Maar dat lijkt me dezelfde procedure als bij de dokter dan, toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Dat is voor mij al zo lang geleden. Ik denk 3 buisjes ofzo?
Het kunnen er ook zes zijn ofzoiets in ieder geval.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Dat is voor mij al zo lang geleden. Ik denk 3 buisjes ofzo?
Dan voel je je ook niet bepaald welkom zegquote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef mazaru het volgende:
Mij willen ze ook nooit prikken. Ik hoor ze altijd kibbelen als ik binnen ben. En er gaan er ook ineens opvallend veel naar de koffiekamer.
Ik moet morgen weer, wat zullen ze blij zijn als ik binnen kom
Ze zijn wel blij dat ik kom, dat vertellen ze me iedere maand, maar dat prikken vinden ze een ramp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan voel je je ook niet bepaald welkom zeg.
Iedere maand!?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn wel blij dat ik kom, dat vertellen ze me iedere maand, maar dat prikken vinden ze een ramp.
Ahhh, OKquote:
Mag ookquote:
Als je elke maand heen kan zeggen die mijlpalen toch ook niks meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef mazaru het volgende:
Ik had allang een beeldje moeten krijgen, maar bij mij vergeten ze de mijlpalen.
Toevallig vroeg ik vanmiddag hoe vaak ik nu gegeven had, 79 keer anti d. En daarvoor was ik bloeddonor, dus ik zit al dik in de 100.
Mijn buit tot nu toe is een mok, een pluche pelikaan en een speldje.
Ik wil nog wel een keer zo'n mok. Dat was precies een mooi maatje. Ik baalde als een stekker toen die van mij kapot ging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je elke maand heen kan zeggen die mijlpalen toch ook niks meer
Kijk, voor gewoon bloedprikken gebruiken ze dunnere naalden en je hoeft maar even vast te zitten. Dan is dat prima te doen, zelfs al heb je moeilijke vaten.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Maar dat lijkt me dezelfde procedure als bij de dokter dan, toch?
Op die manierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, voor gewoon bloedprikken gebruiken ze dunnere naalden en je hoeft maar even vast te zitten. Dan is dat prima te doen, zelfs al heb je moeilijke vaten.
Maar als ze bij je eerste keuring al gelijk zien dat je wat nauwe/dunne/rollende vaten hebt, en ze weten dat er een twee keer zo grote naald in moet, waar een halve liter door moet, dan kan ik me voorstellen dat ze tegen je zeggen dat je moeilijk te prikken bent.
En vast een open deur: maar ook aan andere arm geprobeerd?
Is dat zo? Dacht altijd dat er bij elke mijlpaal een vast cadeau was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:50 schreef Mark het volgende:
Je mag toch zelf kiezen? Zo raar vind ik dat niet.
Nee hoor, ik mocht laatst ook kiezen toen ik voor de 10e keer kwam. Nu heb ik dus twee pelikaantjes op mijn hoedenplankquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht altijd dat er bij elke mijlpaal een vast cadeau was.
Ik kreeg gewoon de pelikaan in mijn handen gedrukt. Misschien wilden ze er vanaf.
Misschien waren de mokken op?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
Ok, nu voel ik me iets minder rot.
Heb overigens nooit mogen kiezen. Raar, want Mark en ik gaan naar dezelfde bloedbank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |