Je bent een vrouw...quote:
Groot gelijk. dikke skitta aan hebben enzulks jwtquote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nu gewoon keihard te lachen om die backfire die ik krijg
Korte samenvatting?quote:
Overigens denk ik van niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nu gewoon keihard te lachen om die backfire die ik krijg
Ging meer om de sletterigheid binnen Fernandes. Toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Overigens denk ik van niet hoorDat aantal van jou valt best mee. Niet dat dat altijd aangeeft of je een slet bent of niet, maar oke.
Apathische kuthippie.quote:
Ik kom er een paar dagelijks tegen op schoolquote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik kwam laatst een meisje van FOK! tegen in de trein die ik herkende van een foto!
spugen ze nog naar je?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kom er een paar dagelijks tegen op school.
Ziet yvonne d'r nog steeds zo knap uit?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik kwam laatst een meisje van FOK! tegen in de trein die ik herkende van een foto!
Maar ik had haar wel aangesproken, er was namelijk een aanleiding.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kom er een paar dagelijks tegen op school.
Ja klopt, maar ik denk dat er chicks zitten die sletteriger zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ging meer om de sletterigheid binnen Fernandes. Toch?
Ik zou haar serieus geven.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziet yvonne d'r nog steeds zo knap uit?
Hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Maar ik had haar wel aangesproken, er was namelijk een aanleiding.
er is maar 1 yvonne die mijn hart zou veroverenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziet yvonne d'r nog steeds zo knap uit?
Blufffffffffffquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat er chicks zitten die sletteriger zijn.
No offense
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |