hm, dat is nog maar een half jaar aan de gang eigenlijk dus. Apart dat dat zo'n vlucht heeft genomen.quote:
Via fok dus? En hoe is dat afgelopen? Bij mij is het nog steeds niet afgelopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Via alle mogelijke wegen.![]()
Er zitten hier verknipte lui zeg ik je.
Ik denk dat alleen de oude SCers dat herkennenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Deze sc word echt supervaagvan wie is die kloon met die lange naam nou weer?
Ze gaf het op. Goddank.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Via fok dus? En hoe is dat afgelopen? Bij mij is het nog steeds niet afgelopen.
Ik word oud. O_oquote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de oude SCers dat herkennen
Dat is jammer, zou je best eens willen treffen op zo'n meet.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee maar ik zou er best tussen passen, ik ben alleen meet schuw.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde de SCers die hier wat langer zitten Chaidosumquote:
wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij zo leuk met die mannen mee gaat praten om te kijken hoe ver hij zal gaan, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef Cher- het volgende:
Dat is denk ik veelal zo omdat mensen achter de computer meer durven. Ik heb altijd wel leuke meetings gehad behalve dat sommige dingen uit de hand zijn gelopen maar mannen denken en willen soms teveel, zeg maar.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat jij zo leuk met die mannen mee gaat praten om te kijken hoe ver hij zal gaan, natuurlijk.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze gaf het op. Goddank.![]()
Sindsdien kijk ik wel uit met die psycho's hier.
Kut reactie want dat is niet altijd zo. Ik dacht dat die jongen wel leuk was (je creëert onbewust toch een beeld van mensen) totdat ik hem een paar keer real heb gesproken en erachter kwam dat het een gestoorde is.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat jij zo leuk met die mannen mee gaat praten om te kijken hoe ver hij zal gaan, natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
quote:
Wie was dat dan? DM me!quote:
Dat zul je elke keer weer zien. Hier doen ze normaal maar ondertussen hangen er wat draden los in die bovenkamer.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ooit moet het ook wel ophouden lijkt me maar dat van mij is nu al maanden bezig. Krijg ik ineens weer een berichtje ja ik wil toch even iets van me laten horen en ik hoop dat je iets terugstuur
! Rare is, die gozer wordt hier als best 'hot en tof' gezien maar hij spoort voor geen meter IRL. Maar ok.
Die chick van jou ook of is het gewoon een psycho, ook op internet?
Ja nu willen we een naam wetenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ooit moet het ook wel ophouden lijkt me maar dat van mij is nu al maanden bezig. Krijg ik ineens weer een berichtje ja ik wil toch even iets van me laten horen en ik hoop dat je iets terugstuur
! Rare is, die gozer wordt hier als best 'hot en tof' gezien maar hij spoort voor geen meter IRL. Maar ok.
Die chick van jou ook of is het gewoon een psycho, ook op internet?
[..]
Kut reactie want dat is niet altijd zo. Ik dacht dat die jongen wel leuk was (je creëert onbewust toch een beeld van mensen) totdat ik hem een paar keer real heb gesproken en erachter kwam dat het een gestoorde is.
Wie is het? Lang geleden?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zul je elke keer weer zien. Hier doen ze normaal maar ondertussen hangen er wat draden los in die bovenkamer.![]()
Maar ja, hier was ze ook best twisted maar ze had me misleid. En ik trap er nog in ook.
Ze had 20.000 verschillende accounts.quote:
Zweetteef \o/quote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze had 20.000 verschillende accounts.![]()
En dit was vorig jaar, rond oktober of zo volgens mij.
Hier zie je bij mij ook al wel dat ik rare trekjes heb.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zul je elke keer weer zien. Hier doen ze normaal maar ondertussen hangen er wat draden los in die bovenkamer.![]()
Maar ja, hier was ze ook best twisted maar ze had me misleid. En ik trap er nog in ook.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier zie je bij mij ook al wel dat ik rare trekjes heb.
Bij mij hangen d'r ook draden los maar ik kom er wel voor uit en waarschuw de meeste mannen dan ook om niet met mij in zee te gaan. True story.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet zo happen joh. Het is onderhand ook geen uitdaging meer om jou op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:44 schreef Cher- het volgende:
Kut reactie want dat is niet altijd zo. Ik dacht dat die jongen wel leuk was (je creëert onbewust toch een beeld van mensen) totdat ik hem een paar keer real heb gesproken en erachter kwam dat het een gestoorde is.
Ja maar ja, jij bent dan ook wel van het lekker gek doen met de meiden.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier zie je bij mij ook al wel dat ik rare trekjes heb.
Jacuzzi dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bij mij hangen d'r ook draden los maar ik kom er wel voor uit en waarschuw de meeste mannen dan ook om niet met mij in zee te gaan. True story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |