Daar gaat m`n geld, ik ga hard hopen!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet niet of het 100% waar is, maar ik lees dat Gilmour gaat touren en Amsterdam ook gaat bezoeken
Ja, ik las het net.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een kutdag... Ferdinand Porsche ook overleden.
JCM-800 Jim Marshall Reissue, ik zeg het je!!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Er zal vast iets gebeuren ja. Zelfde als bij Marshall.
Hoop stiekem dat er een re-issue van de Marshall One komt nu.
Maar wel heel toevallig dat er 2 op precies dezelfde dag gaan.quote:
Da's waar. Kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wel heel toevallig dat er 2 op precies dezelfde dag gaan.
Het is een complot.quote:
"Banjo Barney" McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.quote:
Dat is geen toeval meer. 3 oude kerels op 1 dag...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Banjoman Barney McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.
D-d-d-d-dus ze leven nog?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef brother52 het volgende:
En wat als dat van Layne geen overdosis was?
Kurt geen zelfmoord pleegde en dat van Cozy geen ongeluk was?
Nee, dat is Elvis.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is Elvis.
Hier zit een geheime organisatie achter met ongelimiteerd budget en banden met Brein.
Het antwoord daarop is simpel...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Ulx het volgende:
Even wat muziek. Van hetzelfde niveau als de laatste riedel posts.
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |