Hebben ze rare posts?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha. Soms denk ik er wel eens over na om gewoon random kkhard hun username te schreeuwen, kijken hoe ze reageren
.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat er chicks zitten die sletteriger zijn.
No offense
Hengel hengel.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blufffffffffff
Namen dan
Overigens heb ik er zelf ook wel zo m'n ideen over wie de grootste Fernandes slet is
Ja Phan natuurlijk het ergste. Niet dat dit negativiteit is jegens haar, gewoon de waarheidquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat er chicks zitten die sletteriger zijn.
No offense
R&P typesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Hebben ze rare posts?
Het lijkt me echt lachen wanneer ze expliciete posts in SEX hebben.
Lees post boven je sherlock.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
Jullie doen net alsof slet iets negatiefs is.
Ik ben ook confusedquote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
Is het ook. Losbandige wijven die maar rondneuken. Vroeger wachtte we nog tot het huwelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef krioro het volgende:
Namen wil ik niet geven want ik weet niet of zij het waarderen als ik dat hier postquote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blufffffffffff
Namen dan
Overigens heb ik er zelf ook wel zo m'n ideeen over wie de grootste Fernandes slet is
True. Ben blij dat ik degene was die het flamousje van mijn vriendin mocht ontmaagdenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het ook. Losbandige wijven die maar rondneuken. Vroeger wachtte we nog tot het huwelijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Ben blij dat ik degene was die het flamousje van mijn vriendin mocht ontmaagden
Jajongquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Namen wil ik niet geven want ik weet niet of zij het waarderen als ik dat hier post
Wie denk jij dan?
ik pik ze ook gewoon op aan de brugklasquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Ben blij dat ik degene was die het flamousje van mijn vriendin mocht ontmaagden
Jajong zit zwaar onder de plak inmiddels volgens mijquote:
Van z'n eigen slettenvochtquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jajong zit zwaar onder de plak inmiddels volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |