SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
Omdat ik anders een Ahmadinejadtje op hem loslaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom zeg jij nooit wat terug tegen antisemieten?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat ik anders een Ahmadinejadtje op hem loslaat.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat ik anders een Ahmadinejadtje op hem loslaat.
Neem Fok! vooral serieusquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom zeg jij nooit wat terug tegen antisemieten?
Grapje jongen. Ik ben Prosemiet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:22 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ook anderen schelden hem voortdurend uit, maar hij blijft altijd kalm.
Tof dat hij juist kalm blijft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:22 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ook anderen schelden hem voortdurend uit, maar hij blijft altijd kalm.
Theoretisch wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus een Antisemiet is ook per definitie anti-Arabisch?
Hij komt er nog wel overheen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Weiss, wat raad je deze jongen aan?
Ik bekeer mij tot het jodendom
Xenofoobquote:
Hadi hep beraber !!quote:
Jonge, das joods-complot, illuminati+skulls and bones + Ayatollahs, dont fall for it!quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar in modern spraakgebruik niet.
Shoot the Olsen Twins instead.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Don't shoot the piano player.
5 Ayatollahtjes voor jou:quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, das joods-complot, illuminati+skulls and bones + Ayatollahs, dont fall for it!
De Papen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:32 schreef Julis het volgende:
Ja, iemand moet dood. Maar we zijn niet uit wie.
De joden werken samen met de Ayatollahs en zijn verantwoordelijk voor antisemitisme en daar gebruiken ze de Olsen Twins voor, met een boodschap van broederschap, duh.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:32 schreef Weissman het volgende:
Nog iemand die wat van t topic kan volgen ?
Zie je, door de handpalmen zie je ze stiekem staren, als dat niet the all seeing eye is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
5 Ayatollahtjes voor jou:
[ afbeelding ]
Hij ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij ook niet. Ook al ken ik hem niet. Tenzij je banaan ajdar bedoeltdan ken ik hem wel.
Hide and seek is uitgevonden door de Ayatollahs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, door de handpalmen zie je ze stiekem staren, als dat niet the all seeing eye is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_al-Mahdiquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hide and seek is uitgevonden door de Ayatollahs.
Coming soon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_al-Mahdi
Jij ontkent samenwerking tussen ataturk en Engelsen om Ottomaanse Rijk te laten vallen?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het Ottomaanse Rijk wás al aan het instorten. Atatürk was een Ottomaanse generaal in dienst van de sultan door wiens toedoen het instorten van het rijk juist iets werd uitgesteld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gallipoli_Campaign
Als Atatürk en een aantal andere voormalig Ottomaanse generaals niet op tijd waren uitgeweken naar Anatolië, zou Turkije vandaag slechts bestaan uit de regio Ankara en delen van het huidige Noord-Turkije. Juist doordat Atatürk en zijn maten het Verdrag van Sevrès verwierpen, bestaat Turkije in haar huidige omvang, na het Verdrag van Lausanne.
[ afbeelding ]
Jij ontkent de slag om Gallipoli?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ontkent samenwerking tussen ataturk en Engelsen om Ottomaanse Rijk te laten vallen?
Heeft ze van mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
Huidige TT heeft Yvonne in haar signature, in het Turks!.
Wat jij niet weet is dat hij daar als pion aan de macht is gezet in ruil voor onafhankelijk Turkije.quote:
Interessant.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:06 schreef Bilge het volgende:
Een namaak zou onder Turken gretig aftrek vinden. Uit protest tegen Wilders en co zouden linkse Nederlanders het misschien ook willen dragen. Gat in de markt.![]()
Heel wat sportteams gebruiken ook Turkse iconen.
quote:
Drogheda United
quote:Nickname(s): Drogs, Turks, Boynesiders, Super Drogs
Drogheda United share the same symbols and colours as Trabzonspor, in Turkey - both recently declared to be brother teams.
Bron: Wikipedia.
Dat willen de Turken graag geloven, maar ik heb eens gelezen dat de vele maan-en-ster-symbolen op Engelse (en andere Europese) wapens te maken hebben met de Kruistochten naar het Heilige Land en het leveren van manschappen van de betreffende counties en provincies in Engeland. Het maan-en-ster-symbool werd trouwens veel eerder gebruikt door de Byzantijnen, Sassanieden en andere beschavingen, dus het is niet uniek aan de Turken of moslims.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:06 schreef Bilge het volgende:
Een namaak zou onder Turken gretig aftrek vinden. Uit protest tegen Wilders en co zouden linkse Nederlanders het misschien ook willen dragen. Gat in de markt.![]()
Heel wat sportteams gebruiken ook Turkse iconen.
[ afbeelding ]
Drogheda United
[ afbeelding ]
Portsmouth
[ http://img243.imageshack.us/img243/3083/128ee7lo.jpg (copy/paste deze link) ]
Deportivo la Coruna
en nog meer sporen van vergane glorie.
Ik wist niet dat je bij de MI6 zat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat jij niet weet is dat hij daar als pion aan de macht is gezet in ruil voor onafhankelijk Turkije.
Ja, je zal je verbazen wat voor schat aan informatie je tegenkomt als je een beetje verdiept in de geschiedenis ipv geïndoctrineerd te worden met het Turkse nationalisme.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij de MI6 zat.
Drogheda United:quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat willen de Turken graag geloven, maar ik heb eens gelezen dat de vele maan-en-ster-symbolen op Engelse (en andere Europese) wapens te maken hebben met de Kruistochten naar het Heilige Land en het leveren van manschappen van de betreffende counties en provincies in Engeland. Het maan-en-ster-symbool werd trouwens veel eerder gebruikt door de Byzantijnen, Sassanieden en andere beschavingen, dus het is niet uniek aan de Turken of moslims.
quote:Verhaal van de logo
De logo van Drogheda United FC is dankzij de Ottomaanse Turken een maan en een ster geworden. Toen er een vergiftiging ramp was in Ierland wouden te Ottomanen 10.000 strelin hulp sturen naar Ierland maar koningin Victoria was tegen dit idee en wou alleen dat de Ottomanen 1000 sterling hulp zouden sturen. De Ottomanen geven niet op en sturen 5 schepen met tarwe naar Ierland. De Ieren stuurden een Danks brief terug naar de Ottomanen en De logo Van Drogheda FC werd veranderd naar de vlag van de Ottomaanse rijk.
Bron: Wikipedia.
Even voorstellen aan haarquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Haar ondertitel hoort eigenlijk "Turks" te zijn..
Ik denk het eerlijk gezegd ook. Heb net op de engelse wikipedia van een paar clubs gekeken, en daar kwam ik ook uit op wat jij zegt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat willen de Turken graag geloven, maar ik heb eens gelezen dat de vele maan-en-ster-symbolen op Engelse (en andere Europese) wapens te maken hebben met de Kruistochten naar het Heilige Land en het leveren van manschappen van de betreffende counties en provincies in Engeland. Het maan-en-ster-symbool werd trouwens veel eerder gebruikt door de Byzantijnen, Sassanieden en andere beschavingen, dus het is niet uniek aan de Turken of moslims.
100% door een Turk geschrevenquote:
En de beschavingen voor de Byzantijnen en Sassaniden nog. Mesopotamie:quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Het maan-en-ster-symbool werd trouwens veel eerder gebruikt door de Byzantijnen, Sassanieden en andere beschavingen, dus het is niet uniek aan de Turken of moslims.
Wat een foutenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen enkele referentie, dus niet meteen aannemen voor waar omdat het op Wikipedia staat.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
100% door een Turk geschrevenIk zou het net zo slecht schrijven
Ik heb het niet zomaar gepost. Eerst even opgezocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een fouten
Zeker door een Turk geschreven.
Een pion voert de orders van zijn meesters uit. Atatürk bestreed de Britten en kan daarom geen Britse pion zijn. Maar liefst 252.000 soldaten vielen er aan Britse zijde tijdens de slag om Gallipoli.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat jij niet weet is dat hij daar als pion aan de macht is gezet in ruil voor onafhankelijk Turkije.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:35 schreef Julis het volgende:
Sowieso vrient. Ik geloof alles wat jij zegt.
Idd, in twijfel trekken wat zG. zegtquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:35 schreef Julis het volgende:
Het kijken waard?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:37 schreef Julis het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0450426/ Deze documentaire heb ik vier keer in de auto bekeken. Wel interessant.
Slaafse mentaliteit van de Turkse vrouw?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:35 schreef Julis het volgende:
In dat geval is het Turkse gehalte van Portmouth en Drogheda twijfelachtig, maar Deportiva La Coruna, Fordingbridge, Faymonville, Moena en Sax verwijzen nadrukkelijk zelf naar Turkije.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sassanidische munt
[ afbeelding ]
Byzantijnse munt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slaafse mentaliteit van de Turkse vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |