Muziekzaak, niet smaakquote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
dus jullie hebben een band maar jullie muzieksmaken komen niet overeen, dat is wel vreemd
dus jij vindt gitaren leuk en de ander weer armin van buuren of dr dre?
en dat spelen jullie dan allemaal door elkaar of niet?
Zwemband. TS:quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef OEM het volgende:
Wat voor band eigenlijk? Autoband? Fietsband? Blueband? Red band?
wat een kutprogramma..quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus aan toen ik dat schreef
Haten op Shin Chanquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Klopt. Maar alles beter dan Chin Chan
[ afbeelding ]
Hahahahahaha *highfive*quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef Nilscollection het volgende:
[..]![]()
Wel een geslaagde topickaap trouwens.![]()
Hij is te beschaamd, hij zal hier niet meer terugkomenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
ey maar bradje geef nou is antwoord of jij nou die mongool was!
Hahahahahaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Hij is te beschaamd, hij zal hier niet meer terugkomen![]()
Highfive terug trouwens
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hahahahaha
maar niet fokken met shin chan!
Onze geliefde TS heeft dus al een hele reputatie opgebouwd op Fok!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef Kwalberto het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat dit een topic is van pauperdownie Braddie
Hij is ook een goede bekende bij TROS Radar.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:41 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Onze geliefde TS heeft dus al een hele reputatie opgebouwd op Fok!
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:44 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hij is ook een goede bekende bij TROS Radar.
Ja, het is hemquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
ey maar bradje geef nou is antwoord of jij nou die mongool was!
hoe weet je dat? zat je ook op die school?quote:
Het enige wat jij voor zorgt is hoofdpijn bij mensen die nog spullen van je krijgen... En in dit topic zijn er genoeg te vinden...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik zit in die band.
we verzorgen optredens overal en nergens, ook losstaand van die Muziekzaak.
Ja toch, inderdaad, want iets wat nu al bijna 2 jaar geleden is blijft mij natuurlijk achtervolgen, -knip-quote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Het enige wat jij voor zorgt is hoofdpijn bij mensen die nog spullen van je krijgen... En in dit topic zijn er genoeg te vinden...
Maar blijkbaar zit die criminele familie van je vast dus is je aanvoer van "2e hands" spullen even aan het opdrogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |