Maar goed laat me deze man op weg helpen omdat ik zo'n aardige jongen ben. dikke mensen zijn niet dik omdat ze ongezond eten, maar omdat ze veel eten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Rot van binnen? Wat bedoel je? Ik eet gewoon ongezond aangezien dikke mensen ook ongezond eten en dus dik worden van ongezond eten. Ik word er niet dikker van zo te zien.
Die paardenreferenties hier altijd.quote:
Vind ik niet, en ik vind de beloning van het voldane gevoel achteraf genoeg incentive om te blijven gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar is fitness niet een beetje saai ?![]()
Ja oke, de beloning is groot genoeg om door te gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
Vind ik niet, en ik vind de beloning van het voldane gevoel achteraf genoeg incentive om te blijven gaan.
Ik ben een vrouw trouwens. Kijk, ik eet meer dan dat ik hoor binnen te krijgen. Gisteren heb ik heel veel snoep en bonbons gegeten, stuk chocolade en avondeten. Geen ontbijt, alleen maar van dat soort dingen wat dikke mensen dus ook altijd doen. Maar ik kom gewoon niet aan op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar goed laat me deze man op weg helpen omdat ik zo'n aardige jongen ben. dikke mensen zijn niet dik omdat ze ongezond eten, maar omdat ze veel eten.
Iedereen heeft een onderhoudsniveau qua calorieen, dat is wat je dagelijks verbrandt. Stel dat is voor jou 2500 kcal. Als je minder dan dit eet, val je af. Als je meer eet, kom je aan. Wat voor eten dat is maakt geen flikker uit.
Voor mij is het ook belangrijk om een aantal keer per week ff goed te bewegen, want ik heb een zittend beroep. Merk echt dat ik dat wel ff nodig heb dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja oke, de beloning is groot genoeg om door te gaan
Heb je een snelle stofwisseling?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef Cher- het volgende:
Ik ben een vrouw trouwens. Kijk, ik eet meer dan dat ik hoor binnen te krijgen. Gisteren heb ik heel veel snoep en bonbons gegeten, stuk chocolade en avondeten. Geen ontbijt, alleen maar van dat soort dingen wat dikke mensen dus ook altijd doen. Maar ik kom gewoon niet aan op de één of andere manier.
Je kan beter geen chocolade en snoep eten om aan te komen. Straks heb je een cellulites reet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw trouwens. Kijk, ik eet meer dan dat ik hoor binnen te krijgen. Gisteren heb ik heel veel snoep en bonbons gegeten, stuk chocolade en avondeten. Geen ontbijt, alleen maar van dat soort dingen wat dikke mensen dus ook altijd doen. Maar ik kom gewoon niet aan op de één of andere manier.
Ah, dan is 't begrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik sportte ook wel maar ik bleef afvallen. Ik ben nu nog maar 48 kilo. Het is niet grappig meer en mijn benen zijn ook lelijk dun geworden en mensen zeggen dat ik normaal moet doen.Daarom ga ik naar een diëtist.
Lekker veel cholesterol, lekker dichtslippen. Ik gun het je. Slet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede, maar ik mag toch aannemen dat de dietist je niet heeft aangeraden vooral veel snoep en chocola te gaan eten?quote:
Oh oke, nou in je profiel staat va nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat de wereld en iedereen en alles
![]()
![]()
![]()
En nu een anorexia-reet. Dus keuzes he. Maar ik sport wel (fitness en hardlopen) en ik ga squatten denk ik. Om mooie rondingen te krijgen maar dat moet ik allemaal nog uitzoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je kan beter geen chocolade en snoep eten om aan te komen. Straks heb je een cellulites reet.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT NOU WEERquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Yv. het volgende:
[..]
Lekker veel cholesterol, lekker dichtslippen. Ik gun het je. Slet.
Hier heb je een touw, daar is een boom. Succes.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog niet heengegaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede, maar ik mag toch aannemen dat de dietist je niet heeft aangeraden vooral veel snoep en chocola te gaan eten?
Klopt. Ik sla het ontbijt vaak over omdat ik dan geen honger heb dus begin ik deze tijd vaak met chocola, snoep en chips. Dat ga ik 's nachts ook doen, ik heb vannacht drie frikandellen gegeten tijdens uitgaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh oke, nou in je profiel staat va nietMaar goed. Snoep en bonbons gaan het verschil niet maken. Je moet gewoon eten. Dus zeker ook ontbijt, nooit overslaan.
Stap 1, ga naar deze site: http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte en doe die "Formule van Harris-Benedict" berekening". Onderhoud is hoeveel calorieen je verbrandt. Tel nu je calorieen die je per dag eet, en zorg dat die 500 boven je verbranding zitten.
Ontbijt is het belangrijkste maal zeggen ze altijd. En als je dat doet dan moet je aankomen. Anders ben je een freak of nature, want het is gewoon een natuurwet dat als je meer eet dan je verbrandt dat je aankomt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Klopt. Ik sla het ontbijt vaak over omdat ik dan geen honger heb dus begin ik deze tijd vaak met chocola, snoep en chips. Dat ga ik 's nachts ook doen, ik heb vannacht drie frikandellen gegeten tijdens uitgaan.![]()
Ga ik doen, thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |