Ben jij wel eens bij een Fok!meet geweest?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Cher- het volgende:
Dat is toch wel vaker zo in slowchats, allemaal lief zijn voor elkaar enzo. Ik ben oprecht benieuwd of de toffe fernandes-mensen ook nog eens gaan meeten met elkaar om dansjes te doen bij een festival of dat het bij de veilige chat achter de schermen blijft.
Bijna de helft van de fernandes mensen heeft elkaar al gemeet hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is toch wel vaker zo in slowchats, allemaal lief zijn voor elkaar enzo. Ik ben oprecht benieuwd of de toffe fernandes-mensen ook nog eens gaan meeten met elkaar om dansjes te doen bij een festival of dat het bij de veilige chat achter de schermen blijft.
Nou, wel een paar keer een 1 op 1 meet. En jij?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij een Fok!meet geweest?
Ja een aantal meets meegemaakt. Mijn ervaring is dat je dan vaak een nogal afgezwakte versie krijgt te zien van de users, zoals die zich hier in topics laten zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:32 schreef Cher- het volgende:
Nou, wel een paar keer een 1 op 1 meet. En jij?
Tja, achter een monitor is het makkelijk stoere verhalen vertellen, maar in het echt toch wat minder danquote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja een aantal meets meegemaakt. Mijn ervaring is dat je dan vaak een nogal afgezwakte versie krijgt te zien van de users, zoals die zich hier in topics laten zien.
watskeburt?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig van gesnapt, maar het zal allemaal wel, heel dat "kijk ons elkaar eens kennen". En goedemorgen trouwens.
Van die Fernandes? Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna de helft van de fernandes mensen heeft elkaar al gemeet hoor.Ik heb volgende week weer een meet.
Beter kan je zo'n meet dan via FOK! laten verlopen. Lekker naast elkaar commenten en zoveel mogelijk enige verdere sociale interactie beperken tot het bestellen van bier en fristiequote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja een aantal meets meegemaakt. Mijn ervaring is dat je dan vaak een nogal afgezwakte versie krijgt te zien van de users, zoals die zich hier in topics laten zien.
frisdrankquote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van die Fernandes? Als dat geen neuken wordt..
(waar komt die naam 'Fernandes' eigenlijk vandaan?)
Haha.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter kan je zo'n meet dan via FOK! laten verlopen. Lekker naast elkaar commenten en zoveel mogelijk enige verdere sociale interactie beperken tot het bestellen van bier en fristie
Dat is denk ik veelal zo omdat mensen achter de computer meer durven. Ik heb altijd wel leuke meetings gehad behalve dat sommige dingen uit de hand zijn gelopen maar mannen denken en willen soms teveel, zeg maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, van de MW2 sc. (Game)quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van die Fernandes? Als dat geen neuken wordt..
(waar komt die naam 'Fernandes' eigenlijk vandaan?)
Zo ken ik de Fok!meets inderdaad. Ben jij een Frequent Fok!meet Flyer?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter kan je zo'n meet dan via FOK! laten verlopen. Lekker naast elkaar commenten en zoveel mogelijk enige verdere sociale interactie beperken tot het bestellen van bier en fristie
Ik had er ook zo één, psycho op mijn nek opeens.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is denk ik veelal zo omdat mensen achter de computer meer durven. Ik heb altijd wel leuke meetings gehad behalve dat sommige dingen uit de hand zijn gelopen maar mannen denken en willen soms teveel, zeg maar.
Cool, je bent een gamer-chick!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef tliciouz het volgende:
Nee, van de MW2 sc. (Game)Ik met 15 gasten. Vorig jaar ook gedaan was echt super gezellig!
Nee maar ik zou er best tussen passen, ik ben alleen meet schuw.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo ken ik de Fok!meets inderdaad. Ben jij een Frequent Fok!meet Flyer?
Hahaha echt?! Ook via internet?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had er ook zo één, psycho op mijn nek opeens.
Via alle mogelijke wegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |