En dan jezelf aankijken in de spiegel. Ik vind het underrated.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, ideaal inderdaad
Niet om het een of ander, maar volgens mij heb jij de meesten 'gemeet' van heel Fernandesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Durf te zeggen wie het sletje van Fernandes isBluf
Wat heb jij ons te bieden?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom denk je dat ik hier opeens post?
Haar moneymaker.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Wat heb jij ons te bieden?
Wat zijn jouw unieke skills to pay the bills?
Precies zoquote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan jezelf aankijken in de spiegel. Ik vind het underrated.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar volgens mij heb jij de meesten 'gemeet' van heel Fernandes.
Maakt haar nog geen sletquote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar volgens mij heb jij de meesten 'gemeet' van heel Fernandes.
Waarom gemeet tussen aanhalingstekens dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, om eerlijk te zijn denk ik dat jij dat bentquote:Op donderdag 5 april 2012 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Durf te zeggen wie het sletje van Fernandes isBluf
Ik ben in de mood voor iets met yogapants.quote:
Ik niet, jij wel?quote:
Uhu. Heb ook altijd een klein spiegeltje meequote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Trek je jezelf ook wel eens af terwijl je in de spiegel kijkt?
Ik ga mijn game hier niet zomaar blootgeven natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Wat heb jij ons te bieden?
Wat zijn jouw unieke skills to pay the bills?
Geen zin in. Kijk wel de samenvatting van de EO Jongerendag 2011quote:
Mwa, ik denk het nietquote:
Dan heb jij erg veel gelukquote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je weet dat jouw webcam al 2,5 uur aanstaat, he?
Watsdat.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben in de mood voor iets met yogapants.
En ben je er achteraf trots op?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Uhu. Heb ook altijd een klein spiegeltje mee
Ga drummerboy pijpenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nu gewoon keihard te lachen om die backfire die ik krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |