Ja, Heracles in het blauw.quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
wat irritant dat ze beide bijna hetzelfde shirt aanhebben. Had dat niet anders gekund..?
HDTV kopen?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
wat irritant dat ze beide bijna hetzelfde shirt aanhebben. Had dat niet anders gekund..?
Boeren of boeren. Maakt me niet veel uit.quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef JamFlava het volgende:
Psv gaat 'm wel winnen..
Dat is beter, want ik wordt gek van die succes-supporters hier in de regio.
Eerst die Twente-supporters, nu opeens iedereen heracles-supporter.
eventjes naar hans anders ?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nog geen kleuren tv?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Je hebt nog een zwart wit TV?quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef child_of_the_matrix het volgende:
op mijn philips (de ironiequote:
is dit toevallig je tv ?quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mwa, plasma hier, maar toch vind ik het verre van ideaal zo...
Ik heb er zelfs op mn pc (met oud pleuris schermpje) geen last van.quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mwa, plasma hier, maar toch vind ik het verre van ideaal zo...
Ajax drukte Heracles gewoon helemaal wegquote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En dat terwijl ze tegen ajax nog zo goed waren
Tja. Bijna de nul gehoudenquote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En dat terwijl ze tegen ajax nog zo goed waren
Dat is dan ook het probleem dit jaar bij psv..quote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:
PSV gaat steeds net te lang door individueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |