SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Klassiekerquote:
Ik ben Brianquote:
Hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben BrianEn hier sta ik op de foto van Ben Saunders
Wat een toffe vent is dat.
[ afbeelding ]
Origineel hoorquote:
Naast mij sowieso hihiquote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef Furdinand het volgende:
wat een kutkop heeft die ben eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef Furdinand het volgende:
wat een kutkop heeft die ben eigenlijk.
Je bent mijn grote voorbeeld toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef HappyBob het volgende:
Lekker shoppen voor zomerkleding vanaf de bankSnap niet waarom mensen nog buiten komen.
[..]
Origineel hoor
[..]
Naast mij sowieso hihiTwee vingertjes omhoog voor de vrede!
Ik dacht altijd dat wij elkaar perfect aanvulde.. weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent mijn grote voorbeeld toch?
laat haar ze is jou niet waard!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wij elkaar perfect aanvulde.. weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.
Kus.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smoesje na smoesje na smoesje,. Mijn leven.
Onwetenden.quote:
Het is eerder andersomquote:
Smoesjes zijn nergens voor nodig. Laten we leven in een wereld waar iedereen open en eerlijk tegen elkaar isquote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smoesje na smoesje na smoesje,. Mijn leven.
Deze man weetquote:
Pillen verkopen op station Sliedrechtquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Beach het volgende:
Waar ben je geweest Jan??? Mocht je wel weg van mij??
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pillen verkopen op station Sliedrecht
Kontje verkopen voor pillen @ utrecht cs en toen door naar sliedrecht om die pillen weer te verkopen voor geldquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Beach het volgende:
Waar ben je geweest Jan??? Mocht je wel weg van mij??
Okay, doe ik straksquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef HappyBob het volgende:
Deze man weetGa nu eens even je paardjes verzorgen en opnieuw je paarden bij mijn manege stallen + verlengen + je contract accepteren
Netjesquote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kontje verkopen voor pillen @ utrecht cs en toen door naar sliedrecht om die pillen weer te verkopen voor geld
Jij bent een redacteur.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
Volle maan en ik heb in mn broek gepoept hierzal dat een verband hebben ?
Ja denk het wel weet niet of ik afkijk best moequote:
Heb je wat leuks gedaan vandaagquote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja denk het wel weet niet of ik afkijk best moeover half uurtje thuis hoop ik dus mis niet veel
No, niet zo op FOK!.quote:
No, is geen optie. Wordt niet geaccepteerd, ditdat.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Smoesjes zijn nergens voor nodig. Laten we leven in een wereld waar iedereen open en eerlijk tegen elkaar is
Chillings gezet met de lieftallige kb in trein bus en mn huisquote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef Beach het volgende:
Ja wat heb je gedaan dan
en dat betekent meet bij jou
Alle hoeken van de kamer laten zien?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chillings gezet met de lieftallige kb in trein bus en mn huis
Kan mij niet vinden in deze mening. Dat zij het niet accepteren staat los van het eerlijk zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No, is geen optie. Wordt niet geaccepteerd, ditdat.
Dus dan enkeltje richting geboorteland/breken met ze/helemaal geen vrijheid meer/iets anders naars?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan mij niet vinden in deze mening. Dat zij het niet accepteren staat los van het eerlijk zijn.
Ik wil ook wel naar je verhaal luisteren hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet echt. Maar luisteren naar mn verhaal is ook iets fijns.
Dat stripje zou mijn comeback zijn mocht ik een boos antwoord krijgen, bedankt voor het verpestenquote:
Niet zo gemeen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat stripje zou mijn comeback zijn mocht ik een boos antwoord krijgen, bedankt voor het verpesten
Ze kunnen jou nergens toe dwingen..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus dan enkeltje richting geboorteland/breken met ze/helemaal geen vrijheid meer/iets anders naars?
Meh.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze kunnen jou nergens toe dwingen..Nederland dit he..
quote:
Vandale.nl snapt je reactie ook niet.quote:Geen resultaat voor ' meh '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Ik kan daar niet tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Laatst zag ik een docu over eerwraak. Wtf. Dat was ook echt belachelijk, wist niet eens dat dat hier in Nederland ook gebeurde.
Lekker rustigquote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig geen familieleden verder hier, naast 'mn gezin'.
Houden zo!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig geen familieleden verder hier, naast 'mn gezin'.
Haha wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai-/93;**3
^ dat typte ik eerst.Hoi Bloempss
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai-/93;**3
^ dat typte ik eerst.Hoi Bloempss
Positief denken, daar schiet je het meest mee opquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wij elkaar perfect aanvulde.. weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ok, sorry.Omdat peer.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Rare manier om een banaan te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ok, sorry.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Weet je waar die in kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ok, sorry.![]()
![]()
![]()
Waarom kunnen Aziaten alles perfect?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ok, sorry.![]()
hoe laat kwam je morgen ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ok, sorry.
Wij zijn je vrienden?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know.
Daarom dacht ik, even delen met mijn vrinden.
het is je gegundquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Trollscience het volgende:
Een 8 voor mijn muziekpresentatie!
Ja, dat topic zeker.quote:
Ehm ehm ehm, als ik nu in ga pakken om eh...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe laat kwam je morgen ook al weer?
Ik wilde oor zeggen, maar maak het maar weer smerig. Vies, vies meisje.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat topic zeker.
[..]
Ehm ehm ehm, als ik nu in ga pakken om eh...
Ik dacht dat je het topic bedoelde voor grappige plaatjes alles. Excuus.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wilde oor zeggen, maar maak het maar weer smerig. Vies, vies meisje.
zo grappig wastie niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het topic bedoelde voor grappige plaatjes alles. Excuus.
Oh.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het topic bedoelde voor grappige plaatjes alles. Excuus.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om z'n figuur.
DOORSTUREN SNEL!! DE HOGE HEREN IN DE HEMEL ZEGGEN HET!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zijn?
wenie engel is engel togquote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef Beach het volgende:
Zijn het Joodse, Christelijke of islamitische engelen?
In NB was je laatst een beetje prikkelbaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben niet stekelig.Ik ben liev en zacht.
Komt door die Glesse teringaap.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In NB was je laatst een beetje prikkelbaar.
boos?quote:
Hij verneukt onze NB ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ach, ik maak me niet druk om zulke dingen
Niet zo boos kijken, liefje.quote:
Jank huil dingen veranderenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Het is niet meer wat het vroeger was"
Kan gebeuren pop.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, liefje.
[..]
Jank huil dingen veranderen
Dit ja.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gedoe. Dit is arg7, geen NB discussietopic.
Alweder?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoi mijn hoofd doet raar, wil ziek worden ofzo.
Wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
mijn buurman zei vandaag dat ik op justin bieber leek met mij haar. tijd voor de kapper dus weer.
Mag ik je hitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zou je mij hitten en welk cijfer krijg ik?
Helemaal hipster, half getrimde ballen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef HappyBob het volgende:
Was ik zo net halverwege met m'n balhaartjes trimmen, opeens batterij leegGelukkig had ik hier nog batterijen liggen. Ziet er anders zo raar uit he..
Nee, geen concrete plannenquote:
Daarom schrok ik ook even toen de batterij op was. Hipstersquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Helemaal hipster, half getrimde ballen.
Niet spotten met de Apple religiequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/
Dit._!__!!!!
Als je besteld dan heb ik ook nog een paar dingetjes die je mee moet bestellen. Shippingcosts.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef HappyBob het volgende:
MichhasIk las dat jij weleens wat bij Asos bestelt? Is de kwaliteit beetje te doen en hoe zijn de maten?
Ik moet altijd lachen als ik mensen dat zie gebruiken.
Je kan volgens mij ook gratis laten versturen, dan duurt het alleen iets van 10 dagen geloof ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je besteld dan heb ik ook nog een paar dingetjes die je mee moet bestellen. Shippingcosts.
Heb je al een paar Allstars?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Becoming a hipster, nog een paar dingen. Instagram is binnen.
Wat is Asos?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef Furdinand het volgende:
ik heb gekeken op die asos site en die t-shirts.... wtf..
[ afbeelding ]
Leugens !quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in mijn leven meer dan 3 paar schoenen gehad..
Maar das niet hipster toch?quote:
nee echt waarquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens !
Hoe bedoel je eigenlijk?
[..]
Maar das niet hipster toch?
Alle hipsters dragen ze tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens !
Hoe bedoel je eigenlijk?
[..]
Maar das niet hipster toch?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
Heb jij weleens met een jongen gezoend Trollie? Ik wel.
wanneer gaan wij eens zoenen dan?quote:
Ik vind gingers viesquote:
homo ik ben toch te lekker voor jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind gingers viesstraks is het besmettelijk dus dat durf ik niet.
ik zal jou eens laten zien hoe een grote flikker ik benquote:
Limbo-Nederlands.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zal jou eens laten zien hoe een grote flikker ik ben
Peter bevalt mij wel.quote:
quote:
Heb ik niet nodig, ik ben van mijzelf al heet.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, ik ben van mijzelf al heet.
En in de zomer heb ik het ook nooit te warm omdat ik zo cool benquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, ik ben van mijzelf al heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |