SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Twinkly het boekje is binnen hoor!
Joh, niks is fout! Juist die (enorme) verschillen zijn straks leuk om terug te zien in je boekje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]! Gelukkig!!
Wat vind je ervan? Ik ben heel nieuwsgierig wat Pvoesss gemaakt heeft, dan kan ik een beetje vergelijken of we de bedoeling ongeveer hetzelfde begrepen hebben.
Volgens mij op zaterdag juist wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind het zo gek, ik had gisteren iets besteld bij een webshop en dat is vandaag wel aangekomen (brievenbuspost).
Las ik gisteren niet hier dat er op zaterdag geen post meer bezorgd wordt?
leuke afknipselsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:20 schreef mariyette het volgende:
Het afval van pagina 1&2 voor SB... Nog minimaal 6 te gaan
[ afbeelding ]
Bij ons komt de reclame altijd op die manierquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:14 schreef moussy het volgende:
hier is paard met wagen en autipas aangekomen
nou en, jouw probleemquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat is autipas? Ik heb het nu al 2 keer gelezen hier, maar geen idee van de betekenis. Of is het een typo?
* SummerBreeze heeft geen zin om Google aan te slingeren, want mobiel
Iemand anders die even wil zeggen of het een typo is?quote:
Als je Moussy's omschrijving van haar postbodequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Iemand anders die even wil zeggen of het een typo is?
Ben er inmiddels wel achter dat het in het geval van geen typo een "bewijs"pasje voor autisten is.
Makes sense
Wat fijn!! Kan ik weer zonder stress gaan slapen. Was al bang dat ik er toch een verkeerd adres op had geschreven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Jaaaa, hier zat het ook bij de post![]()
Wat een leuk boekj, Susie en wat heeft Yp er wat leuks van gemaakt!
Maar, lezen is moeilijk op een mobiel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Als je Moussy's omschrijving van haar postbodehad gelezen, dan had je geweten wat het is
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Jaaaa, hier zat het ook bij de post![]()
Wat een leuk boekj, Susie en wat heeft Yp er wat leuks van gemaakt!
Zeg, ga je lekker? Heb ik iets verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar, lezen is moeilijk op een mobiel!
Nein! Ik denk dat ze het hebben overgeladen in een trekschuit. Of de muilezel staatte bokken. Fucking hell, hoe moeilijk kan t zijn, van Brabant naar Friesland?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Buuf, is de paard-en-wagen-postbode al gearriveerd?
Ik zag het, maar pas nadat ik Google had geraadpleegd snapte ik het. Beetje duf vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:10 schreef flowerbox het volgende:
SB, moussy schreef onderstaande over haar postbode:
[i]Ik ben wel blij met onze postbode met autipas, die komt op vaste tijden, slaat geen dag over en belt aan bij doosjes, heeft ie meteen een praatje, ( hij loopt de post voor zn sociale contacten ) [/i]
Volgende keer kom ik hem maar brengen op mijn vrije dag denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nein! Ik denk dat ze het hebben overgeladen in een trekschuit. Of de muilezel staatte bokken. Fucking hell, hoe moeilijk kan t zijn, van Brabant naar Friesland?
Nah! Gezellig!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik hem maar brengen op mijn vrije dag denk ik![]()
Gekaanstekerij!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben heerlijk bezigde 2e penis is ook helemaal af nu
wil je ook een penis dan?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, t boekje is binnen hoor!met een enorme sticker erop met: Herstellen aan geadresseerde.
Om eerlijk te zijn vind ik Ophelia d'r handschrift duidelijker dan op die sticker, maar vooruit maar. En de bovenkant van de doos lijkt klem gezeten te hebben.maaaaaar! Het is er! Dus kan ik aan de fröbel!
't boekje heb ik ook binnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef Ynske het volgende:
fijn bellelena, ben benieuwd
hier dus gewoon nog altijd niets binnen
en t boekje dat ik naar Soempie gestuurd heb, is samen met een kaart weggegaan, die dinsdag wel aangekomen is. *zucht*
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:15 schreef bellelena het volgende:
Soempie: Het boekje van Ynske is hier binnen!Wat is het al leuk tot nu toe
Nu gaan broeden op de pagina's die ik er weer aan kan toe voegen!
En wat heb je leuke dingen gemaakt!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik begon me al zorgen te maken. (was de afzender vergeten erop te zetten![]()
)
Blijkbaar is de afstand tussen ons te groot voor postnlquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef Ynske het volgende:
fijn bellelena, ben benieuwd
hier dus gewoon nog altijd niets binnen
en t boekje dat ik naar Soempie gestuurd heb, is samen met een kaart weggegaan, die dinsdag wel aangekomen is. *zucht*
Fröbelen is hartstikke therapeutisch verantwoordquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn vriend zei net dat ik een psych. nodig had toen hij mijn pagina's in snoopy's boekje zag
Thnx, ik was er nogal onzeker overquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wat heb je leuke dingen gemaakt!moet me inhouden niet een kopie te maken
Nou, die klaar staat is 75x115cm, dat lukt! Maar het verzenden...quote:Op maandag 9 april 2012 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
En dan uiteraard dat canvas in een boekje plakken. Uitdaginkje.
Ik vond jouw boekje zo leukquote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef klumsy het volgende:
Ben benieuwd wat je er van maakt mariyette!
Volgende boekje wat ik krijg is die van jou, ben benieuwd wat voor kunstwerken je in je eigen boekje gemaakt hebt
ik heb inmiddels bijna 4 blz klaar, heb ook al wel een idee voor de andere 4 blz, alleen zit ik nog een beetje met de uitwerking... Ben niet zo creatief als sommige andere hier, zal vooral veel knip, plak en schrijfwerk gaan worden.
dat vind ik al vrij creatief..... ik ben meer van het stickers plakken....quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Susie het volgende:
@Klumsy; hier niet anders hoor, knippen en plakken, veel tijdschriften gaan eraan
Dit.quote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ook niet. En ook niet in t voren werken. Ik laat me inspireren door t moment
Hoebedoelu?quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef simmu het volgende:
ik doe een beetje van alles denk ik. en soms laat ik me inspireren door het topic hier en kleurdoosje hebt er ook een hoor buuv
![]()
![]()
Oh, hahaha, how cutequote:
Hoeft ook niet, maar soms is het wel makkelijkquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het hoeft ook niet altijd met de persoon te maken te hebben toch?
In het boekje van Pvoesss staat vrij weinig aan info en ik weet ook niet zoveel van haar dus ik ga gewoon wat frobelen.
Sowieso is 'out the box' toch ook juist leuk voor een ander dan dat waar iemand al bekend mee is?
Kortom ik ben benieuwd Susie![]()
Ynske, als het boekje deze week bij jou binnen komt dan vind ik het prima als je me de maten van de pagina's doorgeeft en het boekje zelf een weekje langer houdt. Dat je zelf ook de tijd hebt. Ik werk toch maar 2 dagen in de week en heb best veel tijd. Moet het boekje natuurlijk wel binnen komen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Ynske het volgende:
k baal echt dat hier nog altijd niets binnen is
hoop zo dat hij morgen wel in de bus hangt
Stuur maar door hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef klumsy het volgende:
pagina 5 ook afen met 6 al een begin gemaakt! ben de rest van de week lekker vrij, dus tijd genoeg om de rest dan af te maken.
Sonnetje is het handig als ik het boekje voor het weekend al verstuur, of vind je dat vervelend? kan zijn dat hij er met 1 dag is, maar liever wat vroeger dan te laat toch?
Mijnquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Klaar
[ [url=http://i.imgur.com/W1ipl.jpg]
quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Lamb29 het volgende:
Groepje 6......
Hier een naamwissel! In de OP is het al aangepast
kan zijn dat wij dan juist op vakantie zijn. ah well; zien we dan welquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was ook mijn.idee hoor, en als het qua vakanties lastig is dan plannen we toch beging Sept oid?
Wiens boekje heb je nog niet binnen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:39 schreef HandigeHarriët het volgende:
Ik vind t leuk om al over jullie creaties te lezen. Maar word er ook wel n beetje sippig van dat ik hier nog steeds geen boekje heb, zo loop ik steeds verder achter :'-(
neh dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we om te beginnen het weekend van 22-23 september prikken?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was ook mijn.idee hoor, en als het qua vakanties lastig is dan plannen we toch beging Sept oid?
wellicht in een nieuw topic?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
*gooit handen in de lucht...
In juli zijn er mensen op vakantie en/of jarig (moi), in augustus zijn er mensen op vakantie en/of jarig, in september zijn er mensen op vakantie en/of jarig. Waarom ben ik er uberhaupt aan begonnen.
Weekendenlijstje erin kwakken dan maar?
7 juli: BE
8 juli: BE
14 juli:
15 juli:
21 juli:
22 juli:
28 juli:
29 juli:
4 augustus: BE
5 augustus: BE
11 augustus:
12 augustus:
18 augustus:
19 augustus: BEMss!
25 augustus: BEMss!
26 augustus: BEMss!
1 september: BE
2 september: BE
08 september: BE
09 eptember: BE
15 september: BE
16 september: BE
22 september: BE
23 september: BE
29 september: BE
30 september: BE
Zoiets?
Ja, geen stress! Er is een groepje wat in probeert te lopen en sommige zijn ongeduldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind een meet echt een leuk idee! Dus ik ben voor. Weet alleen nog niet wanneer ik op vakantie ga.
Zeg, ik hoeft toch volgendenweek maandag weer te sturen toch hè?
Is het geen optie dat je Kyara de maten van de bladzijden doorgeeft en iets later stuurt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind een meet echt een leuk idee! Dus ik ben voor. Weet alleen nog niet wanneer ik op vakantie ga.
Zeg, ik hoeft toch volgendenweek maandag weer te sturen toch hè?
Ja, maar het is een vrij grote groep en dat lukt toch nooit om een datum te prikken dat echt iedereen (die wil) kan! Is de ervaringquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, mss wel, maar nog meer RR topics hoeven voor mij ook niet echt. Er is al een animo-topic voor mensen die ook nog willen.
Maar mss moeten we het nog maar even laten rusten.
Ik dacht 'we prikken een (soort van) neutrale datum' nu de meeste agenda's nog leeg zijn, maar ook dat blijkt al lastig genoeg.
aksjun! Ik heb ze!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i have a winner,.
gekleurde nietjes
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]ja maar... nou heb ik een verkeerde naam in je boekje gezet ....
Gelukkig ben jij nog steeds jij
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef Lamb29 het volgende:
HandigeHarriet dat meen je niet! Is hij er nog steeds niet?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had het eigenlijk tegen trui met r award
jij bent de opperbitch
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef Keshet het volgende:
Uh nee, er is nog maar 1 boekje op de post gegaan?
Oh, damn, is er in ons groepje ook een boekje zoek??quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen boekje ontvangen. Ik zag wel een postbode fietsen, maar hier is geen post gebracht.
Snik, m'n boekie is spoorloosquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen boekje ontvangen. Ik zag wel een postbode fietsen, maar hier is geen post gebracht.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:08 schreef Lamb29 het volgende:
Lijnloos er is weer post onderweg naar jou!
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:52 schreef oeke het volgende:
Zo, een sneek voor Mevr Mus.
Eindelijk klaar!
Elmo, ik stuur hem morgen alvast naar jou.
[ afbeelding ]
Misschien als ik het ziequote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb t boekje van Snoopy gisteren naar je verzonden, misschien vind je t ook bijzonder dat ik net een boterham met pindakaas had gegeten tijdens het afwerken van de laatste pagina.
Moet ik dat er bij in plakken? Ik ben nog niet begonnen dus ik kan nog 2 pagina's leeg laten. Pm met anders maar even wat precies de bedoeling is als je hier niet teveel wilt prijsgeven.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Kyara, er komt eerdaags een envelop bij je aan. Daarin zit de envelop die hoort bij het boekje van Ophelia.
nee hoor, het is gewoon de envelop die Ophelia naar mij stuurde, maar die bijna een week nodig had om er te komen, en toen had ik haar boekje dus al verstuurd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Moet ik dat er bij in plakken? Ik ben nog niet begonnen dus ik kan nog 2 pagina's leeg laten. Pm met anders maar even wat precies de bedoeling is als je hier niet teveel wilt prijsgeven.
nou, t boekje dus graag ín die envelop!!! die is er speciaal voor bedoeld om vanaf nu t boekje te versturenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, die doe ik er dan gewoon bij en ik stuur zowel het boekje als de envelop weer door naar Simmu.
Tenzijn de post weer kuren heeft en de envelop er niet voor zaterdag is.....
ach ja, zo gaat dat het, 9 maanden op, 9 maanden af.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, nu begrijp ik je![]()
ik dacht dat Ophelia nog inspiratie had nadat ze haar boekje al verstuurd had, een soort appendix of zo![]()
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlakquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Boekje van Snoopy is hier gearriveerd KD! Geen bijzondere gevoelens, maar het ruikt wel lekker
Wat mij betreft prima, kan ik er misschien al mee aan de slag als ik hem zaterdag al binnen zou hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:44 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet; is het erg als ik het boekje morgen vast op de post doe? we gaan een weekje weg
Alles best, zolang er maar geen pindakaas aan- of in zitquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlak
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, zo gaat dat het, 9 maanden op, 9 maanden af.
Dan kom ik wel in jouw plaats. Ik heb toch geen boekje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Troel het volgende:
Ik zou inderdaad een nieuw topic doen, al is het alleen maar omdat ik niet echt geïnteresseerd ben in een meetSoms staan er best privézaken in een boekje en ik voor mijzelf voel er niets voor om dat zomaar in een grote groep te gooien
Als ik het nu zeg is het natuurlijk niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlak
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
Meer mensen voor wie dit project therapeutisch werkt?
+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:49 schreef Lenaatje het volgende:
[..]ja! en heerlijk ontspannend dat gefrutsel!!
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:19 schreef trui het volgende:
het lijkt me behalve ontspannend/therapeutisch toch ook wel stressvol eerlijk gezegd.(ben nog steeds tevreden met mijn keuze niet mee te doen). maar ik wil de boekjes als ze klaar zijn ook wel eens zien, ik kom gewoon met -Spring mee om te sneakpeaken op jullie meet.
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk Trui! En als jij dan een Trui haakt voor mijn boekje heb je toch óók nog een beetje meegedaan!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.
ja, dat bedacht ik me laatst ook. Misschien toch een leren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Lenaatje het volgende:
[..]![]()
Het lijkt me gewoon leuk te kunnen haken, waarom weet ik eigenlijk niet.....
jammer voor de anderen ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.En geen inspiratie ook.
maar wie a zegt....dus we maken er het beste van!
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!quote:
tsja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
Wat was te verwachten? Mijn opmerking of dat het idd jammer is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
iets van een gedicht ervan maken, wat beetje troost bied?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind het op dit moment ook moeilijk. Ik heb het boekje van bellelena nu in huis en ik had er heel graag iets over haar zwangerschap in willen schrijven, maar dat heeft nu een beetje een abrupt en vooral vervelend einde gehad. Daar zit ik best tegenaan te hikken. En daar kom ik ook echt wel uit, maar het is wel even goed nadenken wat en hoe.
Nouja, over dat soort dingen ben ik dus aan het nadenken. Omdat ik het toch wel wil verwerken, want het is een boekje van nu. Zodat het op een later tijdstip misschien nog wat troost kan bieden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
iets van een gedicht ervan maken, wat beetje troost bied?
hmmpff..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, over dat soort dingen ben ik dus aan het nadenken. Omdat ik het toch wel wil verwerken, want het is een boekje van nu. Zodat het op een later tijdstip misschien nog wat troost kan bieden.
Nee hoor, ik denk dat ik het wel deel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef snoopy het volgende:
Ah ok, ik vond het juist jammer om te lezen en ik zie dat ik er een heel ander gevoel bij had dan de restMet frisse moed verder met het volgende boekje
Ja dat is waar, maar ik/we weten dan wel dat het heus niet opzettelijk kwetsend bedoelt is, maar het kan inderdaad wel pijnlijk zijn. Mocht je je ergens zorgen over maken, dan weet je me te vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef Troel het volgende:
Nee, natuurlijk niet met opzet, maar zelfs zonder opzet kan iets natuurlijk wel kwetsenMaar het komt goed hoor!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Sneakje voor Faja Lobi!
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook niet uiteraard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh jammer dat je er mee stopt KarinIk moest nog aan je boekje beginnen maar ik weet niet of ik daar nu nog wel zin voor kan maken eigenlijk
De lol is er zo wel wat van af
Plak ze wel vast, er zijn nog anderen die er wél in willen fröbelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet uiteraard.
Wil je hem wel terugsturen naar me?
En Moussy, dan gooi je mijn blz maar in de openhaard.
Ah meeeeen, dan heb ik 2 boekjes in huis! *stress schiet*quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:44 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Zoooo twinkly's boekje is onderweg naar susie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |