abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112435136
Nog ff een kort vraagje: ik heb een samsung tv, en een thuisnetwerk. Kan ik het volledige idee van sony van de xperia en de tv gebruiken? Of werkt dat foto's kijken en gamen alleen op een sony tv?
pi_112525465
Is er nog een goeie app die je telefoon beveiligd?

Net zoals die standaard mcafee trial die op de phone staat?
I are Baboon
pi_112526726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:21 schreef pindaplukker het volgende:

haha toevallig heb ik net die proefversie van 7(!) dagen laten ingaan :D Daarna kost het 30 euro :'( Dus als iemand idd iets weet... :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_112578254
Is er ergens geen online handleiding te vinden ? :') Kreeg er geen in de doos mee geleverd.
Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen.

Zo kom ik er net dus achter dat als je in één van de 5 menuschermen bent, en het scherm met 2 vingers "dicht knijpt". alle actieve schermen opeens beginnen te zweven :') :D
I are Baboon
pi_112578430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:06 schreef pindaplukker het volgende:
Is er ergens geen online handleiding te vinden ? :') Kreeg er geen in de doos mee geleverd.
Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen.

Zo kom ik er net dus achter dat als je in één van de 5 menuschermen bent, en het scherm met 2 vingers "dicht knijpt". alle actieve schermen opeens beginnen te zweven :') :D
Klopt. Heb je verder compleet geen ruk aan, maar het kan wel.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:23:02 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112584924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Apotheose het volgende:

[..]

haha toevallig heb ik net die proefversie van 7(!) dagen laten ingaan :D Daarna kost het 30 euro :'( Dus als iemand idd iets weet... :P
Cerebus kost een paar euro en doet het zelfde. Je kan ook nog een apk downloaden zodat hij niet opvalt in de lijst van openstaande apps.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112598291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:21 schreef pindaplukker het volgende:

Niet aan beginnen. Pure onzin zijn die programma's en die kan je er maar beter afgooien.
pi_112649331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Niet aan beginnen. Pure onzin zijn die programma's en die kan je er maar beter afgooien.
Het was meer in de zin van, mocht je telefoon ooit gestolen worden, dan kan dmv die app het wie weet wel terug gevonden worden. Of is dat ook onzin die niet werkt :)
I are Baboon
pi_112653552
gebruikt iemand die NFC tags ook? Vind het erg leuk maar het werkt niet soepel. Want ten eerste heb ik dat altijd uit staan (stroombesparing). En ten tweede: de telefoon leest die tag niet snel. In de tussentijd kan ik ook wel alle functies uitzetten of aanzetten die ik heb geprogrammeerd...
pi_112659202
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef Fritessaus het volgende:
Nou, de latere batches zijn gewoon probleemloos hoor. Had laatst een 12W16 revisie AB in handen en daar was niks mee aan de hand.

Mijn Xperia (12W11 AA) had ook geen gele vlekken overigens, wel dode pixels.
Want die gele vlekken verschijnen ook meteen als je 'm in de hand hebt...
pi_112735149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Bij AB zullen nooit vlekken ontstaan. Alleen AA is een zekerheidje.
pi_112738210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het is inmiddels al zo goed als bevestigd dat nieuwe revisies (combinatie hardwarerevisie en touchfirmware) geen problemen meer vertonen.

Een lichte gele tint aan de onderzijde is overigens niet hetzelfde als het gele vlekken probleem.

Ik heb nu een 12W17 AA die vatbaar zou zijn voor de gele vlekken, maar na meerdere keren warmstoken en gelegen te hebben in een warme auto is er nog geen gele vlek te bekennen... Ze hebben het niet allemaal dus.

[ Bericht 13% gewijzigd door Fritessaus op 11-06-2012 14:56:44 ]
pi_112757955
Ik heb sinds 23 mei ook een Sony Xperia S :)
Ben er erg tevreden over! Hij is erg snel en geluid en scherm zijn erg goed. Camera bevalt ook prima.
Had alleen wat problemen met de lichtgevoeligheid maar dat is inmiddels opgelost.
Nog geen gele vlekken gezien hier :)
Music is our universal language
pi_112768291
Klinkt net als een soa, die gele vlekken…
  maandag 11 juni 2012 @ 23:30:27 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112768538
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Het is inmiddels al zo goed als bevestigd dat nieuwe revisies (combinatie hardwarerevisie en touchfirmware) geen problemen meer vertonen.

Een lichte gele tint aan de onderzijde is overigens niet hetzelfde als het gele vlekken probleem.

Ik heb nu een 12W17 AA die vatbaar zou zijn voor de gele vlekken, maar na meerdere keren warmstoken en gelegen te hebben in een warme auto is er nog geen gele vlek te bekennen... Ze hebben het niet allemaal dus.
Week 9 t/m 14 had er extreem last van, daarna heb ik het idee dat het minder werd.
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef Futureshock het volgende:
Ik heb sinds 23 mei ook een Sony Xperia S :)
Ben er erg tevreden over! Hij is erg snel en geluid en scherm zijn erg goed. Camera bevalt ook prima.
Had alleen wat problemen met de lichtgevoeligheid maar dat is inmiddels opgelost.
Nog geen gele vlekken gezien hier :)
Hier nu ook helemaal tevreden met de Xperia, snelheid, camera, scherm :9, ruimte (hiervoor een Desire :'))

Nu alleen nog een update naar 4.0 en het is helemaal top :D, binnenkort ook maar eens dat muziek gedoe van Sony proberen klinkt leuk (spotify achtig).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112770280
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef iewl het volgende:
Klinkt net als een soa, die gele vlekken…
komt door onveilige telefoonsex
pi_112777944
Prima telefoon tot nu toe alleen valt de batterijduur me nog steeds enorm tegen.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_112781095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:28 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Prima telefoon tot nu toe alleen valt de batterijduur me nog steeds enorm tegen.
Heb je .75 al? Sinds die update kan ik nu makkelijk de 20 uur halen met gewoon normaal gebruik ( internet, facebook, whatsapp, nu )

En anders binnen 1 á 2 weken ICS met weer kleine verbeteringen.
pi_112781126
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Jij zal wel dan touch firmware versie 6 hebben.

AA + touch firmware 7 is altijd gele vlekken ( wanneer is dan de vraag ).
pi_112796880
Nee, het is touch firmware 7. ;)
pi_112837203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Fritessaus het volgende:
Nee, het is touch firmware 7. ;)
brrrr, elke dag een onzekere dag. brrr :P
pi_112920529
Ja ach, wellicht ooit eens maar tot nu toe nog steeds geen gele vlekken dus het zal wel meevallen denk ik.
pi_113059788
Even .75 firmware-update draaien, wat merk je daarvan?
pi_113060726
Pats! Tijdens het browsen valt mijn Xperia S, met nog 70% batterij, uit om nooit meer aan te gaan. Laadt ook niet meer en doet helemaal niets meer. En ik ken de klantenservice van Sony (:'() maar daar mag Castle-telecom zich lekker mee gaan bemoeien. K*T!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113061045
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Pats! Tijdens het browsen valt mijn Xperia S, met nog 70% batterij, uit om nooit meer aan te gaan. Laadt ook niet meer en doet helemaal niets meer. En ik ken de klantenservice van Sony (:'() maar daar mag Castle-telecom zich lekker mee gaan bemoeien. K*T!
Heb je aanknop+ vol omhoog ingedrukt gehouden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')