SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Jullie hebben toch wel elkaars holletjes eerst uitgewoond he.quote:
Jij bent dyslectisch.quote:
Ik moet áltijd onderopquote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel elkaars holletjes eerst uitgewoond he.
Niet met BDH's proporties.quote:
BDH lol'dquote:
Jij niet wil je zeggen. Vooral die in de eplazaquote:
Bier/satéquote:
Niet waar, hij kwam zo opzetten.quote:
Slapen. Apart.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Apart?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Slapen. Apart.
Wij slapen op een aparte manier.
Heel apart.quote:
Gescheiden op een vreemde manier.quote:
Hoe slaap jij dan? Naakt?quote:
Hey pizza!quote:
quote:
Pyjama en ochtendjas, dan voel ik me net Hugh Hefner.quote:
Dafuqquote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit ik nu koosvriendloos in te drinken, kijk ik op mn flesje hebben ze hier gewoon alcoholvrij bier gekocht. Tering nog aan toe.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit ik nu koosvriendloos in te drinken, kijk ik op mn flesje hebben ze hier gewoon alcoholvrij bier gekocht. Tering nog aan toe.
BDH zit bij mij, meneer Shifto. Ik zou u nooit aanspreken op uw eetgewoonten.quote:
Apartquote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
Na een paar dagen en een stuk of 30 Ferrero Rocher verder, moet ik zeggen dat de hazelnoot in het midden eigenlijk het lekkerst is.
Het is u vergevenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH zit bij mij, meneer Shifto. Ik zou u nooit aanspreken op uw eetgewoonten.
Jij beer.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
Na een paar dagen en een stuk of 30 Ferrero Rocher verder, moet ik zeggen dat de hazelnoot in het midden eigenlijk het lekkerst is.
Hoeveel heb je er wel niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat als ik ze ooit op krijg, ik ze nooit meer wil zien.
O god, hoeveel heb je er nog over?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat als ik ze ooit op krijg, ik ze nooit meer wil zien.
Moet in een half uurtje te doen zijn.quote:
Hoe langzaam eet jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet in een half uurtje te doen zijn.
Niet zo snel als shifto.quote:
Dus jij zou over die 9 dingen nog langer doenquote:
Ik zou er sowieso geen 30 op een dag eten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus jij zou over die 9 dingen nog langer doen
Ohquote:Op donderdag 5 april 2012 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso geen 30 op een dag eten.
Ik herken dit. Volgens mij eet jij steeds die dingen aan het einde van een topic of niet?quote:
20 euro is genoeg maar dan moet je wel schudden met die boobiesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie een avond naar de stad gaan zuipen hoeveel nemen jullie dan aan geld mee? Ik zie sommige met 20 euro rondkomen maar dan vraag ik me af hoe.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
20 euro is genoeg maar dan moet je wel schudden met die boobies(zei BDH)
Drink je alleen bier? Hoe verdelen jullie het geld? Geef je weleens rondjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat ik geld door de plee spoel ofzo. Dat zou een hoop verklaren namelijk.
Meestal 40 euro ofzo? Ligt eraan waarnaartoe natuurlijk..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie een avond naar de stad gaan zuipen hoeveel nemen jullie dan aan geld mee? Ik zie sommige met 20 euro rondkomen maar dan vraag ik me af hoe.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik herken dit. Volgens mij eet jij steeds die dingen aan het einde van een topic of niet?
Bier en shotjes maar die zijn zowat even duur. En ik geef wel rondjes maar hun mij ook, ik misschien meer maar dat zal geen 10 bier schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Drink je alleen bier? Hoe verdelen jullie het geld? Geef je weleens rondjes?
Uitgaande van een gemiddelde bierprijs van 2,50 heb je dan 24 bier op. Lijkt me niet dat je dat elk weekend flikt. (Inb4 KK zuipt er 43 op een avond)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bier en shotjes maar die zijn zowat even duur. En ik geef wel rondjes maar hun mij ook, ik misschien meer maar dat zal geen 10 bier schelen.50/60euro voor drank en 5 voor de taxi is niks.
Ja daarom zo klinkt het tering veel. Oke er gaat aardig wat doorheen maar zoveel lijkt me stug. En toch liegt mn portomonee niet. Helaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Uitgaande van een gemiddelde bierprijs van 2,50 heb je dan 24 bier op. Lijkt me niet dat je dat elk weekend flikt. (Inb4 KK zuipt er 43 op een avond)
Volgende keer 30 euro meenemen, geen pinpas, 5 euro apart houden voor de taxi en niet bijlenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja daarom zo klinkt het tering veel. Oke er gaat aardig wat doorheen maar zoveel lijkt me stug. En toch liegt mn portomonee niet. Helaas.Aan de andere kant als ik denk van 10 bier en 10 shotjes klinkt het nog niet zo gek veel.
Ben ik voor 1 uur weer thuis, maar dat was inderdaad wel mijn plan ja. Vind het nu echt te gek worden. Is bdh nog bij je?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgende keer 30 euro meenemen, geen pinpas, 5 euro apart houden voor de taxi en niet bijlenen.
ik heb hem net de deur gewezen vanwege een te hoge concentratie methaangas in deze kamer.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben ik voor 1 uur weer thuis, maar dat was inderdaad wel mijn plan ja. Vind het nu echt te gek worden. Is bdh nog bij je?
Handig wel, ben je hem beu stuur je hem weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
ik heb hem net de deur gewezen vanwege een te hoge concentratie methaangas in deze kamer.
Je kan veel van die vent zeggen, maar een doorzetter is het iig welquote:
Klinkt goed.quote:
weet niet, waren zachte denk ik.quote:
Alsof we elkaar vandaag nog niet lang genoeg hebben gezienquote:
Alsof jij niet weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof we elkaar vandaag nog niet lang genoeg hebben gezien
Ik wíl gewoon niet weten dat je met anderen datequote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet wat ik bedoel
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wíl gewoon niet weten dat je met anderen date
En dat kun je niet irl zeggen? Dat moet dan via internet?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]sorry bro, maar je weet dat het niks gaat worden.
Omdat ze me op de fiets pas terug smstequote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
En dat kun je niet irl zeggen? Dat moet dan via internet?
Ze heeft teruggesmst!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ze me op de fiets pas terug smste
Bij die met melkchocolade wel ja, bij die witte is dat creamspul echt wel lekkerder.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
En dat na een paar uur alquote:
Bitches love wit creamspulquote:[..]
Bij die met melkchocolade wel ja, bij die witte is dat creamspul echt wel lekkerder.
Ze maakt vorderingen hell yeah!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat na een paar uur al_! Las eerst haar smsje nog verkeerd dus iets lulligs teruggestuurd maar nu gaan we toch morgen
[..]
Bitches love wit creamspul
Stond er ook van te kijkenquote:
Ja, iedereen weet namelijk dat vrouwen van een toef slagroom op de warme chocolademelk houdenquote:En @ dat tweede: creamjenever.Wat jij bedoelt: voorspelbaar.
Bohh het idee alleen al.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stond er ook van te kijken
[..]
Ja, iedereen weet namelijk dat vrouwen van een toef slagroom op de warme chocolademelk houden
Ik weet het omdat ik altijd met chicks om ga je weet zelluf. Die pakke altyd grote toef op die chocoloko!quote:
Die rekensommen jaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
Oh en hoe slecht is het dat ik nog steeds mensen in mijn timeline heb die die rekensompolls in gaan vullen.Vreselijk irritant, net zoals spotify en game meuk die je er in principe uit zou moeten kunnen slopen, maar toch steeds terugkomen. >.<
Antiklacht: deze werkdag!Ge-wel-di-ge klanten, dat mis ik echt aan in het weekend werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |