Ja, en dan twee maanden later is ze weer slank. Net een Transformer.quote:
Ze heeft wel wat, ja.quote:
Is goed hoor ventjequote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
Lachen jullie maar, ik vind haar gewoon leuk.
Ik snap het wel eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
Bij 2 and a half men wel. Bij big bang nietquote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
Heb je het over die rooie hierboven?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
watquote:Op donderdag 5 april 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij 2 and a half men wel. Bij big bang niet
Nee klopt, beetje jammer dat iedereen daar nu weer over valt.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap het wel eigenlijk
Die pics uit de jaren 90 met die stijling enz doen haar geen goeds thoJe moet haar hebben zien bewegen denk ik.
Vond ik wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij 2 and a half men wel. Bij big bang niet
Vind ik niks... Zo gladjes en zo'n triomfantelijke kop van: Ik heb een hot surferslichaam en mijn geblondeerde lokken doen het goed bij de ladiesquote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Fascination het volgende:
Maar Sinos, wat vind je van Matthew McConaughey?
Vaag.quote:
Nee het is eigenlijk normaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Erg he, dat ik zo iemand leuk vind?
Doet het ook wel goed bij mij, ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind ik niks... Zo gladjes en zo'n triomfantelijke kop van: Ik heb een hot surferslichaam en mijn geblondeerde lokken doen het goed bij de ladies
Is dat DE man waar je voor 1 nacht hetero voor zou worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet het ook wel goed bij mij, ja.
Dan vind ik Bernadette nog veel leuker, de dingen die ik met haar zou doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Silentalarm het volgende:
Over big bang gesproken:
[ afbeelding ]
Ik val niet op mannen maar hij ziet er echt goed uit. Hij is overigens wel hommo.quote:
Nee, daarom liet ik t maar bij datquote:
Nee, dat ook weer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat DE man waar je voor 1 nacht hetero voor zou worden?
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Silentalarm het volgende:
Over big bang gesproken:
[ afbeelding ]
In de serie vind ik haar niks maar hier...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Silentalarm het volgende:
Over big bang gesproken:
[ afbeelding ]
Nee ik vind haar niet zo leuk.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Silentalarm het volgende:
Over big bang gesproken:
[ afbeelding ]
Ja snap ikquote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen maar hij ziet er echt goed uit. Hij is overigens wel hommo.
Komt Ricko weer met zijn jailbaitquote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:
Het gaat vervelen. Vooral Megan Fox was saai.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
eigenlijk lijkt het me best wel raar als je zo'n bekend persoon ineens echt tegen het lijf loopt en er mee in bed beland.
Asof dat ooit zou gebeurenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
eigenlijk lijkt het me best wel raar als je zo'n bekend persoon ineens echt tegen het lijf loopt en er mee in bed beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |