De notificatieled is wel beperkter dan bij sommige andere android telefoons: hij kan alleen groen- en amberkleurig (itt volledig RGB) volgens reviews die ik gelezen heb. Maargoed, het is in ieder geval een notificatieled.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mooi, dat vind ik persoonlijk onmisbaar.
Is nog niet gezegd, maar dat vind ik niet erg, vind het belangrijker dat er überhaupt een notificatieled op zit. Op mijn Desire zit er 1 die ook maar 3 kleuren weer kan geven, maar dan ik tenminste zien wanneer er iets binnen komt op mijn telefoon.quote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef Firenzo het volgende:
[..]
De notificatieled is wel beperkter dan bij sommige andere android telefoons: hij kan alleen groen- en amberkleurig (itt volledig RGB) volgens reviews die ik gelezen heb. Maargoed, het is in ieder geval een notificatieled.
Edit: crap, zie nu pas dat dat een vreselijk oude post is. Zal waarschijnlijk dus ook wel eerder gezegd zijn. Zo niet, dan nu
Absoluutquote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Is nog niet gezegd, maar dat vind ik niet erg, vind het belangrijker dat er überhaupt een notificatieled op zit. Op mijn Desire zit er 1 die ook maar 3 kleuren weer kan geven, maar dan ik tenminste zien wanneer er iets binnen komt op mijn telefoon.
http://www.macnotes.de/images/micro-sim-schablone-macnotes.pdfquote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog nergens een superduidelijke template kunnen vinden voor een microsim.
In totaal over 2 jaar: ¤902.5 (inclusief ¤30 aansluitkosten)quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie aanbieding bij belsimpel.nl:
Vodafone bel + sms + web smart 100, 42,50 per maand en de eerste 5 maanden voor 13,-. Gratis toestel.
Morgen mag ik verlengen, dus dan direct maar bestellen.
Waar heb je 'm verzekerd?quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef Oksel het volgende:
En die van mij gaat gewoon in m'n broekzak, zonder bescherming. Gebruik hem teveel voor bescherming, hij's all-risk verzekerd en krijg over een jaar toch een nieuwe. Mijn auto verpak ik ook niet in een condoom als ik 'm parkeer, en die's een klein stukje duurder.
Ik heb bij de Belcompany bij dat abonnement ¤40,- moeten betalen voor de One X, vond ik goedkoop genoeg, aangezien ik hem dan lekker vroeg hadquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, die was héél voordelig.
Maarja, het gaat mij niet om de lange termijn, zolang ik per maand maar niet meer dan 45 euro betaal en het toestel gratis is vind ik alles prima.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die mensen die de GSMeasy of Typhone aanbieding hebben gedaan hebben ontzettend veel voordeel gehad
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef bokkepoot het volgende:
Die companion core werkt wel echt goed...Net 2,5 uur uitgehouden van 100%>98%
Bij scherm uit gaat de quadcore uit en schiet een (500mhz volgens mij) vijfde core te hulp voor basic telefoon en sync-zaken, waardoor die minimaal verbruik heeft.quote:
De ene is heel moeilijk te zien, de ander een stuk duidelijker, dus het zou best kunnen dat dat er meer zijn ja. Al is het wel een miniscuul puntje, zelfs de duidelijke, op een zwart scherm is het wel erg zichtbaarquote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je het ziet, zijn het er dus heel wat meer dan twee..
Oh ja dat was ook zo, wist niet dat het dan zo langzaam ging met verbruik. Heb je dan ook nog internet en updates social media aanstaan?quote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bij scherm uit gaat de quadcore uit en schiet een (500mhz volgens mij) vijfde core te hulp voor basic telefoon en sync-zaken, waardoor die minimaal verbruik heeft.
Ik heb zelf gewoon sync aan ja, en telefonisch gewoon bereikbaar. Wifi zet ik wel uit als ik ergens ben waar ik geen wifi heb, gewoon om te besparenquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook zo, wist niet dat het dan zo langzaam ging met verbruik. Heb je dan ook nog internet en updates social media aanstaan?
Ik heb mijne van GSMEasy (28 maart) al sinds 4 aprilquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
durf het niet te zeggen...Ik wacht al sinds 28-03 via gsmeasy...nog meer mensen die zolang wachten?
Heb je contact met ze opgenomen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
durf het niet te zeggen...Ik wacht al sinds 28-03 via gsmeasy...nog meer mensen die zolang wachten?
ja, wachtende op antwoord..nu zat natuurlijk wel heel paasweekeinde ertussenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb mijne van GSMEasy (28 maart) al sinds 4 april
Klopt ja. Heb in de winkel even geluisterd, daar stond een One X met beats headphones erbij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef mighty_myte het volgende:
Wat is die Beats Audio een troep zeg.
De muziek klinkt enorm bagger. Veel compressie en basboost. Net de dingen die het lelijk maken.
De oortelefoontjes die je er bij krijgt geven ook alleen maar bas. De equalizer in de muziekspeler heb ik op 'Treble boost' gezet om het nog redelijk te laten klinken.
Dat was vooral de koptelefoon die je hoort, want die klinkt nou eenmaal zo. Maar ook ik merk dat de beats audio techniek nou niet geweldig is. Ik vind hem zeker niet beter klinken dan mijn Desire en dat vond ik nou al niet super klinken in vergelijking met bijvoorbeeld een iPod.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb in de winkel even geluisterd, daar stond een One X met beats headphones erbij.
Enorm veel bas en erg gekleurd geluid. Echt pure troep. Maarja de meeste consumenten hebben geen idee en vinden veel bas juist supercool.
Nog niks hierquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef lkb9000 het volgende:
Hmm de update zou binnenkort moeten komen
http://www.techzine.nl/ni(...)terijprestaties.html
Beatsquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat was vooral de koptelefoon die je hoort, want die klinkt nou eenmaal zo. Maar ook ik merk dat de beats audio techniek nou niet geweldig is. Ik vind hem zeker niet beter klinken dan mijn Desire en dat vond ik nou al niet super klinken in vergelijking met bijvoorbeeld een iPod.
Bij mij wel, hij gaat van geluid naar stil naar tril.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:43 schreef Gkhn het volgende:
Ik dacht dat de telefoon over ging naar trilstand als je de volumeknop naar beneden inhield. Dit is niet meer zo?
Nope, dan schuift het balkje gewoon eentje naar rechts..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef bokkepoot het volgende:
Druk op het rode omcirkelde gebied. Dan wisselt ie
[ afbeelding ]
screenprotector gebruik ik echt nooit en ik heb hem altijd in m'n broekzakquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nope, dan schuift het balkje gewoon eentje naar rechts..
Raar want ik meen me te herinneren dat 'ie het in het begin wel gewoon deed.
edit:
Het is al opgelost. Instellingen > geluid > trillen aanvinken.
Nou mensen, iemand al een goede screen-protector gevonden?
Inderdaad, dat vind ik echt zonde van de telefoon, vaak zit zo'n protector er net niet mooi op. Mijn Desire heeft ook 2 jaar zonder enige bescherming gedaan en het scherm ziet er nog perfect uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef lekzzz het volgende:
[..]
screenprotector gebruik ik echt nooit en ik heb hem altijd in m'n broekzak
Dat geloof ik best. Maar ik blijf toch bang voor dat ene zandkorreltje..quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik echt zonde van de telefoon, vaak zit zo'n protector er net niet mooi op. Mijn Desire heeft ook 2 jaar zonder enige bescherming gedaan en het scherm ziet er nog perfect uit.
Ik liet hem afgelopen zondag bijna vallen in de trein. Ik kon hem gelukkig nog goed opvangenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef Longcat. het volgende:
Tevens heb ik net fernandez op mijn mobiel gegooit.Ik was fucking bang dat ik nog me telefoon liet flikkeren.
Ja zo gaat dat meestal na het eerste krasjequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb het eerste minikrasje al te pakken..
Ach het is een gebruiksvoorwerp..Ik kan hem toch niet perfect houden..Ben geen vrouw![]()
die instelling kreeg ik ook met m'n desire, nu is ie bieropenerquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat meestal na het eerste krasje. Dan heb ik er meestal ook schijt aan.
Een promotie waar menig smartphone alleen over kan dromen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die instelling kreeg ik ook met m'n desire, nu is ie bieropener
zag het een keer in zo'n review videotje, kan 'm alleen niet meer vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zet je die Beats ellende eigenlijk aan of uit? ik kan er niks over vinden op mijn toestel en heb ook dat pull down menu niet als ik muziek afspeel via TuneIn of de muziek app.
ik heb m nergens hoor, ook niet in t menu bij geluid, of op de notificatie slider als er audio wordt afgespeeld (zoals je in reviews zag inderdaad).quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zag het een keer in zo'n review videotje, kan 'm alleen niet meer vinden't was volgens mij zo'n slide van I - O.. zeg maar uit of aan..
Ik had m ook gevonden ja, maar kreeg al de melding dat het inderdaad niet met de luidspreker konquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:49 schreef n0ir het volgende:
Ik zie het daar wel staan
Maar als je met een koptelefoon ingeplugd naar Instellingen -> Geluid -> Geluidsverbetering gaat?
Ohja je ziet het alleen maar staan met een koptelefoontje in![]()
Ik heb gebeld, ze zeggen dat het wachten op vodafone isquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ja maar eerst mogen ze die update wel uitrollen. Na 10 minuutjes ShadowGun wordt mijn telefoon aardig warm. Ook springt ie soms terug naar het hoofdscherm.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1555275&page=7
Interessant topic wat betreft games voor de HTC one X. Zo kwam ik er ook achter dat BF3 naar de tegra 3 komt![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
Heb em net zelf gewoon op het oog op maat geknipt
quote:
Een micro-HDMI naar HDMI kabel. Goedkoop op internet te vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
Hier wordt het leuk getest met een kabel he, maar welke kabel is dat nou precies die je dan van usb naar hdmi in gaat? En waar kan je goedkoop zo'n kabel kopen?
Nee, dat is een mhl kabel, die werkt op je usb poort.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een micro-HDMI naar HDMI kabel. Goedkoop op internet te vinden.
Zeer jammer. Wel iets wat ik mis.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef MacorgaZ het volgende:
En volgensmij is dat meedraaien van het homescreen alleen als je ook echt die HDMI-functie gebruikt, net zoals de Desire Z dat ook alleen had als je het toetsenbord uitschuifde.
Klopt, ik mis het ook zo in m'n dockje.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zeer jammer. Wel iets wat ik mis.
ik draai een custom rom met sense 4.0 (sensation) en destijds had ik een applicatie om hem ook normaal te laten roteren, is wel vertrouwelijke applicatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt, ik mis het ook zo in m'n dockje.
Heb flink wat rondgezocht maar als je dat wil heb je een custom launcher nodig zoals Apex ofzo, en alle die ik heb geprobeerd vind ik minder fijn werken en/of kan ik sommige widgets niet meer toevoegen.
Je kan natuurlijk ook gewoon de ingebouwde versie van HTC gebruiken.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef lekzzz het volgende:
Gelukkig Swype heeft nu ook de juiste talen ondersteuning voor ICS 4.0 http://beta.swype.com/
Ik miste het al nadat ik het twee jaar gebruikt heb op m'n Desire
Die is er, weet alleen de naam niet meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand ook of er een app is die naast je dataverbruik ook je belminuten en smsjes bijhoudt?
Meestal hebben providers daar zelf hun app voor. Vodafone sowieso.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand ook of er een app is die naast je dataverbruik ook je belminuten en smsjes bijhoudt?
Driodstats... Voorspelt het zelfs een beetjequote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Meestal hebben providers daar zelf hun app voor. Vodafone sowieso.
klopt ik gebruik Credit Vermilion uit de market voor Vodafonequote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Meestal hebben providers daar zelf hun app voor. Vodafone sowieso.
de data, kun je zelf die de telefoon ook op een maximum instellen, inclusief waarschuwing.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hiden via app settings, zet het uit je resources. Next best thing naast root.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kan ik die voorgeïnstalleerde troep van Google+ niet verwijderen?
Rootenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kan ik die voorgeïnstalleerde troep van Google+ niet verwijderen?
Jep. Ik kreeg gewoon kosteloos een micro-sim die ook gelijk geactiveerd werd.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is heb ik er morgen ook eentje in huis
Ik zit alleen nog met een probleempje dat ik een sim only abbo heb van vodafone met een gewone simkaart en de One X los aangeschaft. Een tripje naar de vodafone winkel zou dus moeten volstaan als ik zo terug lees?![]()
Ik ga liever niet zelf aan mijn sim knippen namelijk. Mijzelf kennende verneuk ik hem daarmee.
Dat is heel netjesquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Jep. Ik kreeg gewoon kosteloos een micro-sim die ook gelijk geactiveerd werd.
Wie heeft er al een mooi hoesje dan? Ik vind deze wel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |