Een gitaar uit 1974(Ibanez Les Paul Black Beauty) valt moeilijk nieuw te krijgen nog, en deze was in hele goede staat !quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef xSouL het volgende:
[..]
Lol, grappig.
Maar heeft die niet genoeg geld om een gloednieuwe te halen? Of had jij een exclusieve versie van een gitaarWat voor een heb je aan hem verkocht?
Bohh, had hij die maar mee, die laat ik maar al te graag mijn gitaren zienquote:
Dat je haar graag je gitaren laat zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bohh, had hij die maar mee, die laat ik maar al te graag mijn gitaren zien(if you know what i mean)
Ik heb een prachtige snaar waar ze wel even mee mag spelen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat je haar graag je gitaren laat zien.
Wat heb je?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
Hmm de doos was groter dan verwacht past niet in mijn rugzak
Sowieso een te kleine rugzak.quote:
was de pod hd500 en 300 gaan testen. Toch voor de 500 gekozen. Wat een geluid maakt dat ding zegquote:
Tof!, zijn beide wel mooie dingen, maar toevallig heb ik laatst de 500 getest en GOD wat is dàt ding ingewikkeldquote:Op donderdag 5 april 2012 17:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
was de pod hd500 en 300 gaan testen. Toch voor de 500 gekozen. Wat een geluid maakt dat ding zegen veelzijdig.
Maar hij was iets groter dan ik verwacht had
Leuk speelgoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
was de pod hd500 en 300 gaan testen. Toch voor de 500 gekozen. Wat een geluid maakt dat ding zegen veelzijdig.
Maar hij was iets groter dan ik verwacht had
vond het wel meevallen. Voor een test met de pod naar koptelefoon en naar amp. Met alleen de pre-sets en de opties daarvan aanpassen was het vrij vanzelfsprekend. Genoeg uitleg met tekst op de pod zelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tof!, zijn beide wel mooie dingen, maar toevallig heb ik laatst de 500 getest en GOD wat is dàt ding ingewikkeld
ik vond de preset patches die erop zaten al een ware eargasm bij sommige.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk speelgoed.
Afgelopen zaterdag nog gebruikt voor opnames.
Binnenkort eens een hele dag mee spelen, patches maken en zo.
Netjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:30 schreef ssebass het volgende:
Na al die tijd lurken post ik ook maar eens wat. Zeker met zo'n titel voor het topic. Was vroeger geen Fender fan maar ben zeker om. Weer heerlijk lopen jammen op mijn vrije dag:
Eind van de link .be? Ben gewoon in NL hoor, weird stuff..
Het is gewoon bizar hoeveel verschil er ook is met de oude generatie pods.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik vond de preset patches die erop zaten al een ware eargasm bij sommige.
Dus ik verheug me er ook al op om dadelijk mee te spelenvoel me net een klein kind me kerst nu
Thanksquote:Op donderdag 5 april 2012 17:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Netjes.
Moest er bij die 2e nou zoveel echo op?
ja ik vond die van de 300 ook vies tegenvallen in vergelijking met de 500. Ik heb op de 500 op et laatst nog de metallica clean preset en een andere clean preset gebruikt Bohhquote:Op donderdag 5 april 2012 17:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar hoeveel verschil er ook is met de oude generatie pods.
Je geluid verdrinkt een beetje. Gewoon clean, met een heel klein beetje reverb en chorus klinkt het stukken beter.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Thanks
De tweede is met precies hetzelfde geluid opgenomen als de eerste alleen heb ik er in de DAW een expander overheen gegooid aangezien ik het toch met twee mics had opgenomen. Is het echt zo veel vind je? Houd zelf van surf muziek dus hoe meer reverb hoe beter
Dat is raar want het is precies dezelfde techniek. De 500 is alleen wat uitgebreider.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik vond die van de 300 ook vies tegenvallen in vergelijking met de 500. Ik heb op de 500 op et laatst nog de metallica clean preset en een andere clean preset gebruikt Bohh![]()
Ik speelde even One tot de solo klonk echt net als de studioversie. (qua gitaargeluid dan)
Ik vind het juist wel weer vet klinkenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je geluid verdrinkt een beetje. Gewoon clean, met een heel klein beetje reverb en chorus klinkt het stukken beter.
Gelukkig dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 5 april 2012 18:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer vet klinken
Dan ga ik even heel hard hopen. Die moet ik gewoon nog een keer gezien hebben. Groot voorbeeld voor mij en waarschijnlijk niet alleen voor mijquote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet niet of het 100% waar is, maar ik lees dat Gilmour gaat touren en Amsterdam ook gaat bezoeken
Dan zal ik hem snel even in elkaar zetten! En een functiegenerator zoekenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Om 20:00 uur iedereen de Marshall op 11 en een kwartier lang gaan !!!!
RIP Jim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |