Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nouja, nooit.
[..]
Hoe dan ook. Dat maakt geen verschil.
Dat is echt lame als je dat doet ben je zo'n vrouw die de rest van het geslacht een slechte naam bezorgenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt me eigenlijk wel iemand die haar vrienden daar nu mee gaat confronteren. Ga je dat doen?
Is toch al zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij staat de hele SC fucking hoog als we op dit tempo door blijven posten.
was 1 compliment niet genoeg?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wij zijn erbij gekomen. Blij mee?
Ohh...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik nog mannelijke vrienden heb na het vorige topic
Je kunt het natuurlijk eerst compleet hypothetisch inkleden. "Zeg, ik las laatst toch wat! Het schijnt dus dat mannen..." etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen, dat iemand dat zou doen
Ik zou niet gelijk zeggen willen, maar het erop kunnen. Dat is meer theoretisch, anders klinkt het gauw alsof iemand daar vurig naar verlangt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Zosk het volgende:
"Ik las vandaag iets op FOK! over vriendschappen tussen mannen en vrouwen. Aangezien wij nu ongeveer 1,5 jaar bevriend zijn kan ik er eigenlijk blindelings van uitgaan dat jij me wilt neuken"
Dat kan toch niet
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kijk nooit naar die weet van niks betreft cijfers.
Hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar wat als er 1 wil neuken, maar daar niet op uit is. Dus zeg maar dat diegene het ok zou vinden als het zou gebeuren, maar het ook niet erg vind als het niet gebeurd?
Dat werkt wel denk ik!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk eerst compleet hypothetisch inkleden. "Zeg, ik las laatst toch wat! Het schijnt dus dat mannen..." etc.
je hebt het nu over 1 persoonquote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal.
En dat je bij voorbaat geen vriendschap sluit met iemand die je niet zou neuken, zegt genoeg.
Top 100 van 05-04-2012
Ik had het anders kunnen verwoorden ja, maar als ik 1,5 bevriend ben met een meisje en ze zegt zoiets tegen me dan sta ik wel met mijn mond vol tandenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou niet gelijk zeggen willen, maar het erop kunnen. Dat is meer theoretisch, anders klinkt het gauw alsof iemand daar vurig naar verlangt.
laten we vooral dit onzekere gedrag stimulerenquote:
daarom altijd ja zeggenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had het anders kunnen verwoorden ja, maar als ik 1,5 bevriend ben met een meisje en ze zegt zoiets tegen me dan sta ik wel met mijn mond vol tanden
Ik bedoel eigenlijk met "nouja, nooit"...dat het dus wel is gebeurdquote:
Het kon ook nog een verkapte "hey rot eens op met zijn allen, het was hier eerst zo lekker rustig" opmerking zijn.quote:
doe ik niet aanquote:Op donderdag 5 april 2012 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het kon ook nog een verkapte "hey rot eens op met zijn allen, het was hier eerst zo lekker rustig" opmerking zijn.
Dat ookquote:Op donderdag 5 april 2012 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders gaat ze huilen en vragen of ze soms lelijk is.
O die lezen hier ook allemaal mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik nog mannelijke vrienden heb na het vorige topic
is dezelfde ja als de ja op de vraag of haar kont dik is in die broekquote:Op donderdag 5 april 2012 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan weet je als man dat het ook nooit meer een vriendschap zal zijn
Daar was ik het niet mee eens. Don't blame me.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal.
En dat je bij voorbaat geen vriendschap sluit met iemand die je niet zou neuken, zegt genoeg.
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef n8n het volgende:
[..]
is dezelfde ja als de ja op de vraag of haar kont dik is in die broek
Hmm dan verschillen wij. Ik heb namelijk heel veel mannelijke vrienden waar ik ook echt absoluut niet mee zou zoenen/seks hebben oid. Ik moet er niet eens aan denken. #friendzonequote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Fascination het volgende:
Maar Sinos, als ik nu bevriend zou zijn met iemand die ik aantrekkelijk vind, beschouw ik die vriendschap inderdaad niet helemaal als volledig. Ik zou me tegen zo iemand anders gedragen, zo is het nou eenmaal.
Als het antwoord op die vraag nee is betekent dat dat de broek heel raar zit en mijn kont er wsl een heel rare misvormde vorm in heeft.quote:
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Fascination het volgende:
Maar Sinos, als ik nu bevriend zou zijn met iemand die ik aantrekkelijk vind, beschouw ik die vriendschap inderdaad niet helemaal als volledig. Ik zou me tegen zo iemand anders gedragen, zo is het nou eenmaal.
En hoe is het andersom?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm dan verschillen wij. Ik heb namelijk heel veel mannelijke vrienden waar ik ook echt absoluut niet mee zou zoenen/seks hebben oid. Ik moet er niet eens aan denken. #friendzone
in dat geval nee zeggenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het antwoord op die vraag nee is betekent dat dat de broek heel raar zit en mijn kont er wsl een heel rare misvormde vorm in heeft.
Dus ja is positief.
Ja dat is behoorlijk veel inderdaad :pquote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Chai het volgende:
Top 100 van 05-04-2012
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (19451)
001 260 Id_do_her 1.34%
002 217 Cher- 1.12%
003 182 Zosk 0.94%
004 177 BobbyB 0.91%
005 145 Bart 0.75%
006 143 Tchock 0.74%
007 139 Sinosappel 0.71%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Huh hoe verschil jij hierin met Fas dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm dan verschillen wij. Ik heb namelijk heel veel mannelijke vrienden waar ik ook echt absoluut niet mee zou zoenen/seks hebben oid. Ik moet er niet eens aan denken. #friendzone
Dat gaat over iets heel anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon doen niks lastigs aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Zosk het volgende:
Eerlijk antwoord geven aan een vrouw die vraagt of haar kont te dik of te dun is, is best lastig.
Ligt aan de kont. doh.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt er dus maar net aan wat voor een meisje/vrouw, niet dan?
Nee die heb ik allemaal vaarwel gesmstquote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O die lezen hier ook allemaal mee.
Dat hebben toch HEEL VEEL vrouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |