Haha sukkelquote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat vervelen. Vooral Megan Fox was saai.
Hahaha, wat een creep is dat.quote:
Alsof die echt zo mooi zijn. Bewerken, lichten op de juiste plaatsen, teveel make-up op/perfect en dingen verbouwenquote:
Nog niet zo eng als Dakota vroeger wasquote:
Heyy Maisnon.quote:
Oke.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
Fanning toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog niet zo eng als Dakota vroeger wasbrrr
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt, he, die moest je neit in een donker steegje tegenkomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chloe Moretz en 15 of zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt, wtf is deze engerd? Hoe oud is zij en hoe heet ze?
Ook leuk inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit I love you Beth Cooper![]()
Kijk nog eens goed dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef RickoKun het volgende:
JULLIE MET JULLIE STANDAARD WIJVEN ALLEMAAL IN DIT TOPIC GADVERDAMME
Denk dat je achter Wise moet aansluiten.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat praat je elkaar na dan zij is echt geefbaar hoor over 3 jaar spreek juillie dan wel weer
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fanning toch?![]()
Dat topic toen in B&H.__!!!
Nouja waarom niet? 2 jongens van mijn vriendengroep zijn wel eens met een redelijk bekende nederlander in bed beland.quote:
Dat snap ik niet helemaal eigenlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke.
Voor mij qua vrouw: Rihanna.
Chloë Grace Moretzquote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt, wtf is deze engerd? Hoe oud is zij en hoe heet ze?
Oehquote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja BNersquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nouja waarom niet? 2 jongens van mijn vriendengroep zijn wel eens met een redelijk bekende nederlander in bed beland.
Vroeger toen deze SC altijd helemaal vol met Hayden plaatjes stondquote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal eigenlijk.
Mwa, die ene kontfoto in de douche was te doen. Voor de rest heb ik er niet veel mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is nog steeds een BNer.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zag net ook chantal janzen voor bij komen.
Wat is dr zo geweldig aan haar? Behalve haar body.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind haar geweldig in alle opzichten.
Oh neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze komt op mij heel sympathiek en intelligent en sterk en lief over.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is dr zo geweldig aan haar? Behalve haar body.
Ze is ook wel mooi, vind ik.Komt nog wel als ze ouder wordt.quote:
Ik vind haar hoofd niet zo mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze is wel mooi maar verder heb ik geen kijk op haar qua intelligent/sterk en lief zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze komt op mij heel sympathiek en intelligent en sterk en lief over.
En ze is prachtig
Dat zeg ik netquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij kan echt maar op één manier kijken.
Nee, dan liever Ryan Reynoldsquote:
Niet geklikt, dus niet overtuigd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor.
http://fallenforyangosling.tumblr.com/
Die heeft wel wat maar toch... weet niet...quote:
Oh, nee, echt zo'n kindergezichtje.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze komt op mij heel sympathiek en intelligent en sterk en lief over.
En ze is prachtig
Ik heb gewoon de eerste foto gepakt die geen gifje was.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet geklikt, dus niet overtuigd.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nee, echt zo'n kindergezichtje.
Nee niet blondquote:
Valt best mee tegenwoordig. Ik had niet gedacht dat ze ouder was dan ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nee, echt zo'n kindergezichtje.
Ok.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de eerste foto gepakt die geen gifje was.
Tijdens het luisteren naar 'rude boi'quote:
Ja kweetniet. Is enkel gebaseerd op interviews en pics enzo hoor lolquote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ze is wel mooi maar verder heb ik geen kijk op haar qua intelligent/sterk en lief zijn.
Dat zal best, ze heeft dan ook een koeienneus (en nee dat is niet racistisch bedoelt maar ik vind haar neus echt zo lelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Indeed. Ik vind haar niet eens belachelijk knap maar volgens mij is ze echt een beest in bed.
Sowiesoquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Indeed. Ik vind haar niet eens belachelijk knap maar volgens mij is ze echt een beest in bed.
Ja sowieso een mooie man.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel een knappe man.
Dat zijn juist de leukste vrouwen, dat ze iets hebben maar niet je niet weet wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heeft wel wat maar toch... weet niet...
Het kan ook zijn dat iedereen die hier gepost is een sekshuiler is.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja sowieso een mooie man.
Het kan ook zijn dat Rihanna helemaal geen beest in bed is he.
Ik vond haar wel ontzettend overdreven reageren op dat niggabitch-gebeuren.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kweetniet. Is enkel gebaseerd op interviews en pics enzo hoor lol
Volgens mij is ze heel grappig en vrolijk en kan ze goed voor zichzelf opkomen.
En hoe ze toendertijd is omgegaan met haar gewelddadige ex die d'r het ziekenhuis in sloeg en de media etc. heb ik wel bewondering voor
Onmogelijk. Ze breekt zo mijn fallus met haar bekkenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja sowieso een mooie man.
Het kan ook zijn dat Rihanna helemaal geen beest in bed is he.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat iedereen die hier gepost is een sekshuiler is.
Dat is waar.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leukste vrouwen, dat ze iets hebben maar niet je niet weet wat.
Oh dat. Wat een spectaculaire faal was dat zeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond haar wel ontzettend overdreven reageren op dat niggabitch-gebeuren.
Nee, want iemand kan ook in negatieve zin wat hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leukste vrouwen, dat ze iets hebben maar niet je niet weet wat.
Ja daar val ik op.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ryan Gosling was vroeger wel een beetje een nerdje, maar nu.. niet meer
Hoe weet je dat laiverd?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ze breekt zo mijn fallus met haar bekken
Ik. 3 klappen met een knuppel.quote:
Haha ja, ten tijde van die tienerserie. Breaker High volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ryan Gosling was vroeger wel een beetje een nerdje, maar nu.. niet meer
Ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje om te janken jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lees je zo af aan haar voorhoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laiverd?
Heb trouwens gehad dat ik mannen zie en denk godverdomme jij bent echt lelijk maar je hebt iets aantrekkelijks. Ofzo. Heb ik nu 2 keer gehad.
Geen ideequote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Cher- het volgende:
Ik vind haar wel mooi behalve met kort haar![]()
[ afbeelding ]
She gayquote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Paaseivormighoofd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Kort haar hou ik sowieso niet van. Of het moet iemand echt heel goed staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, oké.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik niet.
Vond het terecht en vond haar reactie precies goed
Sowieso hoe Rihanna op haters reageertWat een bazin
Ellen Pagequote:
Bradley Cooperquote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de mannen: Welke mannen vinden jullie hot?
Geen 'hommo' gezeik aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |