Graaier!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
En men betaalt er natuurlijk ook veruit het beste. Die salarisschalen zijn erg oke. Speelt ook mee.
Paupers zijn het. Ze krijgen wat, iets van 100k per jaar? Voor 100 uur per week?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Politiek DH zijn toch best wel overbetaalde lutsers of vinden jullie weer van niet?
Wat is een 'lutser' ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Politiek DH zijn toch best wel overbetaalde lutsers of vinden jullie weer van niet?
De kamerleden wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Schenkstroop het volgende:
En we laten de burgemeester van de gemeente Waddeneilanden zetelen op Terschelling, dat is lekker centraal. Helicopterlandingsplaats bij het gemeentehuis en hoppa.quote:
Schalen zijn overal andersquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat Du_ke wel in schaal_12 zit....Als het geen 13 is?
Ah, de echte Lord of War.quote:
Dat zeg ik dus ook altijd, maar sommigen zien 't als roeping me dunkt.quote:
Als ik eerlijk ben kon ik dat niet aan hem zien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat Remlof ook een hoog salaris heeft.
Bij de autopsie wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kon ik dat niet aan hem zien.
Dat zie je vaak ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kon ik dat niet aan hem zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |