quote:Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krijg toch allemaal de kolere, aldus een geëmotioneerde Jezus. Terug naar de studio!
die is toch van Nurlaila toen ze aan het songfestival meedeed?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Strani het volgende:
Ohh Gordon. Ik geef toe dat ik het origineel van dit liedje ook helemaal niet slecht vond.
Nurlaila deed toch nooit mee aan het songfestival? Dit komt uit de begin jaren '90.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die is toch van Nurlaila toen ze aan het songfestival meedeed?Of ben ik nu een cultuurbarbaar?
.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Bayswater het volgende:
Die Gordon zit nu te janken voor zijn tv
Even opgezocht. Gordon brak met dit nummer door in 1991. Ik ben geschokt dat we Gordon al 21 jaar kennen!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nurlaila deed toch nooit mee aan het songfestival? Dit komt uit de begin jaren '90.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nurlaila deed toch nooit mee aan het songfestival? Dit komt uit de begin jaren '90.
Dat gaat wel héél ver hoor!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Jula123 het volgende:
Ik durf nu zelfs wel toe te geven dat ik een cd heb van Gordon, omdat ik dit liedje wou hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |