SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Jullie hebben toch wel elkaars holletjes eerst uitgewoond he.quote:
Jij bent dyslectisch.quote:
Ik moet áltijd onderopquote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel elkaars holletjes eerst uitgewoond he.
Niet met BDH's proporties.quote:
BDH lol'dquote:
Jij niet wil je zeggen. Vooral die in de eplazaquote:
Bier/satéquote:
Niet waar, hij kwam zo opzetten.quote:
Slapen. Apart.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Apart?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Slapen. Apart.
Wij slapen op een aparte manier.
Heel apart.quote:
Gescheiden op een vreemde manier.quote:
Hoe slaap jij dan? Naakt?quote:
Hey pizza!quote:
quote:
Pyjama en ochtendjas, dan voel ik me net Hugh Hefner.quote:
Dafuqquote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit ik nu koosvriendloos in te drinken, kijk ik op mn flesje hebben ze hier gewoon alcoholvrij bier gekocht. Tering nog aan toe.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit ik nu koosvriendloos in te drinken, kijk ik op mn flesje hebben ze hier gewoon alcoholvrij bier gekocht. Tering nog aan toe.
BDH zit bij mij, meneer Shifto. Ik zou u nooit aanspreken op uw eetgewoonten.quote:
Apartquote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
Na een paar dagen en een stuk of 30 Ferrero Rocher verder, moet ik zeggen dat de hazelnoot in het midden eigenlijk het lekkerst is.
Het is u vergevenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH zit bij mij, meneer Shifto. Ik zou u nooit aanspreken op uw eetgewoonten.
Jij beer.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
Na een paar dagen en een stuk of 30 Ferrero Rocher verder, moet ik zeggen dat de hazelnoot in het midden eigenlijk het lekkerst is.
Hoeveel heb je er wel niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat als ik ze ooit op krijg, ik ze nooit meer wil zien.
O god, hoeveel heb je er nog over?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat als ik ze ooit op krijg, ik ze nooit meer wil zien.
Moet in een half uurtje te doen zijn.quote:
Hoe langzaam eet jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet in een half uurtje te doen zijn.
Niet zo snel als shifto.quote:
Dus jij zou over die 9 dingen nog langer doenquote:
Ik zou er sowieso geen 30 op een dag eten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus jij zou over die 9 dingen nog langer doen
Ohquote:Op donderdag 5 april 2012 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso geen 30 op een dag eten.
Ik herken dit. Volgens mij eet jij steeds die dingen aan het einde van een topic of niet?quote:
20 euro is genoeg maar dan moet je wel schudden met die boobiesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie een avond naar de stad gaan zuipen hoeveel nemen jullie dan aan geld mee? Ik zie sommige met 20 euro rondkomen maar dan vraag ik me af hoe.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
20 euro is genoeg maar dan moet je wel schudden met die boobies(zei BDH)
Drink je alleen bier? Hoe verdelen jullie het geld? Geef je weleens rondjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat ik geld door de plee spoel ofzo. Dat zou een hoop verklaren namelijk.
Meestal 40 euro ofzo? Ligt eraan waarnaartoe natuurlijk..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie een avond naar de stad gaan zuipen hoeveel nemen jullie dan aan geld mee? Ik zie sommige met 20 euro rondkomen maar dan vraag ik me af hoe.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik herken dit. Volgens mij eet jij steeds die dingen aan het einde van een topic of niet?
Bier en shotjes maar die zijn zowat even duur. En ik geef wel rondjes maar hun mij ook, ik misschien meer maar dat zal geen 10 bier schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Drink je alleen bier? Hoe verdelen jullie het geld? Geef je weleens rondjes?
Uitgaande van een gemiddelde bierprijs van 2,50 heb je dan 24 bier op. Lijkt me niet dat je dat elk weekend flikt. (Inb4 KK zuipt er 43 op een avond)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bier en shotjes maar die zijn zowat even duur. En ik geef wel rondjes maar hun mij ook, ik misschien meer maar dat zal geen 10 bier schelen.50/60euro voor drank en 5 voor de taxi is niks.
Ja daarom zo klinkt het tering veel. Oke er gaat aardig wat doorheen maar zoveel lijkt me stug. En toch liegt mn portomonee niet. Helaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Uitgaande van een gemiddelde bierprijs van 2,50 heb je dan 24 bier op. Lijkt me niet dat je dat elk weekend flikt. (Inb4 KK zuipt er 43 op een avond)
Volgende keer 30 euro meenemen, geen pinpas, 5 euro apart houden voor de taxi en niet bijlenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja daarom zo klinkt het tering veel. Oke er gaat aardig wat doorheen maar zoveel lijkt me stug. En toch liegt mn portomonee niet. Helaas.Aan de andere kant als ik denk van 10 bier en 10 shotjes klinkt het nog niet zo gek veel.
Ben ik voor 1 uur weer thuis, maar dat was inderdaad wel mijn plan ja. Vind het nu echt te gek worden. Is bdh nog bij je?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgende keer 30 euro meenemen, geen pinpas, 5 euro apart houden voor de taxi en niet bijlenen.
ik heb hem net de deur gewezen vanwege een te hoge concentratie methaangas in deze kamer.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben ik voor 1 uur weer thuis, maar dat was inderdaad wel mijn plan ja. Vind het nu echt te gek worden. Is bdh nog bij je?
Handig wel, ben je hem beu stuur je hem weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
ik heb hem net de deur gewezen vanwege een te hoge concentratie methaangas in deze kamer.
Je kan veel van die vent zeggen, maar een doorzetter is het iig welquote:
Klinkt goed.quote:
weet niet, waren zachte denk ik.quote:
Alsof we elkaar vandaag nog niet lang genoeg hebben gezienquote:
Alsof jij niet weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof we elkaar vandaag nog niet lang genoeg hebben gezien
Ik wíl gewoon niet weten dat je met anderen datequote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet wat ik bedoel
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wíl gewoon niet weten dat je met anderen date
En dat kun je niet irl zeggen? Dat moet dan via internet?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]sorry bro, maar je weet dat het niks gaat worden.
Omdat ze me op de fiets pas terug smstequote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
En dat kun je niet irl zeggen? Dat moet dan via internet?
Ze heeft teruggesmst!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ze me op de fiets pas terug smste
Bij die met melkchocolade wel ja, bij die witte is dat creamspul echt wel lekkerder.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
En dat na een paar uur alquote:
Bitches love wit creamspulquote:[..]
Bij die met melkchocolade wel ja, bij die witte is dat creamspul echt wel lekkerder.
Ze maakt vorderingen hell yeah!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat na een paar uur al_! Las eerst haar smsje nog verkeerd dus iets lulligs teruggestuurd maar nu gaan we toch morgen
[..]
Bitches love wit creamspul
Stond er ook van te kijkenquote:
Ja, iedereen weet namelijk dat vrouwen van een toef slagroom op de warme chocolademelk houdenquote:En @ dat tweede: creamjenever.Wat jij bedoelt: voorspelbaar.
Bohh het idee alleen al.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stond er ook van te kijken
[..]
Ja, iedereen weet namelijk dat vrouwen van een toef slagroom op de warme chocolademelk houden
Ik weet het omdat ik altijd met chicks om ga je weet zelluf. Die pakke altyd grote toef op die chocoloko!quote:
Die rekensommen jaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
Oh en hoe slecht is het dat ik nog steeds mensen in mijn timeline heb die die rekensompolls in gaan vullen.Vreselijk irritant, net zoals spotify en game meuk die je er in principe uit zou moeten kunnen slopen, maar toch steeds terugkomen. >.<
Antiklacht: deze werkdag!Ge-wel-di-ge klanten, dat mis ik echt aan in het weekend werken.
Maar niet als mensen gaan spammen. Ik ga binnenkort echt de updates van een hoop mensen disablen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die rekensommen ja_! Ik hou er ook niet van. Spotify is wel leuk om te zien wat voor kutmuziek mijn vrienden luisteren.
Heb ik al gedaan bij meer dan de helft van m'n 'vrienden'quote:Op donderdag 5 april 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar niet als mensen gaan spammen. Ik ga binnenkort echt de updates van een hoop mensen disablen.
Had ik ook al gedaan, nu komt er nog een kwart bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan bij meer dan de helft van m'n 'vrienden'
Zozo, dus nog 2 vrienden hun updates uitschakelenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had ik ook al gedaan, nu komt er nog een kwart bij.
Ja, die 2 spamden echt voor 10.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zozo, dus nog 2 vrienden hun updates uitschakelen
Erg hequote:
Jij en DJ ja!quote:
quote:
ergste is dat ze die sommen vaak nog fout invullen ookquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
Oh en hoe slecht is het dat ik nog steeds mensen in mijn timeline heb die die rekensompolls in gaan vullen.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef Muisraket het volgende:
Zo stom, iets vinden op internet van kleding en daar dan helemaal verliefd op zijn maar zien dat het toch wel een beetje erg boven je budget zit.*Vrouwenklacht*
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ergste is dat ze die sommen vaak nog fout invullen ook____!
Mweh ik moet gewoon. Maar veel hebben een dag vrijgenomen dus wel lekker rustigquote:Op vrijdag 6 april 2012 06:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel, was ik maar ambtenaar.. Dan had ik tenminste vrij vandaag
Of student. Die hebben vakantiequote:Op vrijdag 6 april 2012 06:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel, was ik maar ambtenaar.. Dan had ik tenminste vrij vandaag
Is het bij jullie ook maar een halve dag open?quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog vijf uur en dan mag ik weer slapen
Nee hele dag, maar heb op vrijdag een halve dag. Fuck ik wil allemaal vertrekken maar kan nergens mn jas vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 06:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook maar een halve dag open?
Ik werk vandaag maar een halve dag, dus kan ik nog uitrusten voor vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hele dag, maar heb op vrijdag een halve dag. Fuck ik wil allemaal vertrekken maar kan nergens mn jas vinden
Ik vandaag ook en gisteren ook al geen school (wel bijna de hele dag @ de Ap, maar goed).quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of student. Die hebben vakantieiig ik hahahaha
Chill toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vandaag ook en gisteren ook al geen school (wel bijna de hele dag @ de Ap, maar goed).
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vandaag ook en gisteren ook al geen school (wel bijna de hele dag @ de Ap, maar goed).
Sjouwen? Daar zijn wij hoogopgeleiden toch te goed voor?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chill toch?ik moet straks sjouwen op het werk
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind. Tijd gaat dan iets sneller als met scannen en ze willen dat ik rustig aan doe omdat ik anders te veel doe op een dagquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Sjouwen? Daar zijn wij hoogopgeleiden toch te goed voor?
Erg is dat he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk in. Beetje druk bezig zijn daar gaat de werkdag een stuk sneller van.
Zal vandaag hier wel tergend langzaam gaan. Goede vrijdag, dus de helft van alle bedrijven is dicht, geen werkgever die ik eens even achter z'n vodden aan kan zitten..
Dus dan maar vooral m'n administratie bijwerken vandaag, maar dat is zulk saai werk dat de tijd bijna achteruit gaat
En teveel doe op een dag.. Je krijgt per uur betaald denk ik, of per stuk/omzet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind. Tijd gaat dan iets sneller als met scannen en ze willen dat ik rustig aan doe omdat ik anders te veel doe op een dag_!
Ja opzich. Moet alleen wel echt naar de stad omdat ik anders letterlijk bijna niets aan kan trekken, maar ik hou niet van shoppen dus ik zie er best wel tegenop.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chill toch?ik moet straks sjouwen op het werk
Arm schaap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk in. Beetje druk bezig zijn daar gaat de werkdag een stuk sneller van.
Zal vandaag hier wel tergend langzaam gaan. Goede vrijdag, dus de helft van alle bedrijven is dicht, geen werkgever die ik eens even achter z'n vodden aan kan zitten..
Dus dan maar vooral m'n administratie bijwerken vandaag, maar dat is zulk saai werk dat de tijd bijna achteruit gaat
Ik krijg per uur gewoon. Maar ze zijn hier heel relaxed en hebben niet zo heel veel werk, dus ze hebben liever dat ik 2 uur doe over het werk van 1 uurquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En teveel doe op een dag.. Je krijgt per uur betaald denk ik, of per stuk/omzet?
Bij dat laatste kan ik begrijpen dat jewerkgever het vervelend vindt als je teveel zou doen.. Maar bij vast uurloon zal het toch volkomen niet boeien?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg per uur gewoon. Maar ze zijn hier heel relaxed en hebben niet zo heel veel werk, dus ze hebben liever dat ik 2 uur doe over het werk van 1 uurZo duur ben ik nou ook weer niet per uur. Moet allemaal documenten inscannen nu, totdat iemand me zegt wat ik moet sjouwen en waar het heen moet, en die documenten heb ik al een uur geleden ingescand dus nu zit ik alleen community enzo te kijken
Je moet iets he xD Ik ga volgende week kleren kopen met iemand uit m'n klas, daar zie ik nu al tegenopquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja opzich. Moet alleen wel echt naar de stad omdat ik anders letterlijk bijna niets aan kan trekken, maar ik hou niet van shoppen dus ik zie er best wel tegenop.Maar wow wat een relaxed werk heb jij dan man!
![]()
Oh man, als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet iets he xD Ik ga volgende week kleren kopen met iemand uit m'n klas, daar zie ik nu al tegenop_! Niks beters dan 1x per jaar kleren te kopen en dan voor de rest van het jaar bijkomen van die ene keer shoppen
Hoezo niet? Jullie veranderen toch niet elke maand van maten enzo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh man, als dat zou kunnen.Als vrouw is dat helaas in 99% van de gevallen geen optie.
Lol, het is ook niet mijn hobby, maar soms kan het best wel even verfrissend zijn om je kledingkast uit te mesten en even een berg nieuwe kleding in huis te halen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet iets he xD Ik ga volgende week kleren kopen met iemand uit m'n klas, daar zie ik nu al tegenop_! Niks beters dan 1x per jaar kleren te kopen en dan voor de rest van het jaar bijkomen van die ene keer shoppen
Ik koop in een keer 7 broeken, 10 overhemden en 5 vesten en dan kan ik er wel weer tegen. Alleen m'n broeken zijn nu echt niet meer goed (heb ze al 3 jaar ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, het is ook niet mijn hobby, maar soms kan het best wel even verfrissend zijn om je kledingkast uit te mesten en even een berg nieuwe kleding in huis te halen.
Maar VV shopt idd meer dan ik, dan wil ik me nog wel eens laten meesleuren. Ook zo slecht om het hele jaar in hetzelfde vest rond te lopen
Nou, vrouwen zijn vreemde wezens.. je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jullie veranderen toch niet elke maand van maten enzo?
Er hangt meestal maar voor 1 (of zelfs maar 1 half) seizoen aan kleren in de winkel en als weinig je een beetje staat heb je pech. Bij mannen zit het veel sneller goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, kan wel kloppen ja. Ik draag het hele jaar door hetzelfde. Ga alleen wel wat meer dunnere broeken halen anders is het zo warmquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er hangt meestal maar voor 1 (of zelfs maar 1 half) seizoen aan kleren in de winkel en als weinig je een beetje staat heb je pech. Bij mannen zit het veel sneller goed.
Vrouwenquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, vrouwen zijn vreemde wezens.. je weet het maar nooit
Gek genoeg wel, heb vaak zat gehad dat ik de ene dag een broek kocht die goed zat en ik er een week later een beetje in verzoop.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoek dan een man (DJ).quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:42 schreef bijdehand het volgende:
VrouwenDé reden waarom ik nog vrijgezel ben!
Zo'n berg haal ik dan weer net niet in huis.. Daarvoor shop ik dan te 'vaak'..quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik koop in een keer 7 broeken, 10 overhemden en 5 vesten en dan kan ik er wel weer tegen. Alleen m'n broeken zijn nu echt niet meer goed (heb ze al 3 jaar ofzo) en m'n overhemden zijn te lelijk.
Maar wij mannen zijn dan ook een stuk beter dan julliequote:Op vrijdag 6 april 2012 08:41 schreef Muisraket het volgende:
. Bij mannen zit het veel sneller goed.
Als homosexualiteit een keuze was, dan kon DJ al lang niet meer fatsoenlijk poepen.quote:
Je valt gewoon heel veel af danquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gek genoeg wel, heb vaak zat gehad dat ik de ene dag een broek kocht die goed zat en ik er een week later een beetje in verzoop.
In álles. Mannenquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar wij mannen zijn dan ook een stuk beter dan jullie
Ik heb wel van die overhemden dat als ik ze koop ik ze tof vind en ze thuis niet meer aan hoef. Meestal is dat dan omdat in de winkel zoveel troep hangt dat die overhemden mooi lijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo'n berg haal ik dan weer net niet in huis.. Daarvoor shop ik dan te 'vaak'..
Maar inderdaad wel een flink aantal in een keer. En dan is het bijna altijd zo dat er wel een shirt/overhemd tussen zit dat ik koop maar uiteindelijk maar 1x draag. Hoe ik dat altijd voor mekaar krijg. In de winkel denk ik dan 'he dat is wel leuk'.. Maar thuis trek ik het nooit meer aan
Ik zal het stukje van Hans Teeuwen over dit heikele onderwerp er maar niet bij halenquote:
Nee, doe maar nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het stukje van Hans Teeuwen over dit heikele onderwerp er maar niet bij halen
Ik laat je lekker in de waan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar wij mannen zijn dan ook een stuk beter dan jullie
Ja oké, het is wel een beetje slecht van mij om te suggereren dat het een keuze is ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als homosexualiteit een keuze was, dan kon DJ al lang niet meer fatsoenlijk poepen.
[..]
Je valt gewoon heel veel af dan
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:49 schreef bijdehand het volgende:
Oh, even tussendoor een bazenopmerking van DJ:
We liepen door Body Worlds, en daar heb je ongeboren baby's liggen. Dus DJ kijkt zo, zegt hij 'krijg hier honger van!'. En zo'n vrouw die kijkt zo, lacht een keer, vraagt een andere vrouw 'wat zei hij?' dus die andere dat herhalen, moesten ze hardop lachen
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:49 schreef Muisraket het volgende:
Ja oké, het is wel een beetje slecht van mij om te suggereren dat het een keuze is ja.
En nee, dat valt wel mee, alleen mijn lichaam verandert om de een of andere manier gewoon heel snel.
Als dat betekent dat je kont in volume afneemt niet hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.En verandering is goed zeggen ze weleens
_!
Grotere kont is idd wel beter jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je kont in volume afneemt niet hoor.Tenzij je Tuxxx heet natuurlijk.
Lolwhutquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:49 schreef bijdehand het volgende:
Oh, even tussendoor een bazenopmerking van DJ:
We liepen door Body Worlds, en daar heb je ongeboren baby's liggen. Dus DJ kijkt zo, zegt hij 'krijg hier honger van!'. En zo'n vrouw die kijkt zo, lacht een keer, vraagt een andere vrouw 'wat zei hij?' dus die andere dat herhalen, moesten ze hardop lachen
Niet altijd, er is een limiet, te groot is ook lelijk. En Tuxxx en ik zijn fuckbuddies, duh. Btw heb even voor de grap gekeken hoe de UvT eruit ziet, maar wtf, die is gewoon bijna net zo lelijk als de VU. xDquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grotere kont is idd wel beter jaEn wat heb jij de laatste tijd met tuxxx?
Verdacht ergens jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En wat heb jij de laatste tijd met tuxxx?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
. En Tuxxx en ik zijn fuckbuddies, duh.
Ja ze miste bdh, dus ik zet nu gewoon een lage stem op en laat mijn baard 3 dagen staan.quote:
De UvT is gewoon echt een saai flatgebouw.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo lelijk als de VU is trouwens bijna onmogelijk..
Dan wil ik neit weten wat voor gedrocht de UvT (of eigenlijk de KUT volgens de oude benaming, welke natuurlijk veel beter klopt) dan is
Is dat nou een immense belediging aa het adres van BDH?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja ze miste bdh, dus ik zet nu gewoon een lage stem op en laat mijn baard 3 dagen staan.Het verschil voelt ze toch niet.
Aan Tuxxx' haar adres natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat nou een immense belediging aa het adres van BDH?
Of toch maar gewoon aan tuxxx?
Jij en tuxxx... de helft is nog te doen zeg maarquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet altijd, er is een limiet, te groot is ook lelijk. En Tuxxx en ik zijn fuckbuddies, duh. Btw heb even voor de grap gekeken hoe de UvT eruit ziet, maar wtf, die is gewoon bijna net zo lelijk als de VU. xD
Ja, het is een belediging voor mij. Zo rolt mr, helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat nou een immense belediging aa het adres van BDH?
Of toch maar gewoon aan tuxxx?
Meer dan 10 gebouwen staan erquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De UvT is gewoon echt een saai flatgebouw.
My bad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, het is een belediging voor mij. Zo rolt mr, helaas.
[..]
Meer dan 10 gebouwen staan er
Ik zal je geloven. Wat dat betreft hebben mensen van de UvA wel geluk. Bestaat ook uit nogal wat gebouwen waarvan sommigen, zoals een bestuurshuis, praktisch een grachtenpand zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij en tuxxx... de helft is nog te doen zeg maarEn de UvT heeft een aantal hele lelijke gebouwen, maar ook wat 'normalere'. Tevens de de campus 100x zo mooi als de stad zelf en dat wil heel wat zeggen.
Toch hou ik nog van jou, kan je nagaan.quote:
Dat zegt iets ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toch hou ik nog van jou, kan je nagaan.
Ik moet zeggen dat de gebouwen me toch niet boeien, maar dat het wel chill is dat er redelijk veel ruimte en groen isquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zal je geloven. Wat dat betreft hebben mensen van de UvA wel geluk. Bestaat ook uit nogal wat gebouwen waarvan sommigen, zoals een bestuurshuis, praktisch een grachtenpand zijn.
Je insinueerde dat mijn Willie Wonka klein isquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zegt iets ja.Maar serieus, het was een 'Tuxxx voelt toch niets' opmerking, geen belediging die sloeg op jou.
Groen, echt daar ben ik nou echt jaloers op.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de gebouwen me toch niet boeien, maar dat het wel chill is dat er redelijk veel ruimte en groen is
Ik wéét dat dat niet zo is en wtf is dát voor een bijnaam?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je insinueerde dat mijn Willie Wonka klein is
Wij hebben nooit echte pauze'squote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groen, echt daar ben ik nou echt jaloers op.Want in de pauze naar Uilenstede is qua tijd vaak net niet haalbaar.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wéét dat dat niet zo is en wtf is dát voor een bijnaam?
Jouw kennende zou ik dand enken dat je er een western-naam aan zou koppelenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?En ik geef hem altijd bijnamen van mensen uit films
QFTquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jouw kennende zou ik dand enken dat je er een western-naam aan zou koppelen
DJ heeft me pics gestuurd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?En ik geef hem altijd bijnamen van mensen uit films
Maak je niet druk, van jouw weten we toch wel dat je kunt spellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Teh fuck, typ ik nu jouW..
En de edit doet het niet.. eeuwige schaamte is mijn deel..
Onzin.quote:
Haha, dus je wil dat ik Frank Castle voortaan Blondie ga noemen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jouw kennende zou ik dand enken dat je er een western-naam aan zou koppelen
Ach, ik kom net pas binnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, deze fout was ook het teken dat ik weer even fatsoenlijk moet gaan werken. Heb pas een uur productiviteit geschreven..
Ruim je het ook op dan?quote:
Ik voel niks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kwam binnen, dus ruim jij het even op en knijp je af?
Of de jouwe heet gewoon Oompaloompa. En nu ga ik sjouwenquote:
Laat hem maar hangen, mag je niet tillen van de arboquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of de jouwe heet gewoon Oompaloompa. En nu ga ik sjouwen
Geen probleem. Volgens mij ben jij wel wat zwaarder dan die paar dossiers die ik per keer tilquote:
Ik hoop het?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen probleem. Volgens mij ben jij wel wat zwaarder dan die paar dossiers die ik per keer til
Hand. Ik heb 12 uur geslapen. Waarom was ik zo moe?quote:
Ik heb 5 uur geslapen en ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hand. Ik heb 12 uur geslapen. Waarom was ik zo moe?
Je hebt me gewoon een roofie gegeven die niet goed werkte.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur geslapen en ik voel me kiplekkerMaar ik was idd ook heel moe, terwijl we elkaar niet eens verwend hebben!!
Die zat in je blikje cola, maar ik had daar de helft van op dus daarom werkte hij niet. En jij bent de enige die hem erin kon hebben gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon een roofie gegeven die niet goed werkte.
Hmmmm, maar ik had het daarvoor al + mijn ongecontroleerde dorst gisterenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zat in je blikje cola, maar ik had daar de helft van op dus daarom werkte hij niet. En jij bent de enige die hem erin kon hebben gedaan.
Ja dat was bijzonder he? Ik heb er stiekem eentje in je sinaasappelsap gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hmmmm, maar ik had het daarvoor al + mijn ongecontroleerde dorst gisteren
Of ómdat je een halve roofie op had.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat was bijzonder he? Ik heb er stiekem eentje in je sinaasappelsap gedaanmaar daar heb ik dus ook van op. Tevens regelt deze gladde jongen even een date terwijl hij een halve roofie op heeft
Ik had haar al gevraagd toen jij met je moeder aan het bellen was in de treinquote:
Top dat je het dan alsnog voor elkaar kreegquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had haar al gevraagd toen jij met je moeder aan het bellen was in de treinLas haar smsje verkeerd en stuurde iets kei lulligs terug
Dacht dat ze me afwimpelde omg
Ja inderdaad. De liefde moet wel erg diep zitten hequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Top dat je het dan alsnog voor elkaar kreeg
Probeert z'n harem te vergroten...quote:
Dat is nergens voor nodig hoorquote:
NEEquote:
Ik zei tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo goed volk![]()
Bijdehand het werd tijd! Goed geregeld.
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat? Dat het er wel van zou komen?
Maar je zei ook dat jullie het een date noemen maar het geen echte date is zegmaar. Dus wat is het nu eindelijk geworden?quote:
Wat drinkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je zei ook dat jullie het een date noemen maar het geen echte date is zegmaar. Dus wat is het nu eindelijk geworden?
Da's altijd fijn want dan hou je het lekker in het midden toch?quote:
Ja precies dan kan het alle kanten uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's altijd fijn want dan hou je het lekker in het midden toch?
Ga jij nog wat doen met Frits?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies dan kan het alle kanten uit.
Had hem van de week gezien. Gezellig gepraat enzo toen vroeg hij of we niet nog een keer konden afspreken. Maar daarna bij het doei zeggen pakte hij me op mn bek en toen wist ik het allemaal niet meer en ben ik maar heel snel gegaan.
Oh Barrie wat schattig!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies dan kan het alle kanten uit.
Had hem van de week gezien. Gezellig gepraat enzo toen vroeg hij of we niet nog een keer konden afspreken. Maar daarna bij het doei zeggen pakte hij me op mn bek en toen wist ik het allemaal niet meer en ben ik maar heel snel gegaan.
Snel op de scooter en uithuilen bij ome DJquote:
Nee hoor. Maar ik vond het wel ongemakkelijk.quote:
Arme Squote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef bijdehand het volgende:
S. gaat zich vanavond ook ongemakkelijk voelen
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef bijdehand het volgende:
S. gaat zich vanavond ook ongemakkelijk voelen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh bovenstaand verhaal heb ik wel doorstaan speciaal voor dit topic he. Zoiets had bijdehand toen hier gezegd.
Nee S is bdh gewoon voor, waardoor hij zich ongemakkelijk gaat voelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij gaat haar op der bek pakken en dan BB reactie?
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh bovenstaand verhaal heb ik wel doorstaan speciaal voor dit topic he. Zoiets had bijdehand toen hier gezegd.
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee S is bdh gewoon voor, waardoor hij zich ongemakkelijk gaat voelen.
One way or anotherquote:
Dat hoeft tochg een reden te zijn om je ongemakkelijk te voelen?quote:
quote:
Wel als het ongemakkelijk en niet wederzijds is...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoeft tochg een reden te zijn om je ongemakkelijk te voelen?
Dat spel was GE-NI-AAL!quote:
Nee.quote:
Ofnietquote:
Why not?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee.
[..]
OfnietIk ga binnenkort een keer in die eurobakken bij de intertoys kijken of ze hem nog verkopen.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Why not?![]()
En als ze die hebben, sms me dan xD
Jammer hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen zin in.
Zal ik doen.Dat spel is echt 10 jaar oud ofzo, maar ik geef de hoop niet op.
Neuh.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer hoor![]()
En dat spel was zo tof met die kapitein walrus enzo
Weet ik niet! Eentje met een kapitein die liedjes zongquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neuh.
Die naam zegt me niks.
Ze hebben trouwens meerdere versies. Welke had jij?
Volgens mij water werken. Dadelijk zat daar ook gewoon een kapitein inquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet! Eentje met een kapitein die liedjes zongen jij?
Als het ongemakkelijk en niet wederzijds is.. waarom dan uberhaupt eenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel als het ongemakkelijk en niet wederzijds is...
Het kan ook aan één kant ongemakkelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als het ongemakkelijk en niet wederzijds is.. waarom dan uberhaupt een-moment?
QFTquote:
Jawel, wel dood mgoeie. Met u?quote:
Ah hoe komt het? Slaap je nog steeds zo kut?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
QFT
[..]
Jawel, wel dood mgoeie. Met u?
Of dat het niet ongemakkelijk was tot dat moment.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het kan ook aan één kant ongemakkelijk zijn.
Valt wel mee, echt slapen valt wel mee dus vergeet dat maar gewoon, oké?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah hoe komt het? Slaap je nog steeds zo kut?
Prima, wilde eigenlijk slapen maar is niks van gekomen.
Nouja je hebt in ieder geval lang weekend dus extra lang de tijd om bij te komen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt wel mee, echt slapen valt wel mee dus vergeet dat maar gewoon, oké?
En geen idee. En overdag slapen dus? Zou je dan niet gewoon wat eerder naar bed gaan?
Ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of dat het niet ongemakkelijk was tot dat moment.
Weer een date?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nouja je hebt in ieder geval lang weekend dus extra lang de tijd om bij te komen.
Ja dat zou fijn zijn net als baby'sEn savonds ben ik niet moe, en heb over een uur al afgesproken dus kan ook vanavond niet vroeg gaan slapen.
Wat ga je doen?quote:
Bier drinken.quote:
Omg wat saaiquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bier drinken.Nee naar puur hollands in de brabanthallen. En als het niks is naar de stad.
Jij nog plannen?
Typisch mrquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:31 schreef Muisraket het volgende:
Godver wat is dít voor een onzin: hoef alleen maar een pizza op te warmen, mislukt die nog.
Saai? Ik ben er, dan is het sowieso gezellig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg wat saaiik ga avondje bankhangen
Wat ben je toch ook een keukenprincesquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:31 schreef Muisraket het volgende:
Godver wat is dít voor een onzin: hoef alleen maar een pizza op te warmen, mislukt die nog.
Godver je weet toch wat ik ga doen vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Saai? Ik ben er, dan is het sowieso gezellig.
Bankhengeren is ook nice
Ze doet andere dingen in de keukenquote:[..]
Wat ben je toch ook een keukenprinces
Owjaaaaaa sorry gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godver je weet toch wat ik ga doen vanavond
[..]
Ze doet andere dingen in de keuken
Wtf?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godver je weet toch wat ik ga doen vanavond
[..]
Ze doet andere dingen in de keuken
Dat laatste was een grapje, dat eerste nietquote:
Danku warriequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owjaaaaaa sorry gastTof tof veel plezier alvast
![]()
Weet ik en dat eerste gaat helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje, dat eerste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |