ja hier ook zelfde geld voor Ned 1 2 en 3 en andere SBS zendersquote:Op zondag 8 april 2012 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
bij meer mensen met UPC waarbij de epg die niet werkt op Veronica?
Van Heracles of Psv?quote:Op zondag 8 april 2012 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Er waren bussen te weinig voor een paar 100 supporters ofzo.
vroegah waren schoenen gewoon zwart , nostalgiequote:
vroegah zat er nog een strik in de bal.quote:Op zondag 8 april 2012 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah waren schoenen gewoon zwart , nostalgie
Juist! Zoals t hoort!quote:Op zondag 8 april 2012 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
Zwart? Ik dacht bruin?quote:Op zondag 8 april 2012 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook niet zwart.quote:
Veronica sitequote:Op zondag 8 april 2012 18:05 schreef outcast_within het volgende:
Ik kijk nooit voetbal. Maar heb niks beters te doen. Ik luister nu naar radio 1. Is er mss ook ergens een gratis stream beschikbaar?
quote:Op zondag 8 april 2012 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook niet zwart.
Livestream Veronica TV: http://www.veronicatv.nl/(...)/voetbal-2012-03-22/quote:Op zondag 8 april 2012 18:05 schreef outcast_within het volgende:
Ik kijk nooit voetbal. Maar heb niks beters te doen. Ik luister nu naar radio 1. Is er mss ook ergens een gratis stream beschikbaar?
DIE LIVESTREAM loopt zelfs 3 seconden VOOR op mijn tvquote:Op zondag 8 april 2012 18:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Livestream Veronica TV: http://www.veronicatv.nl/(...)/voetbal-2012-03-22/
Digitaal loopt altijd achter.quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
DIE LIVESTREAM loopt zelfs 3 seconden VOOR op mijn tvnouja zeg
Di tegen die speler op schootquote:
Tja het is een livestream van Veronica zelf. Als het op TV moet komen zit je met een heleboel links er tussen die ook gewoon bufferenquote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
DIE LIVESTREAM loopt zelfs 3 seconden VOOR op mijn tvnouja zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |