net zo makkelijk naar een DeadMau5 of Skrillex. Zelf Katy Perry en Rihanna vinden zo hun plekjes in mijn playlist. Het leuke (en soms ook minder leuke) aan die topic is dat er gewoon veel geschoten word, en soms is het raak. Het kan een pagina over dezelfde band gaan en vervolgens een pagina met wel 16 verschillende bandjes die allemaal genoemd worden. Het is een beetje het smorgasbord van MUZ, en daar is niks mis mee lijkt me
Ik zal wat vaker roepen dat ik iets onnederlands goed vindquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik het vaak een erg illustrerende uitdrukking. Ik kan er altijd wel wat mee
Die hebben in principe ook hun eigen topic:quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien dat Nederlandse acts hier idd wat minder worden besproken.
Ja dat topic loopt pas stormquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Die hebben in principe ook hun eigen topic:
Nederlandse alternatieve muziek #1
En de nieuwe Patrick Watson. Ik moet het allemaal nog luisteren.quote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Orde van de dag: de nieuwe Spiritualized. Kan me nog niet heel erg boeien. Slotnummer is wel een pareltje
Pff, daar mist een boel zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:
Perfect voor dit topic natuurlijk:
De beste Indie-song allertijden:
http://www.paulsdevelopmentservices.nl/oor/
Ja nu niet meer, maar destijds was Radiohead wat mij betreft toch degelijk indie. Van na Kid A staat er dan ook niks meer bij...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, daar mist een boel zeg.
Zonder lang nadenken maar op deze gestemd
Beach House - Norway
Death Cab for Cutie - Soul Meets Body
Franz Ferdinand - This Fire
Grizzly Bear - Two Weeks
Kings of Convenience - I'd Rather Dance With You
Midlake - Roscoe
Radiohead - Karma Police
The National - Bloodbuzz Ohio
The Postal Service - Such Great Heights
The Strokes - Last Nite
Waarbij Radiohead niet echt aan mijn definitie voor indie voldoet, dus daar had ik eigenlijk niet op moeten stemmen.
Precies. Het klinkt wel leuk, maar bij het 2e nummer heb ik al het gevoel dat ze in herhaling vallen. Maar goed, ik heb dat met al die "nieuwe" retro-soul/rock bands tegenwoordig. Het doet me allemaal helemaal niks. Hetzelfde als die Michael Kiwanuka gast ofzo, klinkt op eerste gehoor heel erg leuk, en dan is het gewoon meer van hetzelfde....quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nikszeggend inderdaad. Stelt echt niets voor.
Hmm dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, volgens mij komt de hype meer door het feit dat de frontvrouw vorig jaar nog postbode was en nu een gewaardeerde muzikant. Zo een verhaal doet het altijd goed.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Norrage het volgende:
Ok...De grootste hype van het moment is officieel Alabama Shakes. Wat vinden jullie ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |