Dat is zeker geen onzin, kijk maar op welke site dan ook intensieve krachttraining remt de groei zeker op jongere leeftijd. Met normaal sporten is niks mis, maar voor krachttraining ga je tenslotte naar de sportschool. Verder zegt mijn sportschoolhouder dit ook.quote:
Ik kan geen site vinden waar dat wordt bewezen hoor, kom eens met een bron?quote:Op zondag 8 april 2012 09:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is zeker geen onzin, kijk maar op welke site dan ook intensieve krachttraining remt de groei zeker op jongere leeftijd. Met normaal sporten is niks mis, maar voor krachttraining ga je tenslotte naar de sportschool. Verder zegt mijn sportschoolhouder dit ook.
quote:Op zondag 8 april 2012 09:14 schreef Sorella het volgende:
Krachtsport op jonge leeftijd wordt niet aangeraden (iets met je spieren en gewrichten), pas rond je 18de mag je er mee beginnen, volgens de orthopeed.
Veel naar de sportschool gaan als je nog jong bent zorgt er voor dat je botten een klein beetje krom groeien en je daardoor minder in de lengte groeit. Je botten blijven echter wel even langquote:
Zat rokers die tot hun 90e leven, betekend niet dat roken niet je longen kapot maakt en het risico op kanker flink verhoogd.quote:Op zondag 8 april 2012 10:52 schreef seto het volgende:
[..]
Genoeg Olympische gewichtheffers die op een jonge leeftijd beginnen en gewoon op een normale lengte komen anders.
Bron?quote:Op zondag 8 april 2012 11:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Veel naar de sportschool gaan als je nog jong bent zorgt er voor dat je botten een klein beetje krom groeien en je daardoor minder in de lengte groeit. Je botten blijven echter wel even lang
Dit. Is natuurlijk een onzinuitspraak, maar wel het werkelijke probleem: word wat zelfverzekerder en houd eens op met miepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met die lengte zal je helaas nooit een vriendin kunnen krijgen, maar daar valt ook wel mee te leven hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |