Hehe, tis alleen wel dom dat sommige providers (lees: KPN), als je verlengt ongevraagd een nieuwe sim meesturen, en dan niet de microsim, omdat ze weten dat je nog een 'normale' sim hebt. Nee, dat zou te logisch zijn. Ze sturen nóg een 'normale' SIM, en dan moet je maar langs de winkel om die om te ruilen voor microsimquote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Opzich niks mis mee. Maar alleen dan moet ik weer naar buiten om hem in een micro sim te laten toveren
Nu al?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, Xperia S is verkocht. Was er nog iemand die zijn One X wilde verkopen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, en ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
heeft deze telefoon alleen microsim? begrijp Ik dat goed?
Ik heb nog eerst 2 maanden hi, moet Ik een nieuwe sim aanvragen dan? ga naar vodafone.
Standaard heeft Android 4.0 toch prima toggles?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor degene die power toggles uit vele customs missen: ik heb zojuist deze widget geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
Die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog, niet in de rom van HTC.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Standaard heeft Android 4.0 toch prima toggles?
Ah, zou kunnen. Hij zit wel in mn Nexus S, en daar zit verder niks speciaals op. Alhoewel, misschien komt het daar wel uit Beautiful Widgetsquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog, niet in de rom van HTC.
ok thnx!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Niet de Android 4.0 update afgewacht?
Begreep dat voor 'oudere' Xperia modellen deze al delayed was, en voor de Xperia S de indicatie nog steeds 'Zomer 2012' was. Zo zonde dat je daar dan op moet gaan zitten wachten...
[..]
Ja, en ja.
Nee, je kan 'm knippen op microsim formaat. Moet je toestel wel simlock vrij zijn natuurlijk, anders pakt t je Hi sim niet
In combinatie met de eerdere reviews een duidelijk verhaal voor mij, was eerst wat bang voor het grote scherm en dat ik liever een wat kleiner toestel zou willen. Maar dat grote scherm van hoge kwaliteit is nou juist iets wat ik niet zou willen missen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
toffe en gedetailleerde vergelijking tussen de One-S en One-X: http://www.engadget.com/2012/04/05/htc-one-x-vs-one-s/
Is simlockvrij jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
weet iemand of de one x van gsmeasy via vodafone simlock vrij is? :p
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Kwaliteit van die eerste foto is ook niet best.
dat wordt knippenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja dat kloptIk heb volgensmij net bewogen toen die foto werd genomen
mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |