Vroeger toen deze SC altijd helemaal vol met Hayden plaatjes stondquote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit I love you Beth Cooper![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal eigenlijk.
Mwa, die ene kontfoto in de douche was te doen. Voor de rest heb ik er niet veel mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit I love you Beth Cooper![]()
Ja dat is nog steeds een BNer.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zag net ook chantal janzen voor bij komen.
Wat is dr zo geweldig aan haar? Behalve haar body.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind haar geweldig in alle opzichten.
Oh neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze komt op mij heel sympathiek en intelligent en sterk en lief over.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is dr zo geweldig aan haar? Behalve haar body.
Ze is ook wel mooi, vind ik.Komt nog wel als ze ouder wordt.quote:
Ik vind haar hoofd niet zo mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze is wel mooi maar verder heb ik geen kijk op haar qua intelligent/sterk en lief zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze komt op mij heel sympathiek en intelligent en sterk en lief over.
En ze is prachtig
Dat zeg ik netquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij kan echt maar op één manier kijken.
Nee, dan liever Ryan Reynoldsquote:
Niet geklikt, dus niet overtuigd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor.
http://fallenforyangosling.tumblr.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |