Oh ja! hierna meteen de JCS-cd (nederlandse cast versiequote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk moet Danny even Gethsemané gaan zingen.
Jij krijgt mijn dood, jouw zooooooooon gaaaaaaaaaaaat doooooooooooooood!
Volgens mij kan 'ie dat heel goed.
Kijk ook even Jan Dulles als Judas in de Volendamse (!) JCS versie...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh ja! hierna meteen de JCS-cd (nederlandse cast versie) opzoeken!
Hij is sowieso een briljante zanger!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk ook even Jan Dulles als Judas in de Volendamse (!) JCS versie...
Het klinkt idioot, maar die is BRILJANT als Judas.
Ik zal 't onthouden - nadat ik ontdekte/moest bekennen hoe briljant Jamai als Simon was sta ik nergens meer van te kijken!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat zo meppenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die haalt z'n hele familie erbij straks.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die haalt z'n hele familie erbij straks.
En een dansende Kees Tol.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dit af is dm ik je wel een linkje.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik zal 't onthouden - nadat ik ontdekte/moest bekennen hoe briljant Jamai als Simon was sta ik nergens meer van te kijken!
WTF, nu je het zegtquote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Oom agent Klaas Wilting staat d'r bij.
Serieus, luister dit straks even en zeg het daarna EERLIJK wat je vindtquote:
Dan wel heel letterlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet huilen (om de tv) en lachen (om jullie) tegelijk.
Top. Die gozer die Judas in de ned. musical speelde (die versie met Jamai dus) was ook de held van het stuk, heerlijke rauwe stem - aanrader om te checken!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dit af is dm ik je wel een linkje.
Echt, beloofd, het is bizár goedZelfs buitenlanders vroegen wie 'die Judas' was.
Toffe luiquote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Hey, de Bad Boys van X-Factor tussen die apostelen. Sorry dat ik ze herken.
Hahaha.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Je ziet gewoon aan Frans dat ie wil gaan glimlachen
Kijk naar de beste zanger van Nedeland, seizoen 2 (?), en kom dan terug.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef Laysa het volgende:
ik moet heel de tijd aan kabouter plop denken
challenge accepted!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, luister dit straks even en zeg het daarna EERLIJK wat je vindt
Judas Jan
En Wouter van the Voice en die Spaanse (?) gozer uit X-factorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Hey, de Bad Boys van X-Factor tussen die apostelen. Sorry dat ik ze herken.
Verrek ja, Wouter, daar ken ik 'm van. En ik ken die krullenbol ook ergens van.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Day het volgende:
[..]
En Wouter van the Voice en die Spaanse (?) gozer uit X-factor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |