Hoeveel kb mag die zijn?quote:donderdag 5 april 2012 @ 21:09 • 287
DJMO
ik zoek iemand met fotoshop skilzzz!
Rucky?
il wil een banner voor op m'n facebook hebben dat van de marathon overgaat in het logo van dierentuin en dan de tekst DJMO rent voor de Vrienden van Blijdorp
hij moet 850 x 312 px groot zijn
kan niets vinden, zal wel geen limiet aan zitten, als het maar geen 3 gig is ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet of facebook een maximum hanteert, zal even kijken
Dus geen speelfilm?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan niets vinden, zal wel geen limiet aan zitten, als het maar geen 3 gig is ofzo
Filmpje werkt niet op mobiel ding. Maar waarschijnlijk ken ik hem wel.quote:
ik Whap je wel wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Liggend op de bank denken aan de sportschool, maar nu eerst FLIKKENMaastricht! En maar hopen dat ik niet in slaap val...
Tis al afgelopen hoor! Ik ben echt moe na 100 duitse klanten vandaag!quote:
vanelle.. gij smeerlap!quote:
Hee, was puur belangstelling.quote:
10 tegen 1 dat datr het lager achter je trommel is, heb ik ook een paar keer gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
ik heb een droger monteur nodigm'n droger, twee maanden oud, piept tijdens het draaien van de trommel
Ghehe ik werk in een winkel met restverkoop. Maar t was vandaag bloemetjesmarkt in Groningn. De hoeveelheid Duitsers is zo'n 50% daarnaast is van de nederlanders 40% boven de 65 :pquote:
Bloemetjesmarkt is dan een soort braderie? Stalletjes buiten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe ik werk in een winkel met restverkoop. Maar t was vandaag bloemetjesmarkt in Groningn. De hoeveelheid Duitsers is zo'n 50% daarnaast is van de nederlanders 40% boven de 65 :p
En daar heb ik gisteravond een speciale etalage voor gebouwd vol met bloempotten en bloembollen :p dat trok dus veel duitsers :p
Morgen maar weer een nieuwe etalage maken, deze keer met elektronische apparatuur :p
Tuurlijk valt dat gewoon onder de garantie na 2 maandenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef DJMO het volgende:
Vannelle : heb de leverancier al een mailtje gestuurd idd.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tuurlijk valt dat gewoon onder de garantie na 2 maanden
Lekker bezig geweestquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef vannelle het volgende:
Vandaag maar es nieuwe kleertjes wezen kopen, was al weer lang geleden.....
1 paar schoenen, 2 spijkerbroeken en een joggingbroek: 61 euro. Mwah.
En maar weer eens wat aan de motor gedaan, weer die klotekoppeling!
Nu wel volledig druk dus morgen maar es proberen. Fingers crossed!
Ze verkopen er dus bloemen en planten :p je kon over de koppen lopn naar het schijnt :p ik ben veilig pas het laatste uur pas gaan kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bloemetjesmarkt is dan een soort braderie? Stalletjes buiten?
Klinkt idd als een drukke periode
Ja kee, maar op een braderie wordt ook niet in elk stalletje wat gebraden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ze verkopen er dus bloemen en planten :p je kon over de koppen lopn naar het schijnt :p ik ben veilig pas het laatste uur pas gaan kijken
Een groot deel van de Groninger binnenstad is op goede vrijdag voor de (professionele) bloemen en planten marktkoopmannen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja kee, maar op een braderie wordt ook niet in elk stalletje wat gebraden.
Heeei JK! Alles OK?quote:
Klok, klok, klok.. Next!quote:
Dag meisje..quote:
Waarom doe je dat ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klok, klok, klok.. Next!
[..]
Dag meisje..
Jawel hoor, op zich wel, Alleen net even bij ex-schoonmama geweest, en dat is toch wel weer even confronterend..![]()
Maargoed, verder wel ok hoor.. Met jou ook?
Ik had nog wat zooi liggen waar ik vanaf moest.. en het was een beetje te onpraktisch om te versturen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ook![]()
Heerlijk. F&F series kijken....
Reminds me.... sleutels vervangen. Niet dat mijn ex een sleutel heeft, maar toch had ik graag een extra set ergens klaar liggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik had nog wat zooi liggen waar ik vanaf moest.. en het was een beetje te onpraktisch om te versturen.
Uiteindelijk bleek dat daar ook nog 2 sleutels van mijn huis lagen.. Volgens haar had mijn ex/haar dochter geen idee waar die sleutels van waren.Terwijl ze 3 jaar lang precies zo'n sleutel gebruikt heeft sinds ik hier woonde..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reminds me.... sleutels vervangen. Niet dat mijn ex een sleutel heeft, maar toch had ik graag een extra set ergens klaar liggen.
gewoon bij laten maken ? kost 5,95 per sleutel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reminds me.... sleutels vervangen. Niet dat mijn ex een sleutel heeft, maar toch had ik graag een extra set ergens klaar liggen.
Nee, vervangen (dus nieuwe cylinders) en daardoor ook andere sleutelsquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon bij laten maken ? kost 5,95 per sleutel.
He verdorie jong *knuffel geeft* er loopt hier op de wereld echt HET meisje rond voor jou en jij voor haar.. En jullie komen elkaar vast ook nog weleens tegenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klok, klok, klok.. Next!
[..]
Dag meisje..
Jawel hoor, op zich wel, Alleen net even bij ex-schoonmama geweest, en dat is toch wel weer even confronterend..t
Maargoed, verder wel ok hoor.. Met jou ook?
Niet met een gecertificeerd slot zonder certificaat. Wordt cylinder vervangen....quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon bij laten maken ? kost 5,95 per sleutel.
ai. kostbaar zaakje danquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet met een gecertificeerd slot zonder certificaat. Wordt cylinder vervangen....
"Dan maar om 10 uur open", hoor ik je denkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen deze morgen.. Zo maar eens de sleiutel van de winkel gaan zoeken want anders gaan wij niet om 9u open :p (mwaaaah ik zie nog bijna het probleem niet)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
"Dan maar om 10 uur open", hoor ik je denken![]()
Morning ya'all
Daar heb je gelijk in maar het is lastig om voor een andere te bepalen welke kleur en lettertype. Maar dat kan ik zo aanpassen. Het is maar even een idee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:47 schreef Ireth het volgende:
Mogguh!![]()
@Ruck: ik persoonlijk zou een ander lettertype/kleur kiezen.. kvindt dit er zo 'paint'-erig uit zien...
Als ik dezelfde kleur toepas dan zie je de tekst niet meer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:38 schreef DJMO het volgende:
@ rucky mss lettertype tahoma en dan zelfde kleur als blijdorp logo met een zwarte slagschaduw? hij is wel MOOI !
quote:
Lach je me uit?quote:
Waarom zou ik?quote:
Dan is het goed en er staat hier nog een tv op je te wachten.quote:
* Rucky Kop warme bouillon klaarzet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
I know, maar mams en ik zijn beide zwaar aan het snotteren, dus het kan nog wel eventjes duren
natte sneeuwquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:32 schreef Merlijn het volgende:
Regen... zon... regen... zon..... Make up your mind
Met hagel.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alloha!
* Papabear bier, kaas en worst op tafel zet
Ik zal morgen even kijken ik zit nu met een biertje en een plakje worst in mijn handen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
Rucky: als je nou de tekst van DJMO rent .. in de lucht plakt, en dan in het water voor de vrinden van blijdorp doet, in de zelfde kleurstelling als je eerste ontwerp, en dan de letters een zwarte schaduw geeft. ?? Is dat mogelijk? en dan mss lettertype Verdana? ipv tahoma? die is wat te mager zeg maar voor zo'n grote tekst ..
*stukje kaas pikt van Papabear.
Ik had toch met je afgesproken dat ik een kopje apart zou houden.quote:Op zondag 8 april 2012 08:52 schreef DJMO het volgende:
dan vraag Ik me toch af wat voor heet drankje Ik net in m'n keel giet
ok, kan ik hem ook weer terug geven.quote:Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.
Wat hedde gij nou weer uitgespookt??quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef vannelle het volgende:
Het zal voor mij vanavond ook niet meevallen en dit keer is het mijn eigen schuld.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen vannelle? Vertel!!
Onze auto staat nog bij de mensen waar we gister waren en die moest uiteraard opgehaald worden.
Mijn idee was om daar samen op de motor heen te rijden.
Dus ik zeg tegen haar: Wacht nog ff met je haar doen, gaan we wel op de motor.
Zij: Ik héb m'n haar al gedaan.
Ik:
Zou één bloemetje genoeg zijn?quote:
Oei.... das eeuwig dodelijke blikken waard....quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef vannelle het volgende:
Het zal voor mij vanavond ook niet meevallen en dit keer is het mijn eigen schuld.
Onze auto staat nog bij de mensen waar we gister waren en die moest uiteraard opgehaald worden.
Ik:
"kun je nagaan hoe knap je van jezelf al bent.."quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef vannelle het volgende:
Ik:
Dat werkt dan niet meer....quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
"kun je nagaan hoe knap je van jezelf al bent.."
of juist welquote:
Zo'n pleister op de wonde zou bij mij een hele vuile blik opleveren richting de dader....quote:
lekker hoor!quote:Op maandag 9 april 2012 11:14 schreef Rucky het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog naar de supermarkt moet als ik deze dag wil doorkomen.![]()
En god zij dank zie ik net dat ik ook een nieuwe trein abbo moet halen.
Ik moest eerst naar de pinautomaat en vervolgens naar de supermarkt. Kom ik even later thuis blijkt dat ik alleen naar de pinautomaat te zijn geweest.quote:Op maandag 9 april 2012 11:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
lekker hoor!ik kwam gisteren toen ik ging koken ook tot de conclusie dat ik dus eigenlijk zaterdag wel naar de supermarkt had gemoeten :p
Zometeen maar eens zien hoe goed het assortiment van de AH to go in het ziekenhuis is.. De jumbo gaat ook wel open van 16:00 - 21:00 maar daar is het altijd gekkenhuis van 16:00 - 18:00 en ik heb geen zin om 20 minuten bij de kassa te staan (en ja dan zijn ALLE 17, of hoeveel het er ook zijn, kassa's open!)
kopje koffie dan maar?quote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest eerst naar de pinautomaat en vervolgens naar de supermarkt. Kom ik even later thuis blijkt dat ik alleen naar de pinautomaat te zijn geweest.
Bewaar die maar even in de thermoskan want ik zie net dat mijn shag ook nog bijna op is.quote:
haha Rucky, ritalinnetje dan maar.. wordt je misschien wat helderder vanquote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bewaar die maar even in de thermoskan want ik zie net dat mijn shag ook nog bijna op is.
Sorrie dat ik ook een mindere kant heb.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
haha Rucky, ritalinnetje dan maar.. wordt je misschien wat helderder van
Heb jij een zus?quote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Gisteravond even een goed gesprek met zus over hoe en wat met de inboedelverdeling en wat ze nog allemaal nodig heeft... Da's nog een redelijke waslijst met drie kleine kinderen....
Even kijken hoe ik dat ga regelen...
Da's niks nieuws voor je.quote:
Ik reset mijn geheugen altijd op 1 maart en alles wat ik niet op een papiertje heb staan is dus weg.quote:
Je weet dat we 13 EN 14 april nog weg moeten ?quote:Op maandag 9 april 2012 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik reset mijn geheugen altijd op 1 maart en alles wat ik niet op een papiertje heb staan is dus weg.
Ik vind er geen reed aan ik mag van Merlijn onderweg niet eens aan het stuur zitten ofzo.quote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef Papabear het volgende:
Die autorit wordt dus ansich al een soort van mini-meetAltijd leuk voor de voorpret
En z'n emmertje vasthoudenquote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef DJMO het volgende:
Je mag achterin Jan vermaken!![]()
zal hij leuk vinden
![]()
Dat vind ik het ergste niet maar dat ik achterin moet zitten is ronduit schandalig.quote:
voorin is te weinig ruimte om naast Jan te zittenquote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik het ergste niet maar dat ik achterin moet zitten is ronduit schandalig.
Kan ik van voren uitzettenquote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
wil ik best, doen, je zal er anders niet uit kunnen ivm kinderslot
quote:
Is dat net zoiets dat je een op kan editten nadat die gemod is?quote:
* Merlijn confusedquote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is dat net zoiets dat je een op kan editten nadat die gemod is?
Ik heb de op van DJMO's hardloop topic aangepast terwijl die al gemodereerd was. En zij wist niet dat ik dat kon.quote:
Hidden mod super powersquote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de op van DJMO's hardloop topic aangepast terwijl die al gemodereerd was. En zij wist niet dat ik dat kon.
Oeps betrapt.quote:
quote:
Het blijft spannend.quote:
Heb ik daarom de hele nacht in spanning wakker gelegen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:44 schreef JK1982 het volgende:
Oh, hahaha! Goedemorgen!
Had hier gister niet meer gekeken..
Ik heb van het weekend een ongelukje gehad met de auto en ik ben gisteren met een boor uitgeschoten tussen mijn duim en wijsvinger.. Vandaar: het was me het weekendje wel...
quote:
He jasses. Gelukkig heb je je vingers nog, die auto komt wel weer goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:52 schreef JK1982 het volgende:
Ja hoor, alleen dus een aardige snee in m'n hand. Althans, het lijkt of het boordje een stukje van de bovenste laag vel heeft losgetrokken.
En de auto heeft twee velgen beschadigd, waarvan 1 misschien echt aan gort is. Althans, daar ben ik bang voor.. ik ga zo naar de garage om hem even te laten controleren..
Overigens weet ik niet wat jullie verwacht hadden, maar ik vond dit wel weer even genoeg zo..
Zou een beetje raar zijn dat op je loon in te houden. Neem aan dat werkgever daarvoor gewoon verzekerd is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Shit mijn dag begin hier ook weer lekker... We zijn zaterdag vergeten de vlaggen binnen te halen op het werk en die zijn dus allebei gejat.. Gewoon te dom voor woorden dat we het vergeten zijn omdat je er langs loopt als we naar buiten gaan.. Al snap ik ook wel dat we het vergeten zijn. Er was een tijd (6 maanden) toen hadden we geen vlaggen.. Dus het is niet met de routine ingesleten. Maar t blijft stom!!! Dure vlaggen, nu maar hopen dat ze het niet op onze loon verhalen...
Daar zou ik bij mijn werkgever niet te snel van uitgaan...quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn dat op je loon in te houden. Neem aan dat werkgever daarvoor gewoon verzekerd is.
Goed, druk met allerlei prive dingen, maar verder goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goed hooooor! Beetje verkouden + stem kwijt. En met jou?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:40 schreef vannelle het volgende:
Minifeestje hierzo!
Na al die dagen van regen weet ik nu zeker dat ons dak eindelijk niet meer lekt.![]()
Mooizoquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed, druk met allerlei prive dingen, maar verder goed
Eindelijk! Dat is weer een kopzorg minderquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:40 schreef vannelle het volgende:
Minifeestje hierzo!
Na al die dagen van regen weet ik nu zeker dat ons dak eindelijk niet meer lekt.![]()
Nog maar 3 dagen, hier begint het nu ook te kriebelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:19 schreef Rucky het volgende:
Ik begin echt ontzettend zin in de bowling meeting te krijgen nu bijna alles geregeld is.
Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het dan al is..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eindelijk! Dat is weer een kopzorg minder
[..]
Nog maar 3 dagen, hier begint het nu ook te kriebelen
Ik moest nog evende laatste dingen van de meet regelen. Maar ik ben er al.quote:
leuk idee, maar dat gaat m voor mij echt niet wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef Martijntj het volgende:
Meet-mensen: Zie meeting-topic voor mogelijk dineridee?
Je wordt bedankt.quote:
*boe roept in Merlijns oorquote:
*gauw maar de kop koffie die ik kwam brengen neerzetquote:
kheb gisteren 144 gebeld, die verbonden mij direct door met de brandweer. Tis 10 meter hoog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Rucky het volgende:
Kan de dierenambulance niets doen? Daar kan je dit ook tegen vertellen.
Ahww schatje tochquote:
ja, gelukkig wel leuke dingen (photoshoppen enzo) maar tochquote:
Ik heb nog een afwas voor je staan mocht je je vervelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef LaPeach het volgende:
Nee helaas sorry woon niet in groningen, anders had ik je graag geholpen YskaFredriksson.
De afstand van Rotterdam naar groningen vind ik om dit tijdstip wat te groot
jazeker! En mn stem is ook al redelijk terug, al klinkt hij nog niet echt charmantquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ja, gelukkig wel leuke dingen (photoshoppen enzo) maar toch![]()
En gelukkig ook thuiswerken, das wel niceAl wat beter?
Als ik er een kopje koffie voor terug krijgtquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog een afwas voor je staan mocht je je vervelen.
Een vlakbij Rotterdammer ook goed?quote:
De afwas valt wel mee maar er moet ook nog gestofzuigd worden en doe de badkamer graag ook nog even.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Als ik er een kopje koffie voor terug krijgt![]()
(ligt er trouwens wel aan hoe groot die afwas dan wel niet isis nou ook weer niet me grootste hobby
)
Joh nog een rotterdammer, man o man! Tis nait best!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef LaPeach het volgende:
Nee helaas sorry woon niet in groningen, anders had ik je graag geholpen YskaFredriksson.
Ja hallo dat zei je er net niet bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
De afwas valt wel mee maar er moet ook nog gestofzuigd worden en doe de badkamer graag ook nog even.![]()
* Rucky koffiepot aanzet en op de bank gaat liggen met de ab in zijn handen.
Zit het hier zo vol met Rotterdammers dan??quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Joh nog een rotterdammer, man o man! Tis nait best!
Ja inderdaad Portugaal is ook niet zo ver wegquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef DJMO het volgende:
hey, das ook naast de deur; zit zelf in poortugaalheb daar nog familie wonen op de houtzaagmolen
Het hoefd niet in één keer je mag het over de dag spreiden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja hallo dat zei je er net niet bijnu weet ik niet zo zeker of ik daar nog wel zin in heb hoor
Ik ben er onlangs naar toe verhuisd want anders kon ik niet meer meepraten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zit het hier zo vol met Rotterdammers dan??
DJMO, Merlijn, Jaleesa en Rucky wonen allemaal in Rotterdam of in een gehucht ernaast :p JK komt ergens uit de flevopolder dacht ik, Papabear (pb) woont in de omgeving van Alkmaar, Ireth in Utrecht. Waar scorpie en martijntje wonen weet ik zo niet maar dan heb je wel echt de vaste kliek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zit het hier zo vol met Rotterdammers dan??
Haal eens even weg dat hoeft namelijk niet iedereen te weten. Uiteindelijk zitten we allemaal op Fok.quote:
niet zo botquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haal eens even weg dat hoeft namelijk niet iedereen t eweten. Uiteindelijk zitten we allemaal op Fok.
Sorry maar al deze dingen zijn allemaal al zo vaak vermeld hier op fok dat een samenvatting mij niet zo'n groot probleem lijkt.... Je eigen locatie staat hier notabene nog boven vermeldt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haal eens even weg dat hoeft namelijk niet iedereen t eweten. Uiteindelijk zitten we allemaal op Fok.
Hmm nou ik ga er nog even een nachtje over nadenkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het hoefd niet in één keer je mag het over de dag spreiden.
[..]
Ik ben er onlangs naar toe verhuisd want anders kon ik niet meer meepraten.
Nee idd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry maar al deze dingen zijn allemaal al zo vaak vermeld hier op fok dat een samenvatting mij niet zo'n groot probleem lijkt....
Ze bedoelde het goed, qua introductiequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haal eens even weg dat hoeft namelijk niet iedereen te weten. Uiteindelijk zitten we allemaal op Fok.
Ik vind het ook niet zo erg dat men het van mij weet maar ik weet ook dat niet iedereen daarvan gediend is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry maar al deze dingen zijn allemaal al zo vaak vermeld hier op fok dat een samenvatting mij niet zo'n groot probleem lijkt.... Je eigen locatie staat hier notabene nog boven vermeldt...
Nou, ik woon in Alkmaar. Kom me maar halenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg dat men het van mij weet maar ik weet ook dat niet iedereen daarvan gediend is.
Ik weet zelfs waar je werkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb er ook geen problemen meeZelfs mijn precieze adres is niet heel lastig te vinden
't is dat dat die in m'n nav staat, anders was ik 'm al weer vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb er ook geen problemen meeZelfs mijn precieze adres is niet heel lastig te vinden
Een kakkerlak!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef LaPeach het volgende:
Geeft niet. Ik ben hier de eerste week alleen maar aan het verdwalen geweest, dusquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef Rucky het volgende:
Ik ben er onlangs naar toe verhuisd want anders kon ik niet meer meepraten.
Je vergeet er 2.quote:
Half FhF is al bij mij aan de klus geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, ik woon in Alkmaar. Kom me maar halen
Noem mij maar half FHF.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Half FhF is al bij mij aan de klus geweest
Je vergeet mijn soepquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Noem mij maar half FHF.![]()
Maar het was wel leuk om te doen en tegelijkertijd anderen eens te ontmoeten.
Ik mocht zelfs virtueel niet aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Half FhF is al bij mij aan de klus geweest
Je neemt een pannetje mee voor me?quote:
Aahh!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs virtueel niet aanwezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is dat we gisteren de laatste 2 bakken uit de vriezer hebben opgegeten, anders had ik een bakkie voor je meegenomen!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aahh!!! [ afbeelding ]
Ik heb een schuttingdeur die loshangt omdat de zijbalk verrot is, moet een nieuwe zijbalk ingezet worden, dus als je je verveelt??Crap....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Hi! Welkom hiero hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef LaPeach het volgende:
Hoi iedereen![]()
ben ik hier welkom om mee te babbelen??![]()
Aangezien ik zelf (nog) weinig heb in te brengen in het FhF
Kakkerlakken..quote:
Dat zeg ik, kakkerlakken..quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hmm nou ik ga er nog even een nachtje over nadenken![]()
Ohhwel grappig al die rottedammers
wel duidelijk welke stad overheerst
quote:
Het front uit Groningen biedt aardig tegenstand, en ik zwerf ergens daar tussenin in een niemandslandquote:
3x raden wie er weer mee moet.quote:
Jij staat al bij de deur hoor.... geheel vrijwilligquote:
Jij offert je wel op he... voor een koppie soepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik heb Ireth al laten weten dat ik zaterdag een date met jou heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Merlijn het volgende:
Ja op zo'n korte termijn kan ik natuurlijk niets regelen he?
Waarom moet ik nou ineens denken aan die 5 foto's van 10 euro per stuk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb Ireth al laten weten dat ik zaterdag een date met jou heb.
en bedankt. nou ging mijn koffie over m'n beeldscherm .quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens denken aan die 5 foto's van 10 euro per stuk?
Rucky en Merlijn gaan met een grote paal aan de gang..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens denken aan die 5 foto's van 10 euro per stuk?
Oke thats it! Morgen naar de apotheek voor Tena's....quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rucky en Merlijn gaan met een grote paal aan de gang..
Daar weten die twee wel raad meequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*trying to shut down mental imagingquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou er vrijdag maar een aantal in je tas stoppenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
*trying to shut down mental imaging
*failed
*jat tena's van Ireth
een echt rotterdams welkomquote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
*trying to shut down mental imaging
*failed
*jat tena's van Ireth
Dies gevlucht gok ik zo?quote:
moet ik toch welquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou er vrijdag maar een aantal in je tas stoppen
Je gaat vrijdag toch niet palen hoop ik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou er vrijdag maar een aantal in je tas stoppen
* Ireth probeert M&M omhoog te hoesten...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat vrijdag toch niet palen hoop ik?
Inderdaad.. One never gets a second chance for a first impression, right?quote:
* Merlijn stikt meequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth probeert M&M omhoog te hoesten...
Ik niet, maar jullie kwamen toch ook allebij? 'Een paar balletjes gooien'..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als mijn pols niet weer roet in het eten gooit. Hoewel, ook zonder brace gooi ik niet veel beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik niet, maar jullie kwamen toch ook allebij? 'Een paar balletjes gooien'..
quote:
Rotterdamser ken t bijna nietquote:
Ik wil nog wel eens 'mis' gooienquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik niet, maar jullie kwamen toch ook allebij? 'Een paar balletjes gooien'..
ik hoop dat mijn knie het trekt ....quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als mijn pols niet weer roet in het eten gooit. Hoewel, ook zonder brace gooi ik niet veel beter
Gooi je met je knie dan ?quote:
ik zal 'm toch nodig hebbenquote:
we zullen de bumpers voor je aanzettenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal 'm toch nodig hebbenik ga niet op m'n kont zitten!
quote:
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal 'm toch nodig hebbenik ga niet op m'n kont zitten!
Ja, dat is de enige juiste manierquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Je moet die bal toch laag tussen je benen houden, een beetje door de knieën zakken en hem dan richting de kegels rollen? Althans, zo doe ik het altijd..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaanGezellig met Merlijn en Susanne
Was net zo gezellig als meedoen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, stelletje autisten waren we daar ook op het station![]()
Je kon zien wie de fokkers waren, die zaten mobiel het topic te checken of iemand er al was
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
EHBB !quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef maffemuts het volgende:
Hmm ik denk dat het verstandig is om koelzalf en koelpacks mee te nemen naar de meet voor hen die gaan
Rinkeldekinkel.. het kwartje is gevallen hoor dames en heren!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geoefende bowlerts mogen het ook achterstevoren proberen..quote:
Ik niet, met m'n antieke apparaat.. Ben er nog niet aan toegekomen om wat anders uit te zoekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Was net zo gezellig als meedoen....
Trouwens, stelletje autisten waren we daar ook op het station![]()
Je kon zien wie de fokkers waren, die zaten mobiel het topic te checken of iemand er al was
Topic killerquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Krijg elke keer een luide *pling* als ik nieuwe mail heb.. erg irritant als ik radio zit te luisteren.. kan dat ook ergens uitgezet worden? In Microsoft Outlook dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Yeps options - emailoptions- extra options (en als je NLtalig hebt moet je t maar vertalen)quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Krijg elke keer een luide *pling* als ik nieuwe mail heb.. erg irritant als ik radio zit te luisteren.. kan dat ook ergens uitgezet worden? In Microsoft Outlook dus...
Ik ben op zoek naar een FHF secretaresse, is dit een sollicitatie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel.. het kwartje is gevallen hoor dames en heren!
Maar nee, daar ga ik niet vanuit nee..
[..]
Geoefende bowlerts mogen het ook achterstevoren proberen..
[..]
Ik niet, met m'n antieke apparaat.. Ben er nog niet aan toegekomen om wat anders uit te zoeken
Jij gaat weer los op het achterstevoren gedeelte....quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een FHF secretaresse, is dit een sollicitatie?
jij hebt het over mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef maffemuts het volgende:
Hmm ik denk dat het verstandig is om koelzalf en koelpacks mee te nemen naar de meet voor hen die gaan
Jij bent tot op het bot afgetraind inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij gaat weer los op het achterstevoren gedeelte....![]()
ik heb weinig vet om te verbranden iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij bent tot op het bot afgetraind inmiddels
Wil jij nou een trio met palen en ballen???quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een FHF secretaresse, is dit een sollicitatie?
DaFuq?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb weinig vet om te verbranden idditt jou
![]()
Nee, meer over verkeerd terecht gekomen (bowling) ballenquote:
dat ik veel te mager benquote:
[stookmodus aan] Volgens mij wil er een oefenen voor de marathon a.s. vrijdag.. [/stookmodus uit]quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[stookmodus aan] Volgens mij wil er een oefenen voor de marathon a.s. vrijdag.. [/stookmodus uit]
Ik heb het over een zeker iemand die met jou mee zou rijden..quote:
* koelzalf in binnenzak stoptquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef maffemuts het volgende:
Ik snap hem nu pas * dumbass * .... Maar goed plan....quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over een zeker iemand die met jou mee zou rijden..
Of bedoel je juist daarom: ik ben niet levensmoe
is goed, ik neem het stuur wel over, kun jij voor de kids zorgen terwijl rucky voor de auto uitrentquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik snap hem nu pas * dumbass * .... Maar goed plan....
* voelt aan DJMO's voorhoofd....quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
is goed, ik neem het stuur wel over, kun jij voor de kids zorgen terwijl rucky voor de auto uitrent
voel es aan je eigen voorhoofd, ik ben eerder onderkoeld dan dat ik koorts hebquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* voelt aan DJMO's voorhoofd....
Mjah... Koorts. Dat verklaart het ijlen....
Zie je wel ?Ijlgedrag...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
voel es aan je eigen voorhoofd, ik ben eerder onderkoeld dan dat ik koorts heb
Der zit er nog één in je pc.quote:
quote:
Gewoon opnieuw proberen het gaat vanzelf goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef maffemuts het volgende:
k ga maar eens slapen... alles wat ik vanavond uit m'n tobo krijg wordt veelal verkeerd opgevattrustuh schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |