100% zeker bestaat trouwens niet totdat je het geld hebt, daarom heb je op Marktplaats ook de functie "reserveren".quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:38 schreef Braddie het volgende:
Nou... die gast was dus laaiend enthousiast en zei dat hij hem 100% zeker ging kopen via de mail, daarom was ie al van internet af..
Aha, nouja, ik vertrouwde die gast wel, hij kwam echt heel enthousiast over, naja.. balen, dat wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:54 schreef guitarist het volgende:
[..]
100% zeker bestaat trouwens niet totdat je het geld hebt, daarom heb je op Marktplaats ook de functie "reserveren".
Lijkt jou welquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aha, nouja, ik vertrouwde die gast wel, hij kwam echt heel enthousiast over, naja.. balen, dat wel.
Haha, klopt!, maar zò enthousiast nou ook weer niet..quote:
Haha ;Dquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Een bod op Marktplaats is net als Yolanthe... Leuk, maar onbetrouwbaar.
Je komt een heel eind door een tremlo effect te gebruiken om het geluid te benaderen.quote:
quote:
Een lelijk sjaaltje van een rotclub.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:11 schreef Niles-Crane het volgende:
Wat heb ik nu dan toch gekocht?
[ afbeelding ]
Ja leuk klankje! Lange sustain. Heb er nog niet zoveel op kunnen spelen so far. Bassnaren klonken nog wel dof, dus wellicht even de elementjes afstellen of nieuwe snaren erop. Denk dat het wel een redelijk professionele ombouw was want op de intonatie en bedrading valt niks af te dingen. Misschien nog een beetje de topkam afveilen en de trussrod afstellen, denk dat de actie nog wel een tikkie lager kan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef BurnaBoy het volgende:
Soort van lespaulocaster, humor. klinkt het ding ook een beetje dan ?
Ziet er niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:11 schreef Niles-Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:11 schreef Niles-Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de film aan het downloaden kopenquote:
Jaren terug ooit een keer gezien en ik kan me er niet meer veel van herinneren. Ik vond hem wel aardig, maar het is niet mijn favoriete Sam Peckinpah film.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik ben de film aan het downloaden kopen
Gitaar niet mijn smaakquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:11 schreef Niles-Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een aparte gitaar ja, maar dat is het leuke eraan (vind ik). En nee geen seizoenkaarthouder haha, beetje een duur grapje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Gitaar niet mijn smaak
Heb je ook seizoens kaart ?
Nee van buzz osbournequote:
Dacht al zijn moeilijk te vindenquote:
Vijlenquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:13 schreef Niles-Crane het volgende:
Fretbuzz op de dikke e-snaar, op de 15e fret. Verder nergens fretbuzz. Hoe kan dat en hoe krijg ik het weg?
Zadeltje of trussrod een tikje bijstellen.quote:
Lijkt me niet als ik lees wat hij omschrijft dan is er echt 1 fret iets te hoog.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zadeltje of trussrod een tikje bijstellen.
Of net wat dikkere snaren gebruiken
Zadeltje had ik bijgesteld, maar als ik die fretbuzz eruit wilde halen moest ie wel heel erg hoog. Trussrod heb ik juist naar beneden afgesteld omdat de overige actie nog een stuk lager kon. Die fretbuzz is het enige mankementje nog aan de gitaar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zadeltje of trussrod een tikje bijstellen.
Of net wat dikkere snaren gebruiken
Of dat zadeltje staat net wat lager dan de rest...quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lijkt me niet als ik lees wat hij omschrijft dan is er echt 1 fret iets te hoog.
Die ene fret die net iets te hoger is dan de rest.quote:
Trussrod iets terugdraaien dan....quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:19 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Zadeltje had ik bijgesteld, maar als ik die fretbuzz eruit wilde halen moest ie wel heel erg hoog. Trussrod heb ik juist naar beneden afgesteld omdat de overige actie nog een stuk lager kon. Die fretbuzz is het enige mankementje nog aan de gitaar.
Voordat ik aan de trussrod-stelling begon was het probleem er alquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trussrod iets terugdraaien dan....
enige wat ik voor je kan doen atm is een kut-telefooncamera foto makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doe eens een duidelijke foto plaatsen
Dan zou ik die fret eerst eens een paar tikjes geven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Voordat ik aan de trussrod-stelling begon was het probleem er al
gmta.. Net met zo'n rubberhamer wat tikken gegeven maar het geeft niks mee. Durf ook niet mijn fretboard kapot te rammen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik die fret eerst eens een paar tikjes geven.
Ik zou er 50 euro bijleggen. Dan heb je deze:quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:57 schreef Marnixos het volgende:
http://www.thomann.de/nl/danelectro_de_59_dano_black.htm
219 euro voor zo'n mooi Danelectro dingetjeDoen of niet?
Vijlen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:35 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
gmta.. Net met zo'n rubberhamer wat tikken gegeven maar het geeft niks mee. Durf ook niet mijn fretboard kapot te rammen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |