abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110603614
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat heet design.

Wat ik op één van de Youtube videos zag bij de U versie zit er nog iets van technologie onder.

(doorskippen naar 2:00 minuten)
Dat heet design? :') Een loos stuk glas in je telefoon waardoor er een kleiner scherm in zit dan mogelijk en/of het toestel groter is? :D Goed design! :D

edit waarom link je eigenlijk naar de U? :')
pi_110603626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Echt? :') Waar is dat grote zwarte stuk dan voor nodig?

[ afbeelding ]

Verder verliest de P het op processor, geheugen en camera. En reviewers meldden dat de P te plastic voelt voor een aluminium telefoon en de S juist vrij degelijk voor een plastieken. Dat en het feit dat het scherm veel minder is maakte de keuze voor mij niet moeilijk :P
Maar het scherm van de P schijnt juist door de WhiteMagic technologie veel beter en helderder te zijn dan die van de S. Dat het wat achterloopt op de S qua geheugen en camera vind ik niet zo erg, het is tenslotte een middenmoter.
pi_110603712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Maar het scherm van de P schijnt juist door de WhiteMagic technologie veel beter en helderder te zijn dan die van de S.
In heel sterk licht, ja. Anders is de S veel beter. En sowieso scoort de S niet slecht onder sterk zonlicht.
Dat het een middenmoter is, prima, maar dat maakt het geen betere telefoon :P
pi_110603729
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat heet design? :') Een loos stuk glas in je telefoon waardoor er een kleiner scherm in zit dan mogelijk en/of het toestel groter is? :D Goed design! :D

edit waarom link je eigenlijk naar de U? :')
Omdat je daarin kunt zien dat er onder die doorzichtige balk ook nog iets van technologie schuilgaat. Ik ga ervan uit dat dit ook bij de P en de S het geval is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

In heel sterk licht, ja. Anders is de S veel beter. En sowieso scoort de S niet slecht onder sterk zonlicht.
Dat het een middenmoter is, prima, maar dat maakt het geen betere telefoon :P
Qua design zeker. Ze hebben er sowieso features in weten te verwerken waar bij de S over werd geklaagd. Bovendien loop je het risico bij de S om straks met gele vlekken in je scherm te zitten. En ik hou wel van een wat compactere vorm.
pi_110603808
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Omdat je daarin kunt zien dat er onder die doorzichtige balk ook nog iets van technologie schuilgaat. Ik ga ervan uit dat dit ook bij de P en de S het geval is.
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Wat mijn vraag is, waarom zit er een stuk ruimte tussen het scherm en de doorzichtige balk (wat dus bij de S bestemd is voor aanraaktoetsen) als de P diezelfde knoppen in de doorzichtige balk heeft zitten?
pi_110603889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Qua design zeker. Ze hebben er sowieso features in weten te verwerken waar bij de S over werd geklaagd. Bovendien loop je het risico bij de S om straks met gele vlekken in je scherm te zitten. En ik hou wel van een wat compactere vorm.
Ik heb jaren een unibody aluminium telefoon gehad, en mijn ervaring is dat het snel lelijk word en je signaalproblemen hebt. Dat je zomaar stelt dat jouw smaak de waarheid is stuit me nogal tegen de borst :P En welke 'features' dan? Whitemagic mis ik absoluut niet op de S, meer kan ik niet bedenken.

Over die gele vlekken heb je natuurlijk gelijk :P Dat kan en zal ik niet ontkennen.
pi_110604330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Wat mijn vraag is, waarom zit er een stuk ruimte tussen het scherm en de doorzichtige balk (wat dus bij de S bestemd is voor aanraaktoetsen) als de P diezelfde knoppen in de doorzichtige balk heeft zitten?
Dat zou ik ook niet weten, maar volgens mij is die ruimte wel een stuk kleiner dan bij de S. Zal ook wel te maken hebben met het design.

Ik zeg nergens dat mijn smaak de waarheid is, alleen dat ik vind dat de aluminium unibody een stuk beter oogt dan de nutteloze plastic achterkant van de S en ook een stuk meer solide aanvoelt. En bij de P heb je tenminste net zoals bij de Lumia 800 een micro-SIM slot. Daarbij is de P ook een stuk minder stofgevoelig, iets waar ik met mijn vorige Sony toestellen (K800i, W995) altijd wel last van heb gehad.
pi_110604439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet weten, maar volgens mij is die ruimte wel een stuk kleiner dan bij de S. Zal ook wel te maken hebben met het design.

Ik zeg nergens dat mijn smaak de waarheid is, alleen dat ik vind dat de aluminium unibody een stuk beter oogt dan de nutteloze plastic achterkant van de S en ook een stuk meer solide aanvoelt. En bij de P heb je tenminste net zoals bij de Lumia 800 een micro-SIM slot. Daarbij is de P ook een stuk minder stofgevoelig, iets waar ik met mijn vorige Sony toestellen (K800i, W995) altijd wel last van heb gehad.
Ok, je kunt eeuwig dingen opnoemen, maar intern verliest de P het op elk front. En extern is puur een meningskwestie. Dus ik hou nu wel op, koop gerust de P en dan ben ik blij met mijn S :)
pi_110627758
Ik ga hem denk ik ook halen bij een abbo van Hi, Maar hoe zit dat precies met het abonnement? Ik kan nu verlengen, en moet dat ook een nieuwe abbo nemen dus met dat nieuwe lease systeem. Word dat mijn huidige direct stop gezet of loopt die ook door dat ik straks 2 abbo's heb?
pi_110627963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Want dat heeft de S niet? Echt in alles is de S superieur aan de P. Dan is het een kwestie van smaak en of je een kleiner toestel wil om voor de P te kiezen.
pi_110627971
Waarom trouwens klagen zo veel reviews dat er geen lichtsensor in zit? Sommige reviews is dat het grootste hardwareprobleem dat ze kunnen vinden :') Mijn Xperia S heeft er toch duidelijk eentje :P
pi_110628385
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Want dat heeft de S niet? Echt in alles is de S superieur aan de P. Dan is het een kwestie van smaak en of je een kleiner toestel wil om voor de P te kiezen.
Een micro-SIM slot waarbij je de goedkope plastieken achterkant niet hoeft los te trekken, zoals nu bij de S het geval is. Daarom haalde ik de Lumia 800 aan. Er zijn een hoop klachten over verbogen back panels die daardoor niet meer goed aansluiten. Daarbij vind ik het formaat en de aluminium body van de P fijner. Ze hebben allebei zo hun plus- en minpunten. Het is me een raadsel waarom Sony de extra features van de P en U niet in de S hebben verwerkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mint_Clansell op 22-04-2012 14:36:25 ]
pi_110631057
Sja allemaal leuk en aardig maar je zit in een Xperia S topic waar de mensen bewust voor de Xperia S hebben gekozen. ;)

Ik wilde zelf eerst ook de Xperia P, maar zonder 720p scherm geen optie.
pi_110631169
Er moet gewoon een algemeen Sony topic komen. Overigens moet je hier best over de U en de P kunnen discussieren, de S, P, en U komen uit dezelfde lijn. Het zijn het kleinere broertje en zusje van de S.
pi_110631297
Nee, zoals het nu is niet want het is het Xperia S topic... Maak er dan het Xperia NXT series topic van.
pi_110633171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Tchock het volgende:
De antenne zit verwerkt in de glazen strip, dus helemaal loos is het niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Tchock het volgende:
Ik heb jaren een unibody aluminium telefoon gehad, en mijn ervaring is dat het snel lelijk word en je signaalproblemen hebt.
En nu weet je direct het voordeel van het feit dat de antenne in de glazen strip zit ;)
PSN id: NL_SToRM
pi_110634939
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er moet gewoon een algemeen Sony topic komen. Overigens moet je hier best over de U en de P kunnen discussieren, de S, P, en U komen uit dezelfde lijn. Het zijn het kleinere broertje en zusje van de S.
Je kunt hier ook best over de U en P discussiëren, maar verwacht niet dat een topic vol mensen met als enige overeenkomst dat ze een S hebben je gelijk gaat geven :P
pi_110635665
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt dat ik mijn gelijk probeer te halen. Ik laat alleen maar blijken dat ik de voorkeur geef aan de P ipv de S en de redenen waarom heb ik gegeven.
pi_110635865
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt dat ik mijn gelijk probeer te halen. Ik laat alleen maar blijken dat ik de voorkeur geef aan de P ipv de S en de redenen waarom heb ik gegeven.
Waarom concludeer je dan dat er niet over gediscussieerd kan worden hier?
pi_110636027
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom concludeer je dan dat er niet over gediscussieerd kan worden hier?
Lezen is lastig? Fritessaus concludeert dat.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef Fritessaus het volgende:
Sja allemaal leuk en aardig maar je zit in een Xperia S topic waar de mensen bewust voor de Xperia S hebben gekozen. ;)
Ik zei:

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
pi_110638967
Wat een off-topic gedoe, ik zou zeggen maak een Xperia U/P topic of zorg er voor dat dit een NXT series topic wordt ofzo.

In het One X topic gaan ze toch ook niet uitgebreid discussiëren over de One V en de One S?
pi_110639358
Geen idee, ik heb geen HTC.
pi_110639548
OT: vandaag .73 firmware-update. Kijken hoe veel beter de batterij nu echt wordt :D
pi_110663931
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geen idee, ik heb geen HTC.
Oh Boy...

Enne Castle.nl heeft mijn witte Xperia S nog steeds niet op voorraad. Typisch Sony met het niet kunnen geven van een -concrete- leverdatum. :O
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110672871
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Oh Boy...

Enne Castle.nl heeft mijn witte Xperia S nog steeds niet op voorraad. Typisch Sony met het niet kunnen geven van een -concrete- leverdatum. :O
Ligt er meer aan dat jij bij een of andere mongolen winkel koopt dan aan Sony hoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')