Misschien als ik het ziequote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb t boekje van Snoopy gisteren naar je verzonden, misschien vind je t ook bijzonder dat ik net een boterham met pindakaas had gegeten tijdens het afwerken van de laatste pagina.
Moet ik dat er bij in plakken? Ik ben nog niet begonnen dus ik kan nog 2 pagina's leeg laten. Pm met anders maar even wat precies de bedoeling is als je hier niet teveel wilt prijsgeven.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Kyara, er komt eerdaags een envelop bij je aan. Daarin zit de envelop die hoort bij het boekje van Ophelia.
nee hoor, het is gewoon de envelop die Ophelia naar mij stuurde, maar die bijna een week nodig had om er te komen, en toen had ik haar boekje dus al verstuurd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Moet ik dat er bij in plakken? Ik ben nog niet begonnen dus ik kan nog 2 pagina's leeg laten. Pm met anders maar even wat precies de bedoeling is als je hier niet teveel wilt prijsgeven.
nou, t boekje dus graag ín die envelop!!! die is er speciaal voor bedoeld om vanaf nu t boekje te versturenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, die doe ik er dan gewoon bij en ik stuur zowel het boekje als de envelop weer door naar Simmu.
Tenzijn de post weer kuren heeft en de envelop er niet voor zaterdag is.....
ach ja, zo gaat dat het, 9 maanden op, 9 maanden af.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, nu begrijp ik je![]()
ik dacht dat Ophelia nog inspiratie had nadat ze haar boekje al verstuurd had, een soort appendix of zo![]()
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlakquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Boekje van Snoopy is hier gearriveerd KD! Geen bijzondere gevoelens, maar het ruikt wel lekker
Wat mij betreft prima, kan ik er misschien al mee aan de slag als ik hem zaterdag al binnen zou hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:44 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet; is het erg als ik het boekje morgen vast op de post doe? we gaan een weekje weg
Alles best, zolang er maar geen pindakaas aan- of in zitquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlak
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, zo gaat dat het, 9 maanden op, 9 maanden af.
Dan kom ik wel in jouw plaats. Ik heb toch geen boekje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Troel het volgende:
Ik zou inderdaad een nieuw topic doen, al is het alleen maar omdat ik niet echt geïnteresseerd ben in een meetSoms staan er best privézaken in een boekje en ik voor mijzelf voel er niets voor om dat zomaar in een grote groep te gooien
Als ik het nu zeg is het natuurlijk niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlak
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
Meer mensen voor wie dit project therapeutisch werkt?
+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:49 schreef Lenaatje het volgende:
[..]ja! en heerlijk ontspannend dat gefrutsel!!
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:19 schreef trui het volgende:
het lijkt me behalve ontspannend/therapeutisch toch ook wel stressvol eerlijk gezegd.(ben nog steeds tevreden met mijn keuze niet mee te doen). maar ik wil de boekjes als ze klaar zijn ook wel eens zien, ik kom gewoon met -Spring mee om te sneakpeaken op jullie meet.
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk Trui! En als jij dan een Trui haakt voor mijn boekje heb je toch óók nog een beetje meegedaan!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.
ja, dat bedacht ik me laatst ook. Misschien toch een leren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Lenaatje het volgende:
[..]![]()
Het lijkt me gewoon leuk te kunnen haken, waarom weet ik eigenlijk niet.....
jammer voor de anderen ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.En geen inspiratie ook.
maar wie a zegt....dus we maken er het beste van!
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!quote:
tsja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
Wat was te verwachten? Mijn opmerking of dat het idd jammer is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
iets van een gedicht ervan maken, wat beetje troost bied?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind het op dit moment ook moeilijk. Ik heb het boekje van bellelena nu in huis en ik had er heel graag iets over haar zwangerschap in willen schrijven, maar dat heeft nu een beetje een abrupt en vooral vervelend einde gehad. Daar zit ik best tegenaan te hikken. En daar kom ik ook echt wel uit, maar het is wel even goed nadenken wat en hoe.
Nouja, over dat soort dingen ben ik dus aan het nadenken. Omdat ik het toch wel wil verwerken, want het is een boekje van nu. Zodat het op een later tijdstip misschien nog wat troost kan bieden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
iets van een gedicht ervan maken, wat beetje troost bied?
hmmpff..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, over dat soort dingen ben ik dus aan het nadenken. Omdat ik het toch wel wil verwerken, want het is een boekje van nu. Zodat het op een later tijdstip misschien nog wat troost kan bieden.
Nee hoor, ik denk dat ik het wel deel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef snoopy het volgende:
Ah ok, ik vond het juist jammer om te lezen en ik zie dat ik er een heel ander gevoel bij had dan de restMet frisse moed verder met het volgende boekje
Ja dat is waar, maar ik/we weten dan wel dat het heus niet opzettelijk kwetsend bedoelt is, maar het kan inderdaad wel pijnlijk zijn. Mocht je je ergens zorgen over maken, dan weet je me te vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef Troel het volgende:
Nee, natuurlijk niet met opzet, maar zelfs zonder opzet kan iets natuurlijk wel kwetsenMaar het komt goed hoor!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Sneakje voor Faja Lobi!
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook niet uiteraard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh jammer dat je er mee stopt KarinIk moest nog aan je boekje beginnen maar ik weet niet of ik daar nu nog wel zin voor kan maken eigenlijk
De lol is er zo wel wat van af
Plak ze wel vast, er zijn nog anderen die er wél in willen fröbelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet uiteraard.
Wil je hem wel terugsturen naar me?
En Moussy, dan gooi je mijn blz maar in de openhaard.
Ah meeeeen, dan heb ik 2 boekjes in huis! *stress schiet*quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:44 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Zoooo twinkly's boekje is onderweg naar susie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |