Hebben ze rare posts?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha. Soms denk ik er wel eens over na om gewoon random kkhard hun username te schreeuwen, kijken hoe ze reageren
.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat er chicks zitten die sletteriger zijn.
No offense
Hengel hengel.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blufffffffffff
Namen dan
Overigens heb ik er zelf ook wel zo m'n ideen over wie de grootste Fernandes slet is
Ja Phan natuurlijk het ergste. Niet dat dit negativiteit is jegens haar, gewoon de waarheidquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat er chicks zitten die sletteriger zijn.
No offense
R&P typesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Hebben ze rare posts?
Het lijkt me echt lachen wanneer ze expliciete posts in SEX hebben.
Lees post boven je sherlock.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
Jullie doen net alsof slet iets negatiefs is.
Ik ben ook confusedquote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
Is het ook. Losbandige wijven die maar rondneuken. Vroeger wachtte we nog tot het huwelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
Namen wil ik niet geven want ik weet niet of zij het waarderen als ik dat hier postquote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blufffffffffff
Namen dan
Overigens heb ik er zelf ook wel zo m'n ideeen over wie de grootste Fernandes slet is
True. Ben blij dat ik degene was die het flamousje van mijn vriendin mocht ontmaagdenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het ook. Losbandige wijven die maar rondneuken. Vroeger wachtte we nog tot het huwelijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Ben blij dat ik degene was die het flamousje van mijn vriendin mocht ontmaagden
Jajongquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Namen wil ik niet geven want ik weet niet of zij het waarderen als ik dat hier post
Wie denk jij dan?
ik pik ze ook gewoon op aan de brugklasquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Ben blij dat ik degene was die het flamousje van mijn vriendin mocht ontmaagden
Jajong zit zwaar onder de plak inmiddels volgens mijquote:
Van z'n eigen slettenvochtquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jajong zit zwaar onder de plak inmiddels volgens mij
Heerlijk labiel dus. Als ze er een beetje redelijk uitzien zou ik ervoor gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
R&P types. En 1 van ONZ volgens mij. Echt zo'n typische.
Gewoon zo'n FOK!-kreet schreeuwen en dan doorlopen met je vriendenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Heerlijk labiel dus. Als ze er een beetje redelijk uitzien zou ik ervoor gaan.
Ik denk dat hij iets anders bedoeltquote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon zo'n FOK!-kreet schreeuwen en dan doorlopen met je vriendenhelemaal flabbergasted en bang achterlaten op de gang.
Ja, maar het zijn jongensquote:Op donderdag 5 april 2012 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets anders bedoelt.
Laat ons meegenieten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik trek echt de meest sexy bekken wanneer ik hard ga.
cher-: ''denk maar niet dat je lekker bent in reallife''quote:Op donderdag 5 april 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik trek echt de meest sexy bekken wanneer ik hard ga.
Bekrompen.quote:
Walgelijk. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets anders bedoelt.
Nee want dan ben ik een aandachtshoer.quote:
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 00:34 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Walgelijk. Maar je hebt wel gelijk.
Het zou echter wel hard zijn om achter haar te gaan staan wanneer ze in gesprek is met iemand en wanneer ze over iets klaagt keihard "Terechte klacht!" te roepen!
Neehoor dat staat ze niet. Maar keep on dreamingquote:Op donderdag 5 april 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig sta jij open (HOOOOOOO) voor alles.
Klopt, desperate big time.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig sta jij open (HOOOOOOO) voor alles.
Wauw, precies dit was ik aan het postenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:34 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Walgelijk. Maar je hebt wel gelijk.
Het zou echter wel hard zijn om achter haar te gaan staan wanneer ze in gesprek is met iemand en wanneer ze over iets klaagt keihard "Terechte klacht!" te roepen!
Jij weet helemaal niks van de vleselijke lusten tussen Fas en mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neehoor dat staat ze niet. Maar keep on dreaming
Ik had het over een meisje van FOK! En jij zei "daar kom ik er dagelijks een paar van tegen op school".quote:
Wanneer werkte jij ook alweer bij de invito in Nijmegen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, precies dit was ik aan het postenIk ben wel bang dat iets soortgelijks mij ooit gaat overkomen tho. Social suicide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |