Ja, Heracles in het blauw.quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
wat irritant dat ze beide bijna hetzelfde shirt aanhebben. Had dat niet anders gekund..?
HDTV kopen?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
wat irritant dat ze beide bijna hetzelfde shirt aanhebben. Had dat niet anders gekund..?
Boeren of boeren. Maakt me niet veel uit.quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef JamFlava het volgende:
Psv gaat 'm wel winnen..
Dat is beter, want ik wordt gek van die succes-supporters hier in de regio.
Eerst die Twente-supporters, nu opeens iedereen heracles-supporter.
eventjes naar hans anders ?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nog geen kleuren tv?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Je hebt nog een zwart wit TV?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
op mijn philips (de ironiequote:
is dit toevallig je tv ?quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mwa, plasma hier, maar toch vind ik het verre van ideaal zo...
Ik heb er zelfs op mn pc (met oud pleuris schermpje) geen last van.quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mwa, plasma hier, maar toch vind ik het verre van ideaal zo...
Ajax drukte Heracles gewoon helemaal wegquote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En dat terwijl ze tegen ajax nog zo goed waren
Tja. Bijna de nul gehoudenquote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En dat terwijl ze tegen ajax nog zo goed waren
Dat is dan ook het probleem dit jaar bij psv..quote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:
PSV gaat steeds net te lang door individueel.
Kloptquote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax drukte Heracles gewoon helemaal weg
Nee 7 is leuker.quote:Op zondag 8 april 2012 18:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil terug naar de tijd dat de finale over 2 wedstrijden werd gespeeld, en met ballenmeisjes en een scheids die gewisseld gaat worden.
Heracles deed helemaal niet mee aan die wedstrijd, geen schorsingen/blessures oplopen voor vandaag. Pasveer bevestigde dat van de week nog.quote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax drukte Heracles gewoon helemaal weg
stuur een mailtje naar info@knvb.nl staan ze vast voor openquote:Op zondag 8 april 2012 18:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil terug naar de tijd dat de finale over 2 wedstrijden werd gespeeld, en met ballenmeisjes en een scheids die gewisseld gaat worden.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Heracles deed helemaal niet mee aan die wedstrijd, geen schorsingen/blessures oplopen voor vandaag. Pasveer bevestigde dat van de week nog.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef JamFlava het volgende:
oeiii.. bijna.. gun het heracles eigenlijk wel meer dan psv..
aldus Herman Finkersquote:Wat wordt de uitslag morgen? 'Dat is heel duidelijk. De wereldkampioen kleurkanaries kweken komt uit Almelo. Bij kleurkanarie kweken gaat het om strikt logisch nadenken en voortbouwen op ervaringen. Heracles won met 2-3 bij FC Twente. Twente won vervolgens met 6-2 bij PSV. Als je dan 3-2 maal 6-2 doet, komt je tot de logische conclusie dat er 4,5 keer meer doelpunten vallen. Heracles wint dus met 9-2.'
Foot in ass.quote:Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef JamFlava het volgende:
oeiii.. bijna.. gun het heracles eigenlijk wel meer dan psv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |