Dragonberry krijgt een monster in huisquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef freud het volgende:
En die rooie is dus zo'n 30% groter dan de normaal-curve.
Bij deze dus gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]maar zoals An al zei, aan eind van de week is het pas zeker
Woohoo!quote:
Mag ik vragen wat zo'n raskat nu eigenlijk kost? Just wondering..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
En nu is ook Cassi rond. Ik record tempo alle kittens verkocht
Ik verkoop ze voor 550, maar dan zit ik onder de gemiddelde prijs van tussen de 600- 750 euro.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat zo'n raskat nu eigenlijk kost? Just wondering..
Jij ook gefeliciteerd met dat rode monster!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mede katten eigenaar
Nog een laatste foto-spa....erhm, updateje voordat de kitties uiteindelijk weggaan... plz?... purrrdy please ???quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
En nu is ook Cassi rond. Ik record tempo alle kittens verkocht
Deze week doe ik weer een fotoupdate!quote:Op maandag 14 mei 2012 02:58 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nog een laatste foto-spa....erhm, updateje voordat de kitties uiteindelijk weggaan... plz?... purrrdy please ???![]()
![]()
Vind je het niet jammer dat ze allemaal weg gaan? (stiekem, diep in je hart?) Ik weet niet of ik het zou kunnen...quote:
Dat klopt niet hoor. 500-550 euro is gemiddeld, soms kan je ze voor 400 euro meekrijgen. Wat natuurlijk nog steeds belachelijk veel is voor een kat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 550, maar dan zit ik onder de gemiddelde prijs van tussen de 600- 750 euro.
Mijn ervaring met noorse boskatten is heel anders, maar dat kan. En ik vind het uiterlijk van een noorse boskat ook geweldig mooi, ja. Net zoals ik een bengaal prachtig vind.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef Mishu het volgende:
Zo bijzonder zijn die katten ook weer niet want ze zijn van nature graatmager dus echt knuffelen is er niet bij. Met mijn stevige htk kat kan ik heerlijk kroelen.
Mijn vorige Noorse boskat moest ik vooral lekker met rust laten. Dat zit ook in het ras, het zijn niet echt schootkatten ofzo. Tja. Het is dus vooral het uiterlijk, toevallig is mijn htk kat ook een schoonheid
550 Euro voor een Noorse Boskat, zo te zien met alle liefde en geweldige zorg opgevoed, is NIET duur.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor. 500-550 euro is gemiddeld, soms kan je ze voor 400 euro meekrijgen. Wat natuurlijk nog steeds belachelijk veel is voor een kat.
http://kittens.noorseboskatten.net/kitteninfo/prijs.phpquote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor. 500-550 euro is gemiddeld, soms kan je ze voor 400 euro meekrijgen. Wat natuurlijk nog steeds belachelijk veel is voor een kat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |