Dragonberry krijgt een monster in huisquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef freud het volgende:
En die rooie is dus zo'n 30% groter dan de normaal-curve.
Bij deze dus gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]maar zoals An al zei, aan eind van de week is het pas zeker
Woohoo!quote:
Mag ik vragen wat zo'n raskat nu eigenlijk kost? Just wondering..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
En nu is ook Cassi rond. Ik record tempo alle kittens verkocht
Ik verkoop ze voor 550, maar dan zit ik onder de gemiddelde prijs van tussen de 600- 750 euro.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat zo'n raskat nu eigenlijk kost? Just wondering..
Jij ook gefeliciteerd met dat rode monster!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mede katten eigenaar
Nog een laatste foto-spa....erhm, updateje voordat de kitties uiteindelijk weggaan... plz?... purrrdy please ???quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
En nu is ook Cassi rond. Ik record tempo alle kittens verkocht
Deze week doe ik weer een fotoupdate!quote:Op maandag 14 mei 2012 02:58 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nog een laatste foto-spa....erhm, updateje voordat de kitties uiteindelijk weggaan... plz?... purrrdy please ???![]()
![]()
Vind je het niet jammer dat ze allemaal weg gaan? (stiekem, diep in je hart?) Ik weet niet of ik het zou kunnen...quote:
Dat klopt niet hoor. 500-550 euro is gemiddeld, soms kan je ze voor 400 euro meekrijgen. Wat natuurlijk nog steeds belachelijk veel is voor een kat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 550, maar dan zit ik onder de gemiddelde prijs van tussen de 600- 750 euro.
Mijn ervaring met noorse boskatten is heel anders, maar dat kan. En ik vind het uiterlijk van een noorse boskat ook geweldig mooi, ja. Net zoals ik een bengaal prachtig vind.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef Mishu het volgende:
Zo bijzonder zijn die katten ook weer niet want ze zijn van nature graatmager dus echt knuffelen is er niet bij. Met mijn stevige htk kat kan ik heerlijk kroelen.
Mijn vorige Noorse boskat moest ik vooral lekker met rust laten. Dat zit ook in het ras, het zijn niet echt schootkatten ofzo. Tja. Het is dus vooral het uiterlijk, toevallig is mijn htk kat ook een schoonheid
550 Euro voor een Noorse Boskat, zo te zien met alle liefde en geweldige zorg opgevoed, is NIET duur.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor. 500-550 euro is gemiddeld, soms kan je ze voor 400 euro meekrijgen. Wat natuurlijk nog steeds belachelijk veel is voor een kat.
http://kittens.noorseboskatten.net/kitteninfo/prijs.phpquote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor. 500-550 euro is gemiddeld, soms kan je ze voor 400 euro meekrijgen. Wat natuurlijk nog steeds belachelijk veel is voor een kat.
Graatmager van nature? Waar haal jij je info vandaan? Noren zijn juist erg gespierd. Ze zijn gewend op te klimmen en klauteren omdat het boskatten zijn. Als je een graatmagere kat had met de eigenschappen die je aangeeft heb je of geen volle Noor gehad of een verkeerd doorgefokte Noor. Al mijn Noren zijn schootkatten en tot nu toe zijn alle kittens ook schootkatten gebleken.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef Mishu het volgende:
Zo bijzonder zijn die katten ook weer niet want ze zijn van nature graatmager dus echt knuffelen is er niet bij. Met mijn stevige htk kat kan ik heerlijk kroelen.
Mijn vorige Noorse boskat moest ik vooral lekker met rust laten. Dat zit ook in het ras, het zijn niet echt schootkatten ofzo. Tja. Het is dus vooral het uiterlijk, toevallig is mijn htk kat ook een schoonheid
quote:Op maandag 14 mei 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat ze allemaal weg gaan? (stiekem, diep in je hart?) Ik weet niet of ik het zou kunnen...
Ja het gaat pijn doen en ja ik ga ze missen. Ondertussen zijn ze allemaal erg knuffelig geworden. Elke avond zitten we met vier kittens op schoot en de grote katten ook op de bank. Vooral Cassi is erg op mensen gericht. Gelukkig mag zij drie weken langer blijven omdat het baasje eerst op vakantie gaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:55 schreef L-E het volgende:
Ga je ze missen TS? Lijkt me moeilijk afscheid nemen van de heerlijke pluizebolletjes
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef Mishu het volgende:
Tja, dat heb ik met die twee (drie) kerels in huis ook... Soms ben ik blij dat ik naar m'n werk mag!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
[..]
Ja het gaat pijn doen en ja ik ga ze missen. Ondertussen zijn ze allemaal erg knuffelig geworden. Elke avond zitten we met vier kittens op schoot en de grote katten ook op de bank. Vooral Cassi is erg op mensen gericht. Gelukkig mag zij drie weken langer blijven omdat het baasje eerst op vakantie gaat.
Dus ja deels pijn in het hart, anderzijds ook wel weer lekker als er weer rust komt. Het is nu wel heel druk in huis
Ik ben ook altijd gek geweest op grote katten (terwijl we vroeger nooit katten hadden, maar honden!). En mijn eerste kat was ook groot. De tweede is veel kleiner (maar 1 bonk spier) en de derde (de eerste is helaas veel te vroeg overleden) is weer een grote kat. Alle drie merk-onbekend.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef megamandy het volgende:
Wil even zeggen dat ik het echt prachtige katten vind! En wat ik hier lees (o.a. dat je ze best lang bij je houdt voordat je ze weg geeft) ben je een goede fokster
Nu woon ik nog bij mijn ouders maar als ik ga samenwonen wil ik ook twee katten (het liefst ook uit hetzelfde nest, dat is zo lief soms hoe die beesten met elkaar om blijven gaan) en ben mij nu aan het oriënteren wat voor een ras ik wil.
Nu heb ik een Britse Korthaar en in huis loopt ook een rode htk rond maar die mag/kan ik niet meenemen als ik verhuis. Helaas zitten in veel lijnen van de Britse Kortharen toch wel veel genetische fouten helaas. En soms mis ik toch wel het aanhankelijke van op de schoot komen liggen, iets wat de rode kater dan wel weer doet maar ik ben meer van de forse katten
Maar het zal nog wel een aantal jaar duren tot ik genoeg geld heb om te verhuizen + katten te kopen.
Is goed hoor, wij wachten geduldig afquote:Op zondag 20 mei 2012 16:56 schreef V1z0R het volgende:
Ghehe, zo erg, freud?wat is die Hero een reus! Dan is die Draki maar een mini
Zoals het nu lijkt kan Chloe gewoon direct komen, An. Mochten de plannen wijzigen geef ik je wel seintje
[ afbeelding ]![]()
Wauw, nu zijn het echt katjes gewordenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef An24 het volgende:
Had ik een heel verhaal geschreven, klik ik alles weg![]()
Nog een keer: Het gaat nog steeds goed met de kittens. Ze hebben hun eerste entingen goed doorstaan en volgende week mogen ze voor hun laatste badge. De week daarop zouden ze weg mogen. Cassi en Draki blijven nog een maandje, vanwege vakanties van de eigenaren. Wij nemen eigenlijk al afscheid. Raki is nog opvallend intensief met de kittens bezig, normaal is zij ze met week 12 wel zat. Daarom is het mooi dat de kittens in fasen weg gaan, zodat Raki ook kan wennen.
De foto-update:
We hebben een goede aanschaf gedaan, namelijk een krab-slaapton. De kittens (en ook alle volwassen katten) zijn er niet van weg te slaan. Een mooi moment voor wat goede groepsfoto's.
veel kijkplezier!
Chloe in de zon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem met Cassi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draki:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hero:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat losse meuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En af en toe wordt er nog wat gesabbeld, soms op vreemde plekken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nohquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Phaidra het volgende:
Wat leuk, het grut samen op de ton. Wij hebben ook zo'n ton staan, maar die wordt veelal genegeerd
.
Ik vind het cutequote:Op zondag 20 mei 2012 23:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noh
/Ik maak er wel dat huisvrouwentopic van wat dan juist vermeden diende te worden...
(ben geen huisvrouw)
Catnip er op spuiten?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Phaidra het volgende:
Wat leuk, het grut samen op de ton. Wij hebben ook zo'n ton staan, maar die wordt veelal genegeerd
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |