abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 april 2012 @ 13:03:10 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109936058

____________________________________________________________________________________


____________________________________________________________________________________
Reclame fimpje
____________________________________________________________________________________
Reviews:
Tweakers
Harware.info
AllAboutPhones
GSMarena
____________________________________________________________________________________
Specs
quote:
Scherm:
4.3" 16M-color capacitive LED-backlit LCD touchscreen 720p resolutie (720 x 1280 pixels)
Sony Mobile BRAVIA engine
Scratch-resistant glass

Processor:
Dual-core 1.5 GHz Scorpion CPU
Adreno 220 GPU
(Qualcomm Snapdragon MSM8260 chipset)

RAM:
1 GB RAM

ROM:
32GB ROM

OS:
Android 2.3.7 (upgrade ICS june)

Camera:
12 MP autofocus camera met LED flash en geo-tagging.
Multi Angle shot
1080p video recording @ 30fps with continuous autofocus and stereo sound.
1.3 MP front-facing camera.

Connectiviteit:
Wi-Fi b/g/n and DLNA
GPS with A-GPS, GLONASS
microHDMI port, (TV launcher)
microUSB
stereo Bluetooth v2.1
3.5 mm audio jack

Andere:
Stereo FM radio with RDS
Voice dialing
Adobe Flash 11 support
Deep Facebook integration
PlayStation Certified, access to the PS Store
Accelerometer and proximity sensor
____________________________________________________________________________________
Overige links
XDA (ROMS, SKINS, APPS en meer)
Tweakers
Roms
Accessoires
General
andere Android topics:
Android
Tablets

Vragen of opmerkingen over de OP, dm/pm
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 5 april 2012 @ 13:25:06 #2
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109936860
Wel optimistisch door nu al een #1 bij te zetten :')
pi_109937033
Heb hem sinds kort ook. Redelijk tevreden maar de ontvangst van signaal valt me (erg) tegen.
Daar waar ik met mn 3GS altijd voldoende bereik had heb ik dat nu niet meer... Plus de snelheid van de verbinding is soms traag.
pi_109937050
beeld is wel erg goed/scherp/contrastrijk overigens!
  donderdag 5 april 2012 @ 13:46:30 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109937846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef RutgerJan het volgende:
Heb hem sinds kort ook. Redelijk tevreden maar de ontvangst van signaal valt me (erg) tegen.
Daar waar ik met mn 3GS altijd voldoende bereik had heb ik dat nu niet meer... Plus de snelheid van de verbinding is soms traag.
bereik is hier juist beter tov mijn desire, veel vaker Japanse ipv 2g of 3g.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109982154
Over een maandje nieuw abonnement uitkiezen + telefoon, wordt waarschijnlijk deze
Oi!
pi_109984233
Mijne (wit) komt vandaag binnen als het goed is, ben zeer benieuwd gezien ik alleen nog maar iPhones heb gehad. :P

Alleen erg jammer dat er geen ICS op staat.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:39:25 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109997410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:03 schreef Fritessaus het volgende:
Mijne (wit) komt vandaag binnen als het goed is, ben zeer benieuwd gezien ik alleen nog maar iPhones heb gehad. :P

Alleen erg jammer dat er geen ICS op staat.
Vind het zelf ook wel jammer, maar het draait allemaal zeer soepel naar mijn idee.

Zit er wel over te denken om deze mod te installeren:

Of de .73 rom (aangezien die een betere batterij duur heeft)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110003002
Ja ik heb er vandaag mee gespeeld en hij draait heel goed, Sony heeft ook een mooie skin gemaakt voor Gingerbread maar ICS kan mij toch niet snel genoeg beschikbaar zijn. :P

Zeer onder de indruk van het scherm.
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:27:08 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110034543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Fritessaus het volgende:
Ja ik heb er vandaag mee gespeeld en hij draait heel goed, Sony heeft ook een mooie skin gemaakt voor Gingerbread maar ICS kan mij toch niet snel genoeg beschikbaar zijn. :P
Same here, als ze hem uitstellen dan gooi ik er wel een ROM op :P, maar gingerbread doet het tot nu toe geweldig.
quote:
Zeer onder de indruk van het scherm.
Had hiervoor een Desire de PPI zie je het verschil in terug. Kijkhoeken zijn op de Desire zijn iets beter naar mijn idee :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110037564
Jeeej! Een Xperia S topic! :D
Heb hem sinds de eerste dag, maar hij moet eigenlijk terug gebracht worden ivm gele vlekken in het scherm :(
  zondag 8 april 2012 @ 15:57:11 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110059985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jeeej! Een Xperia S topic! :D
Heb hem sinds de eerste dag, maar hij moet eigenlijk terug gebracht worden ivm gele vlekken in het scherm :(
hier sinds gisteravond ook een gele vlek in het scherm, dinsdag maar eens bellen met kpn
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110061190
Ik heb (nog?) geen gele vlekken, getest met behulp van het servicemenu. Wel een hot subpixel, maar die valt door de kleine pixels niet op.

Ik heb van Typhone echter wel eentje uit Duitsland gekregen, dus bij mij zat er helaas geen screen protector in de doos. Gelukkig wel een Quickcharger en twee nfc-tags.
  zondag 8 april 2012 @ 17:47:48 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110063457
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:31 schreef Fritessaus het volgende:
Ik heb (nog?) geen gele vlekken, getest met behulp van het servicemenu. Wel een hot subpixel, maar die valt door de kleine pixels niet op.

Ik heb van Typhone echter wel eentje uit Duitsland gekregen, dus bij mij zat er helaas geen screen protector in de doos. Gelukkig wel een Quickcharger en twee nfc-tags.
ik had tot gisteren ook geen gele vlekken. Maar toen ik een uurtje temple run had gedaan zag ik de eerste.
Een screenprotector had ik ook niet in de doos maar ik heb er een paar via ebay gekocht.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:52:13 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110137026
Mijn Xperia S is zojuist opgehaald door Pro-assist, je zag de gele vlekken duidelijk naar een poosje gebruik.

Nu maar hopen dat het niet te lang duurt :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110224085
Ik wacht nog tot Castle.nl mijn witte komt afleveren. Vanaf volgende week pas weer leverbaar waarschijnlijk. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:54:29 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110307872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik wacht nog tot Castle.nl mijn witte komt afleveren. Vanaf volgende week pas weer leverbaar waarschijnlijk. :)
Hopen dat je dan één van een nieuwe batch hebt die geen gele vlekken heeft.
quote:
Ordernummer:
3Wxxxxx Toelichting reparatierapport
Door u is aangegeven: Ad Hoc Mobile
Garantie: nee
Klachtomschrijving: (Dxxxxxx Txxxx-10-4-2012 1) Bij lang gebruik wordt het toestel wordt w arm en daardoor verschijnen gele vlekken op het beeldscherm.
Model: SONY LT26i XPERIA S BLACK
Serienummer: 35171xx541xxxxx
Uw referentie: RKPN00x00000xxxx
Dat woord ''garantie: Nee'' bevalt met niet erg :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110328598
Ik ook een *O* Weet iemand waarom volgens mijn telefoon ik Android 2.3.7 heb, maar het er uitziet als deze beta van 4.0? :P
Ben wel benieuwd wanneer we ICS krijgen. Valt de S onder de Xperia Arc S in dit artikel? :@
pi_110330116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
Ik ook een *O* Weet iemand waarom volgens mijn telefoon ik Android 2.3.7 heb, maar het er uitziet als deze beta van 4.0? :P
Ben wel benieuwd wanneer we ICS krijgen. Valt de S onder de Xperia Arc S in dit artikel? :@
Of je leest gewoon het artikel even goed, onderaan staat:

quote:
De ICS-update voor de nieuwe Xperia S komt ergens aan het eind van dit kwartaal, meldt Sony.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_110357545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hopen dat je dan één van een nieuwe batch hebt die geen gele vlekken heeft.
Als ik ervaringen op Tweakers mag geloven wel. Ben zeer benieuwd want ik heb het toestel puur vanaf het scherm gekocht.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110357948
Mijn scherm doet het nog prima (en is prachtig, trouwens; ongelofelijk vergeleken met HTC Legend of iPad2), hoe lang duurde het ongeveer voor jullie de klachten kregen?
  zondag 15 april 2012 @ 19:16:44 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110361083
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
Mijn scherm doet het nog prima (en is prachtig, trouwens; ongelofelijk vergeleken met HTC Legend of iPad2), hoe lang duurde het ongeveer voor jullie de klachten kregen?
Het tweede weekend, toen ik hem eens flink aan het testen was met internet/temple run.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Als ik ervaringen op Tweakers mag geloven wel. Ben zeer benieuwd want ik heb het toestel puur vanaf het scherm gekocht.
Mooi, ik hoop dat de mijne snel weer terug is met een nieuw scherm (of heel nieuw toestel).
Het scherm is verder perfect, teksten zijn zeer goed te lezen :9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110363171
Mijne gaat morgen retour, niet voor gele vlekken want dat had ie zelfs na warmstoken nog niet maar voor defecte pixels. Het begon met 1, uiteindelijk zijn het er al 3 geworden.

Verder nog zeer tevreden met het toestel, snel, mooi, en maakt goede foto's voor een telefoon. Heb inmiddels ook een Mofi sleeve binnen, vind ik toch wat fijner als 'ie in m'n zak zit. ;)
  maandag 16 april 2012 @ 11:46:15 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110389418
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Fritessaus het volgende:
Mijne gaat morgen retour, niet voor gele vlekken want dat had ie zelfs na warmstoken nog niet maar voor defecte pixels. Het begon met 1, uiteindelijk zijn het er al 3 geworden.

Verder nog zeer tevreden met het toestel, snel, mooi, en maakt goede foto's voor een telefoon. Heb inmiddels ook een Mofi sleeve binnen, vind ik toch wat fijner als 'ie in m'n zak zit. ;)
Best veel scherm problemen }:|
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110397234
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Best veel scherm problemen }:|
Ja valt me ook op, bestel hem over een paar weken en dan hoop ik dat het een nieuwe productie is zonder deze fouten.
Oi!
pi_110400442
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
Mijn scherm doet het nog prima (en is prachtig, trouwens; ongelofelijk vergeleken met HTC Legend of iPad2), hoe lang duurde het ongeveer voor jullie de klachten kregen?
Precies 2 weken. Ik loop er nog steeds mee rond. Ik heb namelijk echt geen zin om met een kut telefoon te zitten in die paar weken. Al is die gele vlek ook erg vervelend...
  maandag 16 april 2012 @ 21:48:40 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110416762
Status van reparatie is nu: 1/2 weken wachten op onderdeel :')
Gelukkig heb ik mijn Desire nog niet verkocht :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110430063
Castle.nl lever mijn Xperia S nou eens! :(
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110436390
Misschien kan iemand mij uitleggen waarom ik als oud SE (Sony Ericsson) gebruiker niet warmloop voor de telefoons van Sony? Ik heb namelijk erg het gevoel van "fraai/blits" uiterlijk,maar qua specs niet degelijker dan een Blackberry of eventueel een Samsung mobiel.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:27:17 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110436849
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef Iwanius het volgende:
Misschien kan iemand mij uitleggen waarom ik als oud SE (Sony Ericsson) gebruiker niet warmloop voor de telefoons van Sony? Ik heb namelijk erg het gevoel van "fraai/blits" uiterlijk,maar qua specs niet degelijker dan een Blackberry of eventueel een Samsung mobiel.
Specs zijn ook niet super, maar wat ze uit de specs halen wel, toestel voelde wel 3x sneller aan dan bv een sensation die op de zelfde chip liep.
Zit maar een jaar aan dit toestel vast, dus de specs mogen wat mij betreft ook wel iets lager liggen aangezien je volgend jaar weer een nieuwe kan halen :)

Daarnaast vond ik de S ook gewoon mooi, niet het 13e in een dozijn samsung model. De nieuwe HTC modellen zijn ook wel vet maar die viel toch even een categorie hoger met prijs :)

Wat wel jammer is is dat de witte balk niet touch gevoelig is, maar ach daar kon ik me wel overheen zetten :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110447866
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Best veel scherm problemen }:|
Helaas wel ja. :( Erg jammer want verder vind ik hem meer dan prima.
pi_110469945
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef iRemco het volgende:

[..]

Ja valt me ook op, bestel hem over een paar weken en dan hoop ik dat het een nieuwe productie is zonder deze fouten.
Ik kan je verzekeren dat je dan een goede productie hebt. Ik meen dat elk scherm tot en met de batch van 12W12 gele vlekken kan krijgen. Bij 12W13 heeft Sony het volgens mij opgelost.

( Wat een geweldig toestel van S ( E ) weer. Ja hij heeft een oude cpu maar Sony heeft de beste optimalisatie van alle merken bij Android dus haalt er veel meer uit. En dat scherm O+ O+
pi_110574609
Ik heb dit toestel nu ook een week en bevalt me zeer goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef RobertNL het volgende:
Zit er wel over te denken om deze mod te installeren:
[ afbeelding ]
Of de .73 rom (aangezien die een betere batterij duur heeft)
Bedoel je die mod met de knop voor WiFi en dergelijke? Daarvoor moet wel je toestel geroot zijn.
Er is nu echter wel een app die hetzelfde kan: Notification Toggle

Is echt veel handiger dan via een widget :)
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 20 april 2012 @ 23:17:23 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110578415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb dit toestel nu ook een week en bevalt me zeer goed.

[..]

Bedoel je die mod met de knop voor WiFi en dergelijke? Daarvoor moet wel je toestel geroot zijn.
Er is nu echter wel een app die hetzelfde kan: Notification Toggle

Is echt veel handiger dan via een widget :)
Thanks, had het ondertussen inderdaad al gezien. Nu alleen nog even wachten tot de telefoon terug is :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110578738
Ik vind het erg jammer dat het licht in die doorzichtige balk niet aan blijft :( Irritant :(
  vrijdag 20 april 2012 @ 23:26:09 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110578806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het licht in die doorzichtige balk niet aan blijft :( Irritant :(
Mag inderdaad langer aan blijven, wellicht later met een app/root/update wel te regelen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110578896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mag inderdaad langer aan blijven, wellicht later met een app/root/update wel te regelen :)
Ik hoop het :) Verder vind ik de accuduur niet om van te juichen, maar dat komt met ICS (gedeeltelijk) goed en die quickcharger lost het wel aardig op.
pi_110578907
Al met al fijne en goede telefoon. En dat scherm :~ O+
  vrijdag 20 april 2012 @ 23:30:44 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110579028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik hoop het :) Verder vind ik de accuduur niet om van te juichen, maar dat komt met ICS (gedeeltelijk) goed en die quickcharger lost het wel aardig op.
.73 firmware zie ik goede posts over op Tweakers, heb je die al binnen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Al met al fijne en goede telefoon. En dat scherm :~ O+
Dat zeker, ach de One X heeft ook batterij en scherm problemen, gebeurt dus bij elk merk (niet dat het hoort bij zulke dure telefoons)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110582995
Ik heb de X10 gehad, het eerste toestel van Sony, maar blijkbaar hebben ze niks geleerd, want bijna elk ander groot telefoon bedrijf heeft android toestellen gelijk released met 4.0 en bestaande toestellen al snel een update uitgebracht. Nu zou je nog steeds moeten wachten tot juni op de update en heb je een toestel met een out of date processor.

Je zou denken dat ze meer hadden geleerd van 2 jaar geleden.
  zaterdag 21 april 2012 @ 08:02:06 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110585816
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb de X10 gehad, het eerste toestel van Sony, maar blijkbaar hebben ze niks geleerd, want bijna elk ander groot telefoon bedrijf heeft android toestellen gelijk released met 4.0 en bestaande toestellen al snel een update uitgebracht. Nu zou je nog steeds moeten wachten tot juni op de update en heb je een toestel met een out of date processor.

Je zou denken dat ze meer hadden geleerd van 2 jaar geleden.
Ach ja, zo belooft HTC ook steeds updates voor tablets en telefoons die niet of zeer laat komen. There is allways wel wat ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110590063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik hoop het :) Verder vind ik de accuduur niet om van te juichen, maar dat komt met ICS (gedeeltelijk) goed en die quickcharger lost het wel aardig op.
Eh.. je bent niet tevreden over de accuduur, maar je wilt wel dat het toestel kostbare energie verspilt door de lampjes aan te houden? Iets klopt hier niet.. :P
pi_110590170
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Eh.. je bent niet tevreden over de accuduur, maar je wilt wel dat het toestel kostbare energie verspilt door de lampjes aan te houden? Iets klopt hier niet.. :P
Nouja, wat er niet klopt is dat er op accuduur bezuinigd is door lampjes uit te doen die ik nodig heb.
pi_110590229
Kijk, dat de accuduur bij sommigen niet zo geweldig is dat is niet goed. Ik had overigens nergens last van, dus ik zou zeker ook je applijst eens uitpluizen want sommige apps/tweaks/widgets etc. zuipen de batterij leeg.

Het aanlaten van die lampjes is echt een stroomverspilling in mijn ogen, wellicht kunnen ze iets langer branden maar niet continu.
pi_110590655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef Fritessaus het volgende:
Kijk, dat de accuduur bij sommigen niet zo geweldig is dat is niet goed. Ik had overigens nergens last van, dus ik zou zeker ook je applijst eens uitpluizen want sommige apps/tweaks/widgets etc. zuipen de batterij leeg.

Het aanlaten van die lampjes is echt een stroomverspilling in mijn ogen, wellicht kunnen ze iets langer branden maar niet continu.
Geef dan een instelling om het te customizen. Of zorg dat dat via een app kan. Dan kun je het zelf bepalen als gebruiker (zoals met de schermverlichting of het waarschuwings-LED'je).
pi_110591038
Sja als Sony het niet doet, dan doet iemand anders het wel...
pi_110602963
Als ik de forums moet geloven op internet dan zijn de problemen met de gele vlekken nog lang niet opgelost. Zelfs nieuwe toestellen schijnen er last van te hebben. Wat Sony roept over een miniem aantal gevallen is dus pertinent onwaar.

De Sony Xperia P ziet er overigens een stuk toffer uit dan S. Aluminium body, drukbare icoontjes op de doorzichtige balk en WhiteMagic technologie. Bovendien ook lekker compact en geen kieren en gaten waar stof zich kan ophopen, zoals dat plastieken S geval. Wat de S betreft lees ik ook veel over update problemen, een batterij die maar een halve dag meegaat en vastlopende software.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:53:40 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110603283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ik de forums moet geloven op internet dan zijn de problemen met de gele vlekken nog lang niet opgelost. Zelfs nieuwe toestellen schijnen er last van te hebben. Wat Sony roept over een miniem aantal gevallen is dus pertinent onwaar.
Het lijkt er inderdaad eerder op dat de er maar een aantal zijn die er minder/geen last van hebben. Jammer dat dat dan bij de andere batches ook het geval kan zijn/is.
quote:
De Sony Xperia P ziet er overigens een stuk toffer uit dan S. Aluminium body, drukbare icoontjes op de doorzichtige balk en WhiteMagic technologie. Bovendien ook lekker compact en geen kieren en gaten waar stof zich kan ophopen, zoals dat plastieken S geval. Wat de S betreft lees ik ook veel over update problemen, een batterij die maar een halve dag meegaat en vastlopende software.
Maar het HD scherm is verder wel helemaal tof, die balk had ik me al overheen gezet, daarnaast zat er bij mijn toestel weinig ruimte tussen. Wat beterft het plastic vond ik het wel meevallen, de Galaxy SII vind ik toch nog veel erger ;)

Batterij was op .67 wel wat kort (1 dag) maar met de .73 firmware lijkt veel gefixed (als ik het Tweakers topic zo eens doorlees), 2 dagen moet *(makkelijk) lukken met goede firmware.

Verder is de telefoon helemaal geweldig, snelheid, scherm, looks. Maarja dat is voor een ieder persoonlijk natuurlijk :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110603350
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ik de forums moet geloven op internet dan zijn de problemen met de gele vlekken nog lang niet opgelost. Zelfs nieuwe toestellen schijnen er last van te hebben. Wat Sony roept over een miniem aantal gevallen is dus pertinent onwaar.

De Sony Xperia P ziet er overigens een stuk toffer uit dan S. Aluminium body, drukbare icoontjes op de doorzichtige balk en WhiteMagic technologie. Bovendien ook lekker compact en geen kieren en gaten waar stof zich kan ophopen, zoals dat plastieken S geval. Wat de S betreft lees ik ook veel over update problemen, een batterij die maar een halve dag meegaat en vastlopende software.
Echt? :') Waar is dat grote zwarte stuk dan voor nodig?



Verder verliest de P het op processor, geheugen en camera. En reviewers meldden dat de P te plastic voelt voor een aluminium telefoon en de S juist vrij degelijk voor een plastieken. Dat en het feit dat het scherm veel minder is maakte de keuze voor mij niet moeilijk :P
pi_110603579
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Echt? :') Waar is dat grote zwarte stuk dan voor nodig?

[ afbeelding ]
Dat heet design.

Wat ik op één van de Youtube videos zag bij de U versie zit er nog iets van technologie onder.

(doorskippen naar 2:00 minuten)
pi_110603614
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat heet design.

Wat ik op één van de Youtube videos zag bij de U versie zit er nog iets van technologie onder.

(doorskippen naar 2:00 minuten)
Dat heet design? :') Een loos stuk glas in je telefoon waardoor er een kleiner scherm in zit dan mogelijk en/of het toestel groter is? :D Goed design! :D

edit waarom link je eigenlijk naar de U? :')
pi_110603626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Echt? :') Waar is dat grote zwarte stuk dan voor nodig?

[ afbeelding ]

Verder verliest de P het op processor, geheugen en camera. En reviewers meldden dat de P te plastic voelt voor een aluminium telefoon en de S juist vrij degelijk voor een plastieken. Dat en het feit dat het scherm veel minder is maakte de keuze voor mij niet moeilijk :P
Maar het scherm van de P schijnt juist door de WhiteMagic technologie veel beter en helderder te zijn dan die van de S. Dat het wat achterloopt op de S qua geheugen en camera vind ik niet zo erg, het is tenslotte een middenmoter.
pi_110603712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Maar het scherm van de P schijnt juist door de WhiteMagic technologie veel beter en helderder te zijn dan die van de S.
In heel sterk licht, ja. Anders is de S veel beter. En sowieso scoort de S niet slecht onder sterk zonlicht.
Dat het een middenmoter is, prima, maar dat maakt het geen betere telefoon :P
pi_110603729
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat heet design? :') Een loos stuk glas in je telefoon waardoor er een kleiner scherm in zit dan mogelijk en/of het toestel groter is? :D Goed design! :D

edit waarom link je eigenlijk naar de U? :')
Omdat je daarin kunt zien dat er onder die doorzichtige balk ook nog iets van technologie schuilgaat. Ik ga ervan uit dat dit ook bij de P en de S het geval is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

In heel sterk licht, ja. Anders is de S veel beter. En sowieso scoort de S niet slecht onder sterk zonlicht.
Dat het een middenmoter is, prima, maar dat maakt het geen betere telefoon :P
Qua design zeker. Ze hebben er sowieso features in weten te verwerken waar bij de S over werd geklaagd. Bovendien loop je het risico bij de S om straks met gele vlekken in je scherm te zitten. En ik hou wel van een wat compactere vorm.
pi_110603808
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Omdat je daarin kunt zien dat er onder die doorzichtige balk ook nog iets van technologie schuilgaat. Ik ga ervan uit dat dit ook bij de P en de S het geval is.
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Wat mijn vraag is, waarom zit er een stuk ruimte tussen het scherm en de doorzichtige balk (wat dus bij de S bestemd is voor aanraaktoetsen) als de P diezelfde knoppen in de doorzichtige balk heeft zitten?
pi_110603889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Qua design zeker. Ze hebben er sowieso features in weten te verwerken waar bij de S over werd geklaagd. Bovendien loop je het risico bij de S om straks met gele vlekken in je scherm te zitten. En ik hou wel van een wat compactere vorm.
Ik heb jaren een unibody aluminium telefoon gehad, en mijn ervaring is dat het snel lelijk word en je signaalproblemen hebt. Dat je zomaar stelt dat jouw smaak de waarheid is stuit me nogal tegen de borst :P En welke 'features' dan? Whitemagic mis ik absoluut niet op de S, meer kan ik niet bedenken.

Over die gele vlekken heb je natuurlijk gelijk :P Dat kan en zal ik niet ontkennen.
pi_110604330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Wat mijn vraag is, waarom zit er een stuk ruimte tussen het scherm en de doorzichtige balk (wat dus bij de S bestemd is voor aanraaktoetsen) als de P diezelfde knoppen in de doorzichtige balk heeft zitten?
Dat zou ik ook niet weten, maar volgens mij is die ruimte wel een stuk kleiner dan bij de S. Zal ook wel te maken hebben met het design.

Ik zeg nergens dat mijn smaak de waarheid is, alleen dat ik vind dat de aluminium unibody een stuk beter oogt dan de nutteloze plastic achterkant van de S en ook een stuk meer solide aanvoelt. En bij de P heb je tenminste net zoals bij de Lumia 800 een micro-SIM slot. Daarbij is de P ook een stuk minder stofgevoelig, iets waar ik met mijn vorige Sony toestellen (K800i, W995) altijd wel last van heb gehad.
pi_110604439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet weten, maar volgens mij is die ruimte wel een stuk kleiner dan bij de S. Zal ook wel te maken hebben met het design.

Ik zeg nergens dat mijn smaak de waarheid is, alleen dat ik vind dat de aluminium unibody een stuk beter oogt dan de nutteloze plastic achterkant van de S en ook een stuk meer solide aanvoelt. En bij de P heb je tenminste net zoals bij de Lumia 800 een micro-SIM slot. Daarbij is de P ook een stuk minder stofgevoelig, iets waar ik met mijn vorige Sony toestellen (K800i, W995) altijd wel last van heb gehad.
Ok, je kunt eeuwig dingen opnoemen, maar intern verliest de P het op elk front. En extern is puur een meningskwestie. Dus ik hou nu wel op, koop gerust de P en dan ben ik blij met mijn S :)
pi_110627758
Ik ga hem denk ik ook halen bij een abbo van Hi, Maar hoe zit dat precies met het abonnement? Ik kan nu verlengen, en moet dat ook een nieuwe abbo nemen dus met dat nieuwe lease systeem. Word dat mijn huidige direct stop gezet of loopt die ook door dat ik straks 2 abbo's heb?
pi_110627963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet weten, maar volgens mij is die ruimte wel een stuk kleiner dan bij de S. Zal ook wel te maken hebben met het design.

Ik zeg nergens dat mijn smaak de waarheid is, alleen dat ik vind dat de aluminium unibody een stuk beter oogt dan de nutteloze plastic achterkant van de S en ook een stuk meer solide aanvoelt. En bij de P heb je tenminste net zoals bij de Lumia 800 een micro-SIM slot. Daarbij is de P ook een stuk minder stofgevoelig, iets waar ik met mijn vorige Sony toestellen (K800i, W995) altijd wel last van heb gehad.
Want dat heeft de S niet? Echt in alles is de S superieur aan de P. Dan is het een kwestie van smaak en of je een kleiner toestel wil om voor de P te kiezen.
pi_110627971
Waarom trouwens klagen zo veel reviews dat er geen lichtsensor in zit? Sommige reviews is dat het grootste hardwareprobleem dat ze kunnen vinden :') Mijn Xperia S heeft er toch duidelijk eentje :P
pi_110628385
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Want dat heeft de S niet? Echt in alles is de S superieur aan de P. Dan is het een kwestie van smaak en of je een kleiner toestel wil om voor de P te kiezen.
Een micro-SIM slot waarbij je de goedkope plastieken achterkant niet hoeft los te trekken, zoals nu bij de S het geval is. Daarom haalde ik de Lumia 800 aan. Er zijn een hoop klachten over verbogen back panels die daardoor niet meer goed aansluiten. Daarbij vind ik het formaat en de aluminium body van de P fijner. Ze hebben allebei zo hun plus- en minpunten. Het is me een raadsel waarom Sony de extra features van de P en U niet in de S hebben verwerkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mint_Clansell op 22-04-2012 14:36:25 ]
pi_110631057
Sja allemaal leuk en aardig maar je zit in een Xperia S topic waar de mensen bewust voor de Xperia S hebben gekozen. ;)

Ik wilde zelf eerst ook de Xperia P, maar zonder 720p scherm geen optie.
pi_110631169
Er moet gewoon een algemeen Sony topic komen. Overigens moet je hier best over de U en de P kunnen discussieren, de S, P, en U komen uit dezelfde lijn. Het zijn het kleinere broertje en zusje van de S.
pi_110631297
Nee, zoals het nu is niet want het is het Xperia S topic... Maak er dan het Xperia NXT series topic van.
pi_110633171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Tchock het volgende:
Dat heet design? :') Een loos stuk glas in je telefoon waardoor er een kleiner scherm in zit dan mogelijk en/of het toestel groter is? :D Goed design! :D
De antenne zit verwerkt in de glazen strip, dus helemaal loos is het niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Tchock het volgende:
Ik heb jaren een unibody aluminium telefoon gehad, en mijn ervaring is dat het snel lelijk word en je signaalproblemen hebt.
En nu weet je direct het voordeel van het feit dat de antenne in de glazen strip zit ;)
PSN id: NL_SToRM
pi_110634939
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er moet gewoon een algemeen Sony topic komen. Overigens moet je hier best over de U en de P kunnen discussieren, de S, P, en U komen uit dezelfde lijn. Het zijn het kleinere broertje en zusje van de S.
Je kunt hier ook best over de U en P discussiëren, maar verwacht niet dat een topic vol mensen met als enige overeenkomst dat ze een S hebben je gelijk gaat geven :P
pi_110635665
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt dat ik mijn gelijk probeer te halen. Ik laat alleen maar blijken dat ik de voorkeur geef aan de P ipv de S en de redenen waarom heb ik gegeven.
pi_110635865
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt dat ik mijn gelijk probeer te halen. Ik laat alleen maar blijken dat ik de voorkeur geef aan de P ipv de S en de redenen waarom heb ik gegeven.
Waarom concludeer je dan dat er niet over gediscussieerd kan worden hier?
pi_110636027
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom concludeer je dan dat er niet over gediscussieerd kan worden hier?
Lezen is lastig? Fritessaus concludeert dat.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef Fritessaus het volgende:
Sja allemaal leuk en aardig maar je zit in een Xperia S topic waar de mensen bewust voor de Xperia S hebben gekozen. ;)
Ik zei:

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er moet gewoon een algemeen Sony topic komen. Overigens moet je hier best over de U en de P kunnen discussieren, de S, P, en U komen uit dezelfde lijn. Het zijn het kleinere broertje en zusje van de S.
pi_110638967
Wat een off-topic gedoe, ik zou zeggen maak een Xperia U/P topic of zorg er voor dat dit een NXT series topic wordt ofzo.

In het One X topic gaan ze toch ook niet uitgebreid discussiëren over de One V en de One S?
pi_110639358
Geen idee, ik heb geen HTC.
pi_110639548
OT: vandaag .73 firmware-update. Kijken hoe veel beter de batterij nu echt wordt :D
pi_110663931
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geen idee, ik heb geen HTC.
Oh Boy...

Enne Castle.nl heeft mijn witte Xperia S nog steeds niet op voorraad. Typisch Sony met het niet kunnen geven van een -concrete- leverdatum. :O
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110672871
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Oh Boy...

Enne Castle.nl heeft mijn witte Xperia S nog steeds niet op voorraad. Typisch Sony met het niet kunnen geven van een -concrete- leverdatum. :O
Ligt er meer aan dat jij bij een of andere mongolen winkel koopt dan aan Sony hoor :')
pi_110674815
Weet iemand hier al iets over de Playstation games die zouden komen?
pi_110686514
Van XDA:
quote:
Just read from a chinese forum, someone working in sony reveal some documents (don't know if these are real or not).

Basically, if the touch firmware is 6 (dial *#*#7378423#*#* -> service info -> software info), the screen should be fine, they won't accept repairing (in China); if it's 7, then there might be yellow tints on screen.

Also, it is not about the week number, it's about the 4 letters code printed on the battery sticker, the one just above the week number, something like "AAAB".

If the first 2 letters is "AA" (hardware version 1), then it might be a problem screen; if it's "AB" (hardware version 2) or "AC" (hardware version 3), then there is no problem, i.e. no yellow tints / spots.

The tones in the documents are quite "absolutely sure", i.e. NOT "it should be no problem with the screen", but rather "there IS no problem". And they won't accept repair for any phone that doesn't pass their "check" (mentioned above).

And their explanation of "yellow tints" on touch firmware 6 / ABAC screens is that these are just different colours adjust of LCD screens which is common, i.e. not every single piece of screen has exactly the same colour adjust, some might be a bit blue, some are more yellow, etc. (it sounds like it's YOUR eyes problem if you think it has got yellow tints on those "touch firmware 6 / AB / AC screens" )

the link is here: http://bbs.gfan.com/android-4055016-1-1.html

The bottom picture of the 2 screens is the example which they ACCEPT as a problem screen (yellow tints).
pi_110686945
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef Fritessaus het volgende:
Van XDA:

[..]

Nice. Ik heb AAAB en firmware 7, dus zodra ik iets zie stap ik op de fiets :+
pi_110710129
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ligt er meer aan dat jij bij een of andere mongolen winkel koopt dan aan Sony hoor :')
Ha.ha. Shopreview van die shop ooit opgezocht? Ik heb daarnaast -exact- hetzelfde gezeik gehad met een koptelefoon van Sony via Bol.com die drie maanden op zich liet wachten tot vorige maand en ik ben meer dan bekend met hun afwikkeling van defecte producten en dan vooral de communicatie daarover.

Wat denk jij nou, dat die mongolenwinkel zelf expres géén concrete leverdatum doorspeelt en Sony als leverancier dat wel doet richting hen? Dude :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
Weet iemand hier al iets over de Playstation games die zouden komen?
Daar ben ik ook benieuwd naar.

[edit] Holladiejee, hij wordt morgen verstuurd omdat ze er een paar bij een andere leverancier weg hebben weten te plukken. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Like-a-Bunny op 24-04-2012 19:52:52 ]
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  woensdag 25 april 2012 @ 20:08:20 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110782183
Het is geweldig! Ja meneer de reparatie van u toestel duurt ergens tussen de twee en ZES weken :') :'(
Fijn geen ETA, ik wil gewoon een beetje duidelijkheid.

Telefoon die minder dan 10 dagen oud is nu al 14 dagen kwijt :W
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110805309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef RobertNL het volgende:
Het is geweldig! Ja meneer de reparatie van u toestel duurt ergens tussen de twee en ZES weken :') :'(
Fijn geen ETA, ik wil gewoon een beetje duidelijkheid.

Telefoon die minder dan 10 dagen oud is nu al 14 dagen kwijt :W
Het doet me terugdenken aan de tijd dat de eerste Ps3's met een YLOD ter reparatie aangeboden werden....
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110809764
Eerste gele vlek. ;( -O-
pi_110810135

-O-
pi_110811403
Woei, hij is hier net binnengekomen. Prachtig apparaat om te zien en ligt heerlijk in de hand. Eerst eens even een tijdje aan de oplader zoals aanbevolen wordt en dan vanavond eens kijken of we gele vlekken te voorschijn kunnen toveren...
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110811503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Woei, hij is hier net binnengekomen. Prachtig apparaat om te zien en ligt heerlijk in de hand. Eerst eens even een tijdje aan de oplader zoals aanbevolen wordt en dan vanavond eens kijken of we gele vlekken te voorschijn kunnen toveren...
De meeste mensen krijgen het na een week of anderhalf.
quote:
Ongelofelijk dat het een week duurt om dat ding van je inleverpunt naar de reparatiedienst te brengen. Waarvan vier dagen binnen het bedrijf.
pi_110811698
Ik hoop niet dat de rest van de NXT-serie het gele vlekkenprobleem ook heeft.
pi_110813132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

De meeste mensen krijgen het na een week of anderhalf.
Als je hem flink aan het werk zet (warm maakt) las ik.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110813566
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Als je hem flink aan het werk zet (warm maakt) las ik.
Ja, maar ik heb 'm flink aangevuurd toen ik hem net had en vandaag bij Angry Birds in de trein begon het :P
pi_110850657
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb 'm flink aangevuurd toen ik hem net had en vandaag bij Angry Birds in de trein begon het :P
Zo maar eens even proberen dan. Er wordt trouwens niets met het Playstationgedeelte gedaan van de phone, wel? Niets meegeleverd om te testen bedoel ik...

Kijk trouwens eens welk model je hebt, na 9W12 moet het niet meer voorkomen geloof ik. Ik heb een 12W14 bijvoorbeeld. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Like-a-Bunny op 27-04-2012 09:30:14 ]
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110855240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 08:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Zo maar eens even proberen dan. Er wordt trouwens niets met het Playstationgedeelte gedaan van de phone, wel? Niets meegeleverd om te testen bedoel ik...

Kijk trouwens eens welk model je hebt, na 9W12 moet het niet meer voorkomen geloof ik. Ik heb een 12W14 bijvoorbeeld. :)
Dat is niet waar als je een paar posts terugleest. Er zijn berichten op andere forums dat het gele vlek-probleem ook voorkomt bij de nieuwste Xperia S toestellen en dat de productieweek er niets mee te maken heeft.

Het is al lang duidelijk dat Sony weer eens zit te kletsen dat het om een klein aantal toestellen zou gaan die dit probleem hebben. Er zijn zelfs al petities gestart om bij Sony een product recall te forceren.
pi_110861776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat is niet waar als je een paar posts terugleest. Er zijn berichten op andere forums dat het gele vlek-probleem ook voorkomt bij de nieuwste Xperia S toestellen en dat de productieweek er niets mee te maken heeft.

Het is al lang duidelijk dat Sony weer eens zit te kletsen dat het om een klein aantal toestellen zou gaan die dit probleem hebben. Er zijn zelfs al petities gestart om bij Sony een product recall te forceren.
Ik las het later ook inderdaad. Er gaan ook geluiden op dat het met de touchversie te maken zou hebben? 6 zou veilig zijn en 7 niet?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110863528
Check het bericht van Frietsaus bovenaan de pagina, daar staat het uitgelegd.
pi_110886117
Vandaag Xperia S binnen, krijg melding van een update op mijn mobiel. Probeer ik hem te updaten via PC Companion, krijg je een melding dat de update server niet toegankelijk is. 8)7
pi_110892517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Check het bericht van Frietsaus bovenaan de pagina, daar staat het uitgelegd.
Ik was even vergeten dat ik daar ook vandaan had. :D

Hier nog niets geels te bekennen, ook niet na een GTAIII-sessie.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111212770
Hmm, hoe komt het dat ik geen bestanden groter dan 4 gig op mijn Xperia kan zetten? Hij is denk ik nog fat32, kan ik dit veranderen naar NTFS, er staat geen optie bij in de windows verkenner.
pi_111244087
Donderdag besteld bij Studentmobiel, nog steeds geen bericht o.i.d. dat hij verstuurd is
Oi!
pi_111252492
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vandaag Xperia S binnen, krijg melding van een update op mijn mobiel. Probeer ik hem te updaten via PC Companion, krijg je een melding dat de update server niet toegankelijk is. 8)7
De update server van SE / Sony is ontzettend kut!
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:38:39 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111323861
Morgen feest :')

Denk dat ik maar taart ga kopen om te vieren dat mijn telfoon 1 maand vakantie heeft en dat het nog wel een week of 3 kan gaan duren :N ;( :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111324609
Is er al enigszins iets bekend over een datum voor het uitrollen van ICS?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111325226
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef RobertNL het volgende:
Morgen feest :')

Denk dat ik maar taart ga kopen om te vieren dat mijn telfoon 1 maand vakantie heeft en dat het nog wel een week of 3 kan gaan duren :N ;( :')
Ik heb geklaagd op de facebook van Sony Mobile NL met een aantal andere mensen en heb inmiddels de toezegging van Sony dat ik mijn toestel voor het einde van de week retour ontvang. Ik ben benieuwd.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:54:36 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111328147
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:31 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Ik heb geklaagd op de facebook van Sony Mobile NL met een aantal andere mensen en heb inmiddels de toezegging van Sony dat ik mijn toestel voor het einde van de week retour ontvang. Ik ben benieuwd.
Hoelang is die van jou nu weg? anders klaag ik daar ook even :D, via de chat hadden ze het over nog 2 tot 3 weken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111328223
Ik leef wel met die vlekken als ik mijn telefoon zo lang kwijt ben :')
pi_111329553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoelang is die van jou nu weg? anders klaag ik daar ook even :D, via de chat hadden ze het over nog 2 tot 3 weken.
23 dagen, beetje klagen helpt wel eens. Maar eerst zien dan geloven. Als ik maandag niks heb ga ik weer klagen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:33:24 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111329637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

23 dagen, beetje klagen helpt wel eens. Maar eerst zien dan geloven. Als ik maandag niks heb ga ik weer klagen.
Op de facebook van SonyNL en SonyXperia NL even geklaagd :P (kon eerst xperia niet vinden, dus dan maar dubbel klagen :D)

We zullen het wel zien, ik weiger om nog 2 weken met het mooie wimo 6 leentoestel te zitten :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111329896
facebook.com/sonymobilenl heb ik het trouwens gedaan. :P

Overigens is die nieuwe Xperia GX echt supermooi:

pi_111331999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Fritessaus het volgende:
facebook.com/sonymobilenl heb ik het trouwens gedaan. :P

Overigens is die nieuwe Xperia GX echt supermooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah :r die camera :'(
pi_111340768
Dat Ericssonlogo blijft er maar opzitten he?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111346260
Bij de ST26i niet meer. :P



Bron
pi_111346943
Wanneer komt de P versie uit in Nederland?
pi_111348443
De verwachting is tussen midden en eind mei. :)
pi_111357352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:08 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Is er al enigszins iets bekend over een datum voor het uitrollen van ICS?
Eind tweede kwartaal 2012. Dus rond eind volgende maand :)
pi_111366940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eind tweede kwartaal 2012. Dus rond eind volgende maand :)
Nice! :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111372379
Mijn S draait nu nog 2.3.7 maar is het beter om hem te updaten naar 4.0 of is dat niet nodig?
Oi!
pi_111374931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef iRemco het volgende:
Mijn S draait nu nog 2.3.7 maar is het beter om hem te updaten naar 4.0 of is dat niet nodig?
Nodig is het niet. Dat is het nooit. Als je je telefoon sneller, mooier en beter wil hebben is het wel aan te raden.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:03:09 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111426161
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Op de facebook van SonyNL en SonyXperia NL even geklaagd :P (kon eerst xperia niet vinden, dus dan maar dubbel klagen :D)

We zullen het wel zien, ik weiger om nog 2 weken met het mooie wimo 6 leentoestel te zitten :P
KPN kan er ook niks aan doen, naar wat zeuren alleen een maandje korting op het abbo gekregen ...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111448905
is het wel een aanrader dan die phone? Als je na een week al last krijgt van gele vlekken? Ik ben wel een beetje fan van sony (tv, koptelefoon, vorige telefoons heb ik van t merk) maar zit nog wat te dubben: sony of iphone? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111449789
Wel weer mooi dat Sony weer een waardig vlaggenschip heeft!

Het gaat dus kiezen worden tussen Htc One X, Galaxy S3, Xperia S en eventueel een Iphone 5.

Hopen dat tweakers binnenkort komt met een vergelijkingsreview tussen deze Android-toppertjes :9~
pi_111475797
Er zit 32gb opslaggeheugen op en 1gb werkgeheugen. Wat is daar het verschil van? Kan ik mn apps ook op dat 32gb kwijt? En fotos en de rest? Want mn huidige (ok, budgettelefoon van htc wildfire s) zegt dat ie 512mb werkgeheugen heeft (ja weinig idd) en daar staat android en alles op. Nou do the math. Kan niks meer kwijt. vandaar dat ik een nieuwe wil :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111477701
Opslaggeheugen zegt toch al genoeg? Je hebt 32gb (iets minder waarschijnlijk) aan ruimte voor foto's, muziek, etc. Werkgeheugen is het geheugen dat wordt gebruikt door de telefoon als tijdelijke opslagruimte voor het openen van programma's, uitvoeren van actieve taken etc.
pi_111484766
ja maar omdat ik dit las op tweakers:

quote:
Er zit 32GB opslag geheugen in. Dit is echter niet allemaal voor de gebruiker beschikbaar. Er is 25.80GB beschikbaar voor de opslag van eigen data. Voor het installeren apps is er een partitie van 1.8GB beschikbaar.
En als van die 1.8 gig ook nog het hele androidgebeuren er vanaf gaat... Ik wil niet meer beperkt worden in het installeren van apps. Niet dat ik er zoveel nodig hoef te hebben but still
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 13 mei 2012 @ 11:03:40 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111485242
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:37 schreef Apotheose het volgende:
ja maar omdat ik dit las op tweakers:

[..]

En als van die 1.8 gig ook nog het hele androidgebeuren er vanaf gaat... Ik wil niet meer beperkt worden in het installeren van apps. Niet dat ik er zoveel nodig hoef te hebben but still
Totaal: 32GB
Af geb: 1.8 GB (Voor apps)
Af opsl: 25.8 GB (voor media, game data etc)
_________________ -
''over'' : 4.4 GB (gereserveerd voor Android besturings systeem)

Met android Ice Cream sandwich wordt er waarschijnlijk voor gekozen om de apps en media samen toe voegen (dit kan niet onder Android 2.3). Dus mocht je onder 2.3 problemen hebben (hoogst onwaarschijnlijk), dan wordt dit met 4.0 wel opgelost.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111490746
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:37 schreef Apotheose het volgende:
ja maar omdat ik dit las op tweakers:

[..]

En als van die 1.8 gig ook nog het hele androidgebeuren er vanaf gaat... Ik wil niet meer beperkt worden in het installeren van apps. Niet dat ik er zoveel nodig hoef te hebben but still
Dit heb je altijd. In totaal heb je bv 32gb, maar er gaat altijd een aantal mb/gb vanaf voor het besturingssysteem en voor de uit te voeren taken, zoals RobertNL al zegt. Je zal iig nooit precies het aantal gb krijgen als staat aangegeven.
pi_111501030
Nee snap ik maar 2gig vrij voor apps, vraag me af of dat niet weinig is....tenzij dat idd verholpen wordt met Android 4 update
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 13 mei 2012 @ 19:01:03 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111501488
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:50 schreef Apotheose het volgende:
Nee snap ik maar 2gig vrij voor apps, vraag me af of dat niet weinig is....tenzij dat idd verholpen wordt met Android 4 update
Bij mijn Asus Transformer is die allemaal in 1 partie, dus apps en andere data ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:33:45 #125
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_111645121
Hey Xperia S gebruikers,

Ik heb een vraagje over de smarttags. Kun je met een smarttag ook weer untaggen?
Dus als voorbeeld:

Ik stap mijn auto in --> telefoon langs rode smarttag (GPS gaat aan, speaker op luid).
Ik stap auto uit --> telefoon langs ZELFDE rode smarttag (GPS gaat uit, speaker op normaal).

Of heb ik dan weer een andere tag nodig om settings weer goed te zetten voor broekzak-gebruik?
  maandag 21 mei 2012 @ 14:33:51 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111830628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef mwaterl het volgende:
Hey Xperia S gebruikers,

Ik heb een vraagje over de smarttags. Kun je met een smarttag ook weer untaggen?
Dus als voorbeeld:

Ik stap mijn auto in --> telefoon langs rode smarttag (GPS gaat aan, speaker op luid).
Ik stap auto uit --> telefoon langs ZELFDE rode smarttag (GPS gaat uit, speaker op normaal).

Of heb ik dan weer een andere tag nodig om settings weer goed te zetten voor broekzak-gebruik?
Zal het zo even proberen :D

Vandaag een ander toestel gekregen,dus even een test gedaan en weer gele vlekken :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111830722
Overigens ben ik afgezien van de gele vlekken heel erg blij met m'n telefoon :@ Ja, en ICS natuurlijk, maar dat mis ik niet actief.
pi_111830926
Na veel gepraat op Facebook krijg ik nu een splinternieuwe Xperia S van Sony Mobile Nederland, omdat ze hun belofte niet konden nakomen (dat ik hem vorige week terug zou hebben). Als het goed is komt er morgen een koerier langs. :)

Ben hem nu 1 maand en 1 week kwijt als ik het goed heb.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:46:11 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111831203
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef Fritessaus het volgende:
Na veel gepraat op Facebook krijg ik nu een splinternieuwe Xperia S van Sony Mobile Nederland, omdat ze hun belofte niet konden nakomen (dat ik hem vorige week terug zou hebben). Als het goed is komt er morgen een koerier langs. :)

Ben hem nu 1 maand en 1 week kwijt als ik het goed heb.
Same here, ik zou morgen een nieuw toestel krijgen, nu belde KPN vrijdag dus over een aflever afspraak. Dus vandaag eerste even de nieuwe getest en een mailtje r.i. sony gedaan dat ik een nieuwe had maar dat die ook nog niet goed was.

Aangezien er dinsdag ook wat tussen was gekomen wordt het nu donderdag, maar ik wacht toch al vanaf 10 april, dus die paar dagen :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111834102
die gele vlekken komt wel heel vaak voor... :{ Ik wacht nog even op de P versie. Ik kan vooralsnog niet kiezen :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111834242
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef Apotheose het volgende:
die gele vlekken komt wel heel vaak voor... :{ Ik wacht nog even op de P versie. Ik kan vooralsnog niet kiezen :@
Als de S foutloos was was de keuze niet moeilijk. Maar kan me voorstellen dat je nu twijfelt :Y
pi_111834921
nou ja, de P heeft een dockingstation, heeft fysieke menuknoppen en aluminium behuizing. En dat leek mij ook wel 3 aantrekkelijke punten. En zou de camera echt zoveel verschillen? :@ Megapixels zegt toch niet altijd wat.... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111834999
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Apotheose het volgende:
nou ja, de P heeft een dockingstation, heeft fysieke menuknoppen en aluminium behuizing. En dat leek mij ook wel 3 aantrekkelijke punten. En zou de camera echt zoveel verschillen? :@ Megapixels zegt toch niet altijd wat.... :@
Ja. Camera scheelt een hoop. Net als de processor, batterij, scherm... :P En de P heeft toch geen fysieke menuknoppen? :?
pi_111836024
scherm is altijd geel bij de S :D ;) Bij de P zitten de home, terug en menuknop op die gele doorzichtige strip...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111839346
Nou, de latere batches zijn gewoon probleemloos hoor. Had laatst een 12W16 revisie AB in handen en daar was niks mee aan de hand.

Mijn Xperia (12W11 AA) had ook geen gele vlekken overigens, wel dode pixels.
pi_111840179
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:45 schreef Apotheose het volgende:
scherm is altijd geel bij de S :D ;) Bij de P zitten de home, terug en menuknop op die gele doorzichtige strip...
Het scherm is niet altijd geel. Dat is verre van de waarheid. En dat de knoppen op de doorzichtige strip zitten is wel waar, maar dat wil niet zeggen dat het fysieke knoppen zijn, hoor. Ook dat is dus onzin :P

pi_111840389
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het scherm is niet altijd geel. Dat is verre van de waarheid.
was grapje ;) Je hoort het alleen wel veel jammer genoeg.
quote:
En dat de knoppen op de doorzichtige strip zitten is wel waar, maar dat wil niet zeggen dat het fysieke knoppen zijn, hoor. Ook dat is dus onzin :P

[ afbeelding ]
verrek! Nou ja, ik dacht iig dat het wat beter te hanteren was :P

Hmz nou dan ben ik er bijna uit en wordt het de S. :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 21 mei 2012 @ 19:34:04 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111843788
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef Apotheose het volgende:

[..]

was grapje ;) Je hoort het alleen wel veel jammer genoeg.

[..]

verrek! Nou ja, ik dacht iig dat het wat beter te hanteren was :P

Hmz nou dan ben ik er bijna uit en wordt het de S. :Y
Gewoon doen :D, het toestel is geweldig en als je toestel week 16 is dan is er zeker niks aan de hand ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111896195
Heb vandaag m'n nieuwe toestel ontvangen van Sony Mobile, het is een 12W17 AAAB zonder gele vlekken en geen dode pixels. Ik ben tevreden zo. :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:17:23 #140
241739 Koopsie
Very nice
pi_111933957
Laatst de Xperia S en de P in handen gehad, nu wil ik geen andere meer dan de S ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_111934290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Koopsie het volgende:
Laatst de Xperia S en de P in handen gehad, nu wil ik geen andere meer dan de S ;(
alleen in handen gehad of ook ff getest? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:23:32 #142
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_111972394
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal het zo even proberen :D

Vandaag een ander toestel gekregen,dus even een test gedaan en weer gele vlekken :')
en?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:47:05 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112020483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:23 schreef mwaterl het volgende:

[..]

en?
Werkt niet ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112054222
woei! Ik heb m vandaag ook gekocht :D Met abo van tmobile (goedkoopst). Eerst nog een maandje simonly bij Ben :P Mooi toestel! Idd, die knopjes is wat lastig af en toe maar ja. De P heb ik nog wel in handen gehad maar verschilt niet zo heul veul van de S, qua looks. Die aluminium achterkant vond ik even stevig aanvoelen als die van S. Mooi weekend om m uit te testen :D Nog geen gele vlek gezien ;') (heb m nog maar een uur in bezit :P )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_112056986
oeh, wilde misschien binnenkort overstappen op de xperia s, maar binnenkort komt de gx, die is wat groter en ICS.. nog maar even denken :P
pi_112060544
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef andreas612 het volgende:
oeh, wilde misschien binnenkort overstappen op de xperia s, maar binnenkort komt de gx, die is wat groter en ICS.. nog maar even denken :P
Mocht dat een belangrijk punt voor je zijn: de update voor Xperia S naar ICS komt eerder dan de release van de GX :)
pi_112410582
Ik wil ook een S kopen, maar vanwege het budget en een perfect Ben abbonement wil ik hem via marktplaats kopen. Is ergens snel te zien uit welke week de S komt of is het het beste om de batterij te bekijken en de touch firmware te controleren?
  maandag 4 juni 2012 @ 08:31:25 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112413368
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef iewl het volgende:
Ik wil ook een S kopen, maar vanwege het budget en een perfect Ben abbonement wil ik hem via marktplaats kopen. Is ergens snel te zien uit welke week de S komt of is het het beste om de batterij te bekijken en de touch firmware te controleren?
Gewoon op de batterij kijken :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112413776
ik heb helaas mn ben abo moeten opzeggen omdat ik ook die S wilde... Maar dan nieuw. (ik hou niet van 2e hands apparatuur). Maar daarna ga ik ook meteen weer terug naar Ben O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_112427517
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:12 schreef Apotheose het volgende:
ik heb helaas mn ben abo moeten opzeggen omdat ik ook die S wilde... Maar dan nieuw. (ik hou niet van 2e hands apparatuur). Maar daarna ga ik ook meteen weer terug naar Ben O+
Ik ben een van de laatste met een echt onbeperkt internet abbonement, betaal ongeveer een 3e van wat Hi me aanbood. Maarja jij hebt m al! :'(
pi_112435136
Nog ff een kort vraagje: ik heb een samsung tv, en een thuisnetwerk. Kan ik het volledige idee van sony van de xperia en de tv gebruiken? Of werkt dat foto's kijken en gamen alleen op een sony tv?
pi_112525465
Is er nog een goeie app die je telefoon beveiligd?

Net zoals die standaard mcafee trial die op de phone staat?
I are Baboon
pi_112526726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:21 schreef pindaplukker het volgende:
Is er nog een goeie app die je telefoon beveiligd?

Net zoals die standaard mcafee trial die op de phone staat?
haha toevallig heb ik net die proefversie van 7(!) dagen laten ingaan :D Daarna kost het 30 euro :'( Dus als iemand idd iets weet... :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_112578254
Is er ergens geen online handleiding te vinden ? :') Kreeg er geen in de doos mee geleverd.
Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen.

Zo kom ik er net dus achter dat als je in één van de 5 menuschermen bent, en het scherm met 2 vingers "dicht knijpt". alle actieve schermen opeens beginnen te zweven :') :D
I are Baboon
pi_112578430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:06 schreef pindaplukker het volgende:
Is er ergens geen online handleiding te vinden ? :') Kreeg er geen in de doos mee geleverd.
Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen.

Zo kom ik er net dus achter dat als je in één van de 5 menuschermen bent, en het scherm met 2 vingers "dicht knijpt". alle actieve schermen opeens beginnen te zweven :') :D
Klopt. Heb je verder compleet geen ruk aan, maar het kan wel.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:23:02 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112584924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Apotheose het volgende:

[..]

haha toevallig heb ik net die proefversie van 7(!) dagen laten ingaan :D Daarna kost het 30 euro :'( Dus als iemand idd iets weet... :P
Cerebus kost een paar euro en doet het zelfde. Je kan ook nog een apk downloaden zodat hij niet opvalt in de lijst van openstaande apps.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112598291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:21 schreef pindaplukker het volgende:
Is er nog een goeie app die je telefoon beveiligd?

Net zoals die standaard mcafee trial die op de phone staat?
Niet aan beginnen. Pure onzin zijn die programma's en die kan je er maar beter afgooien.
pi_112649331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Niet aan beginnen. Pure onzin zijn die programma's en die kan je er maar beter afgooien.
Het was meer in de zin van, mocht je telefoon ooit gestolen worden, dan kan dmv die app het wie weet wel terug gevonden worden. Of is dat ook onzin die niet werkt :)
I are Baboon
pi_112653552
gebruikt iemand die NFC tags ook? Vind het erg leuk maar het werkt niet soepel. Want ten eerste heb ik dat altijd uit staan (stroombesparing). En ten tweede: de telefoon leest die tag niet snel. In de tussentijd kan ik ook wel alle functies uitzetten of aanzetten die ik heb geprogrammeerd...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_112659202
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef Fritessaus het volgende:
Nou, de latere batches zijn gewoon probleemloos hoor. Had laatst een 12W16 revisie AB in handen en daar was niks mee aan de hand.

Mijn Xperia (12W11 AA) had ook geen gele vlekken overigens, wel dode pixels.
Want die gele vlekken verschijnen ook meteen als je 'm in de hand hebt...
pi_112735149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Want die gele vlekken verschijnen ook meteen als je 'm in de hand hebt...
Bij AB zullen nooit vlekken ontstaan. Alleen AA is een zekerheidje.
pi_112738210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Want die gele vlekken verschijnen ook meteen als je 'm in de hand hebt...
Het is inmiddels al zo goed als bevestigd dat nieuwe revisies (combinatie hardwarerevisie en touchfirmware) geen problemen meer vertonen.

Een lichte gele tint aan de onderzijde is overigens niet hetzelfde als het gele vlekken probleem.

Ik heb nu een 12W17 AA die vatbaar zou zijn voor de gele vlekken, maar na meerdere keren warmstoken en gelegen te hebben in een warme auto is er nog geen gele vlek te bekennen... Ze hebben het niet allemaal dus.

[ Bericht 13% gewijzigd door Fritessaus op 11-06-2012 14:56:44 ]
pi_112757955
Ik heb sinds 23 mei ook een Sony Xperia S :)
Ben er erg tevreden over! Hij is erg snel en geluid en scherm zijn erg goed. Camera bevalt ook prima.
Had alleen wat problemen met de lichtgevoeligheid maar dat is inmiddels opgelost.
Nog geen gele vlekken gezien hier :)
Music is our universal language
pi_112768291
Klinkt net als een soa, die gele vlekken…
  maandag 11 juni 2012 @ 23:30:27 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112768538
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Het is inmiddels al zo goed als bevestigd dat nieuwe revisies (combinatie hardwarerevisie en touchfirmware) geen problemen meer vertonen.

Een lichte gele tint aan de onderzijde is overigens niet hetzelfde als het gele vlekken probleem.

Ik heb nu een 12W17 AA die vatbaar zou zijn voor de gele vlekken, maar na meerdere keren warmstoken en gelegen te hebben in een warme auto is er nog geen gele vlek te bekennen... Ze hebben het niet allemaal dus.
Week 9 t/m 14 had er extreem last van, daarna heb ik het idee dat het minder werd.
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef Futureshock het volgende:
Ik heb sinds 23 mei ook een Sony Xperia S :)
Ben er erg tevreden over! Hij is erg snel en geluid en scherm zijn erg goed. Camera bevalt ook prima.
Had alleen wat problemen met de lichtgevoeligheid maar dat is inmiddels opgelost.
Nog geen gele vlekken gezien hier :)
Hier nu ook helemaal tevreden met de Xperia, snelheid, camera, scherm :9, ruimte (hiervoor een Desire :'))

Nu alleen nog een update naar 4.0 en het is helemaal top :D, binnenkort ook maar eens dat muziek gedoe van Sony proberen klinkt leuk (spotify achtig).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112770280
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef iewl het volgende:
Klinkt net als een soa, die gele vlekken…
komt door onveilige telefoonsex
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_112777944
Prima telefoon tot nu toe alleen valt de batterijduur me nog steeds enorm tegen.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_112781095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:28 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Prima telefoon tot nu toe alleen valt de batterijduur me nog steeds enorm tegen.
Heb je .75 al? Sinds die update kan ik nu makkelijk de 20 uur halen met gewoon normaal gebruik ( internet, facebook, whatsapp, nu )

En anders binnen 1 á 2 weken ICS met weer kleine verbeteringen.
pi_112781126
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Het is inmiddels al zo goed als bevestigd dat nieuwe revisies (combinatie hardwarerevisie en touchfirmware) geen problemen meer vertonen.

Een lichte gele tint aan de onderzijde is overigens niet hetzelfde als het gele vlekken probleem.

Ik heb nu een 12W17 AA die vatbaar zou zijn voor de gele vlekken, maar na meerdere keren warmstoken en gelegen te hebben in een warme auto is er nog geen gele vlek te bekennen... Ze hebben het niet allemaal dus.
Jij zal wel dan touch firmware versie 6 hebben.

AA + touch firmware 7 is altijd gele vlekken ( wanneer is dan de vraag ).
pi_112796880
Nee, het is touch firmware 7. ;)
pi_112837203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Fritessaus het volgende:
Nee, het is touch firmware 7. ;)
brrrr, elke dag een onzekere dag. brrr :P
pi_112920529
Ja ach, wellicht ooit eens maar tot nu toe nog steeds geen gele vlekken dus het zal wel meevallen denk ik.
pi_113059788
Even .75 firmware-update draaien, wat merk je daarvan?
pi_113060726
Pats! Tijdens het browsen valt mijn Xperia S, met nog 70% batterij, uit om nooit meer aan te gaan. Laadt ook niet meer en doet helemaal niets meer. En ik ken de klantenservice van Sony (:'() maar daar mag Castle-telecom zich lekker mee gaan bemoeien. K*T!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113061045
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Pats! Tijdens het browsen valt mijn Xperia S, met nog 70% batterij, uit om nooit meer aan te gaan. Laadt ook niet meer en doet helemaal niets meer. En ik ken de klantenservice van Sony (:'() maar daar mag Castle-telecom zich lekker mee gaan bemoeien. K*T!
Heb je aanknop+ vol omhoog ingedrukt gehouden?
pi_113066971
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Even .75 firmware-update draaien, wat merk je daarvan?
Accuduur gaat een heel stuk vooruit.
pi_113070804
Meh, sinds net wilt mn Xperia S niet meer verbinden met mn laptop. Niet via Wifi en niet via de kabel. Heb m al een paar keer opnieuw opgestart en dergelijke maar wilt niet lukken.
Iemand tips?
pi_113120918
A 6.1.A.0.452 ECO Jun 19, 2012

Dit is de firmware versie voor ICS die nu goedgekeurd is. De uitrol zal dus zeer snel beginnen.
pi_113121740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
A 6.1.A.0.452 ECO Jun 19, 2012

Dit is de firmware versie voor ICS die nu goedgekeurd is. De uitrol zal dus zeer snel beginnen.
Oh, nice! Kun je wat meer vertellen en uitleggen? :)
pi_113121894
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Accuduur gaat een heel stuk vooruit.
Was het maar waar op mijn toestel. Sinds deze update zuipt hij bij mij de batterij leeg in standby. Hopelijk fixt de ICS update dat.
pi_113124127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh, nice! Kun je wat meer vertellen en uitleggen? :)
Wat wil je weten?

Hier een filmpje met ICS op een XS.
pi_113124198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat wil je weten?

Hier een filmpje met ICS op een XS.
Wat is die site, door wie of wat is het goedgekeurd, hoe lang duurt het dan ongeveer nog voor het uitgerold wordt, dat soort dingen.

Ik weet wat ICS is en hoe hard ik het wil hebben ;)
pi_113126152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is die site, door wie of wat is het goedgekeurd, hoe lang duurt het dan ongeveer nog voor het uitgerold wordt, dat soort dingen.

Ik weet wat ICS is en hoe hard ik het wil hebben ;)
Opgericht door providers volgens mij. Iig als je geen certificering hebt keuren de providers het bij voorhand al af ofzo. Dat deze nu goedgekeurd is betekend dat de release heel dichtbij is.
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:27:35 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113126462
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat wil je weten?

Hier een filmpje met ICS op een XS.
Zitten een paar leuke nieuwe features tussen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113127804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zitten een paar leuke nieuwe features tussen :D
Ik hoop dat de lock met gezichtsherkenning goed werkt, dat zou zo tof zijn _O_
pi_113141713
Btw, als je op je lockscreen je klok opzij schuift zie je dat er een mp3 speler zit. Ik meen me te herinneren in promo filmpjes dat je hier ook zelf dingen/widgets bij kan zetten. Heeft iemand een idee hoe?
pi_113182794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
Btw, als je op je lockscreen je klok opzij schuift zie je dat er een mp3 speler zit. Ik meen me te herinneren in promo filmpjes dat je hier ook zelf dingen/widgets bij kan zetten. Heeft iemand een idee hoe?
Alleen de mp3 speler kan daar momenteel. Misschien hebben ze die opties er toen uit gesloopt.

http://talk.sonymobile.com/thread/42096?tstart=0

ICS rollout gaat beginnen :) >:)
pi_113188762
Eindelijk, helaas zitten de Nederlandse toestellen er nog niet bij.
pi_113190523
quote:
[message=38456873,noline]AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:10[/message]:
http://www.ambroosvaes.be(...)ic_CH_1257-3740_.rar

Zwitserland Generic :) Zelfde als op xdafileserver.
Gewoon Flashtool gebruiken :P NL taal zit er ook gewoon in gebakken bij deze zwitserse versie.
pi_113195241
Ik had wel 3 nieuwe pagina's verwacht over ICS op de XS…
pi_113197105
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef iewl het volgende:
Ik had wel 3 nieuwe pagina's verwacht over ICS op de XS…
Het is hier geen tweakers waar iedereen even een Zwitserse versie flasht. Ik ben bezig >:)
pi_113203176
Ook ff ICS er op geflasht. Echt super simpel. Ben benieuwd :D
  donderdag 21 juni 2012 @ 20:10:12 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113203549
En :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113203604
Ik durf niet te flashen. Wacht wel even hoor :@
pi_113204533
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef RobertNL het volgende:
En :D?
Ziet er super strak uit! Even wennen allemaal, maar ik raad het aan zo snel mogelijk te doen. Was de moeite waard! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef Tchock het volgende:
Ik durf niet te flashen. Wacht wel even hoor :@
Gewoon doen, met 5 minuten ben je klaar.
pi_113207260
Ik dacht dat de Xperia S al snel was maar wat een verschil, alles werkt soepel en de UI is nog weer strakker geworden. Goed bezig!
De galery is ook zwaar verbeterd..

Afbeeldingen van de UI:
http://imgur.com/a/jCYet#0
pi_113215323
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het is hier geen tweakers waar iedereen even een Zwitserse versie flasht. Ik ben bezig >:)
Flashen is het androidse jailbreaken toch?
pi_113216391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ik dacht dat de Xperia S al snel was maar wat een verschil, alles werkt soepel en de UI is nog weer strakker geworden. Goed bezig!
De galery is ook zwaar verbeterd..

Afbeeldingen van de UI:
http://imgur.com/a/jCYet#0
die foto gallery vind ik nu mooier, zonder ics.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_113217110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef Apotheose het volgende:

[..]

die foto gallery vind ik nu mooier, zonder ics.
Heb je hem ook in gebruik gezien? Dit heeft Sony echt heel goed ontworpen namelijk, stuk beter dan die van Android zelf.
pi_113217350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Heb je hem ook in gebruik gezien? Dit heeft Sony echt heel goed ontworpen namelijk, stuk beter dan die van Android zelf.
Zetten ze per ongeluk de face unlock er niet bij? -O-
pi_113218767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zetten ze per ongeluk de face unlock er niet bij? -O-
Face-unlock zit er gewoon ingebouwd.
pi_113229106
Mis nog steeds de widgets plaatsen op het lock screen :(
pi_113232058
Sony heeft wel duidelijk tijd gestoken in hun ICS update, ziet er allemaal goed uit.
pi_113246927
Ik besef ineens dat ik sinds de update naar .75 geen enkele keer meer vaker dan eens op de aanraaktoetsen heb hoeven drukken :D Voorheen had ik altijd een paar pogingen nodig en nu gaat als compleet vloeiend _O_
pi_113250911
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:20 schreef Tchock het volgende:
Ik besef ineens dat ik sinds de update naar .75 geen enkele keer meer vaker dan eens op de aanraaktoetsen heb hoeven drukken :D Voorheen had ik altijd een paar pogingen nodig en nu gaat als compleet vloeiend _O_
Ik merkte echt totaal geen verschil. Maar veeg dan ook over die knoppen.
pi_113354344
Wow wat een verschil in energieverbruik met ICS, van 30% er af in de nacht (2.3.7) naar amper 9% er af. Het nieuwe toetsenbord is echt een verademing (met long press keys en punt/komma toetsen), het oude toetsenbord was ik altijd mee in gevecht.

Verder the usual ICS stuff, browser is smoother etc.
pi_113360734
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:40 schreef Fritessaus het volgende:
Wow wat een verschil in energieverbruik met ICS, van 30% er af in de nacht (2.3.7) naar amper 9% er af. Het nieuwe toetsenbord is echt een verademing (met long press keys en punt/komma toetsen), het oude toetsenbord was ik altijd mee in gevecht.

Verder the usual ICS stuff, browser is smoother etc.
Long press keys O+
pi_113360792
Ik vind dat mijn telefoon ook wel aan de beurt is eigenlijk :(
pi_113365709
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:40 schreef Fritessaus het volgende:
Wow wat een verschil in energieverbruik met ICS, van 30% er af in de nacht (2.3.7) naar amper 9% er af. Het nieuwe toetsenbord is echt een verademing (met long press keys en punt/komma toetsen), het oude toetsenbord was ik altijd mee in gevecht.

Verder the usual ICS stuff, browser is smoother etc.
ICS is al uitgerold bij jou?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113371436
Netjes!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  maandag 25 juni 2012 @ 17:13:42 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113372379
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

ICS is al uitgerold bij jou?
Stelt niks voor om zelf te installeren :)

http://gathering.tweakers(...)ge/38457156#38457156

Zojuist gedaan, nu eens testen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113373145
nou ik wacht gewoon lekker rustig af. Geen zin in dat gedoe. :o
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 25 juni 2012 @ 17:35:26 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113373573
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Apotheose het volgende:
nou ik wacht gewoon lekker rustig af. Geen zin in dat gedoe. :o
Nog ongeveer twee weekjes dan :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113377716
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Stelt niks voor om zelf te installeren :)

http://gathering.tweakers(...)ge/38457156#38457156

Zojuist gedaan, nu eens testen :D!
Kijk, dat zocht ik! Thanks!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113382082
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog ongeveer twee weekjes dan :D
ik vermaak me wel :D Komt vanzelf ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_113388945
Het flashen is wel heel erg easy. Valt me op dat het scherm vloeiender beweegt bij aanraken. :)

Nu nog even kijken wat er met de accu gaat gebeuren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:20:00 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113395713
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Het flashen is wel heel erg easy. Valt me op dat het scherm vloeiender beweegt bij aanraken. :)

Nu nog even kijken wat er met de accu gaat gebeuren.
En de back, home en menu knopjes reageren beter :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113395899
iemand de phone al es op tv aangesloten? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_113404018
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En de back, home en menu knopjes reageren beter :)
Ik merk het! :D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113407276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef Apotheose het volgende:
iemand de phone al es op tv aangesloten? :P
Ja regelmatig voor films. Werkt prima. Alleen MKV's zijn te groot helaas :(
Ik zoek nog een programma om vanaf m'n laptop te kunnen streamen.
pi_113424547
Kan .75 firmware niet installeren

Was 1 keer iets misgegaan en kan nou niet meer ge-update worden
pi_113438635
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:30 schreef Detlev het volgende:
Kan .75 firmware niet installeren

Was 1 keer iets misgegaan en kan nou niet meer ge-update worden
Probeer het met SEUS.

En anders moet je ICS maar flashen met flashtool.
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:35:21 #226
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_113478232
Is het incall volume bij jullie ook zo verschrikkelijk zacht? Ik kan degene aan de andere kant van de lijn amper verstaan!
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:11:59 #227
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_113484705
Tevens; de batterij gaat bij mij nog geen dag mee, bij jullie ook?
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 22:49:11 #228
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113487588
Is er al een Xperia P topic of zijn er nog te weinig P gebruikers?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_113487870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef mwaterl het volgende:
Tevens; de batterij gaat bij mij nog geen dag mee, bij jullie ook?
Beide klachten geen last van. De accu werkt een stuk beter dan voorheen en wat spreekvolume/geluid is er bij mij niets veranderd.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:57:36 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113488250
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef mwaterl het volgende:
Is het incall volume bij jullie ook zo verschrikkelijk zacht? Ik kan degene aan de andere kant van de lijn amper verstaan!
Geen last van, gaat prima hier gene aan de andere kant is goed verstaanbaar beter als bij mijn Desire.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef mwaterl het volgende:
Tevens; de batterij gaat bij mij nog geen dag mee, bij jullie ook?
In 2 dagen van .73 naar .75 naar ICS gegaan, verschil is duidelijk denk dat anderhalve dag/2 dagen nu toch wel moet lukken (eerst was het 16 uur iets meer). Maar ook mijn Desire ging maar iets meer dan een dag mee dus het is ondertussen al een gewenning :P
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Is er al een Xperia P topic of zijn er nog te weinig P gebruikers?
Geen idee, nog weinig gezien in dit topic :), wat mij betreft mag dit topic ook voor de hele lineup gebruikt worden aangezien het niet heel druk is. (OP moet dan wel iets uitgebreider)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 23:44:58 #231
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113492593
Ik heb specifiek voor de P gekozen omdat ik van de gele schermen op de S las. Mijn vriendin heeft de U (roze).

Ik ben er wel zeer tevreden mee moet ik zeggen, alles draait, werkt vloeiend, die knopjes in de doorzichtige balk werken altijd en altijd goed, of je nou drukt of veegt, filmpjes, spelletjes, alles draait echt perfect, ook de dingen die door Samsung (tja...) gebruikers in de Appstore/Market als niet/slecht werkend beschreven worden draai ik prima.

Staat nog 2.3 op en accugebruik valt me alles mee, ik doe ruim 1,5 dag met 1 laadbeurt (iPhone doet 1 dag met 1 laadbeurt). Ik gebruik de tags bijvoorbeeld om buiten 3G aan te zetten en wifi uit en binnen wifi aan en 3g uit, werkt ook allemaal uit de kunst. Backlight laat ik wel uit en GPS en bluetooth zet ik alleen in de auto aan (heb ik ook een tagje voor). Ook laat ik wifi automatisch uitschakelen als ik slaap, zit een "Strmbsp" app op.
Het is mijn 1e Android toestel (wel altijd Sony gehad, op mijn 1e telefoon na) en ik ben er erg blij mee. Nog geen enkele update gehad trouwens, dus ook geen tussentijdse extra 2.3 versie ofzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:20:03 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113813468
quote:
Nice, zit er over te denken om hem te rooten, ben benieuwd of ik dan ook deze update kan gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1742992 En of ik uberhaupt terug kan flashen naar 2.3 om het uit te voeren :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113814679
nou ik zie nog geen nieuwe update beschikbaar. Dus nog maar ff wachten om de update zelf maar te downloaden.. :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_113814901
Ik zie hem ook nergens :(
I are Baboon
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:24:19 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113829800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Apotheose het volgende:
nou ik zie nog geen nieuwe update beschikbaar. Dus nog maar ff wachten om de update zelf maar te downloaden.. :@
Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).

Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Made by, wut?!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113830948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).

Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Made by, wut?!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! heb je een linkje naar dat dockingstation?
I are Baboon
pi_113832310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is afhankelijk van welk toestel je hebt (KPN en T-mobile branded kunnen bijvoorbeeld nog even duren).

Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, zeer fijn en net dingetje. 1 nadeel de power button kan je niet indrukken als hij in het dock staat. (druk nu indien in sleep gewoon op de camera, werkt ook prima als unlcok).
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Made by, wut?!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb een T-Mobile telefoon. :P

Stoer docking station! O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 6 juli 2012 @ 07:33:12 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113838711
http://www.dealextreme.co(...)n-lt26i-black-133298
Zal vast nog iets goedkoper op Ebay te vinden zijn :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 7 juli 2012 @ 01:48:14 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113879815
Heeft iemand eigenlijk al ICS gekregen OTA of via PC Companion?
Dacht dat ze inmiddels toch wel met die uitrol bezig zouden zijn...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_113881461
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al ICS gekregen OTA of via PC Companion?
Dacht dat ze inmiddels toch wel met die uitrol bezig zouden zijn...
Hi,KPN,T-mobile en GenericNL zijn al uitgebracht hoor. Sowieso moet je niet PC companion gebruiken maar SEUS. SEUS werkt altijd en heeft de updates sneller paraat
pi_113884688
SEUS?? :?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:57:29 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113885264
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:24 schreef Apotheose het volgende:
SEUS?? :?
Sony (ericsson) update service, kan je dus gewoon je telefoon mee updaten ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113885588
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al ICS gekregen OTA of via PC Companion?
Dacht dat ze inmiddels toch wel met die uitrol bezig zouden zijn...
Hij staat er sinds vandaag op @companion! Ben 4.0 er nu op aan het knallen =)
I are Baboon
pi_113943914
Kun je trouwens de muziek app zo instellen dat je al die standaard bel toontjes en geluiden enzo niet worden weergeven daar maar alleen je muziek? Want nu staat er een hele boel onzin tussen, wat je helemaal niet bij muziek wil hebben.

Deze zooi moet dus weg uit de lijst:
pi_113965510
Je kunt wel playlists maken.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:02:07 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_114003947
Significante verbetering van de batterijduur, trouwens!
Nu 4.0 draaiend en na een halve werkdag inclusief 35 minuten muziek op de fiets, hele tijd browsen en whatsapp aan nog op 87%.

Dat was eerst 70-75.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:32:23 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114004782
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:02 schreef GSbrder het volgende:
Significante verbetering van de batterijduur, trouwens!
Nu 4.0 draaiend en na een halve werkdag inclusief 35 minuten muziek op de fiets, hele tijd browsen en whatsapp aan nog op 87%.

Dat was eerst 70-75.
Hier ook, met ongeveer 2 uur streaming (spotify/tunein via 3g), +-30 min internet (3g) gebruik houd hij het nu makkelijk tot laat de in avond. Tussendoor gebruik ik ook nog wel eens sms, wapp, telefoon etc.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_114012465
Sowieso, alles is beter geworden met ICS. Batterij gaat langer mee (ook als je de telefoon actief hebt, wat Tweakers ontkende), alles werkt tien keer zo vloeiend. En ik heb het idee dat het scherm - vooral bij teksten - scherper is geworden. Kortom: beste upgrade ooit O+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:52:23 #250
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_114022132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, alles is beter geworden met ICS. Batterij gaat langer mee (ook als je de telefoon actief hebt, wat Tweakers ontkende), alles werkt tien keer zo vloeiend. En ik heb het idee dat het scherm - vooral bij teksten - scherper is geworden. Kortom: beste upgrade ooit O+
Dan moet je cyanogenmod9 proberen. Is ics getweaked en gestripped van bloatware. Heb zelf cyanogenmod9 draaien op de xperia Arc S, werkt super _O_
pi_114044841
en het speculeren gaat weer beginnen :P

A 6.1.A.1.58 ECO Jul 10, 2012

van 0.452 naa 1.58 lijkt te dudien op een grotere update dan wat fixes,Jelly Bean *dream*dream? :P
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 10:14:02 #252
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_114050963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
en het speculeren gaat weer beginnen :P

A 6.1.A.1.58 ECO Jul 10, 2012

van 0.452 naa 1.58 lijkt te dudien op een grotere update dan wat fixes,Jelly Bean *dream*dream? :P
Jullie S'jes zijn nu geweest, nu wil ik een update voor de P :+
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:29:35 #253
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_114055714
Mijn batterij is nog steeds niet echt geweldig :(
pi_114056189
ik moet ook maar es kijken of ik m kan updaten. Batterij gaat hier hooguit 12u mee.... :o Vannacht aan de lader gehad. Gisterochtend opgeladen. Wel uitzending gemist gekeken maar verder niet zo veel bijzonders...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 12:45:56 #255
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_114056373
Ik doe nog steeds de hele dag met mijn accu (op de Xperia P, ik laad dus alleen 's nachts) en opladen gaat echt rap.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_114057713
Die slide naar links om je telefoon op stil te zetten is weg :(
I are Baboon
pi_114057775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Apotheose het volgende:
ik moet ook maar es kijken of ik m kan updaten. Batterij gaat hier hooguit 12u mee.... :o Vannacht aan de lader gehad. Gisterochtend opgeladen. Wel uitzending gemist gekeken maar verder niet zo veel bijzonders...
Het verschil is echt enorm. Mijn telefoon gebruikt in standby nu 0,7% per uur :D
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe nog steeds de hele dag met mijn accu (op de Xperia P, ik laad dus alleen 's nachts) en opladen gaat echt rap.
Sowieso is die oplader die bij de Xperia-lijn zit heel snel. Laadt twee keer zo snel op als een oplader van een Blackberry, bijvoorbeeld.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:31:47 #258
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_114058403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het verschil is echt enorm. Mijn telefoon gebruikt in standby nu 0,7% per uur :D

[..]

Sowieso is die oplader die bij de Xperia-lijn zit heel snel. Laadt twee keer zo snel op als een oplader van een Blackberry, bijvoorbeeld.
Mijn vorige was een "old school" Sony Ericsson, al wel met Symbian en touchscreen met pennetje, maar heel erg beperkt. Die gaat 4-5 dagen mee maar moet wel de hele nacht laden.
De P heb ik met +/- 1,5 uur vol.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_114058824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Mijn vorige was een "old school" Sony Ericsson, al wel met Symbian en touchscreen met pennetje, maar heel erg beperkt. Die gaat 4-5 dagen mee maar moet wel de hele nacht laden.
De P heb ik met +/- 1,5 uur vol.
Komt afgezien van de betere batterij omdat er bij de P een snellader zit ;)
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:42:33 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_114058994
Ik hoop wel dat de accu langer meegaat dan die oude Sony Ericsson batterijen, want na ruim een jaar hield die het nog maar 25% van de originele lengte vol en bij de P is de accu niet wisselbaar, net als bij de S.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:10:35 #261
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_114087401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
en het speculeren gaat weer beginnen :P

A 6.1.A.1.58 ECO Jul 10, 2012

van 0.452 naa 1.58 lijkt te dudien op een grotere update dan wat fixes,Jelly Bean *dream*dream? :P
Nah voorlopig niet.

Google rolt Android 4.1 uit voor Nexus-toestellen en Motorola Xoom
pi_114091853
quote:
Sony heeft al een tijdje de beschikking over 4.1 he. Vandaag ook .453 gecertificeerd wat wel een kleine update lijkt met bugfixes.
pi_114091868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:14 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jullie S'jes zijn nu geweest, nu wil ik een update voor de P :+
:6
  donderdag 12 juli 2012 @ 04:46:28 #264
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_114095612
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sony heeft al een tijdje de beschikking over 4.1 he. Vandaag ook .453 gecertificeerd wat wel een kleine update lijkt met bugfixes.
Dat klopt, nu is dat gelukkig wel zo. Dat was voorheen heel anders. Toen duurde het maanden voor fabrikanten updates uitrolden. Providers doen/deden daar een schepje boven op.

Doordat google fabrikanten nu voorziet van nieuwe releases van android voordat die officieel zijn/worden aangekondigd hopen ze bij google dat fabrikanten sneller een update kunnen uitrollen. Dit was in het verleden een groot probleem toen duurde het maanden voor fabrikanten updates van android uitrolden. Dit omdat fabrikanten PAS NA RELEASE voorzien werden van nieuwe release van android. Nu is het slechts een paar weken wachten ipv maanden.
pi_114117905
ik wil m ook updaten. Krijg ik de boodschap dat bepaalde onderdelen van de update niet kunnen worden geinstalleerd of gestart. :?

Paar keer geprobeerd. Laptop al opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde boodschap. :N

[ Bericht 29% gewijzigd door Apotheose op 12-07-2012 18:08:08 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114118432
quote:
13s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:59 schreef Apotheose het volgende:
ik wil m ook updaten. Krijg ik de boodschap dat bepaalde onderdelen van de update niet kunnen worden geinstalleerd of gestart. :?

Paar keer geprobeerd. Laptop al opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde boodschap. :N
Probeer anders eens te updaten zonder je laptop, werkt dat wel?
pi_114118521
hoe dan? :@ Want de telefoon zelf zegt dat ie al voorzien is met de nieuwste systeemupdate....
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114118545
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef Apotheose het volgende:
hoe dan? :@ Want de telefoon zelf zegt dat ie al voorzien is met de nieuwste systeemupdate....
Updatecenter en dan vernieuwen?
pi_114118613
helpt niet... :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114118660
Raar. Ehm, probeer eens te updaten via de Sony-site?
pi_114118719
http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service/

Had ik ook, met dit lukt het wel
I are Baboon
pi_114118728
quote:
8s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:19 schreef Apotheose het volgende:
helpt niet... :{
Probeer via Sony Ericcison update service. En niet via PC companion.

EDIT: wat die gast boven mij zegt dus.
pi_114118812
ok. Ga t ff proberen. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114119952
hij blijft hangen in dit scherm:



of duurt dat gewoon lang? :? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114120211
Gewoon precies doen wat daar staat :P
I are Baboon
pi_114120223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef Apotheose het volgende:
hij blijft hangen in dit scherm:

[ afbeelding ]

of duurt dat gewoon lang? :? :@
Dat moet je af en toe opnieuw doen, had ik ook. Doe de usb uit je telefoon en laptop, doe opnieuw in je laptop, houd volume omlaag ingedrukt en doe in telefoon. Ik had drie pogingen nodig geloof ik.
pi_114120587
hmz nou er zit echt weinig / geen beweging in... Snap er niks van. Hoop niet dat dit schade kan toebrengen aan phone :@ :@ :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114120614
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:16 schreef Apotheose het volgende:
hmz nou er zit echt weinig / geen beweging in... Snap er niks van. Hoop niet dat dit schade kan toebrengen aan phone :@ :@ :@
Ligt er aan hoe je hem aankoppelt. Is het met een ravijn, moker of drilboor? Dan is de kans op schade groot ;(
pi_114120720
:') ja ik stel me misschien aan maar ik vind dit nooit echt geruststellend. Heb m nu al 8 x aangesloten maar hij doet niks. Stom. ;(

[ Bericht 31% gewijzigd door Apotheose op 12-07-2012 19:25:07 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114120971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Apotheose het volgende:
:') ja ik stel me misschien aan maar ik vind dit nooit echt geruststellend.
Zorg dat je laptop aan de lader ligt en stop met proberen als je telefoon onder de 50% batterijniveau komt. Als je telefoon namelijk uitvalt tijdens het updaten kun je een probleem hebben, anders is er weinig risico.
pi_114120980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Apotheose het volgende:
:') ja ik stel me misschien aan maar ik vind dit nooit echt geruststellend. Heb m nu al 8 x aangesloten maar hij doet niks. Stom. ;(
Laat eens bij het aansluiten de volumeknop los na een paar seconden.
pi_114121149
nou niks lijkt te helpen. Laptop is altijd aan de lader (accu zelf is namelijk dood dus die zit er niet eens meer in) en telefoon heb ik net helemaal opgeladen... Kan ik nu gewoon de telefoon loskoppelen en die hele update voor eerst maar gewoon laten? En dus gewoon de phone weer aan doen of ... ? :@ In ieder geval bedankt voor jullie hulp Tchock en Pindaplukker :Y

Edit: ja dus :') Ik laat het wel ff. Volgende keer beter. Thx in ieder geval O+

[ Bericht 20% gewijzigd door Apotheose op 12-07-2012 19:36:57 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114125350
Aan iedereen,

Als je je Xperia S wilt updaten moet je dat doen met de Update Service. Deze service werkt altijd en geeft nooit problemen bij het updaten van je mobiel i.t.t. PCCompagnion.

Link: Sony Update Service
pi_114187574
Fuuuuck, screenshot knop is na de update verdwenen.

Hoe maak ik nu een screenshot ??
I are Baboon
pi_114189870
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef pindaplukker het volgende:
Fuuuuck, screenshot knop is na de update verdwenen.

Hoe maak ik nu een screenshot ??
Power knop + volume down knop (precies tegelijk)
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_114199757
nou ik ben m ook aan t updaten. Gewoon via pc companion. Nu doet ie t wel :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114284407
Huh :? Sinds de update is het geluidje van de meldingen een standaard T-Mobile-geluid. Terwijl ik die niet heb ingesteld. Vaag... :?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114285094
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
Huh :? Sinds de update is het geluidje van de meldingen een standaard T-Mobile-geluid. Terwijl ik die niet heb ingesteld. Vaag... :?
Bij mij ook. Maar dat even opnieuw instellen is minder werk dan er hier een post over typen :')
pi_114295251
Ik had het opnieuw ingesteld maar t blijft hetzelfde. Maar goed. Zal wel.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 10:18:18 #290
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114307089
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
Huh :? Sinds de update is het geluidje van de meldingen een standaard T-Mobile-geluid. Terwijl ik die niet heb ingesteld. Vaag... :?
Ik moest ook even m'n geluidje weer opnieuw instellen, en dat hele lange wachten voor hij ook maar iets ging doen heb ik ook gehad. Geduld hebben hielp.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114308234
ja het is idd al verholpen. Ik ben altijd veel te snel ongeduldig... :@ Thx anyways!
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114320434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:58 schreef Apotheose het volgende:
ja het is idd al verholpen. Ik ben altijd veel te snel ongeduldig... :@ Thx anyways!
pi_114412670
Nou ik dacht dat het verholpen was maar helaas... Hoe lang heb jij moeten wachten, Yvonne? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_114413596
Jeuj! Ik heb ook een Sony Xperia S! Gelijk 4.0 erop gegooid. Tot nu toe zeer tevreden.
pi_114414882
Ik heb nu ongeveer een maand mijn Sony Xperia S. Alleen er zitten een paar regenboogkleurige streepjes (of scheurtjes) onder het scherm. Deze kwamen ineens na een week of 2 erin zetten. Had m'n mobiel gewoon ergens neergelegd en de volgende ochtend zaten ze er ineens. Herkend iemand dit of ben ik de enige met zo veel ongeluk?
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 14:50:15 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114414954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:58 schreef Apotheose het volgende:
Nou ik dacht dat het verholpen was maar helaas... Hoe lang heb jij moeten wachten, Yvonne? :@
Half uurtje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114447473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef hybris132 het volgende:
Ik heb nu ongeveer een maand mijn Sony Xperia S. Alleen er zitten een paar regenboogkleurige streepjes (of scheurtjes) onder het scherm. Deze kwamen ineens na een week of 2 erin zetten. Had m'n mobiel gewoon ergens neergelegd en de volgende ochtend zaten ze er ineens. Herkend iemand dit of ben ik de enige met zo veel ongeluk?
Foto?
pi_114447500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef hybris132 het volgende:
Ik heb nu ongeveer een maand mijn Sony Xperia S. Alleen er zitten een paar regenboogkleurige streepjes (of scheurtjes) onder het scherm. Deze kwamen ineens na een week of 2 erin zetten. Had m'n mobiel gewoon ergens neergelegd en de volgende ochtend zaten ze er ineens. Herkend iemand dit of ben ik de enige met zo veel ongeluk?
Klinkt als typische valschade bij zo'n scherm.
pi_114449513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klinkt als typische valschade bij zo'n scherm.
het punt is dat de telefoon niet gevallen is. Ik had dat ding in een kastje gelegd en de volgende ochtend zat er ineens een soort haarscheurtje in. 2 dagen later waren er een paar kleinere bijgekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door hybris132 op 20-07-2012 10:35:29 ]
pi_114449517
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 02:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Foto?
komt eraan.
EDIT:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat ik de streep niet hoef te omcirkelen in de foto.

[ Bericht 8% gewijzigd door hybris132 op 20-07-2012 09:17:45 ]
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 11:35:44 #301
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_114454218
Ik hoop dat de P update snel komt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')