Uiteraardquote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Ik plaats geregeld weblogjes met mooie foto's. Checkt iemand ze wel eens?http://weblog.fok.nl/Fotografie
Tof tof!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Ik plaats geregeld weblogjes met mooie foto's. Checkt iemand ze wel eens?http://weblog.fok.nl/Fotografie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
Wat kut zeg. En je had hem nog maar net toch? Helemaal schrikken met een kind in je auto.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Welkom terug!
En ik wou dat deze dag voorbij was ... wat een kutdag.![]()
Vanmiddag zou ik dus met het zoontje van een vriend naar Duitsland rijden voor een nieuw skateboardje. Ben goed en wel 20 minuten onderweg, komt er ineens rook onder de motorkap en bij het wiel weg. Dus ik die auto snel de berm in gereden, 'snel, de auto uit!' geschreeuwd tegen het zoontje. Ik ook er snel uit, motorkap losgegooid.![]()
Djeez wat een paniek. Naja hele rambam aan politie, rijkswaterstaat en wegenwacht erbij gehad. Bleek de rem vast te zitten.
Ja, net 1,5 week. Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, dat wij er direct uit moesten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat kut zeg. En je had hem nog maar net toch? Helemaal schrikken met een kind in je auto.
Je ruikt toch dat dat de rem isquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Welkom terug!
En ik wou dat deze dag voorbij was ... wat een kutdag.![]()
Vanmiddag zou ik dus met het zoontje van een vriend naar Duitsland rijden voor een nieuw skateboardje. Ben goed en wel 20 minuten onderweg, komt er ineens rook onder de motorkap en bij het wiel weg. Dus ik die auto snel de berm in gereden, 'snel, de auto uit!' geschreeuwd tegen het zoontje. Ik ook er snel uit, motorkap losgegooid.![]()
Djeez wat een paniek. Naja hele rambam aan politie, rijkswaterstaat en wegenwacht erbij gehad. Bleek de rem vast te zitten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef SP22 het volgende:
Monkey KamasutraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen dan.
Zie ze af en toe voorbij komen, goed bezig.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Nou, zelfs de wegenwacht kon de geur niet plaatsen, het was echt een vaag geurtje. Nadat de rook was opgetrokken had ik zelf de olie en de koelvloeistof al bekeken, maar dat was allemaal goed. Blok was ook droog.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ruikt toch dat dat de rem is?
[..]![]()
Ik twijfel dus tussen de 7D en de 5Dm2 maar de 5D ligt me gewoon fijner.. (Heb met allebij veel kunnen spelen!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga denk toch binnenkort maar eens een xxD kopen. Of 7D. Hangt er een beetje vanaf tegen welke aanbieding ik aan ga lopen.
Van de 7 of 5?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vond de autofocus alleen zo ontzettend ruk...
5Dm2. In de drie is dat inderdaad eindelijk sterk verbeterd. Mocht ook wel trouwensquote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Van de 7 of 5?
De 5Dm3 heeft btw heerlijke focus punten
In je device manager bij de eigenschappen van je netwerkkaart, tab 'power options' ook aangegeven 'this device may bring the computer out of standby/hibernation'??quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef Doodkapje het volgende:
Aaaaaarghhh!!! Klote Wake-on-lan.... waarom werkt het nou niet vanuit het internet?!
IP-adres ingevoerd, twee MAC adressen geprobeerd... ik denk van AirPort en Ethernet... Direct op onze LinkSys router aangesloten (dus met ethernetkabel) en ....255 opengezet voor poort 9... niks! Het moet gewoon werken...
De AF van de mk2 is idd niet best tov de 7D. Wordt er ook beetje moe van af en toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
5Dm2. In de drie is dat inderdaad eindelijk sterk verbeterd. Mocht ook wel trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |