Gastquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag ook in gebruik, ben benieuwd wat firmware 1.28 gaat doen.
Vind het enige minpunt tot nu toe die menuknop die soms er staat als het niet nodig is, zoals in GTA 3. Druk er de hele tijd per ongeluk op, en dan krijg je een replay te zien.
Bij mij start GTA 3 niet eens op. Crasht gewoonquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
Vind het enige minpunt tot nu toe die menuknop die soms er staat als het niet nodig is, zoals in GTA 3. Druk er de hele tijd per ongeluk op, en dan krijg je een replay te zien.
maar uit mn hoofd zou 1.28 camera en accu optimalisatie bieden. Op dat gebied nog iets te verbeteren volgens jou, of is het nu al 'redelijk' (geen Nokia perikelen met de accu bv.)quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef Dennis101 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar heeft deze een notificatie ledje (voor berichten, mails ed.)?
Oh, dat is best een flinke lijst alquote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij mij start GTA 3 niet eens op. Crasht gewoon![]()
Net zoals bij asphalt, NFS, modern combat 2 en 3.
Restarting...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, dat is best een flinke lijst alreboot al geprobeerd, wellicht een reset? Zijn toch allemaal redelijke mainstream games waar op een minst een aantal in ieder geval van zouden moeten starten.
Hehe, bedanktquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gastgoede smaak in muziek én in gadgets
Dat is erg apart, legale versies? Al gereboot neem ik aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Net zoals bij asphalt, NFS, modern combat 2 en 3.
Oh, nja ben benieuwd naar de changelog. Paar daagjes en dan zal ie er wel zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar uit mn hoofd zou 1.28 camera en accu optimalisatie bieden. Op dat gebied nog iets te verbeteren volgens jou, of is het nu al 'redelijk' (geen Nokia perikelen met de accu bv.)
Nee geen legale versie...en restart heb ik nu geprobeerd, maar helaas geen effect.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe, bedanktWas helemaal niet van plan m'n HTC Desire up te graden maar blij dat ik het toch gedaan heb.
[..]
Dat is erg apart, legale versies? Al gereboot neem ik aan?
[..]
Oh, nja ben benieuwd naar de changelog. Paar daagjes en dan zal ie er wel zijn.
Accuverbruik kan ik nog geen uitlatingen over doen aangezien hij al sinds dat ik hem binnen heb (13:30) aan het stopcontact hangt. Maar al zou ie 6 uur meegaan, hij is prachtig
Hm, allemaal van dezelfde bron gedownload? Lijkt far-fetched, maar misschien zijn de APK's van die website/download gewoon verneukt. Heb je wel in GTA 3 bijvoorbeeld de 450-500MB aan data moeten downloaden? Na het opstarten van het spel dus?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee geen legale versie...en restart heb ik nu geprobeerd, maar helaas geen effect.
Applanetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hm, allemaal van dezelfde bron gedownload? Lijkt far-fetched, maar misschien zijn de APK's van die website/download gewoon verneukt. Heb je wel in GTA 3 bijvoorbeeld de 450-500MB aan data moeten downloaden? Na het opstarten van het spel dus?
Anders zou je hem helemaal moeten hard-resetten, maar dat is wel weer een gedoe voor iets dat zou moeten werken.
Misschien zou je er dan gewoon voor moeten betalen, in plaats van te kutten met gekraakte apps.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb geen credidcard.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien zou je er dan gewoon voor moeten betalen, in plaats van te kutten met gekraakte apps.
Ook dan zijn er genoeg (prepaid) mogelijkheden. Maar goed, de hele wel/geen creditcard en wel/geen applanet discussie is al zo vaak gevoerd, laten we daar dit topic niet mee verziekenquote:
Ik heb die discussie nog nooit gezien. Achja mijn mening is dat ze meer betalingsmogellijkheden moeten hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dan zijn er genoeg (prepaid) mogelijkheden. Maar goed, de hele wel/geen creditcard en wel/geen applanet discussie is al zo vaak gevoerd, laten we daar dit topic niet mee verzieken
Betalingsmogelijkheden zijn er genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die discussie nog nooit gezien. Achja mijn mening is dat ze meer betalingsmogellijkheden moeten hebben.
Zolang ideal mogelijkheden er niet zijn kan ik niks kopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Betalingsmogelijkheden zijn er genoeg.
3vCash; een online creditcard waar je met ideal geld op kunt zetten, vervolgens kun je die gebruiken als creditcard voor Android apps!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang ideal mogelijkheden er niet zijn kan ik niks kopen.
die apk's via zwarte market of internet kan zo makkelijk een Trojan/sms client/botnet zittenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die discussie nog nooit gezien. Achja mijn mening is dat ze meer betalingsmogellijkheden moeten hebben.
Al een vast ip adres geprobeerd?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn one X wilt niet inloggen op de router voor wifi verbinding. Andere Routers getest, en daar werkt het wel. Kan het zijn dat de Router te oud is? Kan ik dit via de telefoon omzeilen of instellen?
meestal is SD geheugen uitbreidbaar tot max 32GB, die 32GB zit er nu standaard al in waardoor zo'n slot overbodig is.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:26 schreef Coca_Cola het volgende:
De galaxy s3 laat wel erg lang op zich wachten. 29 mei zal die waarschijnlijk uitkomen. Ik krijg de neiging om deze te nemen. Maar ja net zoals bij de galaxy s2, zal de s3 waarschijnlijk net zo veel kunnen en waarschijnlijk nog meer. Ik bedoel, de One X heeft geen externe micro sd-kaart aansluiting. Waarom? Bij de iPhone, oké. Maar dat HTC dat nu ook doetWaarom eigenlijk?
Nee, uitbreidbaar met max 32GB, en zelfs dat was omdat er geen of nauwelijks microSD's met meer geheugen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
meestal is SD geheugen uitbreidbaar tot max 32GB, die 32GB zit er nu standaard al in waardoor zo'n slot overbodig is.
ah ja, dus bij sommige komt er dan nog iets van 8 of 16gb bij, maar 32gb lijkt me genoeg voor een telefoon?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, uitbreidbaar met max 32GB, en zelfs dat was omdat er geen of nauwelijks microSD's met meer geheugen zijn.
Maar het is goed om te zien dat meer fabrikanten door krijgen dat de meeste gebruikers niet om kunnen gaan met losse kaartjes en intern geheugen niet meer uitbreidbaar maken. Dat komt de stabiliteit alleen maar ten goede.
Als je over 5 jaar deze post terugleest, is tie waarschijnlijk hilarischquote:Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ah ja, dus bij sommige komt er dan nog iets van 8 of 16gb bij, maar 32gb lijkt me genoeg voor een telefoon?
want?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Als je over 5 jaar deze post terugleest, is tie waarschijnlijk hilarisch![]()
Grafisch intensieve spellen zijn nu al 1-1,5GB per spel. Naarmate de GPU's en CPU's beter worden, kunnen we de komende jaren spellen en applicaties krijgen die naar de 4-5GB per stuk gaan, of misschien nog groter. Als een enkel spel je al minstens 5GB kost, kom je met 32GB al heel snel tekort.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
want?nummers blijven mp3'tjes, films blijven kut op zo'n klein scherm.. en tja.. maarja, 5 jaar evolutie gaat hard
flauwekul, koop een voucher bij www.3vcard.nl, kun je gewoon met ideal doen trouwens en je argument om niet betalen voor toffe apps is in een keer niet meer van toepassingquote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang ideal mogelijkheden er niet zijn kan ik niks kopen.
Over 5 jaar projecteer je je films in XHD op de muur (ofzo...)quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
want?nummers blijven mp3'tjes, films blijven kut op zo'n klein scherm.. en tja.. maarja, 5 jaar evolutie gaat hard
XHD is 4K resolutie ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Over 5 jaar projecteer je je films in XHD op de muur (ofzo...)![]()
Bill Gates schijnt een keer iets gezegd te hebben als: "640K ought to be enough for everybody".OK, dat gaat over werkgeheugen, maar kijk eens hoeveel dat er nu in je PC steekt
Damn, zoveel heb ik niet eens gepraatquote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Oksel het volgende:
Kreeg hem gisteren in de bus van KPN.
Prima ding, lekker snel, werkt prettig.
Gebruik hem trouwens alleen maar voor bellen / mailen..Maar dat wel heel intensief, vorige maand 1800 minuten gebeld.
Nummers blijven geen MP3tjes, 25GB aan FLAC of ALAC heb je zo gevuld.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ies MicroSIMquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Longcat. het volgende:
IK HEB HEM BINNEN JONGENS!!111
Alleen past de sim kaart niet in de sim tray
wie luistert 't nou flac op z'n mobielquote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nummers blijven geen MP3tjes, 25GB aan FLAC of ALAC heb je zo gevuld.
Jawel, met Beats Audio heb je het 'Authentic Sound'...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wie luistert 't nou flac op z'n mobielals je dan toch van goede geluidskwaliteit houdt kan je beter een mp3 speler van cowon oid aanschaffen..
met die htc ga je echt geen verschil horen tussen 320kb mp3 en flac
Heb je die nieuwste OTA al?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef bokkepoot het volgende:
Valt me een beetje tegen, ik heb hem niet zo heel bijzonder intensief gebruikt..
[ afbeelding ]
Was wel de eerste keer gebruik
bron: http://forum.xda-develope(...)454965&postcount=208quote:BATTERY LIFE
Now, something that most smartphone users are interested in is the battery life of course. In most cases, the OS of any smartphone is "heavy" and eats through the battery like crazy. We all know HTC Sense is power consuming which is why a lot of people prefer stock Android. It is simply less of a battery/resource hog.
Remember that 2nd charge I was talking about before? That was 2 days ago (1d 19hrs 27min) and as I am writing this, I still have 11% left. Time to re charge I guess.
Now I know a lot of you are interested in Display time, and let me tell you right now, there's no real magic there, with the time on being just under 4 hrs (3hr 47min). With moderate to heavy usage and screen fully lit all the time, it's a decent result, given the fact the phone is mere days old and battery being charged only twice. HTC will however address this issue, along with several others in the upcoming updates so fear not.
Ik zit nog op 1.26...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Heb je die nieuwste OTA al?
Daarna schijnt ie ruim anderhalf dag mee te gaan.
[..]
bron: http://forum.xda-develope(...)454965&postcount=208
Daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:13 schreef Longcat. het volgende:
Whatsapp kan niet worden geinstalleerd :'0
Ik ben vanmiddag gewoon even langs de Belcompany gelopen en daar was het binnen 5 seconden gepiept.quote:
Get started wizard afmaken op de dropbox website. Dit wordt gewoon uitgelegd.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef dimmak het volgende:
Maar hoe kom ik aan die extra opslag van Dropbox? Wordt weer zo ingewikkeld mogelijk gemaakt zodat je afhaakt.
Maar zoals op een andere PC instaleren, WTF? Wat is dat voor bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Get started wizard afmaken op de dropbox website. Dit wordt gewoon uitgelegd.
Sorry had er maar een paar af te maken zag ik. :$quote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Get started wizard afmaken op de dropbox website. Dit wordt gewoon uitgelegd.
Ja, liever een grotere simkaart zodat er minder ruimte is voor de batterij, geheugenchips of wat dan ook, want simkaarten wissel je dagelijks uit, toch?quote:
Liever helemaal geen sim maarja....providers die weer dwarsliggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, liever een grotere simkaart zodat er minder ruimte is voor de batterij, geheugenchips of wat dan ook, want simkaarten wissel je dagelijks uit, toch?
Dat is in Amerika zo met CDMA-netwerken (vandaar ook een speciale Verizon iPhone zonder simkaart-ingang), ook niet ideaal hoor, als je dan van T-Mobile naar Verizon wil kan het gewoon niet door de verschillende netwerkbands dus nieuwe telefoon, of van Verizon naar T-Mobile moet je wachten op een simkaart.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef WH141 het volgende:
[..]
Liever helemaal geen sim maarja....providers die weer dwarsliggen.
Opzich niks mis mee. Maar alleen dan moet ik weer naar buiten om hem in een micro sim te laten toverenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, liever een grotere simkaart zodat er minder ruimte is voor de batterij, geheugenchips of wat dan ook, want simkaarten wissel je dagelijks uit, toch?
Hehe, tis alleen wel dom dat sommige providers (lees: KPN), als je verlengt ongevraagd een nieuwe sim meesturen, en dan niet de microsim, omdat ze weten dat je nog een 'normale' sim hebt. Nee, dat zou te logisch zijn. Ze sturen nóg een 'normale' SIM, en dan moet je maar langs de winkel om die om te ruilen voor microsimquote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Opzich niks mis mee. Maar alleen dan moet ik weer naar buiten om hem in een micro sim te laten toveren
Nu al?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, Xperia S is verkocht. Was er nog iemand die zijn One X wilde verkopen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, en ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
heeft deze telefoon alleen microsim? begrijp Ik dat goed?
Ik heb nog eerst 2 maanden hi, moet Ik een nieuwe sim aanvragen dan? ga naar vodafone.
Standaard heeft Android 4.0 toch prima toggles?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor degene die power toggles uit vele customs missen: ik heb zojuist deze widget geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
Die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog, niet in de rom van HTC.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Standaard heeft Android 4.0 toch prima toggles?
Ah, zou kunnen. Hij zit wel in mn Nexus S, en daar zit verder niks speciaals op. Alhoewel, misschien komt het daar wel uit Beautiful Widgetsquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog, niet in de rom van HTC.
ok thnx!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Niet de Android 4.0 update afgewacht?
Begreep dat voor 'oudere' Xperia modellen deze al delayed was, en voor de Xperia S de indicatie nog steeds 'Zomer 2012' was. Zo zonde dat je daar dan op moet gaan zitten wachten...
[..]
Ja, en ja.
Nee, je kan 'm knippen op microsim formaat. Moet je toestel wel simlock vrij zijn natuurlijk, anders pakt t je Hi sim niet
In combinatie met de eerdere reviews een duidelijk verhaal voor mij, was eerst wat bang voor het grote scherm en dat ik liever een wat kleiner toestel zou willen. Maar dat grote scherm van hoge kwaliteit is nou juist iets wat ik niet zou willen missen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
toffe en gedetailleerde vergelijking tussen de One-S en One-X: http://www.engadget.com/2012/04/05/htc-one-x-vs-one-s/
Is simlockvrij jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
weet iemand of de one x van gsmeasy via vodafone simlock vrij is? :p
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Kwaliteit van die eerste foto is ook niet best.
dat wordt knippenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja dat kloptIk heb volgensmij net bewogen toen die foto werd genomen
mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |