"Banjo Barney" McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.quote:
Dat is geen toeval meer. 3 oude kerels op 1 dag...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Banjoman Barney McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.
D-d-d-d-dus ze leven nog?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef brother52 het volgende:
En wat als dat van Layne geen overdosis was?
Kurt geen zelfmoord pleegde en dat van Cozy geen ongeluk was?
Nee, dat is Elvis.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is Elvis.
Hier zit een geheime organisatie achter met ongelimiteerd budget en banden met Brein.
Het antwoord daarop is simpel...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Ulx het volgende:
Even wat muziek. Van hetzelfde niveau als de laatste riedel posts.
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.
Om 20:00 zat ik nog steeds op het werkquote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Om 20:00 uur iedereen de Marshall op 11 en een kwartier lang gaan !!!!
RIP Jim
Zouden ze nu dan eindelijk eens met een nieuw ontwerp komen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een kutdag... Ferdinand Porsche ook overleden.
Vast nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zouden ze nu dan eindelijk eens met een nieuw ontwerp komen?
Hij gaat maar tot 10 die van mijquote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Om 20:00 uur iedereen de Marshall op 11 en een kwartier lang gaan !!!!
RIP Jim
Hee, d'r staat een Ibanez te koop op marktplaats!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Eindelijk weer wat kwaliteitsposts. [ afbeelding ]
Aha....quote:Op donderdag 5 april 2012 23:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hee, d'r staat een Ibanez te koop op marktplaats!
O nee, hij is weer weg.
Of wacht, daarissieweer
O nee, toch weer verdwenen.
Nou moe? Ineens staat ie er weer
Of toch niet?
Ik snap het helemaal niet meer.
Ow, vandaar dat ie weg is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aha....
Hij is al verkocht!, dus deze discussie is niet meer nodig, en dit is schoppen om het schoppen Ulx .
Die '79 serie zijn echt gaaf! Alleen het geld niet liggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef genakt het volgende:
Dean iets voor jou?
[TK] Dean Z '79 Elektrische Gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |