Ik weet niet maar het lijkt alsof ik al 2 jaar op dezelfde lengte blijf. 2 jaar geleden was ik ongeveer even lang als mijn vader. Nu ben ik iets langer dan, paar cm niet veelquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad ligt er allemaal aan of je een laatbloeier bent of een "vroegbloeier". Heb je jouw groeispurt al gehad? Dus in bijv. een jaar een tiental centimeter gegroeid? Ik ben in ruim 3 jaar tijd 25cm gegroeid en ik groei nog steeds met twintig jaar.
Groep 8 betwijfel ik, meestal krijg je het pas op de middelbare school. Dus ik denk dat je hem nog wel zult krijgen dan maar dat kan je ook zien aan het lichaamshaar wat je hebt. Heb je al okselhaar, baard, snor etc. Zoniet dan groei je nog is mij verteld door de GGD destijdsquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Ik weet niet maar het lijkt alsof ik al 2 jaar op dezelfde lengte blijf. 2 jaar geleden was ik ongeveer even lang als mijn vader. Nu ben ik iets langer dan, paar cm niet veel
Volgens heb ik mijn groeispurt in groep 8 gehad ofzo
Niet echt iets om blij mee te zijn denk :pquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef DutchSpike het volgende:
Je hebt nog 3 jaar hoor. Ik nog 8 jaar en ik ben al 1.83, en ik ben 2.09 uitgerekend.
okselhaar en borsthaar heb ik. Ik heb ook een lichte baard en snor, als ik niet scheer. Maar dat zijn meer lichte bakkebaarden en haar onder kin en dat kan ik geen baard noemen eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Groep 8 betwijfel ik, meestal krijg je het pas op de middelbare school. Dus ik denk dat je hem nog wel zult krijgen dan maar dat kan je ook zien aan het lichaamshaar wat je hebt. Heb je al okselhaar, baard, snor etc. Zoniet dan groei je nog is mij verteld door de GGD destijds
Ja, valt mee eigenlijk. Maar door de hoge gemiddelde in Nederland lijk ik wel veel korter dan meeste mensen. Maar ik ben al blij als ik 1,75 haal ook al scheelt het 2cm. Is mooie getal. Ik weet niet eens o ik echt 173 ben of 172,5quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:42 schreef computerprobleem het volgende:
1.73 valt wel mee toch? In Nederland ben je kleiner dan veel mensen (waarschijnlijk niet eens de meesten), maar de gemiddelde lichaamslengte in NL is dan ook het hoogst in de wereld volgens mij (1.80 of zo).
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:02 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Ja, valt mee eigenlijk. Maar door de hoge gemiddelde in Nederland lijk ik wel veel korter dan meeste mensen. Maar ik ben al blij als ik 1,75 haal ook al scheelt het 2cm. Is mooie getal. Ik weet niet eens o ik echt 173 ben of 172,5
Sportschool is juist slecht voor je als je in de groei bent. Dat is iets wat de groei vermindert net zoals roken , alcohol etc. Zeker op jonge leeftijd, dus ik betwijfel of je er nu nog wat van zal zien als je stopt...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:52 schreef 1983scarface het volgende:
achja met enkele centimeters ben ik ook blij. Ik hoop dat ik 1,75 haal
En sportschool doet niet veel goeds aan je lengte toch? Ik denk dat ik daarmee ga stoppen
Ik ben gestopt, in hoop voor meer groei. Ik ging een jaartje naar de sportschool.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sportschool is juist slecht voor je als je in de groei bent. Dat is iets wat de groei vermindert net zoals roken , alcohol etc. Zeker op jonge leeftijd, dus ik betwijfel of je er nu nog wat van zal zien als je stopt...
Dit is onzin en nooit bewezen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sportschool is juist slecht voor je als je in de groei bent. Dat is iets wat de groei vermindert net zoals roken , alcohol etc. Zeker op jonge leeftijd, dus ik betwijfel of je er nu nog wat van zal zien als je stopt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |