quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, Xperia S is verkocht. Was er nog iemand die zijn One X wilde verkopen?
Ja, en ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
heeft deze telefoon alleen microsim? begrijp Ik dat goed?
Ik heb nog eerst 2 maanden hi, moet Ik een nieuwe sim aanvragen dan? ga naar vodafone.
Standaard heeft Android 4.0 toch prima toggles?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor degene die power toggles uit vele customs missen: ik heb zojuist deze widget geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
Die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog, niet in de rom van HTC.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Standaard heeft Android 4.0 toch prima toggles?
Ah, zou kunnen. Hij zit wel in mn Nexus S, en daar zit verder niks speciaals op. Alhoewel, misschien komt het daar wel uit Beautiful Widgetsquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog, niet in de rom van HTC.
ok thnx!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Niet de Android 4.0 update afgewacht?
Begreep dat voor 'oudere' Xperia modellen deze al delayed was, en voor de Xperia S de indicatie nog steeds 'Zomer 2012' was. Zo zonde dat je daar dan op moet gaan zitten wachten...
[..]
Ja, en ja.
Nee, je kan 'm knippen op microsim formaat. Moet je toestel wel simlock vrij zijn natuurlijk, anders pakt t je Hi sim niet
In combinatie met de eerdere reviews een duidelijk verhaal voor mij, was eerst wat bang voor het grote scherm en dat ik liever een wat kleiner toestel zou willen. Maar dat grote scherm van hoge kwaliteit is nou juist iets wat ik niet zou willen missen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
toffe en gedetailleerde vergelijking tussen de One-S en One-X: http://www.engadget.com/2012/04/05/htc-one-x-vs-one-s/
Is simlockvrij jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
weet iemand of de one x van gsmeasy via vodafone simlock vrij is? :p
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Kwaliteit van die eerste foto is ook niet best.
dat wordt knippenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja dat kloptIk heb volgensmij net bewogen toen die foto werd genomen
mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, Xperia S is verkocht. Was er nog iemand die zijn One X wilde verkopen?
Ehm.. Ik zeg toch juist net dat ik de Xperia S verkocht heb?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mag ik je aanraken?
serieus, 'k lees dat je een iphone 4s heb, die xperia s, en nu wil je de one X, mag ik je vragen waarvoor je 3 mobieltjes nodig hebt? ben je van review site oid?
oh, ja oke, 2 telefoons danquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ehm.. Ik zeg toch juist net dat ik de Xperia S verkocht heb?
Verder heb ik een Nederlandse en een Belgische simkaart
Hell noquote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh, ja oke, 2 telefoons danoke, je bent een vlaam dus
Aanvulling hierop, op GSMSale is de One X toestelprijs i.c.m. Vodafone abonnement voor verlengers even duur als nieuwe klanten. Toestelprijs is zo'n ¤30 duurder maar je betaald als huidige klant natuurlijk geen aansluitkosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef Iemand91 het volgende:
Even een linkdump van mijn bericht op Tweakers voor mensen met een gemiddeld bel/sms/data-gedrag:
KPN en Vodafone naast elkaar:
Wel Web abonnement mee te beginnen is nog wat lastig, toestelprijs met 650 is ¤30 meer dan met Web 1000, maar bij 1000 betaal je die eerste 3 maanden in totaal ook ¤33 voor abonnement. Web 650 lijkt mij nu de beste abonnement om mee te beginnen.
KPN Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms en 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s)
Laatste 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 x ¤38.75 = ¤116.25
9 x ¤35 = ¤315
Toestelprijsprijs: ¤137 (bij Studentmobiel)
Aansluitkosten: ¤29.95
Totaal over 1 jaar: ¤598.2. Gemiddeld ¤49.85. p/maand.
Stel je neemt 2e jaar een sim-only (à ¤15 voor 150 min/sms, 1GB data) dan wordt het:
Totaal over 2 jaar: ¤778.2. Gemiddeld ¤32.42 p/maand.
Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data; max 14,4 Mbit/s)
4 x ¤21.25 = ¤85
8 x ¤42.50 = ¤340
Toestelprijs: ¤207
Aansluitkosten: ¤30
Totaal: ¤662. Gemiddeld ¤55.16 p/maand.
Met bovengenoemd sim-only voor het 2e jaar word het
Totaal: ¤842. Gemiddeld ¤35.08 p/maand.
Een Vodafone Smart 150 is
1 jaar: totaal ¤693. Gemiddeld ¤57.75 p/maand.
2 jaar: totaal ¤873 . Gemiddeld ¤36.75 p/maand
Al bovenstaande prijzen zijn voor nieuwe klanten. Bestaande klanten hebben dus geen aansluitkosten maar die mogen proberen om de toestelprijzen omlaag te krijgen. Meerprijs van toestellen bij verlenging loopt op tot zo'n ¤119 bij de gekozen abonnementen.
Vergelijking KPN <> Vodafone:
1 jaar: ¤598.2 (gem. ¤49.85) <> ¤662 (gem. ¤55.16)
2 jaar: ¤778.2 (gem. ¤32.42) <> ¤842 (gem. ¤35.08).
KPN is dus in totaal zo'n ¤60 goedkoper. Het is dus de vraag of:
- Je genoegen neemt met de mindere voorwaarden (minder data, minder snelle data, minder sms en geen voordelige buitenland tarieven)
- Als je al bij Vodafone of KPN zit; je het verschil in toestelprijs eraf kunt onderhandelen.
(Zie overigens dat KPN dus met deze nieuwe actie niet voordeliger is geworden. Met de ¤25 voor alle Bel-SMS-Web abonnementen kwam ik toen - over 2 jaar gezien - uit op minder dan ¤30 p/maand. Nu is dat ¤32 p/maand.)
Van Vodafone?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb hem binnen, en tering wat is die mooi![]()
Alleen heb ik natuurlijk weer een heel klein vuiltje onder het scherm dat duidelijk te zien is bij witte beelden.......![]()
![]()
Zou op de doos moeten staan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, van GSMeasy, kon woensdag al geleverd worden maar kon zelf pas vandaag.
Pfff, weet niet precies wat ik nu moet, eigenlijk is het maar een klein vuiltje en om daarvoor de telefoon weer op te sturen met al dat gedoe is ook irritant, maar het is zo'n klein 1mm-haartje ofzo wat op lichte beelden echt te zien is ....
Hoe zie ik of die van mij uit China of Taiwan komt trouwens?
Als je je daadwerkelijk aan stoort zou ik het ruilen. Nu kan het nog zonder problemen en later heb je misschien spijt dat je het niet gedaan hebt. Als je 'm uiteindelijk weer terug hebt ben je dat gedoe snel vergeten als je weer een goed toestel hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, van GSMeasy, kon woensdag al geleverd worden maar kon zelf pas vandaag.
Pfff, weet niet precies wat ik nu moet, eigenlijk is het maar een klein vuiltje en om daarvoor de telefoon weer op te sturen met al dat gedoe is ook irritant, maar het is zo'n klein 1mm-haartje ofzo wat op lichte beelden echt te zien is ....
Hoe zie ik of die van mij uit China of Taiwan komt trouwens?
quote:Maar oké nieuwe berekening:
1-jaar VF Smart 100 abbonnement:
4 x ¤21.50 = ¤86
8 x ¤42.50 = ¤340
Toestelprijs: ¤207
2e jaar Sim-only voor ¤15p/maand = ¤180
Totaal: ¤843
2 jaar VF Smart 100 abonnement
8 x ¤21.50 = ¤172
16 x ¤42.50 = ¤680
Toestelprijs: ¤0
Totaal: ¤882
Hmm, scheelt inderdaad niet zo veelDie 4 extra maanden met 50% korting doen toch nog wat...
Maar goed, als je de 1-jarig versie neemt heb je wel wat mogelijkheden:
- Verkopen van toestel na 1 jaar.
- Wat doen sim-only's qua voorwaarden/prijzen over 1 jaar; misschien voordeliger, of anderszins beter?
- Toch nog ¤39 bespaart![]()
![]()
Volgens mij biedt vodafone de Web Smart abonnementen niet in sim-only vorm aan, of wel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je je daadwerkelijk aan stoort zou ik het ruilen. Nu kan het nog zonder problemen en later heb je misschien spijt dat je het niet gedaan hebt. Als je 'm uiteindelijk weer terug hebt ben je dat gedoe snel vergeten als je weer een goed toestel hebt.
EDIT: ik moet trouwens terugkomen op de uitspraak dat 1-jarig Vodafone per definitie beter is dan 2-jarig, op tweakers heb ik het namelijk nog eens vergeleken en dat viel toch tegen:
[..]
ik zou me richten op belshop achmed enzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Longcat. het volgende:
Jezus mina ik ben langs 4 shops geweest om een micro sim te laten maken. Alle 4 zeiden ze nee je provider is niet van ons. Phonehouse doet het ook niet?
Goed idee...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou me richten op belshop achmed enzo
Nee, maar een sim-only met 150 min/sms en 1GB data kun je wel vinden voor ¤15 p/maand.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij biedt vodafone de Web Smart abonnementen niet in sim-only vorm aan, of wel?
Zegt iemand met een Samsung avaquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb hem binnen, en tering wat is die mooi![]()
Alleen heb ik natuurlijk weer een heel klein vuiltje onder het scherm dat duidelijk te zien is bij witte beelden.......![]()
![]()
Durfde jezelf nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef Longcat. het volgende:
Wel handig om een broer te hebben. Hij is ff langs de turkse belshop gegaan na het advies van klonk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |